Ik ook!quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Huh? Ik vind het echt unisex maar als ik moest kiezen zou ik eerder jongetjes zeggen.
Mooi printje!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Marrije het volgende:
Onderweg naar mij(n dochter)![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben wij dezelfde smaakquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:27 schreef Kyara het volgende:
Die had ik ook!
M had hem wel vooral als pyjama/huispak aan. Maar hij had hem dan ook in maat 74 of 80. Nu zit ie in de doos voor de meisjes
MOET.BABY.MAKEN!quote:Op maandag 27 mei 2013 13:31 schreef Juud79 het volgende:
Nieuwe babylijn bij Hema!![]()
Met onder andere deze dingen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik vind 'm er ook net iets te groot voor denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:39 schreef Marrije het volgende:
Ja t zou kunnen als pyjama, maar ik zou het niet zo snel voor mn jongens gekocht hebben denk ik.
Ja wij zijn het opgegeven voor de nacht als ritueel in gaan voeren. Overdag doe ik nog steeds alleen zijn broek uit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb ook een (1) super leuke pyjama voor hem, maar hij slaapt nog zo'n 4-5 keer per etmaal dus vind het nog niet zo handig. Voor de nacht zouden we er op zich wel eens aan kunnen beginnen.
7 valt toch wel mee...ik weet niet precies hoeveel Floris er heeft, meer dan 10 iig (en 5 zomer).quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:02 schreef laziness het volgende:
Hier ook pyjama verslaafdHij heeft momenteel 7 lange mouwen pyjama's en er liggen ook een stuk of 5 korte mouwen pyjama's te wachten op dat mooie weer
Hema, Lindexquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef L0t.. het volgende:
Nu het toch over pyjama's gaat, nog tips voor leuke pyjama's zonder voetjes eraan?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:17 schreef clauwheee het volgende:
Mooi TM, dat zou ik zelf ook zo kunnen kopen!
Nog weer een leuke voor mijn dame gescoord:
[ afbeelding ]
Beide, zeker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:55 schreef Spewey het volgende:
Leuk TM! Saar wordt groot
Geweldig die Jumpsuit Marrije, Molo
Ik ben ook pyjama verslaafd, vooral van Gap en Hatley
Even checken, is dit meer jongen of meer meisje?
[ afbeelding ]
Leuk Spees! Die zou ik mijn bijna 7-maander nog wel aantrekkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:17 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mooi printje!
Ik zag deze net op MP, maar twijfel of ik m iets vind voor een grotejongensbaby.
[ afbeelding ]
Sture & Lisa, zie ik in de advertentie!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Leuk Spees! Die zou ik mijn bijna 7-maander nog wel aantrekken![]()
Welk merk is dat? Ik moet er nieuwe bij in de volgende maat
Dank je.. Veels te klein voor mijn grote zie ik alquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Sture & Lisa, zie ik in de advertentie!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Sture & Lisa, zie ik in de advertentie!
Ohquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:27 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Deze van sture&lisa heb ik mijn zoon tot grote horror van vele mensen ook gewoon aan gedaan hoor
Vind ik voor een klein jochie super leuk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:27 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Deze van sture&lisa heb ik mijn zoon tot grote horror van vele mensen ook gewoon aan gedaan hoor
soort suedeachtig?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb duidelijk een consult nodig. Hou helemaal niet van roze maar ben verliefd
Klopt Suede ! Erg duur ( vind ik). En ja daar ga je dan, geen eens aan gedacht. Nog even door twijfelen. Ga denk ik voor haar eerste schoentjes naar een winkel. Zit hier een goede in de Oude Hoogstraat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
soort suedeachtig?
vind ze superschattig, maar worden die neuzen dan niet erg snel kaal? Door het vallen en vooral het weer opkrabbelen?
Dat zou ik zeker doen. Naar een echte winkel gaan. Dan weet je zeker dat het een hele flexibele zool is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt Suede ! Erg duur ( vind ik). En ja daar ga je dan, geen eens aan gedacht. Nog even door twijfelen. Ga denk ik voor haar eerste schoentjes naar een winkel. Zit hier een goede in de Oude Hoogstraat.
Ja, lijkt me ook echt beter. En opmeten/passen enzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker doen. Naar een echte winkel gaan. Dan weet je zeker dat het een hele flexibele zool is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |