De 3Js gingen al de fout in zodra besloten hadden hun nummer in het steenkolen engels te gaan zingen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:02 schreef Greys het volgende:
De 3Js gingen daar sowieso al mee de mist in, die maakten echt NUL contact met de camera.
Dan worden al die miljoenen kijkers er niet echt bij betrokken.
Al kijkt ze maar 2x een seconde in de camera is het al genoeg
Dan krijgen de kijkers het gevoel dat ze het ook naar hen toe zingt, tis gewoon echt zo... en dat zijn de stemmers, niet die 'paar' mensen in de zaal.
... en met het foute witte maffiapak!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De 3Js gingen al de fout in om hun nummer in het steenkolen engels te gaan zingen.
Dan durf ik te wedden dat ze gewoon een spelletje speelt met de pers en gewoon gaat knallen op dinsdag en zaterdag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
... en met het foute witte maffiapak!
Nee maar ze moet wel ff de camera in kijken, een secondje
Primaaaaquote:Anouk: 4e in halve finale, 6e in finale!
Volgens de bookmakers wordt Anouk 4e in de halve finale en uiteindelijk 6e in de finale. Zo goed hebben we er de laatste jaren nog nooit voorgestaan. Maar wat zegt dat nu eigenlijk?
We gaan naar de finale!!!
Oké, het ligt dus iets genuanceerder. De bookmakers voorspellen niet exact dat Anouk vierde wordt, maar dat Anouk de vierde kanshebber is om eerste te worden in de halve finale.
Kort door de bocht kun je haar dus een vierde plek toebedelen. De kans is dus zeer groot dan we naar de finale gaan, sinds JAREN! En zo ook voor de finale waar ze nu als zesde kanshebber voor de winst wordt gezien.
Bij de finale wordt Anouk overigens zesde, volgens dezelfde constructie. Hieronder zie je de volledige lijst van 'winnaars' volgens de 'bookies'.
En maandag. Alsjeblieft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan durf ik te wedden dat ze gewoon een spelletje speelt met de pers en gewoon gaat knallen op dinsdag en zaterdag.
Relax....komt wel goed! Anouk laat straks al die europoptrutjes uit Oekraine of Slovenië wel even zien hoe je met één enkele blik in de camera Europa op je laat stemmenquote:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat dit klopt.quote:
Ja, als ze die ene enkele blik maar wel doet danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Relax....komt wel goed! Anouk laat straks al die europoptrutjes uit Oekraine of Slovenië wel even zien hoe je met één enkele blik in de camera Europa op je laat stemmen
ow... je hebt het over de top 10 van de finale.... ik schrok er van.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat dit klopt.
Met opvallende nummers als die van Denemarken, Noorwegen, Oekraine, Rusland, Italië, Ierland, Duitsland, Montenegro kan ik me écht niet voorstellen dat anouk in de top 10 eindigt
Het is wel een risico dat ze meer met de zaal bezig is dan met de camera's, die fout hebben al meer artiesten in het verleden gemaakt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
... en met het foute witte maffiapak!
Nee maar ze moet wel ff de camera in kijken, een secondje
Daargaan zullen we misschien op het randje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:20 schreef TDHS het volgende:
[..]
ow... je hebt het over de top 10 van de finale.... ik schrok er van.
Je noemt er maar acht op en aangezien daar vijf van in de zelfde halve finale staan als Nederland, is de kans deste groter dat zodra Nederland de halve finale overleeft, Anouk in de finale een top 10 en mssn wel een top 5 plaats weet te veroveren, naar jouw maatstaven althans.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat dit klopt.
Met opvallende nummers als die van Denemarken, Noorwegen, Oekraine, Rusland, Italië, Ierland, Duitsland, Montenegro kan ik me écht niet voorstellen dat anouk in de top 10 eindigt
Voor lul vind ik wel meevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:36 schreef KoningPils het volgende:
Prachtig dat die gast van SBS6 voor lul wordt gezet.
Uitgelachen worden door zo'n hele zaak is toch pijnlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor lul vind ik wel meevallen eigenlijk
Tis die andere dame die roept dat ie in het Engels moet he, de persdame, niet Anouk.
Anouk is degene die 'Ghehe, sorry dude' roept.
Oh ja een beetje, maar tis ergens wel logisch dat hij dacht dat ie in het Nederlands kon tegen een Nederlandse zangeres, dat begrijpen ze vastquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:41 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Uitgelachen worden door zo'n hele zaak is toch pijnlijk.
Ik weet zeker dat dat niet gebeurt. Ik kan er nog veel meer opnoemen maar die weet ik even niet meer uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je noemt er maar acht op en aangezien daar vijf van in de zelfde halve finale staan als Nederland, is de kans deste groter dat zodra Nederland de halve finale overleeft, Anouk in de finale een top 10 en mssn wel een top 5 plaats weet te veroveren, naar jouw maatstaven althans.
Als je het niet uit je hoofd weet, is het waarschijnlijk niet interessant genoeg om het zelfs naar jouw mening beter te vinden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dat niet gebeurt. Ik kan er nog veel meer opnoemen maar die weet ik even niet meer uit mijn hoofd
Ik weet het niet zeker. Denk dat het een stukje teleurstelling inbouwen voor onszelf isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dat niet gebeurt. Ik kan er nog veel meer opnoemen maar die weet ik even niet meer uit mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |