Sky heeft van die gestroomlijnde pakken, dat zijn de grote kanshebbers.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die renners zijn dadelijk net palingen die tegen de stroom in willen zwemmen.
Helaas niet. Dat ding loopt iets van 15 tot 20 sec achterquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eentje die nipt achter loopt.
charme van het wielrennenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lol op sporza maken ze gebruik van een livestream die ferm achterloopt waardoord de commentaar amper klopt
quote:Maarten Ducrot: Over die Voeckler weet ik trouwens nog een apart verhaal Herbert.
Herbert Dijkstra: Steek van wal.
Ducrot: Het schijnt zo te zijn dat de vader van Voeckler jaren geleden verdwenen is in de Bermuda-driehoek.
Dijkstra: Verdwenen?
Ducrot: Ja, met schip en al. Dat doet toch iets met je denk ik.
Dijkstra: Het lijkt mij dat hij daar soms wel over na denkt als ’ie op de fiets zit. ’Heeft mijn vader mij verlaten, en waarom heeft hij mij verlaten?’
Ducrot: Precies, hij is ook nooit meer teruggekomen.
Ducrot: En de renners...
Dijkstra: Ik wil je even onderbreken hoor. Dit is zo’n prachtig riviertje!
Durcrot: Je praat als een kanoër ineens.
Dijkstra: Ja, het is dan ook een schitterend riviertje. Je kunt er niet langs met je fiets, alleen met de kano. En dan is het ontzettend mooi.
Ducrot: Oh, ik heb helaas mijn kano niet mee.
Heerlijk. Verheug me al op de Tour. Met dit soort verhaaltjes, houd ik mijn beste middagslaapjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |