Nee, dat klopt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom is het niet te verwachten dat het commentaar beter wordt en dat ze nu wel weten wat er in andere koersen is gebeurd.
Dat ben ik geheel met je eens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat vind ik geen argument. Als ze serieus met hun vak bezig zijn kijken ze de overige koersen op Sporza of Eurosport.
Laatste 200 meter was aan 16%. En daarvan was precies het beeld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's dus niet extreem steil. In het beeld dat ik zag, zat 'ie te harken alsof het tegen de 20% was.
twitter:maduc twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 17:44:51@supernelis2000 wij genieten mee van mooie koers en sparen onze krachten voor de Tour. hoewel een beetje km maken in de Giro geen kwaad doet reageer retweet
lol.. er is er ook maar één die de term 'het nieuwe adviseren' kan bedenken.quote:
Ik denk het niet. Ik zou gewoon niet kijken.quote:
Dat weet je nu ook al. Cavendish, Cavendish, Cavendish!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef danos het volgende:
Hopelijk morgen een normale sprint zonder incidenten, dan weten we echt hoe de kaarten liggen.
Hij moet wel erg slecht gebracht worden wil hij niet winnen. Hoe hij dat gaatje dichtreed en alsnog de sprint won was indrukwekkend.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:31 schreef Marcoss het volgende:
Als hij een beetje fatsoenlijk gebracht wordt, is er waarschijnlijk niks aan te doen..
tijd gaat hard ook. Twee jaar geleden alweer...quote:
Dit ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:21 schreef franklop het volgende:
[..]
tijd gaat hard ook. Twee jaar geleden alweer...
Dat is best heftig ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:31 schreef baggerbaas het volgende:
Zat zojuist nog eens het topic van destijds nog eens terug te lezen en de rillingen lopen weer over mn lijf
Jammer, gisteren reed hij nog zo lang op kop van het peloton.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:48 schreef TheArt het volgende:
Onze Chinese vriend stapt vandaag niet meer op vanwege ziekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |