IK HEB HEM IN EEN LEEUW VERANDERDquote:
OMFGquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD MIJN POETEL LIJKT OP EEN LEEUW![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
neequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik moet iedere keer wachten tot het mes is afgekoeld, die tijd gebruik ik om hem uit te lachenquote:
Die heb ik lang niet gezien!quote:
Ik vind dit best een goeden look voor hemquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
had lupus problemen, naar huisarts, die belde zh, ik mocht naar huis en zh zou mij bellen, die belde en toen moest k naar spoedhulp komen, daar 3,5 uur gezeten met mir en testen gehad en mocht naar huis en moet over paar dagen terugkmen voor meer testenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet gezien!
Moet ik teruglezen wat er met ons Sjaan was of kan ik een recap krijgen?
Goeden recapquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
had lupus problemen, naar huisarts, die belde zh, ik mocht naar huis en zh zou mij bellen, die belde en toen moest k naar spoedhulp komen, daar 3,5 uur gezeten met mir en testen gehad en mocht naar huis en moet over paar dagen terugkmen voor meer testen
Oh en nu zit ik tijd te rekken want er komt een moeilijk stukje en hij staat nu gepauzeerdquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:17 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en vanavond had ik eens ff de PS3 geconfisqueerd!
Lara
Man wat gaat die ongracieus dood
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh en nu zit ik tijd te rekken want er komt een moeilijk stukje en hij staat nu gepauzeerd
Ja okay alleen wel erg moequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goeden recap![]()
Fijn dat je naar huis mocht
You feelin' OK now?
waar zit je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh en nu zit ik tijd te rekken want er komt een moeilijk stukje en hij staat nu gepauzeerd
Autisten anywherequote:
Dat snap ik Mir, met al dat gedoe van die Lupus klantquote:
a jonge beetje mn halve dag in t ziekenhuis zittenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat snap ik Mir, met al dat gedoe van die Lupus klant
Ik dat vorige week tegen collega te klagen dat een patiënt iets niet volgens mijn structuur had ingevuld en dat ik daar zo pislink om kon worden, alhoewel alle info die ik nodig heb er wel stond, maar niet voor mij overzichtelijk. Echt, je had zijn hoofd moeten zien. Een real lifequote:Op donderdag 9 mei 2013 00:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Autisten anywhere
Ik zei vandaag per ongeluk iets op mijn werk. "Ja daar ben ik een beetje autistisch in." Het floepte er gewoon uit
Kloptquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:39 schreef Maisnon het volgende:
a little bird told me dat dit een leuke SC is en ik moest heel hard lachen om die hond
Ja wist niet of ik met de hont in huis moest vallen, was er al weer van afgekickt bijnaquote:
Hallon, wat is je cupmaat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:39 schreef Maisnon het volgende:
a little bird told me dat dit een leuke SC is en ik moest heel hard lachen om die hond
HALLON!!quote:
nee. Lara was ongeveer 180 keer gespiest door een boom. Toen ik dat eenmaal had gehaald ben ik gestoptquote:
Ik was nog even aan het borrelen, maar ik ga zo slapen. Ik heb altijd even afsluit tijd nodig. Ik kan niet direct vanuit de drukte in bed, dan ga ik malen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 02:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee. Lara was ongeveer 180 keer gespiest door een boom. Toen ik dat eenmaal had gehaald ben ik gestopt
En jij? Waarom ben jij nog op?
Spanje, Sinterklaas opzoekenquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja wist niet of ik met de hont in huis moest vallen, was er al weer van afgekickt bijnawaar ga je naartoe op vakantie?
Die kwamen wij juist tegen in la suisse een paar jaar terugquote:Op donderdag 9 mei 2013 05:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Spanje, Sinterklaas opzoeken
Schiphol here I come
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:39 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Iedereen heeft zn goud over shirt heen?? Ik zal wel achter lopen maar dafuq
Nee, 't is een liedje zelfs. We worden oudquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Van die dikke kettingen? Is er een Sjonnie-uitbraak in de regio?
Ooowwquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:37 schreef bleiblei het volgende:
want bb is de Aston Martin aan het uitlaten
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat snap ik Mir, met al dat gedoe van die Lupus klant
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:52 schreef Mirjam het volgende:
j
[..]
a jonge beetje mn halve dag in t ziekenhuis zitten
Goedquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]!!!!!! JAMAAR KUTLICHAAM DITDATALLES
Klinkt erg goed, lekker ff bijkomen nuquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GoedIk was gister toen mir was gelijk bed in gedoken en ben echt net pas 10 min wakker, ik kan mij niet meer herinneren wanneer de laatste keer was dat ik half 11 pas wakker ben
![]()
Nu lekker ontbijtje maken met kopje koffie en wat bijkomen
Hoi Maisnon welkom hier!quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:39 schreef Maisnon het volgende:
Ja t ziet er vet uit hequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:39 schreef Puckzzz het volgende:
Klooster bij de Kloof.
Ze was gevangen genomen door die enge wachters en hing ondersteboven tussen al die naakte lijken, dat was echt vet gemaakt trouwensen losgebroken en heeft daarna de tombe ontdekt van de koningin, en de eerste set boeven zijn dood maar nu komt er nog een setje. Zoeentje met zo'n schild
Edit:dat viel mee
MOVIN' ON!!
lig nu met broodjes en kopje koffie op de bankquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Klinkt erg goed, lekker ff bijkomen nu
Dat voelen ze echt he? Liefquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lig nu met broodjes en kopje koffie op de bank
en kad natuurlijk die zijn ook gelijk knuffelig!
HOEZO WAT DITDATquote:
ik zie gelijk Milo op dat stofzuigerding zittenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOEZO WAT DITDAT
ik wil er ook een gaan kopen maar moet nog ff uit gaan zoeken wekle precies, ik ben helemala klaar met stofzuigen
Ja dan zakt dat ding gelijk door zijn hoeven heen en is ie kapotquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik zie gelijk Milo op dat stofzuigerding zitten
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dan zakt dat ding gelijk door zijn hoeven heen en is ie kapot
Kutkatquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik zie gelijk Milo op dat stofzuigerding zitten
Schoolwerk en niks doen denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:14 schreef Diconnected het volgende:
en wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Loller dat is hier vlakbijquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:21 schreef Mirjam het volgende:
NWS / Pool rijdt vrachtwagencombinatie vast op fietspad![]()
Gij koopverslaafde.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een hartslagmeetding voor bij het rennen
Ik koop m niet, maar wil het wel. Tevens lijkt het me redelijk handig, dan weet ik wanneer ik doodga en wanneer ik me aanstelquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik koop m niet, maar wil het wel. Tevens lijkt het me redelijk handig, dan weet ik wanneer ik doodga en wanneer ik me aanstel
JA WEET IK VEEL IK ZEG OOK MAAR WATquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is er nou met Mir? Haaris toch gewoon S en niet Sc?
IK SNAP HET NIET.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA WEET IK VEEL IK ZEG OOK MAAR WAT
wou gewoon lief zijn jonge
Je moet toch iets hebben om het te meten?quote:
Ja hij geeft aan dat zijn rechterwiel vast zit door vuil, maar heb em al 2x uit elkaar gehaald maar er zit niks meer en blijft toch die melding gevenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOEZO WAT DITDAT
ik wil er ook een gaan kopen maar moet nog ff uit gaan zoeken wekle precies, ik ben helemala klaar met stofzuigen
Geef hem patsen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja hij geeft aan dat zijn rechterwiel vast zit door vuil, maar heb em al 2x uit elkaar gehaald maar er zit niks meer en blijft toch die melding geven![]()
![]()
Nu moet ik zelf stofzuigen![]()
moet je mij niet vragen hoe dat kan. Die app van mij meet hartslag. Tenminste. ... de gekochte versie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet toch iets hebben om het te meten?hoe kan mijn telefoon nou mijn hartslag weten als ie aan mijn arm hangt in een band?
Ik heb m ook gekocht, maar die meet geen hartslag want ik heb geen hartslagmeetband dingquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
moet je mij niet vragen hoe dat kan. Die app van mij meet hartslag. Tenminste. ... de gekochte versie.
Ahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Stefan was vroegah toch Sunchaser -> SC?
Anyway: feli Mir en S!
Moet je dan niet iets met sensors op jezelf plakken?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
moet je mij niet vragen hoe dat kan. Die app van mij meet hartslag. Tenminste. ... de gekochte versie.
die heeft daar speciale sensoren voor, een telefoon toch niet?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
En de loopband meet ook hartslag. Die zit ook niet met een band ofzo. Dus het kan wel degelijk.
Dan moet je of die sensoren op de vasthouddingen vastpakken of een band omdoen en aansluitenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
En de loopband meet ook hartslag. Die zit ook niet met een band ofzo. Dus het kan wel degelijk.
Ja daarom dacht ik SC, heet ie nu anders dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Stefan was vroegah toch Sunchaser -> SC?
Anyway: feli Mir en S!
Nu gewoon Stefan toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja daarom dacht ik SC, heet ie nu anders dan?
hoooohoooooiquote:
http://www.runtastic.com/nl/productenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik het niet kon laten om het ff te checken
NOPEquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
hoooohoooooi
ik zie je trouwens al rennen met een hartslagmonitor onder je arm hahaDa's goed voor de training, die extra kilo's!
Hé, een nieuwequote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
hoooohoooooi
ik zie je trouwens al rennen met een hartslagmonitor onder je arm hahaDa's goed voor de training, die extra kilo's!
Ja ik heb een horloge gevonden met band voor 37.50. Maar dan vraag ik mij af hoe goed/slecht dat ding isquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:47 schreef Maisnon het volgende:
Ja je moet wel iets van een band ofzo hebben om je harstlag te meten, die bij runtastic kost 80 eurovind ik best duur! En dan gaat het via bluetooth naar je telefoon
Volgens mij kan er niet zo veel misgaan, misschien kan je wel reviews vinden ergensquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb een horloge gevonden met band voor 37.50. Maar dan vraag ik mij af hoe goed/slecht dat ding is
Ja bij mij had ik ook altijd het gevoel alsof er elk moment zo'n alien uit kon komen als ik klaar was met trampolinespringen niet normaalquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Gewoon niet zo ver laten komen dat je hart uit zijn voegen barst is ook een optie natuurlijk. Dat is bij mij al na 5 minuten
ja lezen is lastig somsquote:
dit staat in mijn download:quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:56 schreef Diconnected het volgende:
nog tips voor leuke films die ik kan downloaden?
Geeft niks, we missen hier wel vaker watquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoi trouwenshad 'm gemist
Ik ken je stiekem van de show hier je outfit topics
Ah thanks, zit wel wat leuks tussen jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit staat in mijn download:
Jagten The Hunt
Matterhorn
Margin Call
Gangster Squad
A Late Quartet
Harry Brown
APP
Silver Linings Playbook
Oblivion
Dark Skies
Jack Reacher
Zero Dark Thirty
American Gangster
Stand up Guys
Spring Breakers
De marathon
Jack Reacher
Het bombardement
This is 40
fear and loathing in las vegas
Mama
Hansel & Gretel Get Baked
evil dead
geen idee of ze leuk zijn
Merciquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
dico:
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXVIII
die met tom croes?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Oblivion is best tof. Vanavond Evil Dead.
Jup. Wel sci-fi.quote:
Heul niet illegaal.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD ILLEGALE PRAKTIJKEN BEL BREIN!
Ik heb echt een giga ribbenkast (lekker veel ademen) dus het is moeilijk soms BH's vinden omdat ze dan er vanuit gaan dat je GG hebt maar het is maar een kleine Bquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weten we de cupmaat van de nieuwe al?
Nog iemand bij de kleine tetten-clubquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb echt een giga ribbenkast (lekker veel ademen) dus het is moeilijk soms BH's vinden omdat ze dan er vanuit gaan dat je GG hebt maar het is maar een kleine B
Hij is tof, en qua engheid valt het reuze mee!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben bang voor de remake van Evil Dead, Evil Dead 2 vond ik grappig en dat compenseerde het enge maar nu is alles volgens mij terror
We slagen altijd voor de potloodtestquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nog iemand bij de kleine tetten-club![]()
Hangt wel af van je tolerantie qua engheid denk ik?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is tof, en qua engheid valt het reuze mee!
Heb je besloten meer water te drinken dus drink je nu honderd miljoen liter?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zeik me helemaal lam, zoveel water drink ik
diabaidsquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zeik me helemaal lam, zoveel water drink ik
Dat is waar, Bami zou 'm niet moeten gaan kijkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hangt wel af van je tolerantie qua engheid denk ik?
Ik ook! Ze blijven allemaal zitten!quote:
Nee, 2 tot 2.5quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je besloten meer water te drinken dus drink je nu honderd miljoen liter?
Ik kijk dat ook niet hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is waar, Bami zou 'm niet moeten gaan kijken
Zekerquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, 2 tot 2.5Das best normaal toch?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeker![]()
ERMAGERD SPEES DOET IETS NORMAALS![]()
Zo herkenbaar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb echt een giga ribbenkast (lekker veel ademen) dus het is moeilijk soms BH's vinden omdat ze dan er vanuit gaan dat je GG hebt maar het is maar een kleine B
Sorry ik heb een capslock-buiquote:
DECEMBERKOOPDITDATALLESquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net aan Pinda voorgesteld om een tweede PS3 te kopen. Hij zit te gamen maar ik wil ookZijn antwoord was: "wanneer komt de 4 eigenlijk uit?"
Mijn gevoel voor humor is een beetje ziek. Hoe ranziger, hoe grappiger.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben bang voor de remake van Evil Dead, Evil Dead 2 vond ik grappig en dat compenseerde het enge maar nu is alles volgens mij terror
Oh dan heb ik een goeie filmquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor humor is een beetje ziek. Hoe ranziger, hoe grappiger.
ditquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor humor is een beetje ziek. Hoe ranziger, hoe grappiger.
Godver, ik stik in mijn broodje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gnork iedere keer weer als ik probeer iemand deze mop te vertellen
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Baas wil gewoon over op PS4 i.p.v. Xbox 720!quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Slekte matige humor![]()
Het is groen en het zit op een hekje..En dan zo van 'het is groen en *gnork*'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gnork iedere keer weer als ik probeer iemand deze mop te vertellen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
en terechtquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Baas wil gewoon over op PS4 i.p.v. Xbox 720!
Oh ja, die moet ik nog steeds eens kijken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:17 schreef Maisnon het volgende:
Braindead (1992) - IMDb deze film is het ijsdraakje
Echt vies
Ik gnork altijd pas bij het antwoord, dat kan ik dan niet vertellenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan zo van 'het is groen en *gnork*'?
lego games zijn niet console gevondenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zolang ik maar Lego games kan spelen.
Tostieteefjes met kaas!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:18 schreef Diconnected het volgende:
HONGER wat zal ik maken voor lunch? tostie? wentelteefjes? tortilla met kaas? KEUZES
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Baas wil gewoon over op PS4 i.p.v. Xbox 720!
want? de nieuwe xbox verplicht internet connectie anders kun je niet gamenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik een console zou kopen dan was het een xbox.
Was V. vandaag weer op jacht naar nieuwe games?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lego games zijn niet console gevonden
behalve undercover want wii u of 3ds
ik heb straks druifjes en worteltjes want gezondquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:18 schreef Diconnected het volgende:
HONGER wat zal ik maken voor lunch? tostie? wentelteefjes? tortilla met kaas? KEUZES
fixedquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:18 schreef Diconnected het volgende:
HONGER wat zal ik maken voor lunch? tostie? wentelteefjes? tortilla met kaas? ongezonde KEUZES
Wentelteefjes want TEEF!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:18 schreef Diconnected het volgende:
Weet ik veel dat die nieuwe dat heeft. Ik vind een ps controller lelijk en irritantquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
want? de nieuwe xbox verplicht internet connectie anders kun je niet gamen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja SF en ik samen ook wel iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Her eindigt er vast wel mee dat ik samen met Joop allessss heb.
Correctie, dat scheelt mij een ps4 kopen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHUT?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wentelteefjes want TEEF!
Ik weet heul niet hoe het smaakt![]()
![]()
Maar teef
Wou hij eerst wel maar zei net dat hij naar zijn ouders ging!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Was V. vandaag weer op jacht naar nieuwe games?
met de huidige moet je toch ook betalen om online te kunnen spelen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb alles behalve de advance qua Nintendo handhelds.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb alleen een gameboy advance SP. fml
En vroegah had ik ook geen gamezooi, ik ben verpest
Mijn moeder deed dat nooit makenquote:
nieuwe xbox is gewoon kansloos gemaakt, en ik ben niet eens een ps3 fanboy want ik haal gewoon altijd alle consoles maar deze ga ik echt skippenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet ik veel dat die nieuwe dat heeft. Ik vind een ps controller lelijk en irritant
Ja en nu alles de deur uitgedaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb alleen een gameboy advance SP. fml
En vroegah had ik ook geen gamezooi, ik ben verpest
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 9 mei 2013 13:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nieuwe xbox is gewoon kansloos gemaakt, en ik ben niet eens een ps3 fanboy want ik haal gewoon altijd alle consoles maar deze ga ik echt skippenalleen mogen gamen als je internet hebt, lekker kut voor als je internet eruit ligt en je ff denkt te gaan gamen, of als je ergens bent waar geen internet is
Ja? Maar als je niet betalad kun je toch gewoon gamen? Alleen dan ga je niet online op de xbox serversquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
met de huidige moet je toch ook betalen om online te kunnen spelen?
Ik ging laatst je youtube video's kijkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wou hij eerst wel maar zei net dat hij naar zijn ouders ging!
Oh lief! Dankjewelquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ging laatst je youtube video's kijkenheb er veel van opgestoken!
Ben echt een nagellak noob (das vast gevaarlijk om hier te zeggen)
Damn wat een onzin.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja? Maar als je niet betalad kun je toch gewoon gamen? Alleen dan ga je niet online op de xbox servers
Met die nieuwe xbox kun je nit eens gamen als je geen internet hebt want hij verplicht een internetbverbidning!
En Baas had het over een gerucht, dat als je ergens je game gespeeld hebt, 't is gekoppeld aan dat IP en je dus niet meer ergens anders kan spelen..?quote:
Jaquote:
Ik had nog een strategie verzonnen voor hoe we het maandag aan kunnen pakken mocht ik nou niet zo ver willen fietsenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet alles, ik had maar 4 spellen en geen console
ermahgerdquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja
en dan over paar jaar werkt die hele internet verbinding niet meer omdat er al nieuwe connecties zijn en dan kun je dus niet zoals je nu af en toe nog lekker oude nes of snes speelt ff je oude xbox spellen spelen
JE MOET OP UNI UITSTAPPENquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had nog een strategie verzonnen voor hoe we het maandag aan kunnen pakken mocht ik nou niet zo ver willen fietsenwant ik kan ook 2 haltes eerder de trein pakken en dan stap ik op centraal uit
Goeden redenatiequote:Op donderdag 9 mei 2013 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet presentatie maken om mijn derby naam voor te stellen dus..... Ik ben achterlijke foto's van mij aan het maken alla mijn laatste swap verslag... I figured, enige waar ik goed in ben is mezelf belachelijk maken![]()
Want eigenlijke uitleg van mijn naam zelf duurt maar 10 seconden lol
nerdalert ik herhaal nerdalert.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
DECEMBER INSTANT PS4 EXTRA CONTROLLER KILLZONE EN VITA EN MEMCARD KOPEN YAY!
Nee maar kijk zonder al te veel details over onze aanwezigheid op het internet te zettenquote:
Ja ik snap _niet_ dat ze deze keuze ooit hebben kunnen makenquote:
O jij bent ook van de Spees/Lin opleiding?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had nog een strategie verzonnen voor hoe we het maandag aan kunnen pakken mocht ik nou niet zo ver willen fietsenwant ik kan ook 2 haltes eerder de trein pakken en dan stap ik op centraal uit
JIJ BENT MIJN LIEVELINGSC'ERquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:28 schreef megamandy het volgende:
Holo
En xboxvan de playstationcontroller krijg ik kramp in mijn handen
Ook een goeienquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden redenatie![]()
Neem je nu wel een ijspriem mee?![]()
"hoi ik ben Priem en daarom heet ik supriem en dit is een ijspriem"
Ja ik kom met diequote:Op donderdag 9 mei 2013 13:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee maar kijk zonder al te veel details over onze aanwezigheid op het internet te zetten
Jij komt toch met de sprinter vanuit Boxtel? of kom je niet net aan op het station dan?
Ja je kunt wel gewoon off-line gamen. Maar het is wel de reden dat we voor Mike een PS3 hadden gekocht voor zijn verjaardag omdat je dan ook online kom gamen. Tegen elkaar, vader en zoonquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja? Maar als je niet betalad kun je toch gewoon gamen? Alleen dan ga je niet online op de xbox servers
Met die nieuwe xbox kun je nit eens gamen als je geen internet hebt want hij verplicht een internetbverbidning!
Mochten SF en ik tegen die tijd nog niet samenwonen gok k dat hij ook alles gelijk haalt dus dan hebben we daarna alles dubbel, goeden actie welquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nerdalert ik herhaal nerdalert.
zoek dekking als Uw brein U lief is.
En dan roep je PRIEMSCEPTION terwijl je in je tetten knijpt en dan kijk je iedereen zo heel blij aan en dan hoor je zo krekel-geluiden in de zaalquote:
er-mah-gerdquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mochten SF en ik tegen die tijd nog niet samenwonen gok k dat hij ook alles gelijk haalt dus dan hebben we daarna alles dubbel, goeden actie wel
Goeden reden om samen te gaan wonenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mochten SF en ik tegen die tijd nog niet samenwonen gok k dat hij ook alles gelijk haalt dus dan hebben we daarna alles dubbel, goeden actie wel
Ja, met de nieuwe xbox kan dat dus nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja je kunt wel gewoon off-line gamen. Maar het is wel de reden dat we voor Mike een PS3 hadden gekocht voor zijn verjaardag omdat je dan ook online kom gamen. Tegen elkaar, vader en zoon
En hoezo controllers lelijk??
[ afbeelding ]
Ja want dan stap ik in Oisterwijk in de treinquote:
Oooh okay. Dan moeten we nog telefoonnummers uitwisselen, dan laat ik weten waar ik in de trein zitquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja want dan stap ik in Oisterwijk in de treinen in Centraal eruit en dan hebben we die tijd ertussen om de deal te sluiten
net een of andere geheime missie zo
quote:
Ik ga echt niet wachten tot ik bij hem kan gamen en ik gok ook niet dat hij gaat wachten tot hij bij mij kan gamen, dus dan allebei halenquote:
Nee ik heb hetzelfde gedaan als de vriend van Sharanaquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O jij bent ook van de Spees/Lin opleiding?
Heb jij wel een idee wat je er mee kan in het werkveld? Zowel Lin als Spees wisten het niet
you evilquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
En als het dan even zakt dan kijk ik even naar de poedel en dan begint het weer![]()
VORIGE KEER KON JE ME NOG GEEN ANTWOORD GEVENquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK KAN ER HEUL WEL WAT MEE SCHAAR
PR, Uitgevers, magazines, communicatiespecialist einz
Die pousse heeft uggs aanquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga straks z'n hoofd bijknippen![]()
Maar dat heb ik nu dus nog niet gedaan, dus het is nu een scharminkel met een mega-hoofd. Een beetje zoals van die langharige katten die ze scheren
[ afbeelding ]
journalistiek!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
VORIGE KEER KON JE ME NOG GEEN ANTWOORD GEVEN![]()
Gewoon niet normaal kunnen gamenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
gewoon met beide controllers om kunnen gaan
Soberso Xboxquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja, met de nieuwe xbox kan dat dus niet
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier heeft hij ook wel wat van weg![]()
[ afbeelding ]
En dat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
gewoon met beide controllers om kunnen gaan
Ik ben tegen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd als ik hem nou helemaal scheer is het net een normale hont![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd als ik hem nou helemaal scheer is het net een normale hont![]()
[ afbeelding ]
Ja, daar baal ik dus ook vanquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik dacht OMG ERMAHGERD MISSCHIEN KOMT DE PAKKETMANW EL VANDAAG.
uur later: het is hemelvaart
FUUUUUUUUUUU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |