IK HEB HEM IN EEN LEEUW VERANDERDquote:
OMFGquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD MIJN POETEL LIJKT OP EEN LEEUW![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
neequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik moet iedere keer wachten tot het mes is afgekoeld, die tijd gebruik ik om hem uit te lachenquote:
Die heb ik lang niet gezien!quote:
Ik vind dit best een goeden look voor hemquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
had lupus problemen, naar huisarts, die belde zh, ik mocht naar huis en zh zou mij bellen, die belde en toen moest k naar spoedhulp komen, daar 3,5 uur gezeten met mir en testen gehad en mocht naar huis en moet over paar dagen terugkmen voor meer testenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet gezien!
Moet ik teruglezen wat er met ons Sjaan was of kan ik een recap krijgen?
Goeden recapquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
had lupus problemen, naar huisarts, die belde zh, ik mocht naar huis en zh zou mij bellen, die belde en toen moest k naar spoedhulp komen, daar 3,5 uur gezeten met mir en testen gehad en mocht naar huis en moet over paar dagen terugkmen voor meer testen
Oh en nu zit ik tijd te rekken want er komt een moeilijk stukje en hij staat nu gepauzeerdquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:17 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en vanavond had ik eens ff de PS3 geconfisqueerd!
Lara
Man wat gaat die ongracieus dood
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh en nu zit ik tijd te rekken want er komt een moeilijk stukje en hij staat nu gepauzeerd
Ja okay alleen wel erg moequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goeden recap![]()
Fijn dat je naar huis mocht
You feelin' OK now?
waar zit je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh en nu zit ik tijd te rekken want er komt een moeilijk stukje en hij staat nu gepauzeerd
Autisten anywherequote:
Dat snap ik Mir, met al dat gedoe van die Lupus klantquote:
a jonge beetje mn halve dag in t ziekenhuis zittenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat snap ik Mir, met al dat gedoe van die Lupus klant
Ik dat vorige week tegen collega te klagen dat een patiënt iets niet volgens mijn structuur had ingevuld en dat ik daar zo pislink om kon worden, alhoewel alle info die ik nodig heb er wel stond, maar niet voor mij overzichtelijk. Echt, je had zijn hoofd moeten zien. Een real lifequote:Op donderdag 9 mei 2013 00:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Autisten anywhere
Ik zei vandaag per ongeluk iets op mijn werk. "Ja daar ben ik een beetje autistisch in." Het floepte er gewoon uit
Kloptquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:39 schreef Maisnon het volgende:
a little bird told me dat dit een leuke SC is en ik moest heel hard lachen om die hond
Ja wist niet of ik met de hont in huis moest vallen, was er al weer van afgekickt bijnaquote:
Hallon, wat is je cupmaat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:39 schreef Maisnon het volgende:
a little bird told me dat dit een leuke SC is en ik moest heel hard lachen om die hond
HALLON!!quote:
nee. Lara was ongeveer 180 keer gespiest door een boom. Toen ik dat eenmaal had gehaald ben ik gestoptquote:
Ik was nog even aan het borrelen, maar ik ga zo slapen. Ik heb altijd even afsluit tijd nodig. Ik kan niet direct vanuit de drukte in bed, dan ga ik malen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 02:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee. Lara was ongeveer 180 keer gespiest door een boom. Toen ik dat eenmaal had gehaald ben ik gestopt
En jij? Waarom ben jij nog op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |