abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:50:40 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_126234751
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:57:20 #2
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126235231
Kwisted, ik stopte M trouwens ook wel in met een dun lakentje om hem wat meer op zijn plek te houden. Maar dat hielp ook niet zo lang...
pi_126235397
Zoë, fijn dat het zo goed ging bij de gastouder :)

Suiker, mooi dat je zo snel terecht kunt!

Son, benieuwd of er dan morgen ofzo ineens een extra tandje doorheen piept :) En fijn dat de koorts al wat minder is!

Ik heb een oude peuter/kleuter(?) foto gevonden van mijzelf. Volgens een aantal vrienden herkennen ze Saartje in mij-van-vroeger :D Ik zie het zelf totaal niet, maar ach, leuk om eens te horen :) Normaal vindt iedereen haar altijd sprekend papa :s)
pi_126236085
O okay Coco .. Meende dat ik dat ooit eerder als tip voorbij zag komen :@
pi_126236213
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:10 schreef Twinkle20 het volgende:
O okay Coco .. Meende dat ik dat ooit eerder als tip voorbij zag komen :@
Nu heb ik dat nog niet opgezocht.. Ben er niet zeker van, maar dacht dat dat juist een probleem is als ze kunnen draaien. Dat ze zich dan vastdraaien in de slaapzak ofzo. En dat zou dan verstikkingsgevaar opleveren.

Even zoeken.

Edit: ik kom vooral op fora tegen dat het afgeraden wordt. Nog geen 'echte' bron, zeg maar :+ Mgoed, ik heb het volgens mij al vaker gelezen/gehoord. En op zich klinkt het wel logisch.
pi_126238374
Mag ik even heel ego mijn fotos komen posten van het uitje met mijn bijna dreumes? We zijn i.p.v een cadeautje met haar weggegaan gaan zwemmen en daarna frietjes. ze heeft genoten. en wij ook :) Morgenavond om 5 voor 7 is ze 1 jaar en ik ben enorm emotioneel nu.. Zometeen slingers ophangen ik vind het toch wel verdrietig hoor...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_126238877
Ahhh sam hoe lief!! Ze ziet er gelukkig uit :)
pi_126239211
Coco ik vond Saartje ook sprekend haar papa toen ik bij je was ! Maar misschien als ik goed ga kijken dat ik toch wel wat zie maar ze was ook wel ziekjes toen.

Twinkle, Hoe is het nu met D en haar spreidbroek?

Kyara die foto van M in het dreumestopic wat is hij toch een knappe jonge!

Kwisted, wij stopte lisa ook altijd in met een lakentje en nog steeds anders gaat ze dus niet slapen maar rondjes draaien in bed.

Twinkle, Ze was vandaag ook echt heel vrolijk. En gelukkig is ze iedere dag :) Het is eht mn meisje soms kan ik haar wel achter het behang plakken maar het is niet voor niets dat ik haar overal mee naar toe neem haha :p
pi_126239290
Zeg, weten jullie dat...we hebben een blik nutrilon laatst gehaald voor eventueel naast de borst te geven. Nu zag ik dat de katten hun tanden in dat blik hebben gezet waardoor er nu gaatjes in zitten. Dit is niet op de hoogte van waar de poeder begint maar het is nu wel open.
Denken jullie dat het nu besmet kan zijn ofzo? Het is net nieuw! :(
pi_126239380
Venco, Hier ook een keer gehad maar gewoon gebruikt. Als het de poeder niet geraakt heeft kan je het gewon geven denk ik.
pi_126239459
Welnee, daar zou ik me echt niet druk over maken. Maar hier zou ik dan ook echt gestoord worden met vier stuks kat. Ik zou het nu wel overdoen in een hersluitbaar bakje voor de houdbaarheid.
pi_126239692
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef Suikertante het volgende:
Welnee, daar zou ik me echt niet druk over maken. Maar hier zou ik dan ook echt gestoord worden met vier stuks kat. Ik zou het nu wel overdoen in een hersluitbaar bakje voor de houdbaarheid.
Goeie ja. :)
Daarnet flesje geprobeerd en toen we even wegliepen, hadden ze mooi dat flesje te pakken en heel het tuutje eraf gebeten om bij de melk te komen. Nooit naar omgekeken, (poeder staat er toch al een paar dagen) maar nu hebben ze de smaak te pakken. :(
pi_126239891
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef Suikertante het volgende:
4-katten-boks! :+

Sam: ik zag de foto's net al op facebook ook O+ O+

Oh, en ik zie de gelijkenis met mij niet overigens. Iedereen vindt Saar altijd sprekend haar vader (dat zie ik trouwens ook niet, al heeft ze wel meer weg van hem dan van mij, dat dan weer wel), dus ik sta er niet van te kijken dat jij dat ook vond :D
pi_126240782
Haha, sam dat klinkt niet als een compliment voor de man van coco ;)
En een goed idee lekker quality time met zn 3tjes. Ziet eruit of jullie het leuk gehad hebben! Leuk jasje :D (heb ik ook)
En alvast gefeliciteerd met je bijna dreumes!
pi_126240824
Zoe, wat gaaf van die losse stapjes, ze gaat echt snel he!

Coco, leuk, dat iedereen zegt, dat Saartje op je lijkt.

Venco, lastig niets meer laten staan waar de katten bij kunnen of in opbergdoosjes doen.

Sam, leuke foto's zeg. Ik begrijp het wel. Ben ook een beetje emo.

Hier was er een jaar geleden nog niets aan de hand en ik had niet kunnen vermoeden, dat ik om 3.30/ 4 uur s'nachts mijn man wakker zou maken om weeen te timen. En dat we naar het ziekenhuis gingen nog voordat de grote wakker was en opa hier kwam om de grote op te vangen en naar de creche te brengen had ik niet gedacht. Wij hebben taart gebakken, de kamer en stoel versiert met slingers en ballonnen, cadeautje ingepakt en vast wat voorbereid, morgen gaan we L's verjaardag met de familie vieren.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_126241295
Tinu, ah nee, helaas.. Iedereen vindt haar juist precies papa. Nu een paar vrienden die toch ook iets van gelijkenis met mij zien, op basis van een foto van mij vroeger.

Oh, morgen alweer een jaar voor jullie allebei! Wat vliegt de tijd toch. Ben jij er, net als sam, ook wat emotioneel onder?
pi_126241410
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tinu, ah nee, helaas.. Iedereen vindt haar juist precies papa. Nu een paar vrienden die toch ook iets van gelijkenis met mij zien, op basis van een foto van mij vroeger.

Oh, morgen alweer een jaar voor jullie allebei! Wat vliegt de tijd toch. Ben jij er, net als sam, ook wat emotioneel onder?
Ja, ben ik wel. Ik vind het zo leuk, wat hij nu allemaal kan en doet, maar toch ook wel moeilijk, dat hij vanaf morgen geen baby meer is. Al blijft hij natuurlijk altijd mijn baby :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_126241612
Tinu, precies dat het voelt alsof ik op totaal iemand anders verliefd moet worden terwijl ze morgen toch echt nog mijn lisa is haha. Nou ik lag nu nog in het ziekenhuis (al vanaf maandag) En morgenvroeg om 7 uur precies een jaargeleden zijn mijn vliezen gebroken en om 5 voor 7 savonds was ze geboren. Ik vond het wel vreemd maandag liep ik in het ziekenhuis met Lisa voor de dietiste terwijl ik toen ook een jaar daarvoor naar de kraamafdeling ging :p wij moeten ngo beginnen met versieren maar zowiezo vieren wij het pas Zaterdag.
pi_126241648
Poeh ik kan me sinds een dag of twee voorstellen dat je er emotioneel van wordt. Ik ben nog steeds langzaam in een verliefde moeder aan het transformeren. Over een jaar kan hij al staan, boehoe :'(
pi_126241701
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:50 schreef Suikertante het volgende:
Poeh ik kan me sinds een dag of twee voorstellen dat je er emotioneel van wordt. Ik ben nog steeds langzaam in een verliefde moeder aan het transformeren. Over een jaar kan hij al staan, boehoe :'(
En misschien al lopen aan 1 hand tot staan gaanvanuit hurkhouding klimmen op de trap en uit een beker drinken haha geniet ervan want ik ben zo emotioneel dat ze da nu allemaal kan. Ik vind het geweldig maar ik vind ook dat ze het allemaal nog niet moet kunnen haha.
pi_126241926
Of niet suiker :P mn neefje en nichtjes stonden nog niet bij 1 jaar :D
(en mijn zoon liep dan weer los bij 1 jaar ;))

Ik kan me ook niet voorstellen dat elise 1 wordt over 2,5 maand :X tijd vliegt gewoon!
En nog.erger, mn grote wordt over 2 maanden 3. Weet je hoe groot dat is. Bij zn volgende verjaardag gaat ie naar school (verkeerde topic :P)
pi_126243462
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:07 schreef vencodark het volgende:
Zeg, weten jullie dat...we hebben een blik nutrilon laatst gehaald voor eventueel naast de borst te geven. Nu zag ik dat de katten hun tanden in dat blik hebben gezet waardoor er nu gaatjes in zitten. Dit is niet op de hoogte van waar de poeder begint maar het is nu wel open.
Denken jullie dat het nu besmet kan zijn ofzo? Het is net nieuw! :(
Ik zou me er niet teveel zorgen over maken. Kijk alleen ff op de bus wat ze zeggen over de houdbaarheid na openen van de bus. In mijn hoofd is dat namelijk heel kort. Ik zou met alke liefde voor je kijken, maar lig al in bed.

Hier alles goed. Blijkt hoogstwaarschijnlijk een heftige eerste menstruatie te zijn. Moet doorgaan met de medicijnkuur van 10 dagen. Binnen 3 dagen daarna krijg ik een menstruatie/doorbraakbloeding die heel heftig kan zijn, maar daarna zou het opgelost moeten zijn.
pi_126243496
ohzo Kwisted, dan is het idd vervelend dat ze zich zo omdraait. Probeert ze niet gewoon weg te komen? Succes er mee.

Ahhh allemaal emotioneel. Veel plezier alvast morgen met de verjaardagen!

Gelukkig viel het mee suiker!!

Het blijft bizar he son, gewoon al 2 kinderen...en die eerste is gewoon echt allang geen baby meer!
Sterkte met je meisje~!

wel grappig vencodark, mijn kat moet echt niks hebben van die melk.
pi_126243526
Oh maar het wordt tegelijk ook steeds leuker! 2 en 3 jaar is ook zo leuk!!

Drie weken ook hoor ;) Hier slaapt er eindelijk eentje, maar wel ingerold en op schoot. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126243670
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef Suikertante het volgende:
Oh maar het wordt tegelijk ook steeds leuker! 2 en 3 jaar is ook zo leuk!!

Drie weken ook hoor ;) Hier slaapt er eindelijk eentje, maar wel ingerold en op schoot. O+
SPOILER
Ach, kijk m liggen!

Ik lig tv te kijken in bed en heb mn dochter net uit haar bed geplukt en naast mij in bed gelegd. Tv kijken in bed met een slapend saartje is awesome O+ Ze snurkt een beetje en laat scheetjes O+
pi_126243836
O+
Oooh minibaby. Ik wil ook!

Troeta, ja zeker bizar. Ik voel me helemaal niet oud genoeg om mama van 2 te zijn :D
pi_126243845
Tinu alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag morgen

sam ziet eruit als een geslaagde dag en ook gefeliciteerd

danic klinkt pijnlijk maar blij dat geen placenta is waarschijnlijk

son hopelijk koorts morgen verder gezakt of weg!
pi_126243924
Ik zoek wederom de vind ik leuk knop
coco dat klinkt als heerlijk genieten

son :D
pi_126243977
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ach, kijk m liggen!

Ik lig tv te kijken in bed en heb mn dochter net uit haar bed geplukt en naast mij in bed gelegd. Tv kijken in bed met een slapend saartje is awesome O+ Ze snurkt een beetje en laat scheetjes O+
Scheetjes O+ het blijft leuk!!
pi_126244138
Suiker! Heerlijk zo'n pakketje. En wat een boel haar al! O+

Ik heb net al aangekondigd dat ik M vannacht als ie wakker wordt, tussen ons in leg. Ik verlang naar een baby tegen me aan. O+

En ik ben nu al emo als ik denk aan een jaar geleden, toen ik nog zwanger was. Vrijgezellenfeest met een bescheiden 21 wk buikje en de week daarna getrouwd. En nu heb ik al een grote rollende kwijlbaby O+

sorry voor de hartjes overkill :@
pi_126244288
Oh men, en ik dacht dat de emoties minder werden na de zwangerschap :') :D

[ Bericht 23% gewijzigd door Suikertante op 08-05-2013 23:51:10 ]
pi_126248636
Oh danic, wat goed dat het nu in elk geval opgelost lijkt te worden! Hopelijk valt het mee met de heftigheid van de eerste menstruatie..
pi_126248716
Ok, ik neem terug wat ik getypt had... Ik haal net een krijsende baby met 39,4 uit bed. Hij ligt nu naast me met een zetpil af te koelen. ;(
pi_126248909
Onee!! Maar wel extra knuffelen hoor. En als ie weer rustig is lijkt hij straks nog liever!
  donderdag 9 mei 2013 @ 05:57:35 #35
381212 Gulara
From the future
pi_126251234
Daar ben ik weer. We waren een paar dagen weg naar zee. Het was heerlijk! O+ Behalve de volle dag dat ik doodziek met koorts op bed lag en niet eens m'n kind kon tillen (die woog opeens 30 kilo of zo!)
Nu een paar mindere dagen met veel huilen, volgens mij moet de melkproductie omhoog. :Y)

Sam gefeliciteerd met je meisje! *O*

en

Tinu gefeliciteerd met je jongetje! *O*

De tijd gaat snel inderdaad. Maar dreumessen zijn ook leuk en lief hoor. En stiekem ook heul klein! O+

Suikertante wat een lekker ding! O+ Wat ligt hij heerlijk gesushirold.

Danic, hopelijk is het hierna inderdaad over. Las je verhaal elders, kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent. :*

Mango beterschap voor je zielige ukkie. :*

En Coco met d'r schetende snurkerd! O+ Dat is een van mijn favoriete momenten, het klinkt zo heerlijk ontspannen. :P
pi_126251394
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ach, kijk m liggen!

Was ze wakker geworden of heb je haar gewoon slapend gepakt omdat je het fijn vindt om haar bij je te hebben? Indien dat laatste: :D en sowieso O+ O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126251432
Sam en Tinu, gefeliciteerd met jullie dreumes!! Wat is het hard gegaan... Tinu veel plezier vandaag! En Sam, wat een leuke foto's. Ziet eruit als een fijne dag.

Troeta, prachtige foto van jouw meisje! Echt heel mooi O+.

Suiker, wat heerlijk, zo slapend op schoot.

Over groot worden gesproken: ik werd gister zo getroffen door dit beeld. Zo groot al maar toch ook nog zo klein...

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126251450
Danic, fijn, dat het geen placentaresten oid zijn.

Coco, leidt dat niet af van tv kijken snurken en scheetjes? O+

Dracu, Phaidra en Gulara alvast bedankt.

Mango beterschap voor je knul!

Suiker, wat een lief en heerlijk ukkie.

Zag de foto al Phaidra, hij is echt prachtig!

Denk dat ik pas vanavond weer online ben. Heleboel voorbereidingen en dingen straks doen en vanmiddag de familie.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_126251455
Van harte gefeliciteerd met jullie dreumesjes Tinu en Sam *O*
pi_126251755
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 07:44 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Was ze wakker geworden of heb je haar gewoon slapend gepakt omdat je het fijn vindt om haar bij je te hebben? Indien dat laatste: :D en sowieso O+ O+
Dat laatste :+ Ze lag gewoon lekker te slapen, maar ik wilde knuffelen O+ Dus is ze lekker naast me komen verder slapen :Y

Twee jarige baby's vandaag! *O* Gefeliciteerd!!
pi_126251770
Phaidra: kleine, grote man idd :Y
pi_126251821
Eeeer zijn er twee jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat zijn zijijij!!! *O*

Phaidra wat een ukje zo bij die enórme deur O+

Gulara, fijn dat het maar een dag duurde en naar zee klinkt heerlijk!
pi_126252331
Zoe hoera voor de stapjes
Venco heel vervelend maar je katten :D _O_
Danic gelukkig maar. Wel eng dat het misschien weer even zo heftig gaat zijn.
Suiker die beentjes ook O+ helemaal relaxed
Mango beterschap
Gulara lekker hoor! Op de koorts na
Coco O+
Phaidra inderdaad ja! O+ kijk dat nou staan!
Tinu en Sam van harte :* lijkt me inderdaad zo dubbel
Ik vind het zo leuk dat L steeds meer kan en ik heb zin in zn eerste hapjes! Maar dan ben ik wel mn baby kwijt :'(
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:12:20 #44
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126252960
Sam en Tinu van harte gefeliciteerd met jullie dreumessen! *O* *G*
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:14:04 #45
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126253012
Sam en Tinu van harte met jullie kindjes O+
pi_126253688
Feli met jullie dreumesen Tinu en Sam! *O*
pi_126254122
Gefeliciteerd Tinu en Sam!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_126254321
Gefeliciteerd Sam!! Gefeliciteerd Tinu!!! Maak er een mooie dag van. Jullie dreumesjes <3
pi_126254440
Sam en Tinu van harte met jullie dreumesen, fijne dag vandaag! O+
pi_126255448
Gefeliciteerd Tinu en Sam!
pi_126257699
Morning dames !

Tinu en Sam: GEFELICITEERD !! met jullie 2 jarige niet meer baby’s Hoera !! *O* *O*
Hoop dat jullie dag super geweldig is. Zaterdag voor Sam en vandaag voor Tinu.

Tinu: Goed van je dat je de ouders hebt uitgenodigd. Stiekem wel jaloers dat ze zo ver wonen, haha.

Sam: wat een lieve zwemfoto’s. Leuk kado !

Zolena: Heerlijk luiers rouwsen !! En lekker hoog gillen, super kquut !

Kyara: Pa kan best een voetje kleien toch

Fieder: Geen idee

Danic: Goed nieuws gelukkig.

Zoe: Fijn dat het goed ging bij de GO !loslopen, wowh !! Wat knap

Son: Wrom slecht ? Kun je toch niet weten en je legt haar toch lekker te slapen ? Goede moeder dus ! Beterschap

Dracu: welkom terug

Suiker: wat schrijf je leuk. Zo gezellig en beeldend. En wat een lief ding, zo liggend op schoot. Beetje rossig ?

coco: zien die foto ? Vind ik ook zo heerlijk. tv kijken met meisje op mn buik.

Mango: beterschap.

Gulara: Lekker naar zee.

pessie: nog op vakantie ? Frankrijk toch ?

Phaidra: Wat een ontroerende foto ! Prachtig !

Rest :* c_/
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_126257790
Mn meisje slaapt hier beter dan thuis :+
Doorgeslapen vannacht, sinds maanden eindelijk *O*
Wil de hele dag staan, klimmen en aan de hand "lopen".
Het gaat helemaal goed dus !
pi_126257880
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2013 12:57 schreef kleinzusje het volgende:
Mn meisje slaapt hier beter dan thuis :+
Doorgeslapen vannacht, sinds maanden eindelijk *O*
Wil de hele dag staan, klimmen en aan de hand "lopen".
Het gaat helemaal goed dus !
Yay voor de fijne nacht *O* En hoe schattig, aan de hand lopen O+ Heeft ze ook korte broekjes aan, en zie je dan die spekbeentjes zo lekker stappen? :D O+

Dit is die foto trouwens, nogmaals: ik zie het zelf écht niet. Maar nu heb ik het van een 4tal mensen al gehoord, op basis van die foto. Enige echte overeenkomst met mij, is dat Saar ook zo'n melkwitte is :+

SPOILER

[ Bericht 16% gewijzigd door Cocotrimonium op 09-05-2013 17:38:43 ]
pi_126257937
Ben jij dat ? :D _O-
Maar nu nog even Saar er naast :D
pi_126257972
Neu, geen kort broekie. Vergeten mee te nemen :+ Wel spekbeentjes in alleen een romper :D
pi_126258064
Ohhh wat een superschattige foto Coco, die wandelstok!! O+

Zusje dankje! :@ :s) Ik vind hem ook een beetje rossig maar mijn vriend wil er niet aan :D Op foto's lijkt het wel roder dan in het echt. We dachten dat het door de rozige hoofdhuid komt, maar bij andere baby's zie ik het eigenlijk niet dus misschien heb je toch gelijk!

En spekbeentjes O+ Wij doen eigenlijk weinig bloterij met F, maar eergister had hij het erg heet dus had ik hem een rompertje met korte mouwtjes aangetrokken. Ik heb wel een uur in zijn armpjes zitten knijpen en happen :@ Nog iéts aankomen en hij heeft schroefhandjes *;
pi_126258237
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 13:01 schreef kleinzusje het volgende:
Neu, geen kort broekie. Vergeten mee te nemen :+ Wel spekbeentjes in alleen een romper :D
Dat is nóg beter! Dan zie je de bovenbeen/heupspekjes ook zo goed O+

En ja, dat ben ik, met mijn neefje :D Even een foto van Saar erbij pakken. Moment.
pi_126258261
Tinu en sam gefeliciteerd!
pi_126258447
Fotootjes van Saar erbij gezet.

Edit: niet heel duidelijk zo, want ze trekt natuurlijk een compleet ander gezicht dan ik op die foto enzo. Mgoed. :+
pi_126258602
Neusje en wenkbrouwen denk ik! :Y
pi_126258729
Ogen ook (laatste foto)
Maar ze is echt schattig ! En jij ook coco O+
  donderdag 9 mei 2013 @ 15:02:28 #62
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126263420
Wat wordt je mini al groot Phaidra! O+

Sam, wat een leuke foto's! En wat een goed idee om een dagje uit te gaan.

En Zoe, wat knap!

Mango, hoe is het nu?

Gulara, klinkt lekker (op die ene dag na dan). Maar jullie gaan nu natuurlijk richting de winter. Is het al koud?

KZ, fijn dat ze zo goed slaapt! (en mijn man vast wel iets in elkaar zetten maar denk niet dat ie dat gaan doen).

Wat een schattige foto's Coco! Ik ben niet zo goed met het zien van gelijkenissen eerlijk gezegd. Ik zie wel dat D en J op elkaar lijken ( :') ) en dat ze soms ook heel erg veel op M lijken (meestal qua gezichtsuitdrukking als ze gaan huilen of miepen. Maar verder...... :N

Ik heb vanochtend heerlijk uitgeslapen. Meisjes om 5 en om 7 uur gevoed (allebei) en daarna hebben ze weer heerlijk geslapen en de oudste hebben we om half 10 zelf maar even wakker gemaakt :D
pi_126263557
Schattige foto's Coco
Zelfde neusjes lijkt t op bovenste foto van jou en onderste foto van S

Fijn Kyara

Phaidra
Groot idd!

Schattig suikertante

Kz *O* wat goed!

*O* Gefeliciteerd Sam! Zo te zien heeft ze er van genoten! Leuke foto's

*G* gefeliciteerd Tinu! Fijne dag vandaag
pi_126265289
Hoelang mag een baby van 10 weken 's nachts doorslapen?
L krijgt zijn laatste fles om 20.00. Hij slaapt dan meestal rond 22.00. Voorheen kwam hij dan ergens tussen 2.00 en 4.00 maar vannacht was hij om 5.00 nog niet wakker. Ik heb hem toen maar wakker gemaakt (ivm bloedsuikerspiegel) maar nu begin ik te twijfelen. Zou hij niet vanzelf wakker worden als het nodig is?
pi_126265381
Coco, ik zie ook een zelfde soort neusje O+

Hier veel slapen vandaag, vanochtend nog koorts maar tegen de middag trok dat weg. Nu werd hij weer wat warmer, hij ligt net weer in bed.
Hij is gelukkig gewoon hongerig en redelijk vrolijk, net goed gelachen om een papierscheursessie :D
pi_126265449
Fieder, onze slaapt sinds 10 weken in een ruk de nacht door... Volgens het CB kon hij met die leeftijd zelf aangeven of hij nog honger had en kon het zelfs ongezond zijn om hem wakker te maken.
pi_126265490
Oh echt? En van wanneer tot wanneer sliep hij dan ongeveer?
pi_126265601
Hij kreeg dan nog een late avondvoeding rond 22u en sliep dan tot 7u de volgende ochtend.
Die late voeding liet hij trouwens niet lang daarna ook vallen.
pi_126265627
Hoeveel flessen krijgt ie nu?
pi_126265667
Wow lekker zeg zo'n goeie slaper!

Hij krijgt nu 5x180/6.
Ik denk dat ik hem vannacht zelf maar eens laat bepalen dan, ben wel benieuwd wat ie dan doet.
pi_126265761
5 flessen is wel normaal voor zo'n kleintje, je moet wel in de gaten houden dat hij genoeg binnen krijgt op een dag.
pi_126265874
Ik heb het even nagekeken, Max kreeg met 15 weken 4 voedingen, 7-11-15-19, en sliep daarna de nacht door.
pi_126266206
Zo dat is wel vroeg toch? Bof jij even! Daar durf ik voorlopig nog niet op te hopen. :P Ik ben al heel blij dat we nu op 5 flessen zitten ipv 6.
Ik vind het niet erg om hem 's nachts te voeden maar hij sliep zo lekker, het was gewoon zielig om hem te wekken. Maar eens zien hoe het vannacht gaat.
pi_126268819
Coco, ik vind in jullie gezichten best veel gelijkenis en kan me ook voorstellen, dat als S een paar jaar ouder was en zoveel mooi vol haar had als jij op de foto, dat het dan beter te zien was.

Kz voor het doorslapen, klimmen en aan de hand lopen.

Suiker, lekkere knul heb jij.

Kyara, heerlijk uitgeslapen.

Mango, fijn dat het iets beter gaat.

Fieder, zou leuk zijn als hij het nog even volhoudt zo.

Hier een heerlijk dagje. Lekker de familie hier voor lunch en taart, koffie etc. Niet iedereen was er en niet iedereen tegelijk dus het was ook niet te druk. Mijn ventje heeft genoten van alle aandacht, ballonnen en cadeautjes, maar op sommige momenten was het teveel en toen kwam hij snel naar mama of papa. Loopkar vind hij super, maar nog niet om achter te stappen. Ik kom vanavond nog wel behoorlijk afscheid nemen met fotospam enzo.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 9 mei 2013 @ 17:44:18 #75
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126269220
Klinkt als een geslaagde dag Tinu! Ben benieuwd naar de foto's!
pi_126270175
TInuviel gefelicteerd met je dreumes, leuke verjaardag dus. *O*

Sam ook gefeliciteerd *O*

En kleinzusje een goede nacht wat fijn!

Fieder ook bijna een goede nacht, met 10 weken zou ik mini ook gewoon laten slapen heerlijk toch? :)

Kyara relaxte ochtend, fijn.

Spekbeentjes O+ mini hier wordt ook een heerlijk michelinmannetje...
pi_126270196
Klinkt als een geslaagde dag Tinu.

Hier vandaag gepoetst gewerk boodschappen gedaan maar tussendoor nog even tijd gehad om een verjaardagsfoto te maken. Hier zaterdag pas een feestje dus ik post nog illegaal 2 daagjes mee haha. Ze is wel onsettend lief vandaag maar haar val gisteren in de ingang bijhet zwembad (ze was op een opstapje geklommen en er af kropen wat niet goed ging) Heeft wel voor een rood oogje gezorgd maar ze heeft verder nergens last van :)

pi_126270418
Fieder met 2 weken maakten wij Djenna niet meer wakker op advies wvk.. ze zat toen op vijf voedingen per dag.. de laatste tussen 22-23. Dan sliep ze tot smorgens 7 ergens. Met 12 weken ging ze over op 4 voedingen. Doe wat goed voelt voor jou. Maar als je het idee hebt dat je je kleintje er geen plezier mee doet.. in het begin (en soms nog..) lette ik dan goed op dat ze niet versuft wakker was. Is hier gelukkig nooit aan de orde geweest :)
  donderdag 9 mei 2013 @ 19:13:21 #79
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126272902
Jeetje, wat gingen jullie baby's toch snel doorslapen en snel naar minder flessen :o . Ging hier stukken minder snel, ik heb/had echt een hongerig meisje O+

Ze is trouwens wel echt beter hebben wij het idee. Of nouja, voor 90% denk ik :)

Hoe is het met Elise, Son?

KZ, masterpost weer _O_ jullie vakantie klinkt super joh! Lekker dag kzbeeb doorsliep *O*. Dat is hier gelukkig ook weer het geval (nu ze zich weer beter voelt)

E kan klappen O+ en doet dat met veeeel plezier :D
pi_126274216
Tinu, klinkt als een fijne dag! Ben benieuwd naar de foto's :Y

Jarige Lisa O+

Soes, Saartje drinkt nu nog steeds soms 5 flessen (van 180/6) :) En dan krijgt ze ook nog fruit (en sinds kort groente). Dat is wel een dag dat ze dan vroeg komt (dat is voor haar om 7u ongeveer) en laat gaat slapen (rond 21u).

Klappende E :D O+
pi_126274273
Ze is nog veel aan t piepen. Ook weer koortsig (vannacht wel geslapen van 7 tot 8)
Moet dr vaker zetpillen geven (overdag dus). Had haar een zetpil gegeven en daarna lag ze een uurtje op bed en toen ze eruit kwam was ze onwijs vrolijk.
Oh en dat slechte moeder was niet serieus bedoeld hoor :D

Fijn dat jouw E beter is! Of iig voor t grootste gedeelte :D

En vandaag officieel gefeliciteerd met de dreumesen van Tinu en sam *O*
pi_126274282
Saartje kan zwaaien O+ Min of meer dan :+

Ze reageert als iemand naar haar zwaait, dan steekt ze haar armpje ook de lucht in en beweegt ze die. Vingertjes spreiden en een heel goede zwaaibeweging maken, is nog wat te lastig. Maar dit vonden we al heel knap :D En te grappig om te zien gewoon O+
  donderdag 9 mei 2013 @ 19:48:13 #83
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126274662
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 19:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Saartje kan zwaaien O+ Min of meer dan :+

Ze reageert als iemand naar haar zwaait, dan steekt ze haar armpje ook de lucht in en beweegt ze die. Vingertjes spreiden en een heel goede zwaaibeweging maken, is nog wat te lastig. Maar dit vonden we al heel knap :D En te grappig om te zien gewoon O+
Lief is dat hè!

Zo ver is Elin trouwens nog steeds met zwaaien :D :') . Ze kijkt ook vaak heel gefascineerd naar haar handje als ze die beweegt O+

Oh, Elin heeft ook lang op 5 flessen gehangen maar ineens ging het snel. Geloof bij 7 mnd ineens naar 4 en met 8,5 mnd naar 3. Nu het liefst nog maar 2...

Fijn dat het iets beter gaat met E, Son! Zetpillen werken hier ook super, en snel. Laatste dagen ook om de 8 uur gegeven, hielp haar echt om zich beter te voelen.

Oh, voor degenen die zich hier het oma (schoonmoeder) drama nog herinneren... Elin is gister de halve dag bij mijn schoonmoeder geweest en het ging helemaal prima *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door Tante_Soesa op 09-05-2013 19:55:44 ]
pi_126276439
Eerst maar eens de terugblik van het afgelopen jaar:
Weg-

[ Bericht 26% gewijzigd door Tinuviel op 09-05-2013 22:23:58 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_126276495
Mazal tov met je mooie knul Tinu :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_126276776
Tinuviel en sam van harte gefeliciteerd met jullie leuke kindjes!! :*

Lief phaidra, thanks!
En die foto van jou is ook leuk, ik vind dat ook altijd zo bijzonder als zo'n kleintje dan lekker in zijn eentje rondscharrelt!
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:25:46 #87
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126276879
Leuke foto met die ballonnen Sam!

Tinu, prachtige fotospam! O+
pi_126277138
Mooi overzicht Tinu!

Elise zit idd ook nog met zwaaien op dat niveau. En ze zegt er dada bij. Je hoeft maar t woord zwaaien te zeggen ze en gaat al. Ook als.je iets zegt dat klinkt als dag gaat ze :P

Soesa, fijn zeg,dat het goed ging bij oma. Zal voor oma ook wat leuker zijn :D

Zetpillen had ik eigenlijk nog nooit nodig gehad bij dr, nou ja 1x bij dr eerste prikken. Dus t komt niet zo in me op :') maar ze werkten dus goed idd. Wijt t ook wel aan de tanden.
pi_126277274
Tinu wat gaat een jaar snel! Tot over een tijdje in het dreumestopic :)
pi_126277331
Ik ben een beetje verlief op die foto in de derde rij helemaal links met het duimpje in zijn mond slapend in de box.

Weg-

[ Bericht 70% gewijzigd door Tinuviel op 09-05-2013 22:23:40 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_126278850
Tinu en Sam gefeliciteerd!

Ik lees wel mee, maar op mijn mobiel hou ik het allemaal niet meer bij. Heb het ook gewoon druk, zeker nu in de vakantie periode.
Maandag hopelijk wat meer rust.

Oh en volgens mij voelde ik al een bobbeltje bij zijn tandvlees. Dit in combi met zure poep en veel kauwen, vermoed ik zomaar een tandje op komst. Doe normaal. Hij is zondag pas 3 maanden.

Maandag zijn we naar de Efteling geweest. Kyan keek zijn ogen uit bij Carnival

pi_126278909
Oh en zijn ogen zijn nog steeds prut, dus morgen maar weer de huisarts bellen :(
pi_126280094
As wat een gave foto van Carnaval.. helemaal geobserdeerd haha.

Tinu ben jij dat met dat rode truitje? If so .. leuk om je eens een keer te zien! :)
pi_126280105
Kyara: wat heerlijk dat uitslapen. Dat wil ik als Moederdag cadeau !

Fieder: Hier sliep ze rond 3/4 maanden ook door ( uit mn hoofd) Nooit wakker gemaakt. Ze dronk en drinkt nog steeds weinig per keer. Geef FV op verzoek, nog steeds. Dat gaat prima. Zolang je baby goed groeit is er echt geen probleem lijkt me.

Tinu: *O* Wat fijn zeg ! Een heerlijke dag gehad ! Ziet er knus uit op de foto’s. Heel huiselijk. En wat een leuke fotospam. Zal je missen hier. Tot over een tijdje in het dreumes topic.

Sam: *O* Jullie hebben nog wat te goed. Leuk met de balonnen in de box.

Mango: fijn dat het iets beter ging.

Soesa: Klappen, wat leuk ! Geleerd op het kdv ?

Coco: zwaaien , wat schattig.

Son: Wel een heerlijke lange nacht gemaakt dus. Misschien door de zetpil ?

As: Wat kijkt hij al wijs en alert. Lief joh !

Twink: alles ok bij jullie ?

Zolena: Lekker spekkie

c_/ :*
pi_126283614
Tinu en Sam, nog op de valreep gefeliciteerd! En tot (over een hele tijd) in het dreumestopic :)
Ik zat me vandaag te bedenken dat ik precies vier maanden geleden perfecte zwangerschap niet meer zo perfect bleek te zijn. Maar kleintje is gewoon al bijna 1/3 jaar!

Fijn van de lang slapende baby's! En wat een leuke foto's hier!

Fieder, mijn kleintje van bijna vier maanden drinkt 5x 165/5,5 om 23.30-07.30-12.00-16.00-19.00 (hoe verder de dag vordert hoe sneller hij weer eten wilt!)

Hier gaat vanaf maandag het echte werkende leven weer beginnen. Ik ben benieuwd hoe Ow het gaat vinden... Tot nu toe is z'n mama z'n alles (en Ow is mama's alles ;) )
Stiekem wel stom, want hij is zo leuk nu! We voeren hele gesprekken hier samen :D

(Behalve tijdens het avondeten, dan heeft hij standaard een huiluurtje.. Ik heb al vijf dagen niet kunnen eten, bekend??)

Maar goed ik heb ook wel weer zin om m'n klasje weer les te geven :)
pi_126283890
Wat ben je lekker lang thuis geweest loj, heerlijk. Zal zeker weer even wennen zijn.
Maak jij echt 165/5,5 Ik zou dan 180/6 maken en deels weggooien.

Wij hebben vanaf de avond een ritme. Overdag is het wat meer op verzoek. Meestal hebben we 5 flessen soms zes. flessen zijn hier 150/5, maar niet alle flessen gaan op. Gemiddeld zit hij op 700-750 cc.
23.00 uur / 6.30-7.30 uur / 9.30-10.30 uur / 13.30-14.00 uur / 18.00 - 18.30 uur
  donderdag 9 mei 2013 @ 22:50:12 #97
378192 -mandy-
I am who I am
pi_126284602
Wat een lieve foto's As!

Verder nog niet alles kunnen bijlezen en daarom nog even minder reacties op anderen.

Even egopost.
D. wordt morgen alweer 2 weken en is een droom van een baby en krijgt voorlopig nog steeds volledig borstvoeding en slaapt ingebakert, maar na een paar moeilijke avonden zitten we wel te denken om ('s avonds) over te stappen op flesvoeding. Bv geven is heerlijk en mooi, maar niet als je mini 2-3 uur na elkaar telkens aan de borst wil, voor 10 min, gaat sabbelen en niet echt zuigt ... . Ben nu wel net begonnen met borstcompressie dus hopelijk geeft dat iets resultaat.

Morgen komt de wijkverpleegkundige langs, (8> en ik zijn erg benieuwd hoe hij gegroeid is en hoeveel hij nu weegt. Maar na 2 weken begint maatje 50 al krapper te worden ... dus dat zit hopelijk best goed :D .
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_126285425
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:34 schreef As1981 het volgende:
Wat ben je lekker lang thuis geweest loj, heerlijk. Zal zeker weer even wennen zijn.
Maak jij echt 165/5,5 Ik zou dan 180/6 maken en deels weggooien.

Wij hebben vanaf de avond een ritme. Overdag is het wat meer op verzoek. Meestal hebben we 5 flessen soms zes. flessen zijn hier 150/5, maar niet alle flessen gaan op. Gemiddeld zit hij op 700-750 cc.
23.00 uur / 6.30-7.30 uur / 9.30-10.30 uur / 13.30-14.00 uur / 18.00 - 18.30 uur
Ja heerlijk lang hè! Ik had het echt perfect gepland, 2 weken kerstvakantie ervoor en 2 weken meivakantie erna.. En ik besloot natuurlijk na 1 week officieel verlof al te bevallen, dus heb extra lang van m'n ventje kunnen genieten :)
Ben jij alweer aan t werk dan? Die van jou is toch ook rond de vier maanden?

En ik doe 165 omdat als ik 180 gaf dronk hij t wel op maar gaf dan een paar mondjes terug en had veel krampjes! Bij 165 niet en heb ik na t drinken een blije baby :)
Maar wil ergens deze week wel weer proberen iets op te hogen... Ik wil meer spekkies :)
Maar ook fijn voor jou Ash, geen nachtvoeding meer :)
pi_126285686
Spannend idd hoeveel hij is gegroeid Mandy. Maar als 50 al krap wordt zit t vast wel goed :)

En succes met je bv, ik kan me voorstellen dat t best zwaar is :)
pi_126287654
Bij zulke leuke foto's kan ik niet achter blijven...(van mn fb )

fijn dat met elise beter gaat

beterschap voor e

Tinu dat klinkt als een geslaagde dag heb helaas de foto s gemist

mandy succes! Bv en clusteren kan ook heel vermoeiend zijn
  donderdag 9 mei 2013 @ 23:49:09 #101
378192 -mandy-
I am who I am
pi_126288149
Wat een lieve foto dracu!!!

Zowel voor mama als mini idd ...
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_126294242
Ohh Lisa en Kyan! Wat een schatjes!

Dracu ik ben de naam van je kleintje even vergeten :@ Maar wat een heerlijk moppie. Die rode konen, en dan zo lekker ontspannen tegen mama aan. Draag je vaak?

Ik ga deze ochtend voor het eerst met F.leur zwemmen! Eerder durfde ik nog niet echt haha.
Iemand nog tips wat ik niet moet vergeten??
SPOILER
pi_126294272
Evt. olie of crème om mee in te wrijven, billendoekjes, je eigen bikini, handdoek, slippers
pi_126294336
Sam wat een lieve foto!
Tinu gemist ;(
As onze mini's schelen niet zoveel, was ik even vergeten! tandjes? :o Wij tobben ook met één oogje, vanaf de geboorte groene prut en slierten en :r Maar de huisarts wil niks doen, hij moet eroverheen groeien. Mooie foto's
Dracu wat lief zo tegen je aan
Kwisted veel plezier! Ik zie er ook zo tegenop, hoe doe je dat met aankleden en al je zooi!

Vannacht kwam L om 2 uur ipv 4 of 5 :') zal voortaan mn mond maar houden. Is dat nou die fokwet?
pi_126294337
@kwisted, ik draag idd veel omdat ik veel afhankelijk ben van mn krukken en/of scootmobiel erg handig dus om mn handen vrij te hebben

en veel plezier met zwemmen! Hopelijk vinden jullie het fijn
pi_126294369
Twinkle, ja dat met rode t- shirt ben ik.

Loj, lekker langverlof zeg!

Dracu, wat lief O+. Ja ik had ze even weggehaald voordat het niet meer kon. Kan ze nog een keertje terugzetten, maar dan later.

Kwisted, veel succes bij het zwemmen.

Fieder, hopelijk is hij er snel overheen gegroeid.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_126294429
Mandy spannend maar komt vast goed.

Kwisted lekker zwemmen. Gaan wij waarschijnlijk volgend weekend doen.

Draak het is echt een heerlijke foto O+

Fijn he Fieder als ze ineens gaan afwijken. Balen dat je huisarts er niets mee wil.
Hier ook vanaf de geboote inderdaad. Eerste bezoek wilde hij er ook niets mee. Tweede keer schrok hij toch van de hoeveelheid prut. Zalfje gehad en kweekje genomen. Na 1,5 week terug. Bleek dat de bacterie resistent was voor de zalf. Nieuwe zalf. Ging niet over en moesten doorgaan. Twee weken later opnieuw kweekje. Weer terug naar de eerste zalf want andere bacterie. En dat was vorige week. Lopen echt te tobben. En hij vind het schoonmaken en zalven nu evht vervelend.

Loj Kyan is zondag drie maanden. En ik ben na 10 weken weer aan het werk gegaan. Maar werk via het uitzendbureau en heb nu drie diensten gedraaid dus als ik deze maand geen diensten meer krijg is het prima. Dus mag niet klagen :D
pi_126294487
Dracu wat een liefie!

Kwisted veel plezier. Hier is het zwembad heel babyproof.. scheelt :). Eerst baby afdrogen dan ik :)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 08:43:51 #109
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126294859
Wat een leuke foto's As en Dracu O+

Mandy succes. Hopelijk is het clusteren iets tijdelijks.

Loj ook alweer bijna aan de slag. Ik mag op 3 juni weer. Na ruim 5 maanden thuis te zijn geweest.

Kwisted, veel plezier met zwemmen! Misschien reservekleertjes? Voor als je een kledingstuk n een plasje met water laat vallen.... ( }:| )

Oh, dat is ook handig Fieder......
pi_126295393
Kwisted en een gewone droge luier voor als je weer naar huis gaat!
pi_126295530
Veel plezier bij het zwemmen Kwisted :) wij gaan over twee weekjes voor het eerst :)

Wat een lieverd Dracu.

En wat stom prut oogjes :(

Dat is ook wel lekker Ash, je kan dus ook gewoon bepalen welke diensten je neemt?
Hier is het gewoon vier dagen doorgaan van acht tot zes (meestal).. Maar dat hoort bij t onderwijs.
Geniet nog van je laatste vrije weken Kyara!

Trouwens, een vraagje: kan een kind in een nacht tijd 5 cm groeien ;) hij past opeens geen rompers 56 meer, inclusief de lading 56 die groot vielen en vorig week nog erg ruim zaten ;)
pi_126298165
Nou ik vind het ook bizar soms Loj! Dit is dag 1 en dag 21:

Nu gooi ik het pakje wel in de droger, maar volgens mij is dat niet het enige!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:22:06 #113
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126298260
Geen idee Loj, maar ik vond J's romper vanochtend ook een stuk strakker zitten :D

Die foto's Suiker! :D Wat een verschil in alertheid ook he. En hij wordt echt een beetje rossig! O+

Ik gooi trouwens alleen rompers in de droogtrommel. Pakjes en andere kleertjes niet, krimpt toch net iets teveel vind ik.
pi_126298272
Je ziet het ook echt aan zijn gezichtje suiker. Het echte babytje is er af.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:22:30 #115
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126298277
Tof is dat hè O+ mijn dame was de eerste maand 6 cm gegroeid :o. Dat is op 50 cm echt veeeel!

Ik heb vandaag een mopper baby. Niets is goed. Ze wil zich alleen maar optrekken en als dat niet meteen lukt op haar manier dan is alles stom :'). Echt een driftkop! Dat heeft ze niet van mij...
pi_126298439
Ik vind het zelf wel echt een stomme foto :@
Maar laat ik dan om het gelijk te trekken ook een écht lelijke en een leuke posten. Dan stop ik hoor :D

SPOILER
Ik moet nog een aantal pagina's teruglezen!
pi_126298536
Whaha Suiker issie daar zn luier aan t vullen ofzo? Maar de 'lelijke' foto's zijn later misschien wel het leukst lijkt mij. T blijft n lekker ding hoor O+

Toevallig, hier beginnen rompers 56 ook krapjes te worden. Van de hema nog wel! Moet echt trekken om ze van onder dicht te krijgen. Dan maar 62 uit de kast halen.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:34:56 #118
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126298600
Oh, die onderste is ook echt wel heel erg leuk hoor Suiker! O+

(ik heb vorig jaar een jaaroverzicht van M gemaakt, in 2 versies, 1 met leuke foto's en 1 alternatieve versie met de lelijkste foto's :D )

Wij zijn net over naar maat 56 *O* Heleboel leuke nieuwe kleertjes O+ En dat te bedenken dat ze 3 maanden geleden nog in maat 44 verzopen.....
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:46:45 #119
378192 -mandy-
I am who I am
pi_126298960
Wat een leuke foto's Suiker, ook die lelijke!

D is helemaal goedgekeurd door de wijkvk *O* ! Zondag zat hij nog op 3090 gr en nu alweer 3400 gr :D , ruim boven zijn geboortegewicht!
Borstvoeding krijgt hij genoeg gelukkig, maar we gaan wel 1x flesvoeding geven 's avonds om 2-3 uur borstsabbelen te minderen. En ook vannacht ook gestart met borstcompressie tijdens de bv.

Je mini's groeien goed Kyara!!! *O*

Wij gaan zo ook nog kleertjes maat 56 shoppen, op 2 weken tijd zit maat 50 gewoon prima en met dit tempo is 50 komend weekend al einde oefening.
pi_126299353
Ik vind dat pakje echt helemaal helemaal fantastisch Suiker! Maar jouw kleine groeit ook snel zeg!
Ow en ik vind je "lelijke" foto ook echt helemaal leuk! Leuk materiaal voor als hij 18 wordt! :) (en die ander is cute;) )

Maar ik hoor het al... Het is vandaag spontane romperkrimpdag :)
Stiekem ook wel leuk! Maar ik heb niet zo veel in maatje 62..

En mag ik ff blij zijn: het ging super bij de fysio, en ze verwacht dat er geen helmpje nodig is! Over twee weken nog ff meten en als dat goed is hoeft hij niet meer terug te komen :D
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:08:26 #121
378192 -mandy-
I am who I am
pi_126299723
Goed nieuws Loj! *O* *O* *O*
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:20:41 #122
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_126300106
Mandy uiteindelijk moet je zelf weten, maar je kindje zit in een sprongetje die hij ook met KV krijgen kan. Hij is gewoon heel pienter bezig door even te regelen dat vraag en aanbod op hem is afgestemd. Juist nu op dit moment met KV bijvoeden kan wel eens betekenen dat je het compleet verstoord en je BV dadelijk in de soep loopt.
Nogmaals jou kindje , doe wat jij wil maar wilde je wel even dit zeggen :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_126300487
Wat evenstar zegt, met als aanvulling dat clusteren heel normaal is (en ook best vermoeiend kan zijn) maar ook ontzettend goed is voor de productie.

http://www.borstvoeding.com/problemen/mproductie/clusteren.html
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:38:28 #124
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126300666
Hier af en toe ook regeldagen (dat is dan vooral 's nachts om de 1,5 uur drinken). Duurt maar een paar dagen. Misschien toch nog even aanzien Mandy? Uiteraard jouw keuze maar het zou zonde zijn als je productie daardoor instort of zo.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:45:16 #125
378192 -mandy-
I am who I am
pi_126300942
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 12:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Mandy uiteindelijk moet je zelf weten, maar je kindje zit in een sprongetje die hij ook met KV krijgen kan. Hij is gewoon heel pienter bezig door even te regelen dat vraag en aanbod op hem is afgestemd. Juist nu op dit moment met KV bijvoeden kan wel eens betekenen dat je het compleet verstoord en je BV dadelijk in de soep loopt.
Nogmaals jou kindje , doe wat jij wil maar wilde je wel even dit zeggen :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 12:32 schreef mrien het volgende:
Wat evenstar zegt, met als aanvulling dat clusteren heel normaal is (en ook best vermoeiend kan zijn) maar ook ontzettend goed is voor de productie.

http://www.borstvoeding.com/problemen/mproductie/clusteren.html
Dank je voor de link! Een geruststelling!
Die onzekerheid af en toe ...

Ik ga het inderdaad nog even aanzien, en nog maar niet 1x kv geven.
pi_126300986
clusteren was hier gewoon nestelen op de bank of bed, drinken erbij, laptop erbij proberen te pakken of gewoon lekker tv kijken. Zo hebben we de eerste maanden van 19.00-23.00 uur doorgebracht.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:48:30 #127
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126301075
Ik vond het ook heel vermoeiend toen Mandy! Wel goed idd om te weten dat kindjes die kv krijgen dit ook kunnen doen. Het lijkt me met kv nog vermoeiender dan met bv ;). Iedere keer zo'n flesje maken waar maar 30 cc van wordt gedronken ipv even aan je borst leggen. Succes, je moet er even doorheen maar het gaat over. Het bv topic hier is ook heel fijn voor je vragen. Daar zit heel wat ervaring :)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:50:02 #128
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_126301126
Idd , mandy wat hier vaak was met die cluster momenten dat net wanneer je denkt , verdorie stik ik ben kapot en dan is het ineens minder ( en dan mis je dat hompie tegen je aan )
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:52:40 #129
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_126301215
Het is naast regelen ook even veiligheid voelen voor zo een hompie , hij kan nu iets meer en voor zo een baby is dat heel veel dan wil hij warmte/veiligheid en zo van mama (en papa) laat hem lekker bij Djeez op zijn borst op zijn huid liggen ook .
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:53:01 #130
378192 -mandy-
I am who I am
pi_126301233
herkenbaar evenstar ... .
Dat kleine hoopje minimens aan je borst, ik ben echt verliefd op ons mannetje!
pi_126301253
ja.. Luuk slaapt echt niet meer tegen me aan ;(

Hij heeft 1 keer een flesje gehad toen hij aan het clusteren was, ik had toen zelf 40 graden koorts. Maar hij kreeg toen wel gekolfde bv.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:55:06 #132
378192 -mandy-
I am who I am
pi_126301289
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 12:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Het is naast regelen ook even veiligheid voelen voor zo een hompie , hij kan nu iets meer en voor zo een baby is dat heel veel dan wil hij warmte/veiligheid en zo van mama (en papa) laat hem lekker bij Djeez op zijn borst op zijn huid liggen ook .
Daar ligt hij ook heel vaak Evenstar!

Omdat D is geboren via ks was Djeez al vlak na de geboorte aan het buidelen met Damian.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 12:56:04 #133
378192 -mandy-
I am who I am
pi_126301310
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 12:53 schreef kaatjejannie het volgende:
ja.. Luuk slaapt echt niet meer tegen me aan ;(

Hij heeft 1 keer een flesje gehad toen hij aan het clusteren was, ik had toen zelf 40 graden koorts. Maar hij kreeg toen wel gekolfde bv.
Hoe oud is Luuk al Kaatjejannie?
pi_126301485
Luuk is nu 5,5 maand.
*poef* nu is het weg
pi_126301502
Mandy, kreeg je dat advies van het flesje van je cb?
  vrijdag 10 mei 2013 @ 13:05:20 #136
378192 -mandy-
I am who I am
pi_126301659
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:01 schreef Sannne het volgende:
Mandy, kreeg je dat advies van het flesje van je cb?
Nee dat niet, we zeiden dat D heel vaak komt vragen 's avonds, de wijkvk zei daarop dat als we wilden overstappen naar 1x fv we dat gewoon konden doen. over clusteren heeft ze het niet gehad. Dit was ook een huisbezoek van de wijkvk, eerste keer cb is 6 juni pas.
pi_126301726
Heb je een kolf? Dan kan je altijd proberen wat te kolven ipv kv..
*poef* nu is het weg
  vrijdag 10 mei 2013 @ 13:09:16 #138
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_126301798
Ja het BV advies van meeste CBs is om te janken! Kom lekker in het BV topic het is echt geen maffia maar eerlijk borstvoeding vriendelijk advies!
En g oed van het buidelen!

En mijn 17,5mnd slaapt nog elke nacht op/tegen me aan O+
  vrijdag 10 mei 2013 @ 13:14:45 #139
378192 -mandy-
I am who I am
pi_126302022
Daar ga ik me vanmiddag melden!

Djeez had me al gewaarschuwd voor de wijkvken, alles afkraken ed, maar dat viel gelukkig mee. En dat advies idd, heb je weinig aan. Lang leve fok!, internet en in geval van nood een lactatiekundige.

Wel irritant dat je overal verschillende adviezen krijgt van ha, wijkvk, ...

Kolf hebben we nog niet, met een week of 5 gaan we er een halen om hem stilaan te laten wennen aan een speen voor als hij naar zijn gastouder toe gaat na de bouwvak.
pi_126302082
Jammer van dat advies Mandy!
Ik zou ook lekker de meiden in het bv-topic bestoken met je vragen. Heeft mij altijd erg geholpen, ik heb 1,5 jaar kunnen voeden mede dankzij dat topic! Geniet van je borstvoedingsperiode meis!

En die kolf kan je best al halen, is soms echt wel heel handig om erbij te hebben! (al heb ik de mijne misschien 2 keer gebruikt, flesweigeraar had ik haha)
pi_126302161
Jeetje dat klinkt wel vermoeiend zeg, dat clusteren! Maar ook veel knuffelen natuurlijk O+
Ik vind het ook altijd gek als F na een paar uur miepen en knuffelen ineens rustig in slaap valt. Dan moet ik echt weer even bedenken wat ik moet doen zonder F aan me geplakt :D

Ik geef geen BV maar tot nu toe ben ik best wel blij met ons consultatiebureau. Maar heb nog niet zoveel hele belangrijke vragen gesteld natuurlijk.

En eh, even een materialistische mini-update, maar na 7 mislukte pogingen om een Baby Björn wipstoel via MP te kopen hebben we nu een nieuwe besteld O+ O+
SPOILER
pi_126302522
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:17 schreef Suikertante het volgende:
Jeetje dat klinkt wel vermoeiend zeg, dat clusteren! Maar ook veel knuffelen natuurlijk O+
Ik vind het ook altijd gek als F na een paar uur miepen en knuffelen ineens rustig in slaap valt. Dan moet ik echt weer even bedenken wat ik moet doen zonder F aan me geplakt :D

Ik geef geen BV maar tot nu toe ben ik best wel blij met ons consultatiebureau. Maar heb nog niet zoveel hele belangrijke vragen gesteld natuurlijk.

En eh, even een materialistische mini-update, maar na 7 mislukte pogingen om een Baby Björn wipstoel via MP te kopen hebben we nu een nieuwe besteld O+ O+
SPOILER
Oe Suiker. Mooi! By far mijn beste aankoop voor alle 4 mijn meisjes. Ga je veel plezier van hebben.

Ik lees mee meiden. Te druk om alles te onthouden en te reageren. Mijn kleuter heeft vakantie.
Met een meidenkwartet
pi_126302749
luuk begint het wipstoeltje ook te waarderen.
*poef* nu is het weg
pi_126302861
Ik heb mezelf eerst gedwongen steeds te bedenken of een wipstoel in dit geval handig zou zijn, en dat begin ik nu al steeds vaker te denken, dus tenzij F het echt háát denk ik dat hij zeker gebruikt gaat worden!
pi_126303746
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:14 schreef -mandy- het volgende:

Djeez had me al gewaarschuwd voor de wijkvken, alles afkraken ed, maar dat viel gelukkig mee. En dat advies idd, heb je weinig aan. Lang leve fok!, internet en in geval van nood een lactatiekundige.

Kolf hebben we nog niet, met een week of 5 gaan we er een halen om hem stilaan te laten wennen aan een speen voor als hij naar zijn gastouder toe gaat na de bouwvak.
Ik heb eventueel een dubbelzijdige elektrische kolf te koop staan. Het is de Ardo calypso. Ik vind het een heel fijne kolf, maar ik heb nu de medela swing maxi en die is compacter. Deze kolf is in augustus 2012 gekocht en ongeveer een maandje gebruikt. Je hebt garantie tot 400 kolfuren. Ik wil er graag 100 euro voor hebben.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126305337
Saartje heeft heel rode wangetjes, zit non-stop op dingen te sabbelen, en kwijlt zoals ik haar nog nooit heb zien kwijlen :D Benieuwd of die tandjes nu eindelijk door gaan zetten :+

Of mijn meisje zit me weer te trollen :+ O+
  vrijdag 10 mei 2013 @ 14:48:25 #147
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126305458
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Saartje heeft heel rode wangetjes, zit non-stop op dingen te sabbelen, en kwijlt zoals ik haar nog nooit heb zien kwijlen :D Benieuwd of die tandjes nu eindelijk door gaan zetten :+

Of mijn meisje zit me weer te trollen :+ O+
Ben benieuwd! Heeft hier ook zooo lang geduurd voordat er iets kwam :D. En maar kwijlen en sabbelen (en die rode wangetjes heeft E altijd O+ )
Moet wel zeggen dat het kwijlen nu echt zo goed als over is, nu die 2 tandjes doorzijn! Geen slab of zo'n kwijlbandana meer om de hele dag *O*

E klapt nu de hele dag, zo lief.
pi_126306143
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:48 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ben benieuwd! Heeft hier ook zooo lang geduurd voordat er iets kwam :D. En maar kwijlen en sabbelen (en die rode wangetjes heeft E altijd O+ )
Moet wel zeggen dat het kwijlen nu echt zo goed als over is, nu die 2 tandjes doorzijn! Geen slab of zo'n kwijlbandana meer om de hele dag *O*

E klapt nu de hele dag, zo lief.
Ja man! Die knobbels/bobbels in het tandvlees zitten er al 2 maanden ongeveer. En al die tijd kwijlt/sabbelt ze al veel :') Alleen nu het meest extreem tot nu toe... Dus ben ook heel benieuwd :D

Ik trek haar af en toe maar gewoon droge kleren aan :+ :')
  vrijdag 10 mei 2013 @ 15:10:57 #149
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_126306361
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:14 schreef -mandy- het volgende:

Ik heb een enkelzijdige elektrische Avent kolf te koop staan. Voor 45 euro. Zie ook v&a.
pi_126308405
egopost:

Het zwemmen was zo leuk :D :D
pi_126308981
En geen dingen vergeten Kwisted? :D
Dat kwijlen, wanneer begint dat zo'n beetje eigenlijk?
  vrijdag 10 mei 2013 @ 16:44:50 #152
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126309876
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 16:21 schreef Suikertante het volgende:
En geen dingen vergeten Kwisted? :D
Dat kwijlen, wanneer begint dat zo'n beetje eigenlijk?
Hier met 4 mnd!

Lekker Kwis!
pi_126309878
Djenna begon daar met 2 maanden al mee maar ze is nu 6,5 en er is nog geen tandje door. Wel bobbeltjes voelbaar :)

Kwisted gaaf he!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 18:24:49 #154
378192 -mandy-
I am who I am
pi_126313712
Ik ga er dit weekend naar kijken naar die kolven dames! Ben wel op zoek naar een compacte kolf omdat ik vanaf augustus weer aan het werk ga en afhankelijk ben van een scooter.

Leuk wipstoeltje Suiker!

Vanmiddag deze voor Damian gekocht bij intertoys, met cadeaugeld van de geboorte

Leuk kwisted!
pi_126316322
Mag ik even trots melden dat ik net met verschonen 4 luiers heb gebruikt? oO< Mijn man verschoonde tot nu toe bijna altijd, maar volgens mij begin ik het te leren :P
Sarcasme. Herken het.
pi_126318978
Vier maar Spirit? :D

Ik kom me heel voorzichtig hier melden.. :) Op 24-04 is onze zoon L. geboren na een zwangerschap van 33,5 weken dmv een spoedks ivm foetale nood en ernstige pre-eclampsie. Hij ligt nu nog op neonatologie maar hij doet het fantastisch en mag - als alles zo goed blijft gaan - aanstaande woensdag mee naar huis. Dan kom ik hopelijkhier mee posten over nachtvoedingen en darmkrampjes en al die dingen waar we nu helaas veel te weinig van mee krijgen, ik kan niet wachten! O+
pi_126320945
Haha nee niks vergeten suiker! Ze vond t leuk, ze spetterde en lachte en ik heb er leuke fotos van :)

Haha klinkt goed spirit ;)

Welkom LE! En nog gefeliciteerd met L. T zal fijn zijn als je je kereltje thuis hebt woensdag. Wat was zijn geboortegewicht? En is t jullie eerste kindje?

Ik ben begonnen met een ander eetschema voor F.leur. Ze doet t er goed op. Afgelopen nacht was ze 1x wakker ipv 6 ofzo..
En ik heb de tip gebruikt van .. (vergeten) om t rollen in bed tegen te gaan door t laken strak in te stoppen en dan n rolletje (handdoek) tussen de spijlen en t matras zodat t echt strak zit. T werkt! Bedankt!
pi_126321637
L-E welkom! :)

Verder heel weinig te melden .. Ze doet het nog steeds gewoon super. Ben zo blij en verliefd op mijn dametje O+
  vrijdag 10 mei 2013 @ 21:12:36 #159
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126321729
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:19 schreef L-E het volgende:
Vier maar Spirit? :D

Ik kom me heel voorzichtig hier melden.. :) Op 24-04 is onze zoon L. geboren na een zwangerschap van 33,5 weken dmv een spoedks ivm foetale nood en ernstige pre-eclampsie. Hij ligt nu nog op neonatologie maar hij doet het fantastisch en mag - als alles zo goed blijft gaan - aanstaande woensdag mee naar huis. Dan kom ik hopelijkhier mee posten over nachtvoedingen en darmkrampjes en al die dingen waar we nu helaas veel te weinig van mee krijgen, ik kan niet wachten! O+
Oh wat fijn dat hij dan al mee mag! Redt hij de minimale intake al? Wat doet hij het dan ontzettend goed! Wanneer is je ud?

*G* *G*
pi_126321744
Ja hai, ik ben er weer, en mijn baby heeft in een week belachelijk veel bijgeleerd.
Hoogtepunt was wel de overgang van een week met dramatisch slapen (elke anderhalf uur wakker 's nachts) en amper meer in slaap vallen na de late voeding :X naar voor het eerst alleen op een kamer en meteen doortukken zonder die hele voeding. *O* Categorie hadden we eerder moeten doen, zeg maar! Heerlijk zeg, weer even doorslapen (en stuwing 's ochtends, dat was lang geleden :+).

Verder rolt hij meteen wanneer je hem neerlegt, kletst en gilt hij de hele dag, zijn mango en banaan favoriet, rijstewafels vreemde voorwerpen en krijgt hij elk slaapje meer haartjes erbij. Ik ben verliefd O+ En ook op papa die ik eindelijk zover kreeg mini in de drager te stoppen O+ O+ O+ Wederom een categorietje hadden we eerder moeten doen, zoals papa zelf constateerde. Eigenwijs...
pi_126324155
LE welkom :* *O*

Kwisted: Wat fijn dat de tip werkt ! Van Sam of Twink volgens mij. Werkt hier ook heel goed ( + inrol dekentje). Leuk dat het zwemmen beviel ! Mooie berichten.

Hier (gedwongen tot) FV, maar een heerlijk knuffelig plak moppie. Die nog steeds graag op me slaapt bij tijden. Kan dus ook als je geen BV geeft. Als tegengeluid omdat ik soms het gevoel heb dat BV en veel knuffelen samen gaan en dat met FV niet kan ofzo.

Oh en Suiker: Wat een super grappige en mooie foto's *; Rossig, ik weet ut zeker :D
pi_126324873
LE! Woensdag al, wat heerlijk O+

Ik storm hier gewoon binnen zonder me te melden :D Hopelijk wordt het me vergeven :+
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:09:06 #163
378192 -mandy-
I am who I am
pi_126325047
LE welkom hier!!!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:11:28 #164
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126325215

Kiek nah!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_126325679
Ow ik kan niet wachten tot F zo naar/om ons lacht!!

Kwisted mogen we niet meegenieten met één fotootje?

L-E jeeeee daar ben je! Welkom en wat gaat het goed! *O*

Mineola met je superbaby :D wat tof dat je zo verliefd bent!

En plakbaby: F plakt graag maar kan ook zonder. Maar goed, hij is ook amper de buuk uut. En rossig, hihi :Y
pi_126325680
Neee! Ik had net een lange reactie getikt, en toen klikte ik op weggooien >< ><

Even overnieuw dan maar. Plemp ik ondertussen mijn geweldige dochter neer (ik vind haar zo schattig O+ ).

vrijdag 10 mei 2013 @ 22:18:35 #167
259886 pessie
pi_126325704
Welkom le!

Toffe vent tico! Kan ik em dibsen? ;)

Nog steeds aan het genieten in France.
pi_126325739
Wauw wat een prachtmeid en überhaupt een hele mooie foto!
pi_126326111
Poging 2:

Kwisted, fijn dat het zwemmen zo geslaagd was :Y

Spirit met de 4 luiers :D Zijn jullie ook al ondergelanceerpoept? Daar hebben M. en ik regelmatig dubbel om gelegen :+
Een heel warm welkom trouwens O+

L-E: ook welkom!! *O* Ik ben blij dat je zo gelukkig klinkt; hopelijk mag jullie kleintje woensdag idd mee naar huis.

Suiker: geloof dat de speekselklieren zich vanaf 3 maanden (harder?) gaan ontwikkelen, dus meer kwijl. En als je met ander voedsel gaat beginnen, worden die klieren nog meer gestimuleerd. Nog meer kwijl. Dus hoeft niet eens per se tandjes te zijn. Al is dat wel altijd meteen mijn eerste gedachte bij Saartje :+

Mandy, leuk, dat ding dat jullie gekocht hebben. Zal jullie mini vast blij mee zijn :)

Suiker, fijne wipstoel lijkt me dat :Y En jullie zoon is echt wel een rooie O+

Twinkle, super dat alles zo goed gaat; je klinkt ook heel gelukkig O+ *;

Tico, Bram is ook rossig he? Of lijkt dat alleen zo op die -wederom geweldige- foto?

Mineola, dat klinkt idd als een hoop bijgeleerd :Y Fijn dat het slapen nu zoveel beter gaat. Ohhh, en papa's met een baby in de drager, die zijn ook té schattig gewoon *;
pi_126326318
Oh, en kz, ik heb met Saartje idd ook heel fijne en intieme voedingen gehad, met fv :Y De laatste tijd plakt ze niet meer zo tegen ons aan, maar denk dat dat meer komt doordat ze alleen maar wil staan & bouncen :+

Plakbaby's O+
pi_126327469
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 21:12 schreef Kyara het volgende:

[..]

Oh wat fijn dat hij dan al mee mag! Redt hij de minimale intake al? Wat doet hij het dan ontzettend goed! Wanneer is je ud?

*G* *G*
Jazeker, minimale intake redt hij geheel zelfstandig! Deels aan de borst (gisteren 45 cc aan de borst gedronken O+ ), deels de fles, maar wel volledige moedermelk *trots*

Mijn ud is 7 juni, vandaag 36 weken dus :)
pi_126327818
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:57 schreef Kwisted het volgende:
Welkom LE! En nog gefeliciteerd met L. T zal fijn zijn als je je kereltje thuis hebt woensdag. Wat was zijn geboortegewicht? En is t jullie eerste kindje?
L. had door de pre-eclampsie een fikse groeiachterstand en was 1545 gram bij de geboorte. Inmiddels gaan we al richting de 2 kilo, hoera! Is ons tweede kindje, we hebben een Kleuter van 5. :)
pi_126329386
Spirit welkom *O* Helemaal gemist !
coco :* die tandjes O+
pi_126329663
Fijn dat ie t zo goed doet Le!

Coco, idd die tandjes O+.
Ze heeft er meer dan mijn dame :D

Ze is nog steeds wel zielig trouwens. Was net onwijs aan t huilen. Kom k in dr kamer ligt ze op dr zij en slaapt gewoon. Haar er maar uitgehaald en een zetpil gegeven. Denk dat ze last van tandjes heeft ;( en waar de dentinox gebleven is :?
pi_126330252
Och verrekzie nu de tandjes van saartje pas! :D

Zielige mini van son :(
pi_126330356
Spirit ook welkom! :)
pi_126333633
Bram! Rooie O+
En Saar met d'r ondeugende blik :D lief!
Welkom LE!

Hier vandaag een papadag, ik was naar de sauna. Gelukkig alles goed gegaan en met regelmatige zetpillen koortsvrij gebleven.

Behalve dan dat ie vanochtend uit ons bed is gevallen :X
Ik lag nog even te soezen, maar deed dat kennelijk vrij vast. Vent was even op de badkamer en ineens schrik ik me wezenloos wakker van een harde bons. Was M zo het bed uitgerold... Ik werd echt meteen 10 jaar ouder :'(
Nouja, even hard huilen, en snel daarna lachen om de verschrikte en bezorgde gezichten van papa en mama boven hem.
Ons bed is gelukkig vrij laag, maar toch... ;( :@ pfff, wat een schrik zeg.
pi_126337983
Saartje O+ wat een schatje Coco!

Bram, lekkerding

Welkom LE! Heftig allemaal, fijn dat het goed met hem gaat. Hoe gaat het met jou?

Kwisted
Wij hebben nog steeds niet gezwommen, lijkt me wel erg leuk!
En fijn dat t slapen beter gaat

Mango
:o idd schrikken..

Hier de laatste dag met baby
Ben al sinds m'n UD (2mei :+) emo en een beetje verstrooid ofzo, vergeet van alles.
Veel bm-kramp, zul je zien dat de menstruatie weer begint als S 1 is. Buik is ontzettend dik, lijk wel 25wk zwanger (toen kreeg ik echt n buikje) hoera.. Had een nieuw jurkje gekocht maar die kan ik niet aan. Achja
Morgen is het feest O+ vanmiddag rond 15u begonnen vorig jaar mijn weeën.. Zucht
pi_126338005
Zoë, of.... :o ;)
Kan me voorstellen dat dat emo dagen zijn, je meisje is al zo groot! Alvast een fijne dag morgen. :*
pi_126338018
Mango
Haha nee geen nieuwe baby :9 (schrok gister wel eventjes, m'n bm voel ik als ik m'n hand op mijn onderbuik leg, is hard enzo. Erg onprettig. Maar ik weet dat ik niet zwanger kan zijn)
Dankjewel!
pi_126338388
LE en spirit, leuk om jullie hier ook te zien! Super dat het zo goed gaat LE!

En zoë al bijnabijnabijna een dreumes!

Suiker, een rooie O+

Mango, dat is schrikken! Gelukkig overkomt het vrijwel iedereen, dat soort valpartijen die te voorkomen waren. (neem nou onze peuter die van zijn fiets viel terwijl zowel man als doorhaddrn dat hij eigenlijk te hard ging, maar we allebei dachten dat het wel goed zou gaan... Niet dus, en nu zitten we voorlopig met de gebakken peren.) Maar het gevoel is heel naar op zo'n moment.

Hier is het nog altijd flink aanpoten en M en gipspoot R. Gelukkig is M een goede slaper (afgezien van af en toe krampen 's nachts) en is hij ooj heel tevreden.
Gister is M's tongriempje geklieft, nou maar afwachten of dat effect gaat hebben op mijn zere tepels.

Nog even een andere vraag. Dinsdag komt de wijkvpk langs voor de 'intake' voor het cb. Hebben die een weegschaal mee?
Ik weet het echt niet meer van R... En maandag hebben ze inloop op het cb, dus dan zou ik M kunnen laten wegen, als de wijkvpk geen weegschaal meeneemt. Ik ben benieuwd hoe hard M groeit. Dus als iemand het weet, ik hoor het graag!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_126338497
Bij ons had ze hem mee ja!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 10:08:58 #183
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126339083
Spirit, welkom!

LE, daar mag je zeker trots op zijn!

Mango, dat is zeker schrikken zeg :o

Is best emotioneel he Zoe, zo'n 1e verjaardag en het terugdenken aan wat er een jaar geleden allemaal gebeurde :'( O+

Piekie, de wvk heeft meestal wel een weegschaal in de auto ja. Sterkte voor je oudste en hopelijk gaat het beter met de jongste nu het tongriempje gekliefd is.

Hier een clusterochtend: van half 6 tot 9 om en om drinken. Als ik net de ene aan het voeden was, vond het de ander het ook niet meer leuk. Pfff.... Laatst ook al zo'n middag maar toen was ik alleen (M was bij zijn neven aan het spelen). Toen heb ik ze in het midden van ons bed neergelegd en ik ben steeds aan 1 kant gaan liggen om te voeden en dan weer aan de andere kant etc :D
pi_126339115
Spirit :W
Piekie bij ons geen weegschaal bij de intake.
LE welkom, wat goed om te horen *O* straks lekker genieten van de krampjes en zuks :D O+
Tico O+ wat een heerlijk blije baby
Coco mooie foto
Mango wat een schrik :{ gelukkig gaat het goed
Zoe klinkt verdacht idd :D lekker genieten van de laatste dag als baby *O*
Haha Kyara je wordt wel vindingrijk van je meiden

Wij zijn begonnen met L onder de douche mee te nemen O+ had ik veel eerder moeten doen! Papa houdt hem vast want ik durf niet. Zo schattig mn twee mannen samen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 10:14:09 #185
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126339160
Oh ja, mooie foto's van Tico en Coco! O+

Coco, hoe gaat het met jou nu? Ben je alweer een beetje de oude (lichamelijk en geestelijk)?
pi_126341429
Mango, schrikken! Maar gelukkig niks aan de hand, op de schrik na ;) :)

Zoë, morgen ook alweer een baby-af-mini O+

quote:
17s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:14 schreef Kyara het volgende:
Coco, hoe gaat het met jou nu? Ben je alweer een beetje de oude (lichamelijk en geestelijk)?
Ja, heel goed :Y Ben 3 weken geleden weer begonnen met werken (tot het eind van deze maand halve dagen, dan weer fulltime. Geef nog geen les, dat begint in aug/sep weer :) ). Bevalt goed, al ben ik wel héél rustig begonnen (vorige week was meivakantie, deze week vrij op do-&vrijdag :+ ).
pi_126342302
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 21:12 schreef Mineola het volgende:
Ja hai, ik ben er weer, en mijn baby heeft in een week belachelijk veel bijgeleerd.
Hoogtepunt was wel de overgang van een week met dramatisch slapen (elke anderhalf uur wakker 's nachts) en amper meer in slaap vallen na de late voeding :X naar voor het eerst alleen op een kamer en meteen doortukken zonder die hele voeding. *O* Categorie hadden we eerder moeten doen, zeg maar! Heerlijk zeg, weer even doorslapen (en stuwing 's ochtends, dat was lang geleden :+).

Verder rolt hij meteen wanneer je hem neerlegt, kletst en gilt hij de hele dag, zijn mango en banaan favoriet, rijstewafels vreemde voorwerpen en krijgt hij elk slaapje meer haartjes erbij. Ik ben verliefd O+ En ook op papa die ik eindelijk zover kreeg mini in de drager te stoppen O+ O+ O+ Wederom een categorietje hadden we eerder moeten doen, zoals papa zelf constateerde. Eigenwijs...
*O* tof hee!!

L-E welkom, wat doet hij het goed O+

Spirit ook welkom!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126342457
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 07:57 schreef Zoë23 het volgende:
Saartje O+ wat een schatje Coco!

Bram, lekkerding

Welkom LE! Heftig allemaal, fijn dat het goed met hem gaat. Hoe gaat het met jou?

Kwisted
Wij hebben nog steeds niet gezwommen, lijkt me wel erg leuk!
En fijn dat t slapen beter gaat

Mango
:o idd schrikken..

Hier de laatste dag met baby
Ben al sinds m'n UD (2mei :+) emo en een beetje verstrooid ofzo, vergeet van alles.
Veel bm-kramp, zul je zien dat de menstruatie weer begint als S 1 is. Buik is ontzettend dik, lijk wel 25wk zwanger (toen kreeg ik echt n buikje) hoera.. Had een nieuw jurkje gekocht maar die kan ik niet aan. Achja
Morgen is het feest O+ vanmiddag rond 15u begonnen vorig jaar mijn weeën.. Zucht
oooh morgen al 1!! Gaat veel te hard hè?

Ik heb ook 2 weken last van m'n buik gehad, enorm opgezet en pijnlijk. En toen brak het los, snapte meteen wat er nou was... :') :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126345421
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]

*O* tof hee!!

Het was van korte duur }:| Na twee dagen liet meneer zich niet meer tevreden stellen met een speen rond 22/23u en thuis was op z'n eigen kamer slapen ook nog geen groot succes. Hopelijk was het gewoon weer even terug wennen aan thuis en gaat het vanavond beter!
pi_126347318
Het lukt me net om bij te lezen, maar reageren....
Hier heeft de wvk geen weegschaal bij zich.
Vorige week ben ik samen met Rosalie op de weegschaal gaan staan en daarna nog een keer alleen. Mijn gewicht van het gezamenlijk gewicht afgetrokken en toen hebben we het 6x nagerekend.
Mijn wurmpie zou dan al 4,3 kg wegen :o
Alleen op weegschaal kwam hij niet verder dan 4,0 kg maar dat was vluchtig gemeten.
Dus nu ben ik ook retenieuwsgierig naar dr lengte, want ze is verre van stevig. Ze draagt leggings als broekjes :')

Verder gaat het ontzettend goed. Ze slaapt veel, ook 's nachts w/
Vannacht liet ze maar 5 uur tussen de flessen, maar meestal zijn het er 6 of 7. Mij hoor je niet klagen.
Ze is (net als haar zus) helaas wel een spuger, maar ze laat duidelijk merken wanneer er iets omhoog komt en dan ben ik meestal wel op tijd om haar uit ligstand te halen, zodat ze zich niet verslikt.

As we speak hoor ik uit de box kleine piepkreuntjes O+
pi_126349845
Al die oude bekenden hier O+

Coco, die foto van Saar! Volgens mij de eerste die ik van haar zie. Wat een heerlijk moppie O+ Ik kan niet wachten tot Isa ook kan lachen, al zijn die lachstuipjes ook al fantastisch!

Tico, waar is het spekkie gebleven?? ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_126350827
L-E en Spirit welkom! *O*

L-E wat goed van je zoon! En van jou natuurlijk *O*

Tico en Coco wat een lieve foto's, lachende kindjes O+

J. lacht nog niet (bewust) maar hoop dat dat binnenkort wel zal komen. Wanneer lachten jullie kindjes voor het eerst?

Zoë, kan me goed voorstellen dat je nogal emo bent deze dagen. Mijn meisje is vandaag een maand oud en dat vind ik al lastig :'). Gewoon een hele maand al weer voorbij, laat staan een jaar!

Klinkt super danic O+ Vindt Eva het ook nog leuk?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 16:42:27 #193
258612 nytar
boys boys boys
pi_126352137
Bewust lachen kan vanaf een week of 6. Bij ons was het de eerste keer met 8 weken.
pi_126352493
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 16:42 schreef nytar het volgende:
Bewust lachen kan vanaf een week of 6. Bij ons was het de eerste keer met 8 weken.
Oké, nog een paar weekjes geduld dus :).
  zaterdag 11 mei 2013 @ 18:12:50 #195
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126355534
Hier ook 2 lachebekjes. J sinds een week of 2 en D sinds vorige week. Maar goed, ik ben niet representatief met corrigeren enzo.

Oh L0t, de 1e vermaanddag al! Wat gaat het toch snel he!

Mijn meisjes zijn vandaag gecorrigeerd 2 maanden! ik denk dat ik volgend jaar gewoon 2x de verjaardag vier, ongecorrigeerd en gecorrigeerd :')
pi_126359517
Nena lachde met 5 weken, maar ik was overtijd, misschien was zij gecorrigeerd 6,5 week :+
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:57:17 #197
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126359649
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

Tico, Bram is ook rossig he? Of lijkt dat alleen zo op die -wederom geweldige- foto?

Ik vind het moeilijkste zeggen. Het donkere is wel weg. Z'n uitgroei is wit en z'n babyhaartjes zijn donkerblond achtig. Rode gloed klopt wel. Maar ik denk niet dat het blijvend is.
pi_126360506
L0t, een maand? :o Jij bent voor mijn gevoel eergisteren pas bevallen ofzo, maar gefeliciteerd! *O*
  zaterdag 11 mei 2013 @ 20:19:58 #199
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126360763
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:44 schreef Spirit82 het volgende:

Tico, waar is het spekkie gebleven?? ;)

Kijk die armen!
pi_126360875
Als een echte vent alleen z'n sokken aan :7
Sarcasme. Herken het.
pi_126360890
Kyara
Multitasken als ze aan het clusteren zijn

Phaidra
Ja mega snel :o
Pff van mij mag de menstru ook komen bah

Fijn Danic!

L0t
Een maand gaat ook snel! Wij dachten na een dag: ze is 1dag wow.. En na een week.. :o vorige week waren we in t ziekenhuis etc. En nu is er al een jaar om..

Ben zo trots op m'n meisje
Ze eet zo goed vandaag & het was super gezellig met de visite. Morgen nog meer feest. En ze danst op R&B zo schattig O+
pi_126361303
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:14 schreef L-E het volgende:
L0t, een maand? :o Jij bent voor mijn gevoel eergisteren pas bevallen ofzo, maar gefeliciteerd! *O*
I know! Het gaat bizar snel, voor ik het weet kruipt ze hier door het huis :'( maar dankje! O+

Nog maar 4 nachtjes voor jullie als alles goed gaat *O*
  zaterdag 11 mei 2013 @ 20:32:27 #203
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126361374
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef Spirit82 het volgende:
De rest zat onder de poep. :D
pi_126361551
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef Spirit82 het volgende:
:D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_126362108
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De rest zat onder de poep. :D
:D hier een dag vól poep en gepers, inclusief bezoek en krampjes en een snel ommetje met zon, daarom even niet zo attent met reageren vandaag :@ vriend heeft eindelijk wat minder werk en dus hebben we veel tijd lekker met z'n drietjes dit weekend. Ben ik superblij mee :) Wist dat de drukte tijdelijk was en qua inkomsten een feest en respect dat hij thuis werkt met een baby erbij, maar ben toch blij dat een rustiger periode zonder spoedklussen is aangebroken. *O*

Vermaanddag van Lot zag ik wel, wow! Hier ook al over vier nachtjes, zo gek... Ik dacht eigenlijk dat jij veel eerder bevallen was maar dat komt vast doordat jij veel eerder was uitgerekend!

En hoop dat F zich niks van zwangerschapsweken aantrekt qua snelheid met lachen! Hij grijnst en glimlacht nu wel als hij zijn eten opheeft of gaat slapen, dus bij ontspanning. Dat vind ik al erg tof O+
Kyara twee van die lachende poppetjes moet echt top zijn :Y
pi_126363378
Ohhh Bram O+ mag ik in je armpjes happen???
Hier beginnen de spekjes eindelijk te komen, op zn bovenbeentjes.

Ook n poepdag hier :') tijdens zn flesje begint L te persen. Hij had geen broek aan want hij had t warm. Ik wilde snel naar t aankleedkussen gaan maar het was al te laat. Uit zn luier op mijn broek. En veeeeeeel :Y) Gelukkig was papa in de buurt met keukenrol *O*
  zaterdag 11 mei 2013 @ 21:20:50 #207
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126363479
Ooh wat een lekker spekkie is Bram toch O+
pi_126363722
Suiker dat deed Denna ook in het begin sls ze haar flesje leeg had. Zo lief! Waar is mijn kleinr poppetje? :-(

Zoe fijn dat ze zo goed gegeten heeft. Hier ook een smulpaapje! Alleen van boterhammetjes komt het nog niet echt omdat ze vaak tussen 11 en 14 op apegapen ligt. Maar dam krijgt ze later in de middag gewoonern lekker stuk broodkorst :)

Vandaag een mamafiets gescoord voor weinig!
Maar nog een paar mandjes wachten uiteraard. Maar ik liep er tegenaan en dacht nu of nooit!

Morgen hrle dag bjj een doopsel. Nog nooit een hele dag op sjouw geweest met Djenna. Ben benieuwdgoe ze het doet :)
pi_126365371
Zoe wat fijn dat ze goed gegeten heeft. En mag je een verjaardagscadeautip geven?

Lisa heeft vandaag deze gehad van mijn tante ze is er helemaal verliefd op en sjouwt er de hele woonkamer mee door : http://www.fisher-price.com/nl_NL/products/44149

Het was een geweldige dag met haar eigen koemelkvrije taart. Maar heb nu nog geen fotos dus mag ik morgen nog mijn kind komen showen?
pi_126367176
Fieder :D Ik geloof dat F buiten het douchen en badderen eigenlijk altijd een luier om heeft! Maar hij gaat ook áltijd wildplassen zodra hij uit is }:|

Twinkle, D is nog steeds bést wel een klein lief poppetje hoor :D fijn van de fiets!

En Sam, graag ;) en die pinguïn is tof, die ga ik zelf voor mijn verjaardag vragen! :o ;)
pi_126367952
Wahaha ik heb even een filmpje opgexocht van die pinguin maar hijs gaaf!
pi_126371869
Ja en ook helemaal niet zo duur! Ik ga hem echt onthouden hoor :D
pi_126372168
Fijne moederdag lieve fok-mama's!
Ik wens jullie allemaal veel natte plak zoentjes, geknutselde werkjes, voet en handafdrukjes, ontbijtjes op bed en dikke knuffels!

Ik voel me er zelf wat emotioneel onder, mijn eerste moederdag <3 ik ben een mama <3
pi_126373359
Jaaa veel plezier vandaag allemaal! Ook als je er (bijna) niets aan doet toch bijzonder inderdaad Kwisted :)
Ik was er vandaag bij toen mijn vriend een cadeautje voor me kocht, omdat we per ongeluk zoiets leuks en tegenkwamen wat ook nog helemaal moedercompatible is: een heel leuk plakboek per week voor het eerste jaar van Uitgeverij Snor O+
Mocht er amper in kijken in de winkel dus verheug me er nu al op om dat morgen wel te doen!

We hebben de hele avond met een slapende F op de bank gehangen met een film (The Pirates). Echt zoals ik me voorstelde toen ik zwanger was :)

Trusten!
pi_126374143
Fijne moederdag allemaal!

Mijn derde moederdag alweer, terwijl eva net 2 geworden is :D
Dat krijg je als bevalt op moederdag.

Vriend heeft nachtdienst dus geen ontbijtje op bed voor mij vrees ik. En ik heb zelf mijn moederdagcadeautje gekocht deze week (oftewel, ik kocht iets wat zo duur was dat ik het zo goed praat :+ )
Een mooie nieuwe verzorgingstas van Lief!
Ben er superblij mee. Hij is ruimer dan de oude (¤5,- van de wibra) en opa en oma kunnen die nu mooi houden voor tijdens het oppassen. Als ze dan met eva weggaan hebben ze een fatsoenlijke tas.
pi_126375870
Leuk cadeau voor jezelf Danic!

Klinkt heerlijk suikertante O+

:* lekker genieten kwisted

Ben benieuwd naar de foto's Sam
Wat een leuke Pinguin! Wij hebben alle cadeaus al in huis maar zeker een leuk idee voor S. Zal het onthouden voor als ik zin heb om iets leuks voor dr te kopen

Vorig jr. werd ze op dit tijdstip geboren O+
06:43.. Zucht
M'n kleine boef heeft vannacht niet geslapen en ik ook niet, net als vorig jaar :s)
beetje jammer want we zouden met z'n 3en een kado uitpakken vanmorgen maar vriend mag nog even slapen van mij.
Zit ik hier met een moe jarig meisje :9 ze wil niet slapen. Verjaardagskriebels?
Nouja ik hoop dat ze voor de visite komt nog even kan slapen zodat ze overal lekker van kan genieten.

Fijne moederdag iedereen!
pi_126375909
Gefeliciteerd Zoë! *O*

Fijne dag allemaal vandaag O+
  zondag 12 mei 2013 @ 07:12:44 #218
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126375910
Fijne Moederdag O+

Lieve Zoë, vriend en S, van harte met de eerste verjaardag *O*! Een heftig jaar is het geweest maar wat een mooie meid hebben jullie en wat gaat het nu goed! Jammer van vannacht maar dat gooien we maar op verjaardagskriebels ;)
Heel veel plezier vandaag!
pi_126375951
Zoe en vriend van harte gefeliciteerd met S *O*. Hopelijk pakt ze zo nog even wat slaap.

Fijne mamadag allemaal!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_126376036
Zoe gefeliciteerd *O*

Fijne moederdag allemaal :*
Mijn eerste O+ ben er helemaal jankerig van :D
pi_126376053
Mijn baby ligt op mij te plakslapen O+ en mijn vent is al een half uur aan het rommelen in de keuken :P
pi_126376100
Zoë van harte gefeliciteerd met jullie lieve meisje! Een dreumes al weer! Hele fijne dag vandaag O+

Fijne moederdag allemaal! Hier zijn we de dag begonnen met een clusterochtend, ik ben in ieder geval populair dus ;).
pi_126376146
Lieve Zoë en vriend, heel erg gefeliciteerd met jullie mooie meid! Hele fijne dag gewenst!

Ik heb van mijn man een hele mooie dubbele fotolijst gekregen met de 2mooiste fotos! En van Fleur een sieradendoosje (lees: leeg sigarenkistje ;-) met glitter handafdrukjes. Ben er heel blij mee!!
pi_126376197
Zoë gefeliciteerd!!! Hopelijk slaapt ze zo nog even.
Ik heb mijn moederdagkado gehad (geverfd schaaltje met chocola). Beetje jammer dat ik twee keer tegen mijn man moest zeggen dat hijhet moest pakken :P
pi_126376259
Gefeliciteerd Zoe! *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_126376307
Van harte gefeliciteerd Zoe, met jullie mooie meisje. Jarig zijn en Moederdag is ook veel te spannend natuurlijk! Genietse vandaag!

Ik lig nog rustig te wachten :P. M'n meisje lag gister voor haar doen laat in bed, 20.45, want we waren op pad geweest. Maar ze ligt nog steeds in bed :D.
pi_126376311
Zoë van harte gefeliciteerd met S. *O* Niet geslapen? Wat rot, net vandaag... Hopelijk wil ze straks nog even liggen.

Tot volgende maand ;)

En iedereen een fijne Moederdag! De eerste O+

Ik kreeg een prachtig werkje met handafdrukken :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126376319
Van Luuk mocht ik ultiem genieten van de moederdagnacht... :O
*poef* nu is het weg
pi_126376384
Gefeliciteerd Zoë! Veel plezier vandaag :)

Ik ben al sinds 6u op met mini. Niks voor moederdag hier, had van de week via kdv een geknutselde boekenlegger gekregen. Maar niks van vriend, die slaapt overigens nog...
stiekem best een beetje teleurgesteld :@

Fijne moederdag lieve mama's O+
pi_126376393
Zoe gefeliciteerd!

Fijne moederdag all! :) (Ik merk dat ik moederdag toch een tikje lastig vind met niet al mijn kindjes thuis, blegh ;( )
  zondag 12 mei 2013 @ 09:13:22 #231
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126376398
Ik heb een 'beschilderd' glazen potje gekregen met ik denk badzout. Erg schattig en ik vind het toch stiekem wel leuker dan ik dacht, Moederdag :D O+
pi_126376521
Hier ook niks geknutseld, de Gastouder heeft vakantie en mijn man had gisteren willen knutselen. Maar ik ben ziek thuis, dus dat werd het niet. Ik zag wel een kadootje in de kast staan.
*poef* nu is het weg
pi_126376524
SE
Kan ik me voorstellen :* misschien heeft vriend nog iets wat hij later geeft

Verder lieve moederdagcadeautjes

O+ bedankt. Zal later vandaag wat foto'tjes plaatsen. Ze lag gister pas rond 20u en elke keer na 1 of 2uren werd ze huilend wakker. Wilde ook niet bij me liggen enzo. Erg sneu. Heb haar net paracetamol gegeven en nu slaapt ze gelukkig sinds half9

Ik heb een Yepp fietsstoeltje gekregen O+ wel een groot cadeau en had niet zo gehoeven want was van plan 'm zelf te kopen als ik vakantiegeld had gekregen. Toch wel erg lief
(knutselcadeau heb ik voor m'n verjaardag in maart gekregen, en vriend vorige maand. Dus geknutseld hebben we ook :9 )
pi_126376566
Hier ook niets hoor, behalve een poepbroek van m'n kleine ventje(die ik zelf mocht verschonen want dan kon ik laten zien wat voor goede moeder ik was ) romanticus zeg die vent van me ;)
Stiekem wel een beetje teleurgesteld :( we hebben niet eens ontbijt in huis :(
pi_126376576
O en gefeliciteerd Zoe!
pi_126376593
Gefeliciteerd zoe!
*poef* nu is het weg
pi_126376601
Wat een lieve verwennerij allemaal, de ene keer wat klungeliger dan de andere keer :D

En SE, je weet nooit wat er nog komt :*

Hier ook gerommel in de keuken en een heel klein hikkend jongetje bij me in bed O+

Oh en LE, misschien nog maar héél even en dan is je gezin thuis compleet!
pi_126376688
Ik kreeg n lieve kaart en een mooi kadootje O+ L gaf het aan mij vanuit de box (met wat hulp van papa die het in zijn handje stopte) :D O+

(heb er al wel 2 weken toespelingen overgemaakt trouwens anders had ik nu niks denk ik :P )
pi_126376779
Luc liet ons uitslapen tot 9:15 O+

heb een zelf gemaakt iets gehad wat ze op het KDV hebben gemaakt met een lekker fout gedichtje :D O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_126377248
Doornroosje is wakker en ik heb ook een tof knutsel :). En ontbijt op bed.

Zoe hopelijk slaapt ze even lekker!
pi_126377429
Zoe gefeliciteerd!

Hier niks geen gevoel van moederdag. Ik kon er om 6.45 voor Djen uit. Na de fles hebben we lekker nog tot 9 uur in het grote bed geslapen met zijn allen. Man is nu naar de hondenclub. Maar niks geen ontbijt of cadeautjes hier.
  zondag 12 mei 2013 @ 10:36:01 #242
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126377604
Zoe, gefeliciteerd met S! *O* Je kleine meisje is een heuse dreumes! O+

Fijne moederdag allemaal!

Mooie knutsel van M gekregen en de meisjes besloten gezamenlijk tot kwart voor 6 door te slapen O+ O+

L-E, :* begrijpelijk, op moederdag wil je ook al je kindjes bij je hebben.
pi_126377719
Zoe gefeliciteerd !!! Wat een enorme mijlpaal *O* *O* *O*
Ga straks even bijlezen :* c_/
pi_126378168
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Zoe gefeliciteerd!

Hier niks geen gevoel van moederdag. Ik kon er om 6.45 voor Djen uit. Na de fles hebben we lekker nog tot 9 uur in het grote bed geslapen met zijn allen. Man is nu naar de hondenclub. Maar niks geen ontbijt of cadeautjes hier.
Shake hands Twinkle! Hier ook niks. Wel een lekkere nacht, kind sliep van 22-6 lief in zn bedje en van 7-8.30 tussen ons in. Papa had wel ontbijt gemaakt maar dat doet hij meestal. Geen idee of kind iets op het KDV gemaakt heeft (ik zou denken van wel eigenlijk) want hij is afgelopen twee weken maar 1x een kort dagje geweest en heeft toen niks meegekregen.
Stiekem vind ik het een beetje jammer, ik hoopte eigenlijk wel op iets :@

Zoë, van harte met je kleine grote dame! Mijlpaal na een bewogen jaar waarin het nu eindelijk de goeie kant op gaat! Geniet van vandaag!

En veel te laat, maar ook Sam en Tinuviel nog gefeliciteerd met jullie kindjes!
pi_126378268
Zoë Gefeliciteert met de verjaardag van je meisje geniet ervan!

Alle mama's leuke Moederdag gewenst!

Ik heb dit jaar mijn papieren bloem (vorig jaar van mijn vriend gehad) Van lisa gehad en een ontbijtje op bed met Lisa boterhammetjes gegeten en als cadeautje van Lisa kreeg ik een poepbroek hihi.
pi_126378475
Gefeliciteerd Zoe *O* *O*

En fijne moederdag allemaal. Hier verrast met knutselwerken en ontbijt op bed. Vanavond lekker asperges eten klaargemaakt door mijn man. Mjam.
Met een meidenkwartet
  zondag 12 mei 2013 @ 12:15:09 #247
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_126380110
Tico wat een heerlijke spek heb je toch O+ hihi :D

Coco heeft die van jou al tanden?! en 2?? Omg!! :o Die van mij (7 maanden) dus nog helemaal niks he :') Wel een keer spuitluiers, rode wangen, hangerig en niet willen slapen, maar het was allemaal vals alarm :+
En sinds een week vindt ze het draaien ook leuk, paar weken geleden deed ze het ook al maar vond ze er geen drol aan. Hoezo eigenwijs? XD

Verder :* voor iedereen, heb het gewoon te druk met werken etc om elke keer bij te lezen! ;(
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 12 mei 2013 @ 13:04:54 #248
378192 -mandy-
I am who I am
pi_126381513
Gefeliciteerd Zoë!!! *O*

Mooi kereltje Tico!

Aan alle moeders fijne moederdag!

Vannacht al mijn eerste moederdagcadeau gekregen <smelt>, zo lief van mijn 2 mannen!
  zondag 12 mei 2013 @ 13:22:49 #249
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_126382118
Zoë jeetje is jouw meid alweer 1 jaar?! Wat gaat dat hard!! Van harte en een fijne dag, wat speciaal zo op moederdag vandaag! :*

En jeetje, gewoon een paar hier die niets gekregen hebben!? Wow.. Wat enorm vervelend zeg -O-
Ik heb wel wat hints moeten laten vallen, maar dat moet vaker bij mijn vent en vind ik niet erg. Hij heeft met onze dochter in de douche haar laten verven, heb 3 mooie kunstwerken XD O+ Hihi. En een bos bloemen en een kaart, geweldig O+ :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_126386923
Ik heb alsnog een plant gekregen, een orchidee :). Hoop dat ik m goed hou, zijn best ingewikkelde dingen volgens mij ;).
pi_126390435
Leuke cadeautjes allemaal O+ Ik kreeg ontbijt op bed en een mooie ketting. Vanavond kookt mijn vriend nog uitgebreid :)

En een lucky shot vanochtend :D

SPOILER
pi_126391870
Aww l0t wat een liefje

SE
Plant info
SPOILER
Kennis werkt ermee, vandaar.

Bedankt iedereen & leuk om te lezen wat jullie gekregen hebben
Foto's komen later, mevr is moe maar wil niet slapen
pi_126393598
Nou hierbij kom ik dus ook afscheid nemen van het babytopic bedankt voor alle info en tips en succes met e eerste verjaardag van alle baby mamas die nu in dit topic zitten. Mijn meisje is veel te snel groot geworden. Het zijn veel fotos dus onder een spoiler voor de gene die ze willen zien. En sinds gisteren loopt ze ook echt wel een meter of 3/4 en vandaag ook de hele tijd al :)

9 mei 2012 :

SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Sam1993 op 12-05-2013 17:42:33 ]
pi_126394646
Ziet eruit alsof je meisje een superleuke verjaardag heeft gehad Sam!
pi_126395338
Sam wat een heerlijke fotos! wat eet ze die taart lekker! haha echt leuk om te zien

S vond de taart niet lekker :P
die vind hartige dingen lekkerder dan zoet.

fotos van t verjardagsweekend
-knip-

[ Bericht 68% gewijzigd door Zoë23 op 12-05-2013 19:43:44 ]
pi_126395424
Leuke foto's Zoe en Sam. Zie jullie gauw in het dreumestopic.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 12 mei 2013 @ 19:16:08 #257
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126397728
Leuke foto's Sam & Zoe! Lisa laat zich de taart goed smaken zo te zien! :D En wat een leuke verjaardagsoutfit heeft S Zoe! O+
pi_126402314
Lot wat een lachebekje nu al!
Sam en Zoe, leuke foto's!
Echt leuk om te zien hoe ze na een jaar verandert zijn
pi_126411122
Zoë, gefeliciteerd!

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 09:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Van Luuk mocht ik ultiem genieten van de moederdagnacht... :O
Hier hetzelfde cadeau van Rosalie :O
Ik mocht om 01.30 pas slapen en om 04.30 wilde ze weer een fles. Daarna iedere 3 minuten onrust dus niet echt meer geslapen.
Om 07.00 viel ze in slaap en net toen ik ook weer even lag hoorde ik uit de kamer ernaast "mama! Poep!" }:|

Had ik vanmorgen alles klaarstaan om naar opa en oma te gaan, gooit katlief één van de twee door eva geknutselde cadeautjes kapot :(
Ik kon me nog net beheersen, maar met maar 3 uur slaap kostte dat moeite :')

Hopelijk vannacht een betere nacht.
Ik wil deze week naar het inloopspreekuur van het cb. Rosalie heeft veel last van oprispingen. Ze overstrekt dan, huilt heel hard en ontroostbaar en spuugt vaak van fles tot fles. Soms veel soms weinig, maar wel altijd.
Zolang ze bij je ligt gaat het goed en als ze dan diep in slaap is kun je haar in haar bedje leggen, maar anders bijna niet.
Ook voel ik op haar rug een soort roggelende ademhaling, alsof er slijm of vocht vast zit.

Ik wil eens bespreken wat het cb ervan vindt enof dit reflux zou kkunnen zijn en eventuele tips vragen. Ik ben even uitverzonnen namelijk.
Ze krijgt jbpm en haar bedj/reiswieg staat schuin.
pi_126412914
Fijne moederdag nog allemaal. Hier alleen een kado gekregen vd peuter O+ zelfversierd fotolijstje met foto van hem O+

Zoë gefeliciteerd met S!

[ Bericht 39% gewijzigd door Sonnetje85 op 13-05-2013 12:30:56 ]
pi_126414582
Zeg, wat ik me ineens bedenk....was er rond 6 weken geen sprongetje/regendagen?
pi_126418542
Hier wel danic!
pi_126419592
Dat verklaart een hoop!
Ze is echt een hongerlapje en slaapt onrustig.

Nu maar even naar cb voor meten en wegen en drink'probroblemen' bespreken.
pi_126422052
Zo net terug van ons 3 maanden cb bezoek. 60 cm en 6250 gram. Beide iets kleiner dan zijn broer op die leeftijd. Terwijl hij met de geboorte zwaarder was.

Ze hebben hier de afspraken veranderd. Met 4 maanden is het alleen nog maar prikken. Geen consult en niet wegen en meten.
Dat laatste vind ik jammer maar dan ga ik wel naar het inloopspreekuur.
Vind het ook raar want daar hebben ze vaak genoeg niets te doen.

Hij heeft de prikjes dit keer goed doorstaan. Scheelt dat hij dit keer geen honger had.
  maandag 13 mei 2013 @ 11:44:04 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126423388
Mooie stats As! Wel raar hoor, hier is de 4 maanden afspraak nog gewoon een consult.

Volgens mij doen mijn meiden wel meer aan sprongetjes dan M. Heb alleen geen idee of ze gecorrigeerd of ongecorrigeerd springen. En ik kan ook maar niet onthouden hoeveel weken ze zijn :@

Verder vandaag een lekker rustig dagje met maar 2 kinderen (alles is relatief ;) )
pi_126424396
Kyara ik heb een kalender uitgeprint en vanaf de uitgerekende datum erbik gezet hoeveel weken ze is. Ik jan dat ook echt niet onthouden hoor. Vaak als ze niet zo gezellig wad keek ik even op de kalender en dan kon ik er donder op zeggen dat dat gelijk liep met een sprongetje.

Geniet van je rust! :)

Gister druk dagje met weinig slaap voor Djenna .. maar het ging vrij goed. Vandaag weer lekker haar eigen ritme en bed. Een mc slaapt ook gewoon niet zo hendig :)

Dadelijk vriendin op bezoek.. lekker koffie leuten. En genieten van mijn meisje.

Sam ik heb zon pinguin op de kop kunnen tikken! :D.. vond hem zo leuk.
pi_126424427
As wat raar van dat niey meten en wegen. Hier wel standard ieder bezoek.
  maandag 13 mei 2013 @ 12:27:48 #268
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126424820
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:03 schreef As1981 het volgende:
Zo net terug van ons 3 maanden cb bezoek. 60 cm en 6250 gram. Beide iets kleiner dan zijn broer op die leeftijd. Terwijl hij met de geboorte zwaarder was.

Ze hebben hier de afspraken veranderd. Met 4 maanden is het alleen nog maar prikken. Geen consult en niet wegen en meten.
Dat laatste vind ik jammer maar dan ga ik wel naar het inloopspreekuur.
Vind het ook raar want daar hebben ze vaak genoeg niets te doen.

Hij heeft de prikjes dit keer goed doorstaan. Scheelt dat hij dit keer geen honger had.
Hebben ze bij ons toen ook gedaan. Alleen de bezoekjes aan de arts vielen samen met meten en wegen. Dat kwam dus neer op om de afspraak. Ik mocht het wel zelf even doen toen ik wat verbolgen reageerde. Het was bij ons toen bij de 14 maanden afspraak dus we hoefden toch nog maar eens per jaar daarna dus het had op mij niet zoveel invloed meer maar ik dacht wel dat wegen en meten is het enige interessante wat ik hier kom doen :')
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 13 mei 2013 @ 12:34:22 #269
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126425043
Meten en wegen kan hier eigenlijk altijd wel tussendoor, ook buiten het inloopspreekuur om. Al vinden ze het wel fijn als je dan even van te voren belt dat je komt.

Deze wilde ik nog even delen:

maandag 13 mei 2013 @ 12:36:47 #270
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126425118
Hier doen ze meten dus niet op het inloopspreekuur dus ik vond het een stomme gang van zaken :P maar zoals gezegd weinig last meer van dus ook geen zin om er nog eens mijn zegje over te doen.

D. en J. O+ O+ Ik wil ze hebben en opvreten man!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_126425353
Ik vond de foto's van L0t en Sam al zo geweldig maar die van Kyara wint O+ Dat komt ook doordat zij er twee heeft natuurlijk ;)

Wat leuk om van iedereen te lezen hoe ze moederdag hebben gevierd! Wij zijn ook nog bij onze eigen moeders langs geweest met F, dat was dus een hele dag op pad met de kleine en het was weer een succes. Ik voel me weer helemaal vrij nu ik met de auto op pad kan. Ik mis het fietsen nogal, voelde me daardoor nogal beperkt in mijn bewegingsvrijheid.
  maandag 13 mei 2013 @ 12:43:48 #272
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126425379
Kyara O+ O+ té lief!
  maandag 13 mei 2013 @ 12:52:58 #273
259886 pessie
pi_126425710
Kyara wat een Schatjes!

Ik ben verwend met Moederdag. Ik moet MN maat weten en dan krijg ik van manlief een mammae voedingsbh O+ . Verder chocola en een mooi versierd doosje van de peuter. En ontbijt op bed O+ . dik verwend dus.
pi_126425859
Kan iemand mij vertellen waar mijn minibaby is gebleven?
Rosalie is nu 55 cm 4175 gram :o
  maandag 13 mei 2013 @ 12:58:56 #275
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126425897
:o zo groot is mijn jongste ook! En die is 3x zo oud. En gecorrigeerd nog steeds 2x zo oud :o
pi_126425935
Bij te vroeg geboren kindjes duurt het echt even voor ze volledig bij zijn hoor. Ean heeft echt heel lang een prematuurgezichtje gehad met bolle ogen. En ineens was dat over.
pi_126426049
Ik vond J destijds niet echt een prematuur gezichtje hebben, tot ik laatst foto's terugkeek, en toen zag ik dat eigenlijk juist wel in zijn gezichtje.

En qua groei en gewicht is J lang wel een 'kleintje' gebleven en hij volgt nu nog steeds zijn eigen lijntje.
pi_126426055
FR die foto, geweldig! Tot het volgende topic!
  maandag 13 mei 2013 @ 13:04:58 #279
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126426070
Toch gaat het al best hard hoor. J was bij de geboorte 1,5 kg lichter dan M (geboren met 40+4). Met 3 maanden scheelde dat nog maar 0,5 kg!
  maandag 13 mei 2013 @ 13:05:36 #280
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126426088
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:04 schreef Jipster het volgende:
verkeerde topic :P
pi_126426127
quote:
17s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:05 schreef Kyara het volgende:

[..]

verkeerde topic :P
Hihi oops, betrapt bij het vast voor-lurken van dit topic O+
pi_126426133
Mooie foto kyara!

Ik vermoed dat het komt vanwege weinig artsen ofzo. Een vervolgafspraak samen met peuter was ook moeilijk.
Nu heb ik weinig te bespreken dus op zich niet erg. En ik heb thuis een baby weegschaal.
Maar van 3 pas bij 6 maanden weer meten en wegen vind ik best lang. Zeker omdat ik toch daar ben voor de prik. Kleine moeite lijkt me.
pi_126426215
quote:
17s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:04 schreef Kyara het volgende:
Toch gaat het al best hard hoor. J was bij de geboorte 1,5 kg lichter dan M (geboren met 40+4). Met 3 maanden scheelde dat nog maar 0,5 kg!
Maar gewicht en algehele lichamelijk ontwikkeling staan ook los van elkaar.
Als je wilt wil ik wel wat foto's van Ean opzoeken daar zie je het echt duidelijk op.
pi_126426233
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:04 schreef Jipster het volgende:
Bedankt.
Ik dacht al huh?? hier stond die foto toch niet. Ik lurk ook al een beetje mee zoals je ziet.
  maandag 13 mei 2013 @ 13:13:10 #285
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126426330
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:09 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Maar gewicht en algehele lichamelijk ontwikkeling staan ook los van elkaar.
Als je wilt wil ik wel wat foto's van Ean opzoeken daar zie je het echt duidelijk op.
Oh zo, ik dacht dat je op het gewicht doelde. Ze hebben ons iig verteld dat we wat ontwikkeling betreft tot zeker 1 a 1,5 jaar moeten corrigeren.

Ja, die bolle ogen hebben ze ook inderdaad. Soms wat duidelijker en soms valt het minder op inderdaad. Ben wel benieuwd naar foto's van Ean inderdaad.
  maandag 13 mei 2013 @ 13:14:00 #286
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126426363
Ik ben al zo gewend om met jullie mee te posten dat ik het al knap vond dat het me uberhaupt opviel :D
pi_126426471
@kyara bij deze

SPOILER
  maandag 13 mei 2013 @ 13:20:32 #288
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126426613
Agos, kleine Ean O+ Herkenbaar ook, dat nestje en zo in de couveuse.
Die bolle ogen vind ik ook wel meevallen eigenlijk.
  maandag 13 mei 2013 @ 13:21:44 #289
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126426671
Weinig haar hebben wel meer baby's. Hoewel ik ook vind dat mijn meisjes weinig haar hebben in vergelijking met hun broer.
pi_126426682
quote:
17s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:20 schreef Kyara het volgende:
Agos, kleine Ean O+ Herkenbaar ook, dat nestje en zo in de couveuse.
Die bolle ogen vind ik ook wel meevallen eigenlijk.
Ze had ze echt heel duidelijk ik heb heel vaak gevraagd of dat nog wegging.
Ik heb alleen niet zoveel foto's online staan ervan

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 13-05-2013 16:34:43 ]
  maandag 13 mei 2013 @ 13:26:57 #291
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126426862
Ik heb nog even gekeken naar mijn eigen foto's. Vind wel dat het minder wordt. Nu lijkt het meer of ze wallen hebben of zo.
pi_126426904

deze is wel wazig.
Bij veel van die foto's ligt ze op mijn of haar vaders blote borst niet iets om hier neer te zetten vind ik
  maandag 13 mei 2013 @ 13:30:41 #293
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126426980
nee snap ik. Ik zie wel wat je bedoelt inderdaad.
pi_126427875
Echt bizar hoor. Ik ga zo de curve eens bijwerken. Op die van het cb ging de lengte curve bijna recht omhoog.
Snap er niks van, ik heb toch kleine kinderen :? Eva ook gedaan en die was 86 cm en 10, 5 kg bij net 2 jaar:+ wurm.

Kans bestaat dat ze verborgen reflux heeft. Wat tips gehad en ze waren positief dat we donderdag naar de osteopaat gaan. Dan over 2 weken bij de afspraak bespreken of dit voldoende resultaat geeft.
pi_126428047
Oh ja, dat dikke rondom de ogen bedoelen jullie? Dat heeft L. ook ja, met name te zien als hij zijn ogen dicht heeft. Verder vind ik hem niet prematuur ogen, gewoon heel klein. En knap. En stoer. En lief. En mooi. O+
pi_126428110
Ach, kleine Ean. Ze is op dezelfde dag geboren als Eva en die is ze nu ruim voorbij. Kun je nagaan.

Kyara ik vergeet het net te zeggen, maar wat een superlieve foto. Alsof de één de ander een kusje geeft O+
pi_126428137
Ik had een neefje die eigenlijk even oud als Ean is. Hij is dus 6wk later geboren en dan zie je de verschillen echt heel goed.
@Danic rosalie is dus forser dan Eva is/was? Ean is 89cm en 11kilo dus Eva niet ruim voorbij.
En die foto Kyara smelt wat een mooie dames heb je toch
pi_126429331
Kyara hoe lief!

Danic ik ben fan van de osteopaat. Hopelijk helpt het voor jullie. Wel naar als het idd (verborgen) reflux is.
pi_126430328
Zo wat een bevalling om een afspraak te regelen op korte termijn bij een kinderarts. Maar na 5 ziekenhuizen gebeld te hebben kunnen we donderdagmiddag terecht.
pi_126434411
Ik kan nergens terugvinden waarvoor, kijk ik met mijn neus? :@
pi_126435214
Dat bespreken we wel in het volgende topic ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')