Nee, daarom het woordje "gratis".quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]sommige mensen kunnen dat niet betalen
Je kan gewoon gratis trial voor een maand. Doe ik gewoon iedere maand opnieuw.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:37 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
overheen gelezen, hoe kom je aan gratis premium?
oh top, net als bij netflix dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je kan gewoon gratis trial voor een maand. Doe ik gewoon iedere maand opnieuw.
Andere account ofzo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je kan gewoon gratis trial voor een maand. Doe ik gewoon iedere maand opnieuw.
maar je favorieten dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nieuw account maken duurt een minuut.
Ik ga even een trein koppenquote:
HERE I AM BABEEHquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:56 schreef Etsu het volgende:
JA ALS IK HIER ZEG DAN MOET JE ER OOK WEL ZIJN HE
Ik ben moe.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Praat tegen me. ik verveel me en ik kom maar niet door mijn examen heen
trouw met mequote:Op woensdag 8 mei 2013 00:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
HERE I AM BABEEH
COME AND TAKE ME
HERA I AM BAAAAAAAAABEHEHE
Nice.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben moe.
[ afbeelding ]
Morgen verder.zoveel zin innnnn.
Goed bezig!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben moe.
[ afbeelding ]
Morgen verder.zoveel zin innnnn.
Maar waarom gaan we dan trouwen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben dan wel homo, maar ik hoef geen jurk aan.
Maar ik hou van jurkjes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat jij en ik van elkaar houden.
Hoezo jurk?
Gewoon naakt.
Jaaaquote:
Discipline. Nice.quote:
Wasdat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
joepie weer bijna een slaapverlamming vannacht
Dat je zeg maar vanuit je slaapt droomt en ineens wakker wordt. Alleen je droomt verder. Soort van lucide dromen alleen dit zijn hallucinaties. Vaak zijn de dingen die je ziet/hoort demoon gerelateerd, er is altijd een kwade geest.quote:
Ik las het al. Samen met jouw uitleg snap ik hetquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat je zeg maar vanuit je slaapt droomt en ineens wakker wordt. Alleen je droomt verder. Soort van lucide dromen alleen dit zijn hallucinaties. Vaak zijn de dingen die je ziet/hoort demoon gerelateerd, er is altijd een kwade geest.
Je bent je zegmaar bewust van de situatie, alleen je kan niks doen omdat je als het ware verlamt bent.
weetnietkan slecht uitleggen, kijk de wiki pagina voor betere info. Erg eng iig.
Heb ik vaak gehad alleen ik zie de schimmen en kan wel gewoon bewegenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat je zeg maar vanuit je slaapt droomt en ineens wakker wordt. Alleen je droomt verder. Soort van lucide dromen alleen dit zijn hallucinaties. Vaak zijn de dingen die je ziet/hoort demoon gerelateerd, er is altijd een kwade geest.
Je bent je zegmaar bewust van de situatie, alleen je kan niks doen omdat je als het ware verlamt bent.
weetnietkan slecht uitleggen, kijk de wiki pagina voor betere info. Erg eng iig.
Als je kan bewegen is het geen slaapverlammingquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb ik vaak gehad alleen ik zie de schimmen en kan wel gewoon bewegen
Dat ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:19 schreef Amoeba het volgende:
Dat had Trollscience toch laatst? Dat hij wakker werd, hij hallucineerde dat er iemand naast zijn bed / in de hoek stond, maar hij zich niet kon bewegen?
Lucide dromen is juist dat je je dromen onder controle hebt. Ofwel, je bent je bewust van een droomtoestand. Het is mogelijk om dan 'in die droomwereld te bewegen', maar veelal word je vrij snel wakker. Het vergt wat oefening om lucide te kunnen dromen, of zuiver toeval.
Goedendag Flips. Aangenaam weertje he?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaar mijn bevestiging van jouw post. Was eigenlijk een poging tot een praatje.
Hai Amoeba.
Nou ik vind het best warm buiten, maar ik verwacht vrij snel regen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Goedendag Flips. Aangenaam weertje he?
Moet een goed feestje geweest zijn afgelopen zondag in Amsterdam!
Ik denk dat we ook hier de dans niet gaan ontspringen. Tegen 2 uur zal het wel flink gaan plenzen hier. Pff, ik moet m'n examens gaan leren. Natuurkunde... Golfverschijnselen enzo. Heerlijk. Leuk. Adorabel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik vind het best warm buiten, maar ik verwacht vrij snel regen.
En dat denk ik ook. Als ik de beelden van het leidseplein zag, moet het toch fijn zijn om een ajax-supporter te zijn en feest te vieren. Plus 's avonds het bevrijdingsconcert. Dus Amsterdam had een erg feestelijke bevrijdingsdag.
Ach als je niet per se de deur uit hoeft, dan heb je gen last in principe van de regen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik denk dat we ook hier de dans niet gaan ontspringen. Tegen 2 uur zal het wel flink gaan plenzen hier. Pff, ik moet m'n examens gaan leren. Natuurkunde... Golfverschijnselen enzo. Heerlijk. Leuk. Adorabel.
Eindexamen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach als je niet per se de deur uit hoeft, dan heb je gen last in principe van de regen.
Aii aii. Hoe gaat het leren? Ik heb eerlijk gezegd altijd weinig gehad met natuurkunde. Dus de term golfverschijnselen zegt mij weinigHeb je veel examens?
Ik versta onder examens ook eindexamens hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eindexamen.
Engels/Duits/Nederlands/Natuurkunde in de CSE week. Maar omdat ik staatsexamen doe krijg ik van alle talen nog een examen schrijfvaardigheid erbij. Dus 7 stuks in totaal aankomende 2 weken.
We rollen gewoon door. Het eerste examen is al binnen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik versta onder examens ook eindexamens hoor![]()
En 7 examens zijn best te doen. Zie je nog ergens tegenop om het te doen of gaat het allemaal wel lukken?
Netjes, netjes!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
We rollen gewoon door. Het eerste examen is al binnen.
Volgende week mag ik met auto naar school. Heb 'n Opel Tigra aangeschaft, die staat hier sedert een weekje voor de deur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Netjes, netjes!
Ik ben naar school, succes alvast! Dag
Must. Not. Bashquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:45 schreef Woods het volgende:
[..]
Lekker partijdig ook... Ik acht meer dan de helft uit JNG sowieso niet capabel genoeg om een gegrond eigen standpunt te treffen i.p.v. mee te lopen met de meute want stoer.
Deed ikquote:
Voelt echt balls ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deed ikGewoon wakker geworden maar weer ingeslapen
Heb gisteravond toch foto laten zien?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Etsu!
Hoe ver ben je al met inpakken?
Misschien was je alweer verder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb gisteravond toch foto laten zien?Toen gaan slapen en net wakker.
Vanavond komt m'n ma en gaan we naar de ikea, een nieuwe bank shoppenquote:
Hoiquote:
kermissenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:46 schreef Etsu het volgende:
Dv omg er komt een kermis op de grote markt, zullen we daar heen gaan?![]()
En alleen kan niet ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:21 schreef badschaap het volgende:
heb echt zin om te fitnessen maar me trainingsmaatjes komen pas vrijdag weer terug van vakantie
ja maar die automaten waar je naar een knuffel moet grijpen zeg maarquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kermissen zijn voor pauper volk en jonge kinderen
omdat kermissen gewoon stom zijn. Als je in attracties wil moet je naar een amusementenpark gaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar die automaten waar je naar een knuffel moet grijpen zeg maar
wat is dat met die fokkers die niet naar de kermis willen/in willen, want ben ook n keertje met jordy naar de kermis geweest en die wilde nergens in
In 'ons' dorp is het een combinatie van beide, erger kun je het niet krijgen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kermissen zijn voor pauper volk en jonge kinderen
heb vorig jaar 30 euro besteed aan die knuffelautomaten en 4 knuffels gewonnenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:33 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
In 'ons' dorp is het een combinatie van beide, erger kun je het niet krijgen!
al moet ik wel zeggen dat die knuffel automaten zeer tof zijn :-( om de één of andere reden gaat me dat altijd vrij aardig af!
omdat kermisquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar die automaten waar je naar een knuffel moet grijpen zeg maar
wat is dat met die fokkers die niet naar de kermis willen/in willen, want ben ook n keertje met jordy naar de kermis geweest en die wilde nergens in
Ik zou er wel wat van willen zeggen over mezelf, maar opscheppen over hoe goed ik was/ben in knuffels uit automaten halen...waar ben ik mee bezig?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb vorig jaar 30 euro besteed aan die knuffelautomaten en 4 knuffels gewonnen4 hondjes op een voetbal in verschillende kleuren
![]()
gewoon nostalgiequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:38 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Ik zou er wel wat van willen zeggen over mezelf, maar opscheppen over hoe goed ik was/ben in knuffels uit automaten halen...waar ben ik mee bezig?
Ik zie net deze vraag via sherlock. Je spreekt het uit als Fee, nouja, Gay, maar dan met een Fquote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe spreek je het eigenlijk uit?
Faai of faje?
Fee, ik ben keej.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zie net deze vraag via sherlock. Je spreekt het uit als Fee, nouja, Gay, maar dan met een F
Welk spel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:45 schreef badschaap het volgende:
ik krijg echt een ontzettend nare ziekte die we heel politiek niet bij de naam noemen van me grafische kaart. Crasht voor godver de 5e keer bij n spel.
kloptquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:01 schreef badschaap het volgende:
wtf me pc lijkt wel trager nu ik m heb schoongemaakt 0_0
KRIJG JE DUS WERK?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Dag ****
Dank je wel voor je reactie. Ik ga je straks proberen te bellen.
fijn voor jequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja als die vrouw mij terug belt, eerste x dat iemand me aan wil nemen
societyquote:
goed goedquote:
Mooiquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:06 schreef supersof het volgende:
[..]
goed goedlekker vroeg gaan slapen en vroeg op
en al gewerkt en nu lekker opruimen.
en met jou? met school enzo?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi
Nog vakantie dus volgende week examens, met mij verder "mwah"
weet je hoe het komt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah ik ben al een tijdje een beetje in een dipje beland
Ja okequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet, ik denk dat iedereen het wel eens heeft toch
Andersom ook, dat weet jequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja okewel rot
als je iets kwijt wilt, dm/wa staat open
gadverquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
Nomnomnom lekker een appel door mn nek drukken. En helemaal opeten natuurlijk, stokje ook, niet dat laffe halve gedoe.
Ook nog in m'n buik?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:14 schreef supersof het volgende:
[..]
gadver
En straks groeit er een appelboom in je buik!!!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ook nog in m'n buik?D'r hangt al een appelboom tussen m'n benen met appels d'r aan.
![]()
![]()
Welkomquote:
Wat zeg je nu dan toch sofje, zo lang jij er bent is het nooit saaiquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Welkomhet is hier wel heel saai nu, maar vanavond is het leuker
Haha dankjequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Welkomhet is hier wel heel saai nu, maar vanavond is het leuker
Wel als niemand wat post!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat zeg je nu dan toch sofje, zo lang jij er bent is het nooit saai
Doe dat maar jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Haha dankje![]()
En oke, ik zal vanavond nog eens komen
Ja klopt, ik had je in het andere topic al 'gesproken'quote:
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik had je in het andere topic al 'gesproken'
Heb je je toevallig al voorgesteld in het voorsteltopic? al is dat uiteraard geen vereiste
Pff ja, het is vakantie jongen, wat voor vragen moet ik toch eens verzinnenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
JaMaar had daar nog niet heel veel over mezelf gezegd, dus als jullie nog meer vragen hebben
Stel gerust
Geduld hebben jongen, komt vanzelf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
die vrouw heb me nog steeds niet ge beld
Haha okequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pff ja, het is vakantie jongen, wat voor vragen moet ik toch eens verzinnen
Als je hier gezellig mee komt kletsen vind ik alles best
Alle tijd nog.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik hoop het, die mail kwam aan om 8uur in de morgen
Ik ook iets minder aangezien ik vanaf volgende week eindexamens hebquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Haha oke![]()
Ik verwacht wel na de vakantie weer wat minder op deze site te zitten
Ai, havo, vwo? vmbo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alle tijd nog.
[..]
Ik ook iets minder aangezien ik vanaf volgende week eindexamens heb
omg jordijquote:
Thanksquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Succes in ieder geval
Welk pakket heb je, met welke vakken?
Ah, CM is wel makkelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks
Cultuur & Maatschappij, Nederlands, Engels, Spaans, muziek, biologie, aardrijkskunde en geschiedenis.
How about you?
Ah oke, C&M is wel een 'pretpakketje' te noemen ja, maar goed, het is maar net wat je het meest ligt, voor de één is dat N&T en voor de ander simpelweg C&M.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ah, CM is wel makkelijk
Ik doe nu nog v4 Economie & Maatschappij, maar wil volgend jaar C&M doen. Ook nog niet duidelijk of ik blijf zitten of niet
Etsuuuquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:44 schreef Etsu het volgende:
Glaswerk voor 75% ingepakt, nu zit ik te twijfelen wat ik moet doen.
Kamer wordt wel langzaam leeg.
deze manquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah oke, C&M is wel een 'pretpakketje' te noemen ja, maar goed, het is maar net wat je het meest ligt, voor de één is dat N&T en voor de ander simpelweg C&M.
Zeker, mensen met N&T hebben het juist daar weer makkelijk, kloptquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah oke, C&M is wel een 'pretpakketje' te noemen ja, maar goed, het is maar net wat je het meest ligt, voor de één is dat N&T en voor de ander simpelweg C&M.
'Pret' is subjectiefquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:
quote:
het leeftquote:
quote:
Hoe is het er mee?quote:
Gewoon zorgen dat je overgaat, jaartje overdoen is geen wereldramp maar zó jammer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zeker, mensen met N&T hebben het juist daar weer makkelijk, klopt
Dat is waar.quote:
Ik heb altijd gelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het er mee?
[..]
Gewoon zorgen dat je overgaat, jaartje overdoen is geen wereldramp maar zó jammer.
[..]
Dat is waar.
Klopt, en ik wil graag in deze klas blijven. Moet er niet aan denken om bij die lading engerds van v3 in de klas te komen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het er mee?
[..]
Gewoon zorgen dat je overgaat, jaartje overdoen is geen wereldramp maar zó jammer.
[..]
Dat is waar.
Ja ik dacht die is al dood. blablaquote:
Joh, na een week ben je daaraan gewendquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Klopt, en ik wil graag in deze klas blijven. Moet er niet aan denken om bij die lading engerds van v3 in de klas te komen.
Whehe, dan weet je wat je te doen staat!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Klopt, en ik wil graag in deze klas blijven. Moet er niet aan denken om bij die lading engerds van v3 in de klas te komen.
Ja klopt, maar deze mensen ben ik nu aan gewend en ik vind het wel leuk zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Joh, na een week ben je daaraan gewend
Ik ben gewoon niet gemotiveerd genoeg denk ik, telkens maar uitstellen en denken dat komt nog wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Whehe, dan weet je wat je te doen staat!
Nu ben ik zelf ook blijven zitten in de vierde, maar dat had andere redenen
Oh, ik heb de mijne verloren in de discotheek.quote:
Oh ja dat herken ik wel hoor, zo ben ik al sinds de eerste klasquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet gemotiveerd genoeg denk ik, telkens maar uitstellen en denken dat komt nog wel.
Niks doen in de les. Niks doen thuis. Alles doen zo ongeveer 3 dagen voor de toets in de toetsweek.
Had ik ook op de havo, maar het lukte me welquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet gemotiveerd genoeg denk ik, telkens maar uitstellen en denken dat komt nog wel.
Niks doen in de les. Niks doen thuis. Alles doen zo ongeveer 3 dagen voor de toets in de toetsweek.
Heel herkenbaar, gewoon doen zoals ik heb gedaan met m'n TL examens. Niet leren, lekker ontspannen naar school gaan, lachen om mensen die zich wel druk maken en ook nog slagen voor je examen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ook, altijd zo gedaan zoals ik nu ook doe. Maar bij mij is het pas nu in de vierde dat ik echt helemaal inzak qua cijfersquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja dat herken ik wel hoor, zo ben ik al sinds de eerste klas, en ik denk met ons vele anderen ook wel. Maar nog even een paar weekjes alles op alles zetten kan geen kwaad.
Hey hoiquote:
Dat is ook wel herkenbaar, vanaf de vierde gaat alles toch net ietsjes moeilijker wordenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ook, altijd zo gedaan zoals ik nu ook doe. Maar bij mij is het pas nu in de vierde dat ik echt helemaal inzak qua cijfers
Ja hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
HalloJou heb ik ook al wel eerder gesproken
Alles goed?
ik heb geen glitter kirby gevondenquote:
Ik wel hoorquote:
Dat had ik juist dan weer niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik sta er nu met mijn schoolexamens al beter voor dan op de havo, dat zal wel wat zeggen.. en doe nu ook niet écht veel
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb geen glitter kirby gevonden
Haha, drummen en typen tegelijk?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoorben nu half aan het drummen
en met jou?
auuu, aan zn zak trekken, dat doet pijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
Las net op televaag.nl dat er bij een of andere winkelketen dikke mensen geweerd worden door geen kleren te verkopen die groter zijn dan maat L. Ik zou dan gewoon met een pot vaseline die winkel binnen stappen, de eerste de beste verkoper aan zn zak trekken en zeggen, die broek gaat passen. Hoe. Dan. Ook. Helaas past maat L mij wel, tenzij het van die skinny achtige gevallen zijn. Maar ja, als je een strakke broek wilt, trek je maar een latex broek aan.
Abercrombie & Fitch ja, echt sneuquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
Las net op televaag.nl dat er bij een of andere winkelketen dikke mensen geweerd worden door geen kleren te verkopen die groter zijn dan maat L. Ik zou dan gewoon met een pot vaseline die winkel binnen stappen, de eerste de beste verkoper aan zn zak trekken en zeggen, die broek gaat passen. Hoe. Dan. Ook. Helaas past maat L mij wel, tenzij het van die skinny achtige gevallen zijn. Maar ja, als je een strakke broek wilt, trek je maar een latex broek aan.
Pauzesquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Haha, drummen en typen tegelijk?
Met mij primaLekker kamer door laten koelen met de regen en frisse wind
WI een 6,1quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef jordyqwerty het volgende:
SE cijfers havo:
NL: 5.8
EN: 6.5
FA: 7.5
GS: 6.6
WI: 5.8
EC: 5.8
MO: 5.3
MA: 6.2
SE cijfers vwo:
NL: 6.6
EN: 6.8
FA: 6.2
ANW: 7.1
AK: 6.0
WI: 6.1
EC: 6.5
MO: 6.4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb L soms nodig voor mijn lengte, niet breedtequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
nee dat is gewoon té dun.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je ziet me ribben net niet dus dun toch
Netjes, alles boven 6.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef jordyqwerty het volgende:
SE cijfers havo:
NL: 5.8
EN: 6.5
FA: 7.5
WI: 5.8
EC: 5.8
MO: 5.3
MA: 6.2
SE cijfers vwo:
NL: 6.6
EN: 6.8
FA: 6.2
ANW: 7.1
AK: 6.0
WI: 6.1
EC: 6.5
MO: 6.4
ohquote:
Lintworm maybequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar ik eet echt heel veel en kom als nog niks aan
die tijd heb ik gehad en sinds ik op kamers zit ben ik wel flink aangekomen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar ik eet echt heel veel en kom als nog niks aan
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
WI een 6,1________________ !
Valt me van je tegen hoor.
Ja, eerste helft van het jaar niet zoveel gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had het laatste SE een 6.7, achterlijk domme fouten gemaaktkon makkelijk een 8 hebben, had met een 6.7 het 3e punt van de klas (
__!! )
Vorig jaar 8.8 voor kansen![]()
Aardrijkskunde was nog even aan trekkenquote:
oh, herkenbaar. bij wiskunde had ik altijd iets van: " DAT ANTWOORD WEET IK !!1!1!1!"quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, eerste helft van het jaar niet zoveel gedaan
Had het laatste SE een 6.7, achterlijk domme fouten gemaaktkon makkelijk een 8 hebben, had met een 6.7 het 3e punt van de klas (
__!! )
Vorig jaar 8.8 voor kansen
Je hebt mijn samenvatting. Ben nu trouwens bezig met ak 2011-1quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Aardrijkskunde was nog even aan trekkenmaar dat heb ik pas sinds dit jaar, dus moet 4/5/6 vwo in een jaar proppen.
Zesjescultuur
Ik voel me zo baas als ik ergens het inzicht in ziequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, herkenbaar. bij wiskunde had ik altijd iets van: " DAT ANTWOORD WEET IK !!1!1!1!"
Docent (wat een baas was dat): fout, lees eens goed.
maar toch een 7,1 op CE
Aardrijskunde, verschrikkelijke toetsen ondanks dat ik het een interessant vak vindquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Aardrijkskunde was nog even aan trekkenmaar dat heb ik pas sinds dit jaar, dus moet 4/5/6 vwo in een jaar proppen.
Zesjescultuur
Jouw samenvatting + Samengevat + YouTube + Schoolboekenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je hebt mijn samenvatting. Ben nu trouwens bezig met ak 2011-1
Wiskunde valt best te begrijpen, als je er iets voor doet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef Etsu het volgende:
wiskunde was ook altijd een slagveld bij ons, ik had bijna elke keer een na hoogste cijfers voor het schoolexamen en dat was een zeven ofzo.
sommige mensengewoon gerust een 3 halen voor SE en dan zeggen: "IK SNAP HET NIET
![]()
" en in de lessen babbelen en op hun telefoon kloten
dat was dan ook het enige vak waar ik echt mn best voor deed.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wiskunde valt best te begrijpen, als je er iets voor doet.
Ben je zoveel veranderd dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben vandaag op mijn oude middelbare school geweest voor het eerst in bijna 3 jaar en mijn oude mentrix herkende me niet eens meer
Mijn leraar is ook een enorme klapjosti hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Aardrijskunde, verschrikkelijke toetsen ondanks dat ik het een interessant vak vind
lang haar?quote:
breek mn bek niet open. mn docent was een man in de 70 en ging hele tijd praten over zijn adoptiekinderen (die vent heeft 16 kinderen ofzo, waarvan 4 eigen en de rest geadopteerdquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Aardrijskunde, verschrikkelijke toetsen ondanks dat ik het een interessant vak vind
Ik heb die samengevat niet. Daar heb ik nu een beetje spijt van. heb jij de examenbundel van GS?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jouw samenvatting + Samengevat + YouTube + Schoolboeken
Vandaag 2012-I gemaakt: Tussen de 6 en 7
Wat the fuuck, nee zo erg heb ik het gelukkig nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn leraar is ook een enorme klapjosti hoorStaat er in de vraag: Je oorlog moet een oorzaak-gevolg relatie bevatten. Ik schreef op omdat en daardoor (synoniemen) en had het antwoord gewoon goed. Telt ie het fout, want 'er staan geen oorzaak en gevolg in'
______!!!!!
Maar daar kan ie me niet mee naaien met het CE, tenzij de tweede corrector ook geretardeerd is
SPOILER: 2de jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samengevat-boekjes zijn echt 300x niks. Naar mijn eigen ervaring dan. Miskoop voor mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb die samengevat niet. Daar heb ik nu een beetje spijt van. heb jij de examenbundel van GS?
Fix er nog een via marktplaats? Heb hem ook net een weekje ofzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb die samengevat niet. Daar heb ik nu een beetje spijt van. heb jij de examenbundel van GS?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef wietparkiet het volgende:
Dat t-shirt heb ik in het blauwSPOILER: 2de jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hadden in de 1e of 2e ook een aardrijkskunde docent die niks anders deed dan gewoon praten over zijn privéleven, vond het wel grappig. Heel vage man. Wordt ook door andere docenten neerbuigend over hem gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
breek mn bek niet open. mn docent was een man in de 70 en ging hele tijd praten over zijn adoptiekinderen (die vent heeft 16 kinderen ofzo, waarvan 4 eigen en de rest geadopteerd) en dat zijn zoon in een gevangenis zit, zijn dochter aan de drugs zit en blabablablabla
altijd maar vervelen bij AK en briefjes schrijven met klasgenoten
Leuke foto, wietparkiet!SPOILER: 2de jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze wel handigquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Samengevat-boekjes zijn echt 300x niks. Naar mijn eigen ervaring dan. Miskoop voor mij.
Heb ook nog een aantal shirts van die horror serie. chucky en dat kleine ventje op die tricycle van Sawquote:
Ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb ook nog een aantal shirts van die horror serie. chucky en dat kleine ventje op die tricycle van Saw
je bent inderdaad veel veranderdSPOILER: 2de jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o m gSPOILER: 2de jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Misschien zijn we binnenkort wel FOK! vriendjesquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
onze relatie op FOK! wordt steeds beter en beter, merk je dat ook niet?
En dan kom jij in mijn FoBo bij favoriete FOK!kers!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Misschien zijn we binnenkort wel FOK! vriendjes
Ik had hem doorgelezen op school, toen leek het me niet nodig. Hoogmoed komt voor de val.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Fix er nog een via marktplaats? Heb hem ook net een weekje ofzo
Nee, die heb ik niet. Ik leer liever door mezelf dan via examenbundels.
Jottem!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan kom jij in mijn FoBo bij favoriete FOK!kers!
Wil ik ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan kom jij in mijn FoBo bij favoriete FOK!kers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |