Ah.quote:
Dat vertelde ze net zelf voor de cameraquote:
Ja maar uiteindelijk kiest de kijker voor iets wat ie op zijn ipod/top 40 naar zou kunnen luisteren en dat is het nummer van Anouk denk ik niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker. Denk dat het een stukje teleurstelling inbouwen voor onszelf is
Duitsland is goed, maar Nederland ook. En qua originaliteit scoort Birds twintig keer meer dan dat afgezaagde dreuntje van Duitsland bv.
Aan de andere kant zie je juist op buitenlandse forums dat dit JUIST muziek is die ze ook buiten het eurovisie om zelf zouden luisterenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk kiest de kijker voor iets wat ie op zijn ipod/top 40 naar zou kunnen luisteren en dat is het nummer van Anouk denk ik niet.
Ookal is het 'orgineler'
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 19:26:00En zojuist @anouk telefonisch gesproken: het gaat goed mensen, en het komt goed, for sure #uitsongfestivallijdenverlost reageer retweet
Cornald wist ook zeker dat Esther Hart het for sure goed ging doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 19:26:00En zojuist @anouk telefonisch gesproken: het gaat goed mensen, en het komt goed, for sure #uitsongfestivallijdenverlost reageer retweet
Volgend jaar gaat hij zelf naar het songfestivalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:27 schreef Pino112 het volgende:
En wat te denken van die geweldige ballad van Glennis Gracequote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Cornald wist ook zeker dat Esther Hart het for sure goed ging doen
Ik hoor het hem nog zeggen. "LET OP MIJN WOORDEN MENSEN!!!"
Deze redenatie snap ik niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:21 schreef Greys het volgende:
"Omdat Nederland al acht jaar niet in de finale staat krijgen jullie misschien minder punten nu ook".
Die Duitse journalist wist het beter uit te leggen dan ikquote:
Dan leveren we en masse ons paspoort in, toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat hij zelf naar het songfestival
Mensen stemmen liever op winnaars. Als een land dat jarenlang niet doet, is het een logische redenatie dat het waarschijnlijk weer fout gaat.quote:
Ik ben mijn spullen al aan het inpakkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan leveren we en masse ons paspoort in, toch?
Oh ja, van dat opletten heb je wel een punt, ja. Maar de mensen die het op z'n minst een beetje volgen zullen meteen gegrepen worden door Birds, let's be honest.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Duitse journalist wist het beter uit te leggen dan ik
Maar hij bedoelde dat omdat we tóch al het lachertje zijn een enorme tijd en zelfs historisch het slechtste Eurovisieland ever zijn... dan gaan mensen er bij voorbaat (soms) al vanuit dat het wel weer ruk zal zijn. En dan minder goed opletten tijdens je nummer of ff kaas gaan snijden
Toen ze zelf een klein stukje zongen gaf me dat ook wel goede hoop jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:37 schreef Fascination het volgende:
Toen die journalisten het nummer a capella ten gehore brachten, kwam duidelijk naar voren hoe sterk het nummer wel niet is. Vind ik tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |