abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126530573
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En wat vinden de NMA en de EU-commissaris van mededinging daarvan, of is dat alleen iets voor vrachtwagenchauffeurs en bouwvakkers?
Van de fantasie van een internettrol? Wat denk je zelf?
pi_126531188
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat kan al lang en breed. Duitse banken verkopen hier hun hypotheken bijvoorbeeld.
Al lang en breed? Het was een forse strijd en het kan als ik me niet vergis nog maar hooguit een paar jaar, rijkelijk laat dus! Beter laat dan nooit.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:28:27 #93
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_126532482
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Al lang en breed? Het was een forse strijd en het kan als ik me niet vergis nog maar hooguit een paar jaar, rijkelijk laat dus! Beter laat dan nooit.
ga maar eens proberen
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_126532844
Voor mij de komende 15-20 jaar niet weggelegd aangezien je bij Duitse banken een nogal fors percentage van de aankoopprijs contant moet kunnen betalen, mede daarom is de rente daar lager.
#NoDAPL
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:12:56 #95
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_126534502
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Voor mij de komende 15-20 jaar niet weggelegd aangezien je bij Duitse banken een nogal fors percentage van de aankoopprijs contant moet kunnen betalen, mede daarom is de rente daar lager.
Nee, dat kan je niet zo zeggen, mijn buren hebben alles gefinancierd gekregen bij Deutsche Bank,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_126538874
Ik ga sowieso ook bij de Duitse banken kijken wanneer ik eindelijk een huisje kan kopen. Wie niet waagt die niet wint.
#NoDAPL
pi_126542430
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:54 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Als je het aan de gemiddelde linkse vraagt zal die je gaan vertellen "dat schoolboeken toch gratis zijn".
Als je het aan de gemiddelde rechtse vraag zal die je gaan vertellen dat het logisch is dat er elk jaar een nieuwe druk uitkomt, dat je zelfs voor flutvakken een boek nodig hebt, dat er zo veel mogelijk plaatjes in moet komen te staan, en dat de oude drukken volledig overbodig zijn.

Nee, schoolboeken zijn niet gratis maar jezus wat worden die dingen - hoe noem je dat - overbodig opgepimpt.

De vraag naar 'gratis' schoolboeken kwam niet omdat men niet wil betalen voor schoolboeken maar echt omdat uitgevers in Nederland een handje van hebben om elk flut-argument te bedenken om maar nieuwe zooi op de markt te brengen. Scholen gingen daar veel te makkelijk in mee.

Waarom kan lesmateriaal niet tien jaar dezelfde druk houden? Alsof er in tien jaar zulke baanbrekende ontdekkingen worden gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')