Het is voor een paar 100 miljoen kijkers, dus een beetje oefening kan geen kwaadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar waar is die generale dinsdagmiddag dan nog voor?
Gewoon nog een keer voor de leuk?
En hoe zou je dan al die camera's in beeld verklaren?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat er ergens werd gezegd dat dit 'het officiële clipje' is, was ik echt bang dat het 't echte camerawerk zou zijn
Ik denk dat dat vooral voor een laatste check is voor licht, geluid, regie, de oortjes, video en zo. Dus niet zozeer omwille van het optreden zelf maar nog een laatste technische doorloop.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar waar is die generale dinsdagmiddag dan nog voor?
Gewoon nog een keer voor de leuk?
Ja jullie hebben allemaal gelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef TDHS het volgende:
[..]
En hoe zou je dan al die camera's in beeld verklaren?
Relax.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jullie hebben allemaal gelijk.
Ik zit gewoon te zenuwkippen![]()
Wreselijk scherp!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Nu hij bijna vol is: heeft iemand die spelfout in de TT gezien?
Ik wond hem liev.quote:
Als ik een kommaneuker zou zijn was ik ws op mn eigen foutjes aangeproken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Kom jij ook dinsdag met ons op groot scherm kijken naar de halve finale?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik een kommaneuker zou zijn was ik ws op mn eigen foutjes aangeproken.
Niet mogelijk, moet woensdag weer om 6:00 'sochtends op en Rdam ligt niet echt in de buurt van Bussum.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom jij ook dinsdag met ons op groot scherm kijken naar de halve finale?
In het gezelligste kroegje van Rdam, met OV te bereiken en gratis parkeren?
Er komen ca. 40-50 FOK!kers!
Is dit dan ook al haar definitieve outfit? En er is nog geen publiek om naar te kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef hplaserjet het volgende:
Ik begin hem toch wel een beetje te knijpen. Als ik the second rehearsal bekijk krijg ik het 'boring'-gevoel. Ze staat daar als een zoutzak op het podium en maakt bijna geen oogcontact met het publiek. En kan ze nu niets leukers aantrekken dan een zwart T-shirt dat veel te wijd valt? Nu gaat je aandacht naar de tattoo die half onder de arm vandaan komt. Laat die dan of helemaal zien of helemaal niet. Wel fijn dat er een keer goed gebruikt wordt gemaakt van het LED-scherm, maar ik begin toch wel een beetje te vrezen met al die ballads in de eerste halve finale. En ik baal er van, maar ik was eerst echt overtuigd dat we naar de finale zouden gaan.
Jawelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Nee ik kan niet eens kijken helaasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Pineauuuu, kom je ook ontstressen met ons allen aanstaande dinsdag?
Yep, dit wordt haar outfit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dit dan ook al haar definitieve outfit? En er is nog geen publiek om naar te kijken.
Oh daar moet ik wel een beetje vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |