Mwah, ik zie ze niet winnen van Roda JC en vervolgens van Helmond of Sparta.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:06 schreef Grifte het volgende:
Zit wel erg leeg bij De Graafschap. Dit is toch de kans om terug te keren.
Wat een ongelooflijke kutpot zeg, is het niveau elke week zo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:27 schreef Nappie-Oleon het volgende:
op de Vijverberg is het niveau anders ook niet best
we hebben aan kwaliteit ingeleverd na de degradatie... na de winterstop leek Huistra zn team enigzins op de rails te hebben, de jonkies houden het alleen niet zo lang volquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke kutpot zeg, is het niveau elke week zo?
Dan onderschat je Go Ahead Eagles flink.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:55 schreef Borizzz het volgende:
Ach, die clubs uit de 1e NC ronde vliegen er later lekker vlot uit.
Oh nee hoor. Die ploeg heeft ook zijn zwaktes. Al maken ze wel een kans tegen VVV.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan onderschat je Go Ahead Eagles flink.
Als je van Volendam kunt winnen, moet je echt wel wat kunnen. Ik weet zeker dat ze VVV uit gaan schakelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:00 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Die ploeg heeft ook zijn zwaktes. Al maken ze wel een kans tegen VVV.
Ik heb ook niets met die ploeg. Ik hoop ook stiekem dat Roda JC er uit wordt geknikkerd. Al zou dat wel een 'ondergang' zijn voor die club.quote:
Als GAE dat in de volgende ronde al niet doet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je van Volendam kunt winnen, moet je echt wel wat kunnen. Ik weet zeker dat ze VVV uit gaan schakelen.
Volendam of MVV misschien. Die jongens bij Volendam zoals Kuwas en die Marengo hebben veel snelheid waar die slappe henkies bij VVV echt minder zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:04 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Als GAE dat in de volgende ronde al niet doet.
Nee.... treurig boeltje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef Slobeend het volgende:
Het is niet bepaald volle bak aan de Krommedijk.
Die keeper van Dordt liep ook wel heel erg rustig naar z'n doel terug terwijl de aanval nog gaande wasquote:
Wat hij zei.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:16 schreef Paxcon het volgende:
Die keeper die op wandeltempo terugloopt naar z'n goal na z'n blunder
Sowieso een keeper met rastahaar/staartquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Die keeper van Dordt liep ook wel heel erg rustig naar z'n doel terug terwijl de aanval nog gaande was
"He got semen on his shirt" zongen zequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sowieso een keeper met rastahaar/staart![]()
Ok Seaman met staart was wel een baas
Dat is imo een beter opzet. In Engeland gaat dat ook zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuke wedstrijdjes altijd wel dit, alleen nog even de nummers 16 en 17 van de Eredivisie direct laten degradaren en dan al die JL ploegjes in zo'n opzet voor promotie spelen.
Inderdaad, ik dacht dat die play-offs waren ingevoerd zodat er tenminste wat spanning heerst in de Jupiler League. Als je gewoon de 16/17 van de Eredivisie laat degraderen verhoog je die spanning nog meer + beter verloop van clubs/competitie. Wordt het stukken leuker dan elk jaar VVV/Roda die op het nippertje het weer redden en dan een kleurloos kutseizoen spelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:21 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dat is imo een beter opzet. In Engeland gaat dat ook zo.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:29 schreef Grifte het volgende:
Zonde, vond Fortuna eerste helft wel beter dan de Superboeren.
En ik ben daar dan bijquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan een leuke confrontatie worden, Roda JC tegen De Graafschap.
Ik gun het Fortuna ook meerquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:30 schreef Borizzz het volgende:
[..]![]()
Daar gaat t niet om in dit soort wedstrijden.
Waar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Publiek is lekker bezigdoorgesnoven debielen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn lekker met bier naar het veld aan het gooien.
Jan, altijd wel geblesseerd, Kromkamp.. Ik verwacht niet dat hij nog een stap hoger dan GAE gaat maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |