SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
De OP
[ Bericht 13% gewijzigd door Drommeldaris op 08-05-2013 19:45:28 ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
TS mag de poll ook wel uit de OP slopen
Nou nou nou, beetje respect voor de dag dat Jezus weer terug naar de hemel is gegaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
volgens mij is het hemelvaartsdag of niet?
is dat weer zo'n kutdag dat alle winkels dicht zijn?
nee, want Jumboquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
volgens mij is het hemelvaartsdag of niet?
is dat weer zo'n kutdag dat alle winkels dicht zijn?
laatst was zelfs de jumbo euroborg om 7 uur al dicht, ik heb toch niks met god en jezus en al die andere lijpo's te makenquote:
je mag gewoon blij zijn dat er winkels open zijn en anders neem je als avondeten toch een pak koekjes?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
laatst was zelfs de jumbo euroborg om 7 uur al dicht, ik heb toch niks met god en jezus en al die andere lijpo's te maken
Albert Heijn op de vismarkt is gewoon open van 12.00 tot 17.00. Dat is nog het meest dichtbij denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
avondeten heb ik genoeg, maar m'n pleepapier is bijna op
De plus hier op de oosterhamriklaan ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Albert Heijn op de vismarkt is gewoon open van 12.00 tot 17.00. Dat is nog het meest dichtbij denk ik.
en die spareribs zijn niet zo lekker gevallenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
dus daarom ben je zo schijterig over het mogelijk niet open zijn van de winkels
zijn toch mooie gezellige klanken?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
en de kerk gaat weer fijn m'n muziek overheersen
ik zeg het altijd, als ie gewoon net als de martinitoren gewoon een leuk deuntje doet vind ik het niet erg maar dit is gewoon de hele tijd monotoon "DING!DING!DING!DING!DING!DING!"quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zijn toch mooie gezellige klanken?
als dat alles is ...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik zeg het altijd, als ie gewoon net als de martinitoren gewoon een leuk deuntje doet vind ik het niet erg maar dit is gewoon de hele tijd monotoon "DING!DING!DING!DING!DING!DING!"
1 | http://www.explosm.net/db/files/Comics/Dave/ifyoukeepyourearscloselypeeledwhilewatchingthomasthetankengineyoucanhearhimthrowracistslursatsirtoppumhatwordsthatidarenotevenrepeathessuchapieceofshittankengine.png |
Ik heb je taalgebruik wat aangepast, wederom het verzoek om daarmee te kappen hier, is echt nergens voor nodig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ja nou, het is echt niet grappig als die kerk een paar keer per dag 5 minuten elk gesprek en geluid in je huis overheerst
Wat is de miloquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
iemand enig idee tot hoelaat die milo/totaal gemak op het station vandaag open is?
meestal is ie tot een uur of 10-12 open, ook op zondag geloof ik
neem aan dat sommigen van jullie nog wel eens met de trein en daar langs komen
is nergens op internet te vinden voordat jullie weer gaan kankeren
de totaal gemak op het station was pas jaren na alle andere tenten van milo naar totaal gemak gegaan, je kent de milo toch welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat is de milo? anyway, op feestdagen zijn er nooit dingen op het station open behalve ah to go.
Op normale dagen is de ah open van 06 tot 00 en de rest van 08 tot 22 ( als ik het goed heb )
dat dacht ik dus ook, maar die bij de rademarkt niet iigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:47 schreef Catch22- het volgende:
De nachtwinkels zijn toch altijd wel open?
Nee de milo ken ik niet, sorryquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
de totaal gemak op het station was pas jaren na alle andere tenten van milo naar totaal gemak gegaan, je kent de milo toch wel
maar ik kwam er gister ook achter dat ie dicht was, net als de tabakzaak bij de rademarkt en uiteindelijk moest ik helemaal naar de euroborg en had ik alsnog mijn merk niet
en die in de ebbinge dan? die is meestal op de meest onchristelijke tijden nog open.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook, maar die bij de rademarkt niet iig
en ipv alle avondwinkels in de stad af te gaan ben ik maar direct naar de jumbo gegaan
welke bedoel je?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en die in de ebbinge dan? die is meestal op de meest onchristelijke tijden nog open.
t/o de Halfords ongeveerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
welke bedoel je?
de enige die soort van in de ebbingestraat zit die ik kan bedenken is die hier tussen de jumbo enzo en het noorderplantsoen in
geen flauw idee, zou best kunnen. Iig wel wijn/prosecco enzo. Sterk haal ik daar niet, want het is kkduur en dat heb ik eigenlijk altijd wel in grote getale thuis liggen (overal op voorbereid)quote:
quote:
mweh, blijft een boer natuurlijkquote:
cool stoer johquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
valt me altijd weer op als ik naar de site van een willekeurig radiostation ga en je ziet de foto's van de dj's dat ze allemaal een radiokop hebben en er totaal niet uitzien zoals je denkt
Ik heb een OT contract gekregen. Da's wel volwassen en leukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
anders vertellen jullie eens wat leuks ipv je als kleine kinderen te gedragen
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat is wel chill ja, hoewel er in jouw sector toch wel genoeg werk is volgens mij.
Mja, voor de gemeentelijke schuldhulp moeten wel budgetten zijn. Plus zoveeeeeel werk is het ook weer nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat wel maar met die crisis gaan er als het goed is heel wat huishoudens naar de klote die wel wat hulp kunnen gebruiken toch?
iig meer dan in 2005 ofzo lijkt me
"DANCE FOR ME, MONKEYBOY"quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
anders vertellen jullie eens wat leuks ipv je als kleine kinderen te gedragen
Installatie testen misschien?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wat was er gister eigenlijk in het stadspark?
ik was er in de buurt en hoorde keiharde muziek
Doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
je mag van mij over alles kankeren maar niet over m'n dochter
Shit bro, je weet zelf toch wel of je een goede vader bent? Wat maakt de mening van een anoniem iemand op het internet jou nou uit?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
obv een aardig beeld kun je niet met kutopmerkingen komen die suggereren dat ik een slechte vader zou zijn
Inderdaad, dat je je daar zoveel van aantrekt zegt al heel wat...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Shit bro, je weet zelf toch wel of je een goede vader bent? Wat maakt de mening van een anoniem iemand op het internet jou nou uit?
wat kan mij dat nou schelenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Shit bro, je weet zelf toch wel of je een goede vader bent? Wat maakt de mening van een anoniem iemand op het internet jou nou uit?
Tegen mij hequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wat kan mij dat nou schelen
dat oneindige gebitch vind ik gewoon zo kinderachtig, altijd maar weer hetzelfde gezeik.
alsof iedereen hier zo'n fantastisch persoon is, er is hier mss maar 1 iemand die ik IRL mss hallo zou zeggen
Mag ik wel oppassen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:55 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou wel durven te zeggen dat van iedereen hier in dit topic, ik jou als laatste zou vragen als oppas voor mijn kind. Of kat.
Hallo!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wat kan mij dat nou schelen
dat oneindige gebitch vind ik gewoon zo kinderachtig, altijd maar weer hetzelfde gezeik.
alsof iedereen hier zo'n fantastisch persoon is, er is hier mss maar 1 iemand die ik IRL mss hallo zou zeggen
voor ik uberhaupt iemand uit dit topic zou vragen moet t ver komen.quote:
Dat dacht ik ook. Bleek het het feestje in het Stadspark te zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godver, een van m'n buren heeft de muziek en dan vooral de bas teringhard aanstaan en ik weet niet zeker welke.
ik vermoed het drugspand hiernaast maar de gordijnen zijn daar dicht dus belooft niet veel goeds
HAHAHA DAT KAN NIET WANT DIE ZIT IN MEPPEL!11!!1!!quote:
OPEN ALL DAY 'ERR DAY!!1quote:Op zondag 12 mei 2013 14:33 schreef cerror het volgende:
[..]
HAHAHA DAT KAN NIET WANT DIE ZIT IN MEPPEL!11!!1!!
DAT IS DE GRAP CUZ YO MOMMA IS ZO VET DAT DE INGANG IN GRONINGEN IS!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:33 schreef cerror het volgende:
HAHAHA DAT KAN NIET WANT DIE ZIT IN MEPPEL!11!!1!!
denk jequote:Op zondag 12 mei 2013 15:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wtf, de site van cyanide and happiness is gehackt
http://explosm.net/
milo op t station mssquote:
Kampioenenquote:
Grag niet schelde mt Ziektes plzquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
je mag van mij over alles kankeren maar niet over m'n dochter
als hij daar moeite mee heeft...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
doe niet zo autistisch, het woord kankeren heeft niks met de ziekte te maken
beetje meer respect alsjeblieftquote:Op zondag 12 mei 2013 21:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
straks gaan we nog beweren dat een stokanker een soort kanker is
Lelijke pasvorm die groene.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:42 schreef Rickazio het volgende:
Groningen presenteert... de outfits van 2013/2014
[ [url=http://img0.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.fcgroningen.nl%2Ftypo3temp%2Fpics%2F2_41d36828a9.jpg&key=856dd66b864aa61335cef5dc88b755a021652d32&method=fill&size=560x373]afbeelding[/url] ]
die ene halve zolen van Anne Doedens?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Iemand enig idee waar in de stad je een beetje goedkoop je laptop kan laten fixen?
Aan de korreweg. Tussen de jumbo en die fucked up rontondequote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Iemand enig idee waar in de stad je een beetje goedkoop je laptop kan laten fixen?
Rechts van de hoofdingang, voorbij de slagboom en dan de weg naar beneden volgen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar bij het UMCG zit die fietsenstalling met reparatielui eigenlijk?
[kraakgrapje]quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
de wanhoop is nabij, ik sta antikraak ingeschreven
Huh, ik dacht dat je laatst zei dat je vlakbij stadspark woont?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
de wanhoop is nabij, ik sta antikraak ingeschreven
In het stadspark, bedoelde ze waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:59 schreef S-RS het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat je laatst zei dat je vlakbij stadspark woont?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In het stadspark, bedoelde ze waarschijnlijk.
Nooit zoiets gezegd. Mijn school is naast het stadspark en mijn werk bij de draftbaan maar dat terzijde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:59 schreef S-RS het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat je laatst zei dat je vlakbij stadspark woont?
Mijn complimenten voor deze uitstekende keuzequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:55 schreef Hitori het volgende:
Zo, na officieel verhuisd te zijn ook maar eens van het Leidentopic naar Groningen verplaatsen. Hallo allemaal!
Vanwaar de keuze voor Grunn?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:55 schreef Hitori het volgende:
Zo, na officieel verhuisd te zijn ook maar eens van het Leidentopic naar Groningen verplaatsen. Hallo allemaal!
Neehoor. Alleen een opmerkelijk hoog percentagequote:
quote:Ik stond met mijn zoon..16jr onder de douche, heel gewoon in onze familie. Ik zag dat hij een bigi bana kreeg. Nu ben ik bang dat hij een boeler is en zich door mij aangetrokken voelt..als dat zo is wil ik hem niet meer in mijn buurt heben..je weet vaders hebben een zesde zintuig voor dat soort dingen
Vaders mannen broers onder elkaar hoe zouden jullie het aanpakken ..als je zoon..broer..vader met een man naar bed wilt ?
serieuze antwoorden
30¤ voor nieuwe binnen+buitenband + arbeidquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Fiets laten repareren bij UMCG. 12.50 voor nieuwe ketting en arbeid.
Dat is best duur.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:30 schreef Luco het volgende:
[..]
30¤ voor nieuwe binnen+buitenband + arbeid
Haast, binnen twee uur gemaakt.quote:
Mwah. Voor 2.50 meer heb ik mijn eigen zeer prima fiets met nieuwe ketting.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Jullie waren beide goedkoper uitgeweest als jullie gewoon bij een junkie een nieuwe hadden gekocht
En je wordt niet gepakt voor helingquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah. Voor 2.50 meer heb ik mijn eigen zeer prima fiets met nieuwe ketting.
Mij B|quote:
LIKE A BAWSquote:
gister nog gezien hoe zo iemand te werk gaat bij een drugsdealtje. Gaat echt razendsnel zoiets ...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Jullie waren beide goedkoper uitgeweest als jullie gewoon bij een junkie een nieuwe hadden gekocht
Hmm pas op, ze gebruiken ook stoeptegels om fietskettingen mee kapot te slaan, heb je je fiets binnen staan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
iemand is hier of een stoepje aan het leggen of allle stoeptegels aan het jatten die losliggen door de werkzaamheden hier, ik hoor iig al meer dan een uur stoeptegels over elkaaar heenglijden
Fietsenquote:Op maandag 20 mei 2013 00:02 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Hmm pas op, ze gebruiken ook stoeptegels om fietskettingen mee kapot te slaan, heb je je fiets binnen staan?
Iedereen is echt negatief over die kermis, volgens mij vinden alleen kinderen het leuk. Sowieso raar om een kermis midden in de binnenstad te hebbenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:11 schreef Slobeend het volgende:
Wanneer is die taffes kermis een keer weg? Een verkrachting van de Grote Markt is het. Uberhaupt, kermis.
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Iedereen is echt negatief over die kermis, volgens mij vinden alleen kinderen het leuk. Sowieso raar om een kermis midden in de binnenstad te hebben
ja want een pretpark is ook maar een paar dagen tot een paar weken per jaar open en kan zo achter de auto geplaatst wordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:18 schreef MaxMark het volgende:
Een kermis buiten de stad heet ook wel een pretpark.
Daar had ik echt nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja want een pretpark is ook maar een paar dagen tot een paar weken per jaar open en kan zo achter de auto geplaatst worden
uhu
Heb tegenwoordig echte 40 urig werkleven dingen relatie verjaardagen leven bah. Dus in Groningen een keertjequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Morgenavond in Utrecht een herdenkingsminimeet voor Sebasser voor non-Groningers (op enkele na die nooit in deze Grunn-kliek zaten maar toch Sebas tof vinden/vonden),.
Juhhhh! Het is na werktijd?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig echte 40 urig werkleven dingen relatie verjaardagen leven bah. Dus in Groningen een keertje
Groningen een keertjequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Juhhhh! Het is na werktijd?
Nah, hoeft niet hoor.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen een keertje! Beter dan Uterech
Dat is een mooi initiatiefquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Morgenavond in Utrecht een herdenkingsminimeet voor Sebasser voor non-Groningers (op enkele na die nooit in deze Grunn-kliek zaten maar toch Sebas tof vinden/vonden),.
quote:
Is Balili, grote (vecht)sportschool.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:20 schreef 2dope het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)brand-groningen.html
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=121227
Dafuq? Ik dacht even dat de protonstraat de Fit4Free was, maat dat is atoomweg. Nooit gehoord van deze toko.
Of niet. Wat de fuck.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:40 schreef VMSDKR het volgende:
http://nos.nl/artikel/510290-gewond-na-mysterieuze-knal-gwk.html
Als je tussen 08.00 en 08.30 ook GWK op het station probeert te plofkraken ben je wel een enorme debiel.
Als het de volgende keer in groningen is ga ik zekerquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
de Gans in de korrewegwijk?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:36 schreef Californium het volgende:
Morgen naar Groningen om een appartementje te bekijken. Is er buiten het centrum (dus ergens waar we gratis de auto kunnen parkeren) een leuk restaurantje / lunchroom om lekker te lunchen?
Goed idee, daar rijden we even langs; moeten nog iets verder naar het zuiden zijn voor de bezichtiging; kunnen we mooi daarna even richting UMCG rijden om te kijken hoever het ongeveer isquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:19 schreef Renesite het volgende:
Iets aan de hereweg misschien. Leuke buurt
Flinders?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:36 schreef Californium het volgende:
Morgen naar Groningen om een appartementje te bekijken. Is er buiten het centrum (dus ergens waar we gratis de auto kunnen parkeren) een leuk restaurantje / lunchroom om lekker te lunchen?
LOLquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:24 schreef ErkendFokker het volgende:
Iemand enig idee of er op dit tijdstip nog ergens ballonnen te koop zijn?
YOLOquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gewoon direct in je bek spuiten, je bent toch geen mietje?
ok heb ik nog wel, chill thanksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon een condoom halen ergens. Het werkt, geloof me.
Gewoon naar muurstraat gaan HUEHUEHEHHEH nee maar je hebt groot gelijk jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:12 schreef cerror het volgende:
Morgen rommelmarkt op de vismarkt! Jeej, junk zoeken.
HEYYYYYYquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gewoon naar muurstraat gaan HUEHUEHEHHEH nee maar je hebt groot gelijk ja
Robben.quote:
Als je de winnende maakt ben je gewoon de held en heb je plots goed gespeeld. Zo gaat dat nu eenmaalquote:Op zondag 26 mei 2013 02:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Robben.
Speelde die hele wedstrijd fucking matig, en omdat hij het winnende doelpunt scored iedereen opeens WOOO ROBBEN, JAAAAA.
iedereen die de wedstrijd heeft gezien weet dat hij goed speeldequote:Op zondag 26 mei 2013 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je de winnende maakt ben je gewoon de held en heb je plots goed gespeeld. Zo gaat dat nu eenmaal
quote:
Zondag kampioenswedstrijd voor promotie naar de reserve Hoofdklassequote:
we moeten er wel voor naar purmerend. De concurrent om die eerste plek komt ook uit die buurt en die twee ploegen mogen elkaar totaal niet... Gunstig voor ons!quote:
Primitievensportenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Ga maar eens in schotland meedoen met boomstam-werpen en klimmen en shit, dit http://en.m.wikipedia.org/wiki/Tough_Guy_Competition maar dan nog bruter.
Kijken of je je dan nog kampioen voelt na een potje korfbal of voetbal
Sport op zichquote:
Ik heb me voor-aangemeld voor Toughmudder 2013 in Amsterdam! 19 kilometer door modder met 30+ obstakels. Is vergelijkbaar volgens mij. Super vet!quote:Op maandag 27 mei 2013 14:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Ga maar eens in schotland meedoen met boomstam-werpen en klimmen en shit, dit http://en.m.wikipedia.org/wiki/Tough_Guy_Competition maar dan nog bruter.
Kijken of je je dan nog kampioen voelt na een potje korfbal of voetbal
Maar je ondertussen wel aftrekken op het Nederlands Elftal zeker vjezpeuk.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
sport als in voor je lichaam zorgen is wel ok
Maar sport als in:voetbal,korfbal,basketbal,golf,hokey,tennis,handbal en alle andere sporten waarin je perse beter dan een ander moet zijn is best wel
GT zou je nu nog harder doen dan eerst denk ikquote:Op maandag 27 mei 2013 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb me voor-aangemeld voor Toughmudder 2013 in Amsterdam! 19 kilometer door modder met 30+ obstakels. Is vergelijkbaar volgens mij. Super vet!
http://toughmudder.com/
Ha. Competitie is juist een goede drijfveer man.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
sport als in voor je lichaam zorgen is wel ok
Maar sport als in:voetbal,korfbal,basketbal,golf,hokey,tennis,handbal en alle andere sporten waarin je perse beter dan een ander moet zijn is best wel
Dat is wel gruwelijk jaquote:Op maandag 27 mei 2013 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb me voor-aangemeld voor Toughmudder 2013 in Amsterdam! 19 kilometer door modder met 30+ obstakels. Is vergelijkbaar volgens mij. Super vet!
http://toughmudder.com/
Beter dan die rare mannetjes die in een kort broekje achter een bal aanrennen..quote:Op maandag 27 mei 2013 15:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
GT zou je nu nog harder doen dan eerst denk ik
Dat vind ik ook wel stoer hoor. Maar meer dat je het doet en kan, hoef er niet naar te kijken, want dat is verder weinig spannend
Marktplaats want de 2e hands fietsen bij de fietswinkels zijn minimaal 65 euro.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:13 schreef Annema21 het volgende:
Bwuuh, fiets gestolen... Morgen maar op zoek naar een nieuwe. Iemand nog (betaalbare en legale) tips?
Ben inmiddels al driftig aan het rondmailen, morgen maar eens wat bellen en dan rijd ik daarna hopelijk weer op twee wielen door Stad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Marktplaats want de 2e hands fietsen bij de fietswinkels zijn minimaal 65 euro.
En die prijs ook nog eens voor een barrel.
Was een paar maand geleden een actie bij belga.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:32 schreef Annema21 het volgende:
[..]
Ben inmiddels al driftig aan het rondmailen, morgen maar eens wat bellen en dan rijd ik daarna hopelijk weer op twee wielen door Stad.
Niks van gemerktquote:Op maandag 27 mei 2013 22:30 schreef Slickk het volgende:
Dikke wietplantage opgerold aan de Oosterhamrikkade, 500 planten ongeveer
jouw mannetje is nog steeds bereikbaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |