Of ze hebben gewoon veel meer huiswerkquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het lijkt op jongere leeftijd in ieder geval wel zo te zijn.
En dat meisjes op gymnasium 2 jaar later ontmaagd worden dan de meisjes op het vmbo zegt ook wel iets natuurlijk... Gymnasium gaat er even iets bedachtzamer mee om zogezegd, dat dat allemaal 180* draait in de studententijd daargelaten.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar was weinig van te merken bij de hockeyclub waar voornamelijk havo/vwo meisjes zaten. Elke jongen uit de directe omgeving deed een moord om bij die feestjes te zijn.
Het spijt me dat ik je bubbel doorprik, maar er zijn meer dan zat zeer geile dames die ook brains hebben. Dames die lustig van pik naar pik huppen in hun vrijgezellentijd.
Heb die cijfers ook maar uit een of ander artikel. Wat jij stelt herken ik wel van studentes niet echt van mij havo-tijd eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar was weinig van te merken bij de hockeyclub waar voornamelijk havo/vwo meisjes zaten. Elke jongen uit de directe omgeving deed een moord om bij die feestjes te zijn.
Het spijt me dat ik je bubbel doorprik, maar er zijn meer dan zat zeer geile dames die ook brains hebben. Dames die lustig van pik naar pik huppen in hun vrijgezellentijd.
quote:Jongeren die een opleiding op vmbo- of mbo-niveau volgen hebben vaker ervaring met seks dan jongeren met een hogere opleiding (havo, vwo, hbo of universiteit). Binnen de groep 17- en 18-jarigen heeft in 2009 bijvoorbeeld 63% van de laagopgeleide jongens en 82% van de laagopgeleide meisjes wel een seks gehad, tegenover respectievelijk 36% en 56% van de hoogopgeleide seksegenoten.
http://www.sum.nl/blog/la(...)s-dan-hoogopgeleide/
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:22 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Of ze hebben gewoon veel meer huiswerk
Tuurlijk wil die seks, maar dat is wat anders dan niet trouw zijn in een relatie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan in principe zeker.
Maar iemand die meer spreekwoordelijke jeuk heeft zal ook eerder(op jongere leeftijd) geneigd zijn daadwerkelijk seks te willen hebben dan iemand die zulke gevoelens van nature minder heeft.
Dat klopt, en is m.i. een reden temeer om niet in religieuze sprookjes te geloven. En bewust maagd blijven is een keuze. De consequenties horen daar dan ook bij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Met bijvoorbeeld religie en/of verplicht maagd blijven zal dat eerder zo zijn dan bij iemand die helemaal de noodzaak niet heeft om maagd te blijven maar daar zelf bewust voor kiest.
Dat is waarquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Weet ik niet of het daaraan ligt, ik weet wel dat er op de havo een andere moraal was dan op de mavo, dat dat voornamelijk lag aan de sociale klasse waarin mensen zich bevonden. Die havo/vwo meisjes waren veel stiekemer erover, die hoefde niet thuis te komen met een vriendje, dat was bij de mavo anders. Nu is het niet zwart/wit, maar die deling zag je wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het lijkt op jongere leeftijd in ieder geval wel zo te zijn.
En dat meisjes op gymnasium 2 jaar later ontmaagd worden dan de meisjes op het vmbo zegt ook wel iets natuurlijk... Gymnasium gaat er even iets bedachtzamer mee om zogezegd, dat dat allemaal 180* draait in de studententijd daargelaten.
Nee hoor, heerlijk, moeten ze vooral mee doorgaan!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vieze ranzige sletjes, DAT zijn ut
Hoezo, was jij dan zo'n type dat graag dronken sletjes neuktje op feestjes?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Heb die cijfers ook maar uit een of ander artikel. Wat jij stelt herken ik wel van studentes niet echt van mij havo-tijd eerlijk gezegd.
[..]
Meiden maar misschien ook wel jongens die (vrijwillig) maagd blijven met als argument niet hun lelijkheid of nerdyness zijn vaak gewoon loyaler ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk wil die seks, maar dat is wat anders dan niet trouw zijn in een relatie.
Pas ook op met wat je zegt, want het betekend andersom ook iets, iemand die die jeuk niet heeft en dat al zeer lange tijd heeft misschien niet zo'n heel best libido. Daar krijg je dan van die wanhoops topics van van mannen die maar eens in de zoveel tijd seks mogen hebben met iemand die er niet echt warm van wordt.
Ik begrijp gewoon niet zo goed hoe jij een gezond libido koppelt aan trouw. Stel, iemand is een lekkere losbol geweest in een vrijgezelle periode, die heeft 1 ONS per maand gehad. Hoe zorgt dat ervoor dat iemand niet trouw is in een relatie, als je maar aan die eens per maand voldoet zit je al snor.
Niks mis mee zolang het maar veilig gebeurt helaas schiet dat er nog wel eens bij in.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee hoor, heerlijk, moeten ze vooral mee doorgaan!
Nee meestal was ik het dronken sletjequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoezo, was jij dan zo'n type dat graag dronken sletjes neuktje op feestjes?
Aha, een zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten dus?quote:
Netjes testje doen dan is daar ook niks mis mee ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee zolang het maar veilig gebeurt helaas schiet dat er nog wel eens bij in.
Daarom altijd je soa test meenemen met uitgaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Netjes testje doen dan is daar ook niks mis mee ?
Met wisselende contacten lijkt me dat wel lastig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Netjes testje doen dan is daar ook niks mis mee ?
Bij de kinderdisco naast je ID ook je soa-vrij bewijs meenemenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom altijd je soa test meenemen met uitgaan.
Nee voor jezelf en als je vaster (sex) relatie krijgt allebei dan kan je alles zonder doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom altijd je soa test meenemen met uitgaan.
Nee doe gwn elk (half)jaar standaart.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Met wisselende contacten lijkt me dat wel lastig.
Of ga je dan elke twee weken voor een update naar de dokter?
Neuk jij zoveel met vreemden dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:44 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee voor jezelf en als je vaster (sex) relatie krijgt allebei dan kan je alles zonder doen.
Serieusquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee doe gwn elk (half)jaar standaart.
Nee ik vind van niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuk jij zoveel met vreemden dan?
Ik zou het wel vertrouwen met een persoon dat ik redelijk goed ken dat geen wisselende contacten heeft.
Dat is een zeer domme fout, kan je namelijk al die exen ook vertrouwen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuk jij zoveel met vreemden dan?
Ik zou het wel vertrouwen met een persoon dat ik redelijk goed ken dat geen wisselende contacten heeft.
Ja ik doe uitgebreid dus de standaart ieder half jaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus![]()
Wel goed dat jij dat doet alleen sommige tests duren toch langer (HIV) ?
Zijn er zoveel soa's die steeds onzichtbaar blijven dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is een zeer domme fout, kan je namelijk al die exen ook vertrouwen?
Mensen die het binnen relatie's zonder test zonder condoom doen doen dat meestal vaker of zelfs altijd zo, er is dan geen enkele controle tussendoor en dat maakt dat het minder veilig is dan iemand met wisselende contacten die het veilig doet en soa testen doet.
Dan is zo'n maagd toch nog zo verkeerd niet als je dit gezeik allemaal moet ondernemen om een beetje aangenaam te kunnen seksen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is een zeer domme fout, kan je namelijk al die exen ook vertrouwen?
Mensen die het binnen relatie's zonder test zonder condoom doen doen dat meestal vaker of zelfs altijd zo, er is dan geen enkele controle tussendoor en dat maakt dat het minder veilig is dan iemand met wisselende contacten die het veilig doet en soa testen doet.
Nee het is mischien ook niet nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zijn er zoveel soa's die steeds onzichtbaar blijven dan?
Ja, chlamydia bv, toch erg lullig als je een nare bijbal ontsteking krijgt, of je later aan kinderen wil beginnen en dat niet gaat omdat de soa je onvruchtbaar heeft gemaakt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zijn er zoveel soa's die steeds onzichtbaar blijven dan?
Tjah....quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, chlamydia bv, toch erg lullig als je een nare bijbal ontsteking krijgt, of je later aan kinderen wil beginnen en dat niet gaat omdat de soa je onvruchtbaar heeft gemaakt.
Bij anderen zijn er wel klachten, maar vaak vaag zodat ze niet als zodanig worden opgemerkt. Hiv merk je pas als het AIDs wordt.
Nee hoor, gewoon het veilig doen en voor de zekerheid testen, is meer dan zat. Ik heb meer dan zat geneukt, toch nog nooit een soa gehad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan is zo'n maagd toch nog zo verkeerd niet als je dit gezeik allemaal moet ondernemen om een beetje aangenaam te kunnen seksen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |