quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef wietparkiet het volgende:
SPOILER: 2de jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Nee hoorquote:
Voor dat geld krijg je mijn moeder en een bosje bloemen.quote:
donker paars?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef Etsu het volgende:
vanavond naar de ikea, ik ga kijken voor een paarse bank
inb4: paars
ik wil dezequote:
dan heb ik toch liever jou hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor dat geld krijg je mijn moeder en een bosje bloemen.
opgeligtquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
die vrouw heb mij nog steeds niet gebeld volgens mij ben ik opgeligt
Rustig maar, waarom niet even een mailtje terugsturen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
die vrouw heeft mij nog steeds niet gebeld. volgens mij ben ik opgelicht
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil deze
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29875133/#/S79897000
en
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80135019/
en
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39892976/#/S79892979
denk ik. eerst in t echt zien
Al gedaan maar nog steeds niks terugquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rustig maar, waarom niet even een mailtje terugsturen?
Je wilt mij als je bezit?quote:
omdat grammar naziquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom wist ik toch dat uitgerekend jij zou reageren
Jaquote:
op de foto lijkt het zo licht. weet niet.quote:
Zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Die mevrouw heeft me nog steeds niet gebeld. Volgens mij ben ik opgelicht.
Doe maar duurquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil deze
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29875133/#/S79897000
en
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80135019/
en
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39892976/#/S79892979
denk ik. eerst in t echt zien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas toen ik de tweede keer naar de 5e ging, werd ik normaal
#TeamMiley
Paardquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
op de foto lijkt het zo licht. weet niet.
ik heb lichtgrijze gordijnen en donkergrijze gordijnen, houten, donkere vloer, witte muren, zwarte tvkast, houten tafeltje en een grijs tapijt. dan is paard wel mooi denk ik toch? anders is het ook zo zwart/wit en dat is saai.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef arachide. het volgende:
[..]schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas toen ik de tweede keer naar de 5e ging, werd ik normaal![]()
![]()
![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
[..]3 vwoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas toen ik de tweede keer naar de 5e ging, werd ik normaal![]()
en de paarse bank is op voorraad bij de ikea in groningen, dus zou hem direct kunnen hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Paard
Jazoiets wil ook met mn kamer doen
[..]fapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas toen ik de tweede keer naar de 5e ging, werd ik normaal
Hoe dan, pantoffel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ho ho nee op die manier bedoelde ik het niets muts
wrm niet onder een afdakje dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga altijd in de schuur roken als het regent en mn zusje thuis is
Ik hoor niks?quote:
Maak pics als je klaar bentquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
en de paarse bank is op voorraad bij de ikea in groningen, dus zou hem direct kunnen hebbenzou wel baas zijn
omg, zoveel zin in mn nieuw huisje
Dat ik toch liever jou in de buurt zou hebben dan je moeder lijkt me zo, sjaalquote:
Omdat we geen afdakje hebben?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wrm niet onder een afdakje dan?
oh, hehequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat ik toch liever jou in de buurt zou hebben dan je moeder lijkt me zo, sjaal
hier nog niks.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
Zo, de hel breekt los hier
Stortbuien met onweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puberteit is een hoer.#TeamMiley
Oh you.quote:
Checkte je de park?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
hier nog niks.
gister ging ik even met friends naar een park hier in de buurt enzo, zon scheen volop. uurtje later begint het hard te plenzen en hebben we een regendansje gemaakt in onze korte broek en zo naar huis gelopen
Ofcourse. Moet toch wel showen hier.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maak pics als je klaar bentben echt benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef jordyqwerty het volgende:
Wp kijk
Pff, 2009 of 2010 is deze*proest* MN ICE TEA WAT DOE JESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee maar was toch zo'n topic, alberto checkt de park of zo?
Kun je niet beter die bank pas halen als je al daar naar toe verhuist bent? Anders moet je die ook nog eens mee verhuizenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
en de paarse bank is op voorraad bij de ikea in groningen, dus zou hem direct kunnen hebbenzou wel baas zijn
omg, zoveel zin in mn nieuw huisje
ow oke staan er nog meer waardevolle dingenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee?
schuur is prima. banken muziek en dicht bij de achterdeur
Wp kijk
Pff, 2009 of 2010 is dezeawh schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sowieso. volgende week zaterdag hebben we een busje gehuurd en dan nemen we die bank meteen mee. maar ze kunnen toch bewaren ofzo voor mij? denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Kun je niet beter die bank pas halen als je al daar naar toe verhuist bent? Anders moet je die ook nog eens mee verhuizen
Wp kijk
Pff, 2009 of 2010 is dezehahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Wp kijk
Pff, 2009 of 2010 is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wp kijk
Pff, 2009 of 2010 is dezeHardop gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee. Kun je proberen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
sowieso. volgende week zaterdag hebben we een busje gehuurd en dan nemen we die bank meteen mee. maar ze kunnen toch bewaren ofzo voor mij? denk ik.
ik ookquote:
Wat interesseert jou dat nouquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ow oke staan er nog meer waardevolle dingen
Volgens mij stond ie ergens in een 'legendarische topics' topic, als je je eens verveelt is dat echt geweldig om sommige topics te lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Wp kijk
Pff, 2009 of 2010 is dezeIk wil porren, als zo'n pudding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:28 schreef LittleBrownie het volgende:
2011SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
2011Ik moest aan MJ denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
2011SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hihahoOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hihaho![]()
Dit stelde ik me inderdaad voor bij die band shirtsquote:
Ik snoep te veel en kom niet aan hoor. Na mijn vakantie van vorige week waar ik elke dag drie keer langs het buffet liep ben ik ook niet aangekomenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:29 schreef Pastapipos het volgende:
Mensen die zeggen dat ze heel veel eten en niet aankomenDan eet je niet genoeg.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef supersof het volgende:
Jamaar dat is niet genantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hihaho
#TeamMiley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
2009zo liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel mensen kijken vaak naar hun eigen (oudere) foto's alsof het supergenant is enzo, terwijl dat lang niet altijd zo isquote:
SPOILER: 2005Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben geen steek veranderd. misschien een klein beetje maar niet echt superveel.
inb4; wat ben je zo knap omg!!!!1!1 !
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 16:34:45 ]
Ik heb alleen maar mooie foto'squote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
2006 of zo:ik lachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef Etsu het volgende:
2011:omg etsu, jij bent knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben geen steek veranderd. misschien een klein beetje maar niet echt superveel.
inb4; wat ben je zo knap omg!!!!1!1 !!!e211
dat kan best hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:29 schreef Pastapipos het volgende:
Mensen die zeggen dat ze heel veel eten en niet aankomenDan eet je niet genoeg.
SPOILER: 2008Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In de rechtbankquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
waar moet je iemand aanklagen voor oplichting
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
hardop lachen !!!SPOILER: 2008Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hou eens op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Radar ofzo, die hulpprogramma's op Nederland 1.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hoeveel uur is t geleden dat ze heeft toegezegd dat ze je zou bellen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoezo ik word niet gebeld toch terwijl afspraak is afspraak
Gewoon aangifte doen. zou nu naar het politiebureau lopenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoezo ik word niet gebeld toch terwijl afspraak is afspraak
Als je door blijft eten nadat je vol zit, en 1/2 pakken volle melk op een dag drinkt kom je zeker wel aanquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik snoep te veel en kom niet aan hoor. Na mijn vakantie van vorige week waar ik elke dag drie keer langs het buffet liep ben ik ook niet aangekomen
ok okquote:
8uurquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoeveel uur is t geleden dat ze heeft toegezegd dat ze je zou bellen?
Eigenlijk wil ik niet aankomenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Als je door blijft eten nadat je vol zit, en 1/2 pakken volle melk op een dag drinkt kom je zeker wel aan
Je weet niet dat normale werktijden van 9 tot 5 uur is? Wie weet is dat wijf nu gewoon aan het werk.quote:
Opdringerigheid.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Heb gewoon dit gestuurd:
Gaat dan vandaag nog lukken? Sorry als ik een beetje ongeduldig overkom, maar ik moet zeker weten dat ik een baan heb. Alvast bedankt, voor het bellen.
ZIj zegt straks, dan verwacht ik ook straks.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet niet dat normale werktijden van 9 tot 5 uur is? Wie weet is dat wijf nu gewoon aan het werk.
Weet ik veel man. Kijk het even paar dagen aan. Jeez.
Misschien is er iets tussendoor gekomen. Pfffff.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ZIj zegt straks, dan verwacht ik ook straks.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jezus
SPOILER: 2008Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste bandshirt![]()
Hahah dat zeg ik ook niet, maar mensen die zeggen dat ze veel eten.. Valt vaak heel erg mee.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef supersof het volgende:
http://tinypic.com/view.php?pic=34p06ef&s=5
wheheheheh
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef Toto69 het volgende:
Is dit echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JIj weet niet hoe hoog de nood voor een baan isquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien is er iets tussendoor gekomen. Pfffff.
Dat zal ongetwijfeld best, maar meteen roepen met 'aanklagen', 'oplichting', doe normaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
JIj weet niet hoe hoog de nood voor een baan is
oke sorryquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld best, maar meteen roepen met 'aanklagen', 'oplichting', doe normaal.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 16:41:56 ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:41 schreef Toto69 het volgende:
Overigens is deze pas echt "" waardig, maar ook wel een beetje "
"
otoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zag gewoon al 15 jaar geleden dat ik een lekkerding zou zijn
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 16:42:36 ]
"
Gewoon aangifte wegens dierenmishandeling doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat soort mensen zouden geen dier mogen hebben
Hmm ja misschien welquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah dat zeg ik ook niet, maar mensen die zeggen dat ze veel eten.. Valt vaak heel erg mee.
Het is wel van een of andere site hé, domste statussen van belgië o.i.d.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon aangifte wegens dierenmishandeling doen![]()
dat soort mensen zouden geen dier mogen hebben
"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:42 schreef Etsu het volgende:
Alleen als ik die foto al zie: zo gay als een kaassoufléSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zag gewoon al 15 jaar geleden dat ik een lekkerding zou zijn
Kom fittie doen kaulo limburgerquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Alleen als ik die foto al zie: zo gay als een kaassouflé
Wast een milfje ofzo dat je daarvoor zo'n pokke end fietst?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
Ik voel me wel productief vandaag
oude mentrix laten schriken 20km gefietst mijn broertje mijn shag laten halen en zometeen grasmaaien
jaloers?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef Etsu het volgende:
tevens ook hele-waardige foto's van jordy op facebook toen hij een jaartje of 5 was
![]()
Nope, mn broertje zit op mijn oude school en een maat van mij ook. die maat van me moest naar school komen om na te blijven en op het dorp was de winkel dicht. ben even shag gaan halen daar. kwam mijn broertje tegen, zijn we samen die school binnengegaan om oud leerkrachten van mij te zien. en wat oude vrienden die ik al lang niet gesproken heb gezien enzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Wast een milfje ofzo dat je daarvoor zo'n pokke end fietst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de fuck?
whehe die peace foto van 11 februariquote:
Awhquote:
oow mooi tochquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Achterdeur. maar heb al opgelost
moeders gaat nieuwe sleutel laten maken
okequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
Kreeg een brief binnen van het KPU bedrijf, ik moet m'n rotzooi weer inleveren. Broeken, jassen, shirts (die ik nooit verstrekt heb gekregen), kisten, sokken (). Geen idee wat ze d'r mee willen, want het is allemaal meuk, allemaal al gedragen met de nodige slijtage, maar ja toe maar ik krijg toch wel weer nieuw spul binnenkort.
okequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
Kreeg een brief binnen van het KPU bedrijf, ik moet m'n rotzooi weer inleveren. Broeken, jassen, shirts (die ik nooit verstrekt heb gekregen), kisten, sokken (). Geen idee wat ze d'r mee willen, want het is allemaal meuk, allemaal al gedragen met de nodige slijtage, maar ja toe maar ik krijg toch wel weer nieuw spul binnenkort.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
omdat grammar nazi![]()
Credits to Bitterlemon
even neukjes gevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nu heb je de combo verbroken, want je mist het citaat.
witquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:15 schreef supersof het volgende:
http://www.hm.com/nl/prod(...)12-B#article=08812-A
WELKE KLEUR!!!???
Witquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:15 schreef supersof het volgende:
http://www.hm.com/nl/prod(...)12-B#article=08812-A
WELKE KLEUR!!!???
Glow in the dark is ook welquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
mensen van skype zijn echt vervelend
Kijk wat ze sturenquote:
ik zit vast bij level 33 volgens mijquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:21 schreef Etsu het volgende:
OMG ik en een vriendin spelen allebei candy crush en we houden steeds een wedstrijdje wie verder is en nu sta ik eindelijk boven haar omg mn dag kan niet meer stuk
ik ben nu bij 79quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik zit vast bij level 33 volgens mij
nou ik hoef 1x per maand te werken voor 15euro en over 2,5 week komt ze de folders brengenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:31 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
En? Wat heeft ze allemaal door de telefoon geboerd?
Valt mee of tegen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nou ik hoef 1x per maand te werken voor 15euro en over 2,5 week komt ze de folders brengen
Wat voor werk ga je doen dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En is wel leuk, als 5 mensen door mij bestellen mag ik zelf iets bestellen
prima juist, ik hou per maand nog 4 euro over om iets mee te doen en derest gaat naar de vakantiequote:
gast !!!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
prima juist, ik hou per maand nog 4 euro over om iets mee te doen en derest gaat naar de vakantie
dan ga je pas over 50 jaar op vakantiequote:
nee hoor. 600euro kost die vakantie maar en ik heb al 200euro. en per maand leg ik 30euro bij ongeveerquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ga je pas over 50 jaar op vakantie
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee hoor. 600euro kost die vakantie maar en ik heb al 200euro. en per maand leg ik 30euro bij ongeveer
Maar vorige week zat je hier nog te bietsen of iemand 5 euro voor je had. Hoe kun je nu dan opeens 200 euro hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee hoor. 600euro kost die vakantie maar en ik heb al 200euro. en per maand leg ik 30euro bij ongeveer
200euro in mijn kluis en mijn spaarekeningquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar vorige week zat je hier nog te bietsen of iemand 5 euro voor je had. Hoe kun je nu dan opeens 200 euro hebben.
Sof is on a rampage.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar vorige week zat je hier nog te bietsen of iemand 5 euro voor je had. Hoe kun je nu dan opeens 200 euro hebben.
Ik snapte de logica gewoon nietquote:
ook niet met tegels gooien hequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb net met gevaar voor eigen leven een tegel in de vijver gemikt voor de kikkers om op te zitten
resultaat, de, wat zou het zijn, 7e dag op een rij dat ik m'n kleren viesmaak
Maar sowieso dus tres dangereux want onze vijver bestaat voor 50% uit water en de andere 50% uit bloedzuigers
Ja maar kijk als ik me niet opoffer dan kunnen die kikkers niet chillen. Ik had eerst de tegel wat hoger liggen maar dat snapte ze niet, misschien dit welquote:
hmm ja, vroeger ging ik altijd met vrienden kikkervisjes vangen en aan winkels proberen te verkopenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar kijk als ik me niet opoffer dan kunnen die kikkers niet chillen. Ik had eerst de tegel wat hoger liggen maar dat snapte ze niet, misschien dit wel
Bakfietsen zijn coolquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:52 schreef supersof het volgende:
oh god, ik moet mijn buurkindjes ophalen met de bakfiets. Wens me succes
succesquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:52 schreef supersof het volgende:
Ja met een bakfiets kan je niet omvallen toch? Dat scheelt alquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:52 schreef supersof het volgende:
Succesquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:52 schreef supersof het volgende:
thug lifequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik reed op een bakfiets tegen iemand aan met die bak
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb net met gevaar voor eigen leven een tegel in de vijver gemikt voor de kikkers om op te zitten
resultaat, de, wat zou het zijn, 7e dag op een rij dat ik m'n kleren viesmaak
Maar sowieso dus tres dangereux want onze vijver bestaat voor 50% uit water en de andere 50% uit bloedzuigers
welke periodequote:Op woensdag 8 mei 2013 18:58 schreef wietparkiet het volgende:
Beach komt hier graag tijdens zijn periode
nee nooit runescape gespeeldquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
He beach runescape 3 komt van de zomer uit
heb je er al zin in?
ik heb geen menstruatiequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Menstruatie
[..]
Maak dat de kat wijs
pizzaquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat zal ik gaan eten, ik ga zo naar de supermarkt
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja met een bakfiets kan je niet omvallen toch? Dat scheelt al
Het ging gelukkig goedquote:
Nou wees er trots op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het ging gelukkig goedmaar goed dat je niet kan omvallen, anders was dat zeker gebeurd
Ga je salvia halen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
om 8 uur bij die zuid afrikaan zijn
Ben je nu ook op die kinderen aan het passen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het ging gelukkig goedmaar goed dat je niet kan omvallen, anders was dat zeker gebeurd
Nee na tien minuten kwam die vader al thuis, dus haf uurtje, vijf euroquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ben je nu ook op die kinderen aan het passen?
En die word dan mee vervoerd in een kinderwagen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mix van een chiuaua en zo'n lopend knakworstje
Mooi snel verdiendquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee na tien minuten kwam die vader al thuis, dus haf uurtje, vijf euro
Softiequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En die word dan mee vervoerd in een kinderwagen.
jupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |