Iedereen is op de hoogte dat je voor 241 euro als je deze op stuurt een refurbished van apple terug krijgt, aangezien deze nog ruim in het eerste jaar apple garantie valt.
Mijn iPhone komt niet in aanmerking voor service onder garantie. Wat zijn mijn serviceopties?
Apple biedt twee serviceopties voor iPhones die niet in aanmerking komen voor service onder garantie.
quote:
A: Batterijvervangingsservice
Als uw iPhone service nodig heeft wegens het afgenomen vermogen van de batterij om een elektrische lading vast te houden en dit niet wordt gedekt door de garantie van Apple, het AppleCare Protection Plan of de wettelijke consumentenrechten, voert Apple service uit op uw iPhone tegen servicekosten. Raadpleeg voor meer informatie Batterijvervangingsservice.
B: Service buiten garantie
Als u een iPhone hebt die niet in aanmerking komt voor service onder garantie maar wel voor service buiten garantie, voert Apple service uit op uw iPhone tegen kosten voor de service buiten garantie (hie
iPhone-model Service buiten garantie
iPhone 5 ¤ 241,10
http://support.apple.com/(...)lands&product=iphone
[quote]
Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]