Die was fucking epic jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Er is dit jaar niemand die gaat geloof ik en met de trein zie ik dat echt niet zitten![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mhaw. Mo vind dat hij beter loopt. Hij loopt wel beter dan Zondag, maar ik vind het nog steeds kut. Maar volgens mo liep hij altijd al kut.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:23 schreef Strega het volgende:
Q, doet Boe het weer een beetje beter na de medicatie perikelen?
Die jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:24 schreef oh-oh het volgende:
En die domme hoer met dr bord friet!
[ afbeelding ]
Havenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:25 schreef oh-oh het volgende:
En spesjaaaaaaaaal voor Q, de onderzeeër![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die jaHahahahaha, god wat was ze misselijk
Echt hoor. Ik dacht serieus dat ze heel die tafel onder zou kotsenquote:
Ja dat viel ietwat tegen hea?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt hoor. Ik dacht serieus dat ze heel die tafel onder zou kotsen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw. Mo vind dat hij beter loopt. Hij loopt wel beter dan Zondag, maar ik vind het nog steeds kut. Maar volgens mo liep hij altijd al kut.
Wel wat minder pijn hopelijk?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw. Mo vind dat hij beter loopt. Hij loopt wel beter dan Zondag, maar ik vind het nog steeds kut. Maar volgens mo liep hij altijd al kut.
Leuk Bos! Geniet er van.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:36 schreef Bos81 het volgende:
Morgen weer naar Sjefke
Pa gaat vanaf maandag een week weg, dus mag ik weer oppassen![]()
![]()
Ja, dat kan ik niet peilen. Hij loopt soms (nu ook weer) flink te hijgen. Andere moment ligt hij vet rustig te slapen of te liggen. Dat is het kutte. Maar ja, dat zeg ik volgens mo gaat het beter.quote:
Arm dingquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niet peilen. Hij loopt soms (nu ook weer) flink te hijgen. Andere moment ligt hij vet rustig te slapen of te liggen. Dat is het kutte. Maar ja, dat zeg ik volgens mo gaat het beter.
Bel sowieso morgen ff de DA want hij heeft ook een onrustig buikje. Slaap vannacht bij hem want hij had vanmorgen zichzelf beplast. Hij heeft dexamathason gehad maandag, daar is hij enorm van gaan drinken (was normaal zeiden ze... maar vraag morgen bij mijn eigen DA nog ff na want hij drinkt nu nog onwijs) en ws kon die het niet ophouden.
Zijn tong is ook iets roder dan anders heb ik het idee. Maar hij heeft geen koorts ofzo. En is verder best een vrolijke panda. Hij wilde vanmiddag wel spelen.
Ja echt heel sneu. Ben ook vet bezorgd. Maar daar weet oh-oh ook alles van.quote:
Tong wat roder is niet erg. Pas als z'n tong of tandvlees heel bleek worden moet je je zorgen maken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niet peilen. Hij loopt soms (nu ook weer) flink te hijgen. Andere moment ligt hij vet rustig te slapen of te liggen. Dat is het kutte. Maar ja, dat zeg ik volgens mo gaat het beter.
Bel sowieso morgen ff de DA want hij heeft ook een onrustig buikje. Slaap vannacht bij hem want hij had vanmorgen zichzelf beplast. Hij heeft dexamathason gehad maandag, daar is hij enorm van gaan drinken (was normaal zeiden ze... maar vraag morgen bij mijn eigen DA nog ff na want hij drinkt nu nog onwijs) en ws kon die het niet ophouden.
Zijn tong is ook iets roder dan anders heb ik het idee. Maar hij heeft geen koorts ofzo. En is verder best een vrolijke panda. Hij wilde vanmiddag wel spelen.
Nee. Hij plast niet in de tuin AFAIK. En idd, hij gaat vannacht een keer extra. Vandaar dat ik ook benee op de bank slaap. Of ik moet wel naar boven gaan en de wekker zetten, kan ook nog.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Mss een keertje extra met hem uit vannacht dan maar? Doet ie eigenlijk ook een plas in de tuin als je hem daar ff buiten zou laten?
Blegh, arme Boe,
Nee geen ervaring mee gelukkig, Frits had wel die plastabletten icm zijn hartmedicatie maar daar kon ik echt de klok gelijk op zetten, en die pieste netjes op het balkon.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:45 schreef Qwea het volgende:
Oh-oh, heb je ervaring met dexamethason toevallig?
De DA zei dat hij veel kon gaan drinken en dus gaan plassen... nou dat doet hij. Maar Maandag aaf heeft hij die injectie gehad. Is zoveel drinken dan nu nog normaal vraag ik me af?
Ik denk wel dat die injectie een paar dagen doorwerkt op z'n hele waterhuishouding. Hoop dat zowel jij als Boe lekker kunnen slapen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:45 schreef Qwea het volgende:
Oh-oh, heb je ervaring met dexamethason toevallig?
De DA zei dat hij veel kon gaan drinken en dus gaan plassen... nou dat doet hij. Maar Maandag aaf heeft hij die injectie gehad. Is zoveel drinken dan nu nog normaal vraag ik me af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |