Ierland staat hoger in de Zweedse iTunes dan Nederland.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
volgens mij is het nummer van ierland in zweden en finland ook al gechart
Wellicht omdat het een hit in gay bars is, een andere reden kan ik niet bedenkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ierland staat hoger in de Zweedse iTunes dan Nederland.
http://esctracker.com/
Ik vind t een lekker nummertje hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:44 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Wellicht omdat het een hit in gay bars is, een andere reden kan ik niet bedenken
6e, maar Wit-Rusland en Oostenrijk kunnen we wel hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
De eerste tussenstand in het press centre van de eerste halve finale:
[ afbeelding ]
Dus daar staan we eh... *ff snel kijkt*... 5e?
Nee, dit is niet het echte camerawerk. Dit is het internetteam van eurovision.tv die vanuit de zaal filmt. Of vroeg je dat niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Maar is dit echt nog niet het echte camerawerk dan?
Bij Joan was het toch wel bij de repetities gewoon de uiteindelijke camerastandpunten??
Omdat er ergens werd gezegd dat dit 'het officiële clipje' is, was ik echt bang dat het 't echte camerawerk zou zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:39 schreef TDHS het volgende:
[..]
Nee, dit is niet het echte camerawerk. Dit is het internetteam van eurovision.tv die vanuit de zaal filmt. Of vroeg je dat niet?
Dat komt pas in latere repetities.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat er ergens werd gezegd dat dit 'het officiële clipje' is, was ik echt bang dat het 't echte camerawerk zou zijn
Als dit het echte camerawerk is mis ik echt heel wat "wideshots" enzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat er ergens werd gezegd dat dit 'het officiële clipje' is, was ik echt bang dat het 't echte camerawerk zou zijn
Er zijn nog 3 repetities in totaal. Maandag om 17u en 21u en dinsdag om 15u de generale repetitie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hierna is alleen nog maar de generale toch?
Anouk repeteert nog 3 keer bedoel je?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn nog 3 repetities in totaal. Maandag om 17u en 21u en dinsdag om 15u de generale repetitie.
In tijd moet het allemaal moeiteloos passen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Anouk repeteert nog 3 keer bedoel je?
Of is 1 of 2 keer van die je noemt voor de andere semi?
Want als dat allemaal voor de eerste semi is dan is het (veel) meer dan voorgaande jaren qua repetities. En kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze om 17 en om 21 uur moet op maandagZou dat niet ergens verkeerd vermeld staan? Dat redden ze toch nooit, alle 16 landen van de eerste semi zowel 's middags als 's avonds laten repeteren?
Meestal hebben ze ongeveer een half uur per land om te repeteren (eerste keer een uur, vandaag ca. 25 minuten geloof ik). En dat keer zestien... vandaar dat ik dacht dat het tussen 17 en 21 uur wat krap zou wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In tijd moet het allemaal moeiteloos passen.
Ik ga even loeren, dank jequote:Klik hier voor de kalender.
Neenee, dit is voor het echie, dus allemaal direct achter elkaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Meestal hebben ze ongeveer een half uur per land om te repeteren (eerste keer een uur, vandaag ca. 25 minuten geloof ik). En dat keer zestien... vandaar dat ik dacht dat het tussen 17 en 21 uur wat krap zou worden
Ik ga komende week voor het eerst sinds jaren weer eens met plezier naar een halve finale van een Songfestival kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:39 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik ben persoonlijk wel gelukkig met het feit dat ze enorm zichzelf blijft..... de afgelopen jaren hebben "we" voornamelijk een "act" verzonnen waarvan we voor andere landen gingen denken....nu staat ze er, doet haar ding, en that's it! Komt tenminste niet zo geforceerd over. Haar stem is echt ongelooflijk sterk overigens pfoe!
Maandag die beide keren ook al dus?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neenee, dit is voor het echie, dus allemaal direct achter elkaar
S avonds wordt de jury performance opgenomenquote:
Ja dat dacht ik dus ook, maar waar is die generale dinsdagmiddag dan nog voor?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef grazz het volgende:
[..]
S avonds wordt de jury performance opgenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |