Mmm, deze post kan ik op verschillende manieren interpreterenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Na die aanpassing past hij nog beter.
Die andere interpretatie zou ik niet op een forum schrijven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm, deze post kan ik op verschillende manieren interpreteren
Niet hier iig he?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die andere interpretatie zou ik niet op een forum schrijven.
Nee niet hier nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet hier iig he?![]()
Daar hebben we een ander subforum voor. Staat vol met *kuch* 'aanpassingen'.
Eeh laten we van die je maar even me maken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee niet hier nee.
Oh nou het kan nooit kwaad om je een beetje in te lezen.
HAKKUUUUHHHHH!!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
Even het begin van het lange weekend inluiden
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Eeh laten we van die je maar even me maken.
Ik hou er van zo af en toe .quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
HAKKUUUUHHHHH!!!
Lavenderr vroeger raveteef![]()
![]()
Af en toe he, merk het vaak in lokale disco ding geval, zodra die muzeik er ff op staat komen de oudjes los, jeugd staat er bij van dafuqquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hou er van zo af en toe .
Lekkere oldschool hardcore
Nou echt. Ik en mijn medebejaarden hakken er vrolijk op los . Kunnen jullie jonkies nog wat van lerenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Af en toe he, merk het vaak in lokale disco ding geval, zodra die muzeik er ff op staat komen de oudjes los, jeugd staat er bij van dafuq
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou echt. Ik en mijn medebejaarden hakken er vrolijk op los . Kunnen jullie jonkies nog wat van leren
je kan het gewoon niet ..quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt gelijk, ik doe niet aan hakken.
Ik wil het niet kunnenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
je kan het gewoon niet ..
voor de broekies.. een instructie filmpje
Ik ook niet de hele dag hoor. Dat trekken mijn heupen nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt gelijk, ik doe niet aan hakken.
hele dag.. moet er niet aan denken, na 5 min .. kan je mij al oprapen, knie stuk.. enkel. bij elkaar geraapt stuk plastic.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet de hele dag hoor. Dat trekken mijn heupen niet
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet de hele dag hoor. Dat trekken mijn heupen niet
Haha! stelletje bejaarden!quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
hele dag.. moet er niet aan denken, na 5 min .. kan je mij al oprapen, knie stuk.. enkel. bij elkaar geraapt stuk plastic.
zit nog lange niet achter de geraniums.quote:
Klopt, eerste grijze haar is al te zienquote:
Zo hoort het ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
zit nog lange niet achter de geraniums.
party hard
![]()
maar tegenwoordig meer festivals.
nog 10 dagen dan, stampen en beuken
http://www.freshtival.nl/#/home
Rukquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, eerste grijze haar is al te zien![]()
[..]
Zo hoort het ook.
hahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Maar ik kijk er liever niet naar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt je mond valt open van ontzetting bij sommige dames.
haha idd bij koniginnen dag wou ik al gordon bellen om de halve stad hier op te geven..quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, en nu even Hotter than my daughter kijken. Elke week weer verbaasd hoe sommigen zich toetakelen. TV / Hotter Than My Daughter #38 GTST loopt weer langer uit!
Later mannen
Valt best mee joh, op den duur zijn het er zo veel dat je niet meer kan ontkennen.quote:
Vind het best, dat is het laatste waar ik mij druk om maakquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Valt best mee joh, op den duur zijn het er zo veel dat je niet meer kan ontkennen.
wacht maar tot je kaal wordquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het best, dat is het laatste waar ik mij druk om maak
Dat was ik ook niet van plan neequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
dan zou ik straks niet alle grijze haren uitplukken
Ik ontdekte ook mijn eerste van de week!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ik zo'n mooie grijzaard word.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oei.. je gaat zware tijden tegemoet.
Grijs haar hoeft niet eens lelijk te zijn eigenlijk. Het heeft wel 'iets'.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ik zo'n mooie grijzaard word.Ik ben nog jong, dus dat geeft ook nog een sprankje hoop...
Ga je met je mooie grijze baard op die berg in Frankrijk/Spanje zitten en spreekt de mensen toe.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ik zo'n mooie grijzaard word.Ik ben nog jong, dus dat geeft ook nog een sprankje hoop...
That's the spiritquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Een glimlach ernaar gegeven en doorgegaan met ouder worden.
Jij krijgt serieus al grijze haren?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oei.. je gaat zware tijden tegemoet.
Omdat ik dacht dat je 20 was ofzoquote:
Sinds je 16e dus?quote:
Precies! Behalve overgave dan.quote:
Een vriend van me begon al halverwege zijn 20er jaren. Hetzelfde voor een dame die ik ken.quote:
Heerlijk muziekje als je wakker wordt en de zon schijntquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:06 schreef theguyver het volgende:
zo.... tegen natte graspol getrapt, of te wel dauw getrapt.
nu ff lekker genieten van een vrije dag
jupquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heerlijk muziekje als je wakker wordt en de zon schijnt![]()
(voor mij althans).
Dat is een totaal verkeerde aannamequote:Op donderdag 9 mei 2013 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar geen plaatje mee bedoelt
BNW he, dat hangt van aannames aan elkaar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is een totaal verkeerde aanname
Maar ja kijkend op de klok en naar de situatie zie ik daar toch maar vanaf.
En van mensen die verkeerd lezen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
BNW he, dat hangt van aannames aan elkaar.
In de voliere, Zal ik zo nog eens wat foto's maken?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
Astrilde, heb ik nog nooit van gehoord.
Is dat in je volière of ook gewoon in een struik?
Ja leuk! Graag!quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
In de voliere, Zal ik zo nog eens wat foto's maken?
Of een kat die een lief onschuldig vogeltje pakt, dat gebeurde laatst voor m'n ogen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb momenteel wel 5 nestjes in de tuin. Merels en dan nu de duiven.
Het eerste merelnestje is al leeggeroofd door die ***eksters. Vond de lege eierdopjes op de grond liggen
Ja, ik moet ook regelmatig de katten uit de tuin jagen. Kan ze er nu niet gebruiken hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Of een kat die een lief onschuldig vogeltje pakt, dat gebeurde laatst voor m'n ogen.
Zeker! heb er 2(en straks meer hoop ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wow, leuk! Wat een prachtig beestje die Turquoisine parkiet.
Hebben deze vogels veel aandacht/verzorging nodig eigenlijk?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker! heb er 2(en straks meer hoop ik).
Zo'n beetje de enige parkiet soort die niet schreeuwt en sloopt en goed te houden met andere vogels.
Het enige geluid dat ze maken is een heel hoog fluitje...hoor ik snachts vaak als de 1 binnen zit en de andere buiten.
Je bedoelt de bichenow denk ik(de 2 rechtse) de putter is met dat geel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind die Puttertjes leuk, met die mooie rondjes om hun nek en borst.
Wat een mooie vogels heb je
In de voliere niet. Als je een tamme zou willen dan hebben ze wel veel aandacht nodig en kans om te vliegen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hebben deze vogels veel aandacht/verzorging nodig eigenlijk?
Ja, dan bedoel ik de bichenow. Echt leuk vogeltje.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je bedoelt de bichenow denk ik(de 2 rechtse) de putter is met dat geel.
[..]
In de voliere niet. Als je een tamme zou willen dan hebben ze wel veel aandacht nodig en kans om te vliegen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan bedoel ik de bichenow. Echt leuk vogeltje.
dat is now bitchenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ze zitten heel vaak stijf tegen elkaar aan, echt zo lief![]()
Als ik in een sentimentele bui ben probeer ik er wel eens bij te gaan zitten op zoek naar een stukje genegenheid maar ik heb toch het idee dat ze daar niet echt op zitten te wachten.
Arme lampjesquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prachtige prestatie
He-le-maal niks in Eindhoven!![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ze waren al klaar voor de huldiging
ja volg het alleen op teletekst meer niet.quote:
Oke!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja volg het alleen op teletekst meer niet.
ja haha, heb hele wedstrijd gemist, beetje tipsy.. gelukkig niet van mijn dak gevallen :pquote:
Nope. Afmelden van 666 gaat niet woehahahahahahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:54 schreef theguyver het volgende:
sms MOD + naam nieuwe mod naar 666
voer uw keuze voor een nieuwe moderator
99 cent per verzonden bericht.
Om zich aan te melden voor de ontvangst van MOD Alerts per SMS, kunnen mensen een SMS met de tekst MOD AAN sturen naar nummer 666. Het versturen van deze aanmeldings-SMS kost het dubbele SMS-tarief.
Afmelden kan door een SMS met de tekst MOD UIT te sturen naar nummer 666.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Afmelden van 666 gaat niet woehahahahahaha
Weet je het zeker? Want: you can check out anytime you like but you can never leavequote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:10 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
voor de duidelijkheid mensen dat is MOD theguyver aan 666
Gray is ontsnapt zal hem ff vragen hoe hij dat geflikt heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want: you can check out anytime you like but you can never leave
Ja, dat is een vreemde zaak, denk dat daar the new world order aan te pas is gekomenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gray is ontsnapt zal hem ff vragen hoe hij dat geflikt heeft.
btw gaan we drankje doen van de winst
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is een vreemde zaak, denk dat daar the new world order aan te pas is gekomen
ik schaam me verrot..quote:
Ik vind dit echt ontroerend , brok in de keel als ik het filmpje kijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik schaam me verrot..
filmliefhebber (oorlog films al helemaal ) bij uitstek heb m nu al 8 jaar op dvd ... nog steeds niet gekeken
vanavond kijken, en hapje eten drankje er bij en in slaap vallen onder de sterrenhemelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dit echt ontroerend , brok in de keel als ik het filmpje kijk.
Nog niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik weet nog van niks hoor...
heb je gesmst?
doe maar niet joh, je zit zo aan een abbo vast van Lavenderr.quote:
Shit, je hebt me doorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
doe maar niet joh, je zit zo aan een abbo vast van Lavenderr.
die wil wat extra geld bij verdienen voor een hokje voor haar Duif in de heg
zal straks ff kijkenquote:
Hoi Saraquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:30 schreef sararaats het volgende:
ik heb 21 december overleefd en ben nu op zoek naar de Maya's
weet ik welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Saragenoeg over de Maya's te vinden hier op BNW.
ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Waren er ook BNW'ers die echt voorzorgsmaatregelen hadden genomen tegen 21 december?
Dat is inderdaad slimmer dan je huis verkopen en op de vlucht slaan...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik![]()
vrijgenomen, avond er voor end of the world party![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Lavenderr, het is weer weekend! Komt er nog een hardcore nummertje?
Goed weekend!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
inderdaad fijn weekend ...
en slaap lekker alvast![]()
![]()
kweenie of hier Mama's op BNW rondhangen, maar geniet er vanquote:Op zondag 12 mei 2013 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
Moederdag vandaag en PinkFloyd-dag is het natuurlijk altijd !
En omdat we het elders op BNW over The Wall hadden deze:
Ik koop altijd een lekker geurtje, maar dat ben ik deze keer vergeten.quote:
Dat geurtje is niet belangrijk denk ik. Moeders zeggen altijd dat ze niets willen hebben, maar gewoon even langskomen vinden ze wel heel fijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik koop altijd een lekker geurtje, maar dat ben ik deze keer vergeten.![]()
Dan vier ik het maar een dag later.
Langsgaan doe ik sowieso nog wel even vandaagquote:Op zondag 12 mei 2013 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat geurtje is niet belangrijk denk ik. Moeders zeggen altijd dat ze niets willen hebben, maar gewoon even langskomen vinden ze wel heel fijn.
Liefquote:Op zondag 12 mei 2013 14:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Langsgaan doe ik sowieso nog wel even vandaag![]()
Haha, iets te veel op ja?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lief![]()
Zo, en nu maar eens iets eten tegen de kater die maar niet weg wil![]()
Tips?
Als ik melk ga drinken ga ik zéker over mijn nek. Bij het idee eraan eigenlijk al.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haha, iets te veel op ja?Melk/water drinken en eet een banaan.
Dan inderdaad veel water en misschien een vruchtensapje.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ik melk ga drinken ga ik zéker over mijn nek. Bij het idee eraan eigenlijk al.
Water dus, en een banaan heb ik niet. Wel appels.
beste tip.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lief![]()
Zo, en nu maar eens iets eten tegen de kater die maar niet weg wil![]()
Tips?
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef Gray het volgende:
Die Beyoncé, hè... Die heeft best goede baarheupen:
[ afbeelding ]
Hoezo? Was je van plan haar te bezwangeren?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef Gray het volgende:
[ afbeelding ]
Kater? Een groene appel doet goed (zo'n zure als een granny smith). Daar zitten natuurlijke katerstoppers in. Anders kan je aardbeien proberen, maken je ook meteen alert zonder het opgefokte effect van koffie, dat bij een kater ook nog eens extra zwaar op de maag ligt.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
beste tip.
een vet ontbijt.
alcohol droogt uit vet houd vocht vast.
dus, mijn ontbijtje bestond uit spek en ei, nergens last meer van
Daar zou ik geen nee op zeggen.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoezo? Was je van plan haar te bezwangeren?![]()
Ik zit aan het water en heb groene appels.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
beste tip.
een vet ontbijt.
alcohol droogt uit vet houd vocht vast.
dus, mijn ontbijtje bestond uit spek en ei, nergens last meer van
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef Gray het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt een duur ringetje voor Grayquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt een duur ringetje voor Gray
Wat deed John Williams dat goed trouwens. Knapquote:
Is deze ook goed? Heeft ook een bikini aanquote:Op zondag 12 mei 2013 14:51 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
She has the most fertile birthing hips I have ever laid eyes upon.
wacht stiekem op Bikini foto's van Lavenderr
Precies. En dan ook nog zo geweldig dansen. Vraag me af hoe lang hij daar voor geoefend heeft.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is deze ook goed? Heeft ook een bikini aan![]()
KLB / Meisje wil dikste vrouw ter wereld worden
Wel oppassen dat je te allen tijde bovenop blijftquote:Op zondag 12 mei 2013 15:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lekker toch? In de winter lekker tegen elkaar aankruipen.![]()
Die vetrollen kan je als een dekentje om je heen slaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je te allen tijde bovenop blijft
Wel oppassen hoor: verstikkingsgevaar!quote:Op zondag 12 mei 2013 15:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die vetrollen kan je als een dekentje om je heen slaan.
Blegh.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel oppassen hoor: verstikkingsgevaar!
Maar heb je gelezen dat die vriend van haar met een trechter het eten naar binnen gooit als ze niet meer op kan?
Feeders.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blegh.![]()
Daar zijn documentaires over. Er zijn mannen die daarop vallen, ze doen er alles aan om ze nog dikker te krijgen. [ afbeelding ]
Justin Timberlake.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:42 schreef Gray het volgende:
[ afbeelding ]
Klik voor het filmpje.
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 12 mei 2013 16:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Justin Timberlake.![]()
Wel gepast, vandaag...
Sherlock geen optie?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Nice!
Hmmm... ben een gedicht kwijt dat ik laatst heb gelezen en ergens heb geplaatst. Weet niet meer waar ik het plaatste, hoe ik eraan kwam of hoe het gaat, slechts dat het me zeer ontroerde...
Op TTK denk ik. Het Gertje Plongers-topic.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Owww.... daar was die link! Ik zocht naar een spion of iets dergelijks. Thanks!
Dacht ik ook, maar heb het tot nu toe niet kunnen vinden. Maar misschien is m'n computer weer lijpen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op TTK denk ik. Het Gertje Plongers-topic.
Weet je misschien nog een woord/zin uit dat gedicht? Een woord wat je bijna nooit gebruikt?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar heb het tot nu toe niet kunnen vinden. Maar misschien is m'n computer weer lijpen.
Ik denk en ik denk... maar nee...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weet je misschien nog een woord/zin uit dat gedicht? Een woord wat je bijna nooit gebruikt?
Spit deze eens door TTK / Rijmen en dichten zonder voor treurnis te zwichten - Deel 5 alweer!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar heb het tot nu toe niet kunnen vinden. Maar misschien is m'n computer weer lijpen.
Deze toevallig?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:42 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik denk en ik denk... maar nee...Zo stom, want ik dacht echt toen ik die tekst las: dat ben ik! Het raakte echt een snaar.
Ga ik nog eens een keer doen dan... Anders moet ik maar hopen op dat het universum zich ontvouwen zal zoals bedoeld. Ofwel, als het belangrijk is om nog eens te lezen, dan kom ik het vanzelf weer tegen; zo niet, dan leer ik weer wat over onthechting.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spit deze eens door TTK / Rijmen en dichten zonder voor treurnis te zwichten - Deel 5 alweer!
Nee, maar het is wel een favoriet van me.quote:
Volgens mij hadden we ook een topic op TRU met gedichten. Jaar geleden ongeveer. Daar stonden ook pareltjes tussen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Ga ik nog eens een keer doen dan... Anders moet ik maar hopen op dat het universum zich ontvouwen zal zoals bedoeld. Ofwel, als het belangrijk is om nog eens te lezen, dan kom ik het vanzelf weer tegen; zo niet, dan leer ik weer wat over onthechting.
[..]
Nee, maar het is wel een favoriet van me.
Goede tips!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we ook een topic op TRU met gedichten. Jaar geleden ongeveer. Daar stonden ook pareltjes tussen.
Wacht, dat topic over de maan?
Wat maf dat ik het niet meer weet! Lalalala!quote:“Every child has known god,
not the god of names,
not the god of don’t,
not the god who does anything
weird,
but the god who only knows four words
and keeps repeating them, saying:
“Come dance with Me.”
Come
Dance.”
— Hafiz
Heerlijk toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 07:31 schreef theguyver het volgende:
zo weekend is weer voorbij, nu weer hard aan werk
ja met jouwquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooizo, jazeker ook met mij.![]()
Ik ben op zoek naar een toffe film voor vanavond, tips?
ja heb nog wel een paar leuke tips.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooizo, jazeker ook met mij.![]()
Ik ben op zoek naar een toffe film voor vanavond, tips?
Nice! bedankt. Ik heb alleen The Day After Tommorow gezien, de rest ken ik niet. Maar ik zie wel dat In Time met mijn held Justin Timerblake is, dus dat gaat 'm wordenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
ja heb nog wel een paar leuke tips.
leuke films
I robot
Batman Rises dark night
in time
free rainer
The day after tommorow
Ja hou er wel van om films te zienquote:Op maandag 13 mei 2013 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nice! bedankt. Ik heb alleen The Day After Tommorow gezien, de rest ken ik niet. Maar ik zie wel dat In Time met mijn held Justin Timerblake is, dus dat gaat 'm worden![]()
Ben je een filmliefhebber?
Lukt dat een beetje qua planning met school enzo?quote:
Ja lukt wel als ik een toetsweek heb kijk ik alleen films in het weekend.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lukt dat een beetje qua planning met school enzo?Ik hou er ook van, maar het komt steeds niet uit.
Ik heb juist in de tentamenperiodes tijd om films te kijkenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja lukt wel als ik een toetsweek heb kijk ik alleen films in het weekend.
maar heb nu al lang geen film meer gezien een maand of zo.
Ben nu eigenlijk de vrijmetselaars aan het onderzoek heb dus niet heel veel tijd voor films.
Als je nog tips heb ontvangen ik ze wel graag.
actie/avontuur/fictie/buitenaardsquote:Op maandag 13 mei 2013 16:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb juist in de tentamenperiodes tijd om films te kijken![]()
![]()
van welke genres hou je? Ik zie in je lijst vooral actie/avontuur staan..
dat is echt een super bad ass movie..quote:Op maandag 13 mei 2013 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nice! bedankt. Ik heb alleen The Day After Tommorow gezien, de rest ken ik niet. Maar ik zie wel dat In Time met mijn held Justin Timerblake is, dus dat gaat 'm worden![]()
Ben je een filmliefhebber?
Heb je Shooter al gezien?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
actie/avontuur/fictie/buitenaards
maakt mij eigenlijk niet zoveel uit als de film maar een duidelijk verhaal heeft. of een mooi boodschap heeft.
zal ze kijken.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je Shooter al gezien?
Daarnaast kan ik je Taken 2 en Argo ook zeker aanraden, vooral Argo.
Inception vond ik een hele warrige film, heel lastig te volgen.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
zal ze kijken.
morgen komt touwens inception op tv blijkt ook een goede film te zijn.
quote:Les intochables speelt zich af in Parijs en is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. De ene hoofdpersoon is Philippe, een steenrijke man die in een enorm groot huis woont. Door een ongeval is hij vanaf zijn nek verlamd waardoor hij sindsdien aan een rolstoel is gekluisterd. Voor de dagelijkse zorg is hij door middel van een sollicitatieronde op zoek naar een vaste verzorger.
De andere hoofdpersoon is de Senegalese jongeman Driss. Hij is een uitkeringstrekker uit één van de voorsteden van Parijs. Hij verdient zijn geld met duistere zaakjes en heeft net weer een aantal maanden vastgezeten. Om aan de eisen van de uitkeringsinstantie te voldoen moet hij solliciteren op allerlei baantjes.
Staan nog een hoop op die ik niet heb gezienquote:Op maandag 13 mei 2013 17:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat is echt een super bad ass movie..
btw film liefhebber bij uitstek.
voor inpiratie ga naar http://www.icheckmovies.com/profiles/dopje82/
dat zijn zo'n beetje alle films die ik tot vorig jaar gekeken heb, helaas mijn ww kwijt moet nog zo'n 200 films toevoegen
intouchables heb ik al gezien in de bioscoop. goede filmquote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Inception vond ik een hele warrige film, heel lastig te volgen.
Nog een tip: Les Intouchables, ook een prachtige film. Aangrijpend (met een boodschap) aan de ene kant, maar gebracht op een redelijk grappige manier. Het is een Franse film (wel vertaald natuurlijk).
[..]
Ik vind het 1 van de beste films uit 2011.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Staan nog een hoop op die ik niet heb gezien![]()
En een bad ass movie? Hoe moet ik dat lezen, positief of negatief?
Een film dat blijft hangenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
intouchables heb ik al gezien in de bioscoop. goede film
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vind het 1 van de beste films uit 2011.
zeer te spreken over het verhaal en acteer werk
ik hoop dat je het hebt over deel 4 5 6quote:Op maandag 13 mei 2013 17:19 schreef tribalwars het volgende:
ik vond star wars trouwens ook goede films
Ik heb heel weinig met Star Wars, LOTR en dat soort films. Spiderman kon ik overigens wel naar kijken, vooral de nieuwste. Prachtige beelden, knap gedaanquote:Op maandag 13 mei 2013 17:19 schreef tribalwars het volgende:
ik vond star wars trouwens ook goede films
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig met Star Wars, LOTR en dat soort films. Spiderman kon ik overigens wel naar kijken, vooral de nieuwste. Prachtige beelden, knap gedaan
Jij lijkt mij ook meer een man van dit soort films:quote:Op maandag 13 mei 2013 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig met Star Wars, LOTR en dat soort films.
Hoe raad je dat?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij lijkt mij ook meer een man van dit soort films:
Japans geweld? Minder ernstig, meer gore:quote:Op maandag 13 mei 2013 17:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik hoop dat je het hebt over deel 4 5 6![]()
check mijn lijst staat genoeg tussen bovenste is mijnuberfavoturbomegadeathsupercooleawesome film allertijden Battle Royale
thxquote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Japans geweld? Minder ernstig, meer gore:
Kataude mashin gâru (2008) - IMDb : Machine Girl ken ik
Lik Wong (1991) - IMDb : Riki-Oh zet gelijk aan
Koroshiya 1 (2001) - IMDb : Ichi The Killer ken ik
beetje als Léon, zonder Léon:
Hanna (2011) - IMDb deze ook
The sun'll come outquote:Op maandag 13 mei 2013 18:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij lijkt mij ook meer een man van dit soort films:
Slaap lekker!quote:
Denk dat Anouokje ronde verder komt, maar niet hoger zal komen dan plekje 5...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen!
Anouk kan wel inpakken. Dit
is de geheide winnaar.
*tranen van het lachen wegveegt
Een geluk bij een ongelukquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk dat Anouokje ronde verder komt, maar niet hoger zal komen dan plekje 5...
crap geen geluid hier
Ja he? Typisch hysterisch songfestivalliedje. Plus het blijft hangen. (helaasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:50 schreef Blaadjes het volgende:
jammer theguyver, dit is echt een pareltje.
Dat had ik met dat draaiorgel ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he? Typisch hysterisch songfestivalliedje. Plus het blijft hangen. (helaas)
Met Sieneke?quote:
Sienekequote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met Sieneke?![]()
Wat een verschrikkelijk liedje vond ik dat. Maar niet SFV-verschrikkelijk, want dan was het weer precies goed geweest. Als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Sieneke![]()
Wat een lekker w*** was dat toch en dat nummer..heerlijk
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen!
Anouk kan wel inpakken. Dit
is de geheide winnaar.
*tranen van het lachen wegveegt
Jeeeeejquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:38 schreef theguyver het volgende:
goed nieuws..
Anoul gaat vanaaf winnen
http://wiwibloggs.com/201(...)st-semi-final/26159/
ja en volgens de poll gaat Anouk doorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:41 schreef Lavenderr het volgende:
Vanavond gaat het er toch om wie er door gaat naar de finale?
Anouk zelf zegt /carequote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja en volgens de poll gaat Anouk door
Werkse !quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:54 schreef Blaadjes het volgende:
We zullen zien.
We gaan maar eens werken, zonnetje komt net door![]()
Jullie ook nog werkse!
In het begin wel saai maar het maakt naar het einde toe wel steeds meer indruk vind ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
@ESF
Goed gezongen, foutloos eigenlijk. Maar best saai. Met een beetje geluk moet de finale lukken.
Wat denken jullie?
Ik vind het een slaapverwekkend koffie met cake-lied.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
@ESF
Goed gezongen, foutloos eigenlijk. Maar best saai. Met een beetje geluk moet de finale lukken.
Wat denken jullie?
Zo zeker ben ik er niet van eigenlijk. Er zijn een paar landen die je gewoon kan wegstrepen, de rest is minstens zo goed als Anouk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
In het begin wel saai maar het maakt naar het einde toe wel steeds meer indruk vind ik.
Finale moet makkelijk lukken.
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo zeker ben ik er niet van eigenlijk. Er zijn een paar landen die je gewoon kan wegstrepen, de rest is minstens zo goed als Anouk.
En sommigen veel beter.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo zeker ben ik er niet van eigenlijk. Er zijn een paar landen die je gewoon kan wegstrepen, de rest is minstens zo goed als Anouk.
Denmarkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
DenmarkJa, hahaha ik moest er zo om lachen toen je dat postte in het ESF-topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjezus, niet normaal zo hard als het daar gaat. Ik ben maar afgehaakt.
Echt extreem snel ja. Je kan niet eens zien wie er op je reageert, niet meer bij te houden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hahaha ik moest er zo om lachen toen je dat postte in het ESF-topic.
Tjezus, niet normaal zo hard als het daar gaat. Ik ben maar afgehaakt.
Oh ja de indiaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1 ding is zeker, het was beter dan Sineke, groep-Gordon en de Indiaan.
Ik twijfel heel erg. Het zou fijn zijn, maar ik hou mijn hart vast.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:21 schreef theguyver het volgende:
laatste liedjes meegekregen Nl maakt een waterpaskansje
Hoe laat is de uitslag?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik twijfel heel erg. Het zou fijn zijn, maar ik hou mijn hart vast.
Ze doen daar altijd heel lang over, ik verwacht dat ze binnen 10 minuten beginnen. Rond 11 uur weten we het.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik twijfel heel erg. Het zou fijn zijn, maar ik hou mijn hart vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |