geniale filmquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:33 schreef dumble het volgende:
The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans (2009)
[ afbeelding ]
Nou de titel zegt het eigenlijk al. Het gaat over een hele slechte luitenant bij het politiekorps van New Orleans. Deze luitenant (uitstekend geacteerd door Nicolas Cage) zit namelijk aan de drugs, die hij steelt van mensen, hij werkt samen met drugsdealers, hij neukt hoeren, hij bedreigt burgers maar daarnaast is hij wel een politieheld. Het plot is daarbij ook best goed.
Best wel cool dat Nicolas Cage eigenlijk in een constante high zit, de film-regisseur laat je daar ook mee van genieten.
IMDB; 6.7
Ik, 8 sterren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
Tip: ga naar evil dead.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:25 schreef planethugo het volgende:
Blijkbaar is het horrorgenre zo een beetje op.
4.5
Die gaan we checkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:33 schreef dumble het volgende:
The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans (2009)
[ afbeelding ]
Nou de titel zegt het eigenlijk al. Het gaat over een hele slechte luitenant bij het politiekorps van New Orleans. Deze luitenant (uitstekend geacteerd door Nicolas Cage) zit namelijk aan de drugs, die hij steelt van mensen, hij werkt samen met drugsdealers, hij neukt hoeren, hij bedreigt burgers maar daarnaast is hij wel een politieheld. Het plot is daarbij ook best goed.
Best wel cool dat Nicolas Cage eigenlijk in een constante high zit, de film-regisseur laat je daar ook mee van genieten.
IMDB; 6.7
Ik, 8 sterren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige film, perfect voor een vrijdagavond.
IMDb: 8,8
Ik: 9,1
Elite Squad (Tropa de Elite)
Een van de meest saaie films die ik ooit heb gezien.
BOPE is een speciaal politie-korps dat de strijd aangaat met drugsdealers en corrupte agenten in Rio de Janeiro. De paus komt op bezoek en BOPE wilt natuurlijk dat dat een veilig bezoek wordt.
De film wordt op een haast documentaire-wijze verteld door de hoofdpersoon waardoor je al snel de neiging krijgt om de film niet af te kijken, zeker omdat de film haast 2 uur duurt.
IMDb: 8,0
Ik:5,0
[ Bericht 3% gewijzigd door Mike op 10-05-2013 20:55:41 ]Aer mea arena est
die wil ik wel graag zien jaquote:
'K vond die film juist fucking heavyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:11 schreef Alziend-Oog het volgende:
[ afbeelding ]
BOPE is een speciaal politie-korps dat de strijd aangaat met drugsdealers en corrupte agenten in Rio de Janeiro. De paus komt op bezoek en BOPE wilt natuurlijk dat dat een veilig bezoek wordt.
De film wordt op een haast documentaire-wijze verteld door de hoofdpersoon waardoor je al snel de neiging krijgt om de film niet af te kijken, zeker omdat de film haast 2 uur duurt.
Kan altijd, vond het zelf niet echt vermakelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:19 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'K vond die film juist fucking heavy
2 uurquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:11 schreef Alziend-Oog het volgende:
[ afbeelding ]
Te weinig actie?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:22 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Kan altijd, vond het zelf niet echt vermakelijk.
Te weinig actie imo.
The Last Stand maar kijken danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:51 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Jep, had meer confrontaties met drugsdealers ed verwacht.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:11 schreef Alziend-Oog het volgende:
Inception
Heb deze film al heel lang willen kijken maar nooit echt de tijd voor genomen.
Godverdomme wat is dit een goede film zeg, Leonardo DiCaprio die perfect in zijn rol past, geweldige special effects en je brein dat constant op proef wordt gesteld.
Want als je ook maar 10 seconden van de film mist ben je de lul, je moet de hele tijd proberen uit te vogelen in welke droom van welk persoon je zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige film, perfect voor een vrijdagavond.
IMDb: 8,8
Ik: 9,1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 10-05-2013 20:56:09 ]"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:51 schreef Omega het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 10-05-2013 20:56:28 ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:51 schreef Omega het volgende:
[..]http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100730183522AAdIC8CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aer mea arena est
gek dat is een van de bete films die ik heb gezien het laat realiteit zie in reno de janeiroquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:22 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Kan altijd, vond het zelf niet echt vermakelijk.
Te weinig actie imo.
haha rio bedoel je :pquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef mr.miagi het volgende:
[..]
gek dat is een van de bete films die ik heb gezien het laat realiteit zie in reno de janeiro
De beste stoner film die er is. Heb hem denk ik al 20x gezien en hij blijft leuk. Als je hier maar een paar keer om hebt kunnen glimlachen dan zou ik me toch een keer laten controleren. Zelf heb ik misschien 2 of 3x in de film niet moeten lachen. Het is wel echt een hate it or love it film, vandaar het hoge cijfer op IMDB. De mensen die dit soort films kunnen waarderen vinden hem fantastisch, mensen zonder gevoel voor humor geven de film al snel een erg laag cijfer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:48 schreef casper019 het volgende:
SUPER TROOPERS
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een beetje flauwe komedie was, en ik had wel zin in een flauwe komedie...
maar deze film is gewoon NIET grappig.... ik heb miss in de hele film 2-3x kunnen glimlachen en dat was it....
Ik snap de hoge IMDB score echt niet een afrader
3.5
mogen smaken niet verschillen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De beste stoner film die er is. Heb hem denk ik al 20x gezien en hij blijft leuk. Als je hier maar een paar keer om hebt kunnen glimlachen dan zou ik me toch een keer laten controleren. Zelf heb ik misschien 2 of 3x in de film niet moeten lachen. Het is wel echt een hate it or love it film, vandaar het hoge cijfer op IMDB. De mensen die dit soort films kunnen waarderen vinden hem fantastisch, mensen zonder gevoel voor humor geven de film al snel een erg laag cijfer.
Op IMDB heb ik de film een 10 gegeven dus daar houd ik me dan maar aan.
Je zegt eerst dat je je moet laten controleren als je maar een paar Keer gelachen hebt en daaronder dat het echt een hate it or love it-film isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De beste stoner film die er is. Heb hem denk ik al 20x gezien en hij blijft leuk. Als je hier maar een paar keer om hebt kunnen glimlachen dan zou ik me toch een keer laten controleren. Zelf heb ik misschien 2 of 3x in de film niet moeten lachen. Het is wel echt een hate it or love it film, vandaar het hoge cijfer op IMDB. De mensen die dit soort films kunnen waarderen vinden hem fantastisch, mensen zonder gevoel voor humor geven de film al snel een erg laag cijfer.
Op IMDB heb ik de film een 10 gegeven dus daar houd ik me dan maar aan.
Gelukkig wel! Zou anders een verdomd saaie wereld zijn...quote:
Haha ja erg tegenstrijdig, maar het moge duidelijk zijn bij welke groep ik hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zegt eerst dat je je moet laten controleren als je maar een paar Keer gelachen hebt en daaronder dat het echt een hate it or love it-film is
Beetje tegenstrijdig..
misschien bedoelde hij de laatste Die Hard, dan klopt het wel want die schijnt ook behoorlijk matig te zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:32 schreef dogtagz het volgende:
Olympus Has Fallen (2013) - IMDb
pff wat een kutfilm zeg.. De beste man van Cinemec Ede zei:"prima film" "vergelijkbaar met Die hard etc,".
Nou die mag snel z'n woorden terug nemen want het ging letterlijk nergens over.
Jammer dat Morgan Freeman en Gerard Butler hun beste acteerwerk ook niet echt wordt laten zien.
IMDB: 7
ik: 4
Ik begrijp die hoge scores hier niet van users, echt... die film is zo belachelijk dom, niet eens grappig, hoe kom je in godsnaam bij een 3,5 haha, damn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:48 schreef casper019 het volgende:
SUPER TROOPERS
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een beetje flauwe komedie was, en ik had wel zin in een flauwe komedie...
maar deze film is gewoon NIET grappig.... ik heb miss in de hele film 2-3x kunnen glimlachen en dat was it....
3.5
Ach, Star Trek staat op 90% op Rotten Tomatoes, dus de hoop heb ik daarvoor nog niet opgegeven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef speknek het volgende:
Oblivion, Great Gatsby, Star Trek... het lijkt het toch allemaal net niet te worden, balen!
Op metacritic staat die ook op een prima 74 (uit de 100). Oké pas na 8 reviews, dus heel veel zegt het nog niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:29 schreef speknek het volgende:
Oh dan waren het vooral de eerste reviews die negatief waren.
die gaan we checkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:48 schreef casper019 het volgende:
SUPER TROOPERS
[ afbeelding ]
3.5
Great Gatsby heb ik nog niet gezien. Maar vooralsnog komen er nog genoeg coole science fiction films uit. Superman lijkt me zeer sterk, Pacific Rim en World War Z. En dan zal ik vast nog wat vergeten zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef speknek het volgende:
Oblivion, Great Gatsby, Star Trek... het lijkt het toch allemaal net niet te worden, balen!
zeker doen, 'k was knetterhard van 't padje af tijdens die film en vond 'm geniaalquote:
Ofcourse, bazenfilm.quote:Op zondag 12 mei 2013 03:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zeker doen, 'k was knetterhard van 't padje af tijdens die film en vond 'm geniaal
Vannacht deze film gezien, was inderdaad een mooie filmquote:Op zondag 12 mei 2013 01:32 schreef golfer het volgende:
Une vie meilleure (2011) - IMDb
Comleet en helemaal eens over deze recensie
IMDb: 6,5
Ik: 8,0
Ik vond de rol van J.Lo heel irritant. Voor de rest wel goed popcorn vermaak.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:40 schreef t4rt4rus het volgende:
Parker (2013)
Niet echt goed...
Beetje vergelijkbaar met Crank, maar veel slechter.
Een film die vrij afwisselende reviews heeft. Ik vond hem (ook al was het verhaal niet een lastige) best leuk. Ik moest een paar keer oprecht schrikken en de CGI is ook niks mis me.quote:As the Barret family's peaceful suburban life is rocked by an escalating series of disturbing events, they come to learn that a terrifying and deadly force is after them.
Gaan we doen dan!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:18 schreef lipjes het volgende:
Jurassic Park 3D
Normaal ben ik niet iemand die naar de "Vernieuwde" versies gaat.
Maar vanaf de 1e keer dat ik Jurassic park zag had ik al zoiets van "Doet moet en kan stoerder".
Dus met Jurassic Park in 3D kon het dan ook niet anders en ging ik lekker naar de film.
Over de film zelf hoef ik denk ik niks te vertellen, iedereen kent hem vast al wel.
De 3D ervaring voegt imho veel toe, het ziet er toch wel een stuk gaver uit.
Dus voor de 3D ervaring zou ik het echt wel doen.
Ah top dat is alles wat ik wilde weten. Ook ff tripje maken naar de biosquote:Op maandag 13 mei 2013 13:18 schreef lipjes het volgende:
Jurassic Park 3D
Normaal ben ik niet iemand die naar de "Vernieuwde" versies gaat.
Maar vanaf de 1e keer dat ik Jurassic park zag had ik al zoiets van "Doet moet en kan stoerder".
Dus met Jurassic Park in 3D kon het dan ook niet anders en ging ik lekker naar de film.
Over de film zelf hoef ik denk ik niks te vertellen, iedereen kent hem vast al wel.
De 3D ervaring voegt imho veel toe, het ziet er toch wel een stuk gaver uit.
Dus voor de 3D ervaring zou ik het echt wel doen.
Die scène waar ze in haar ondergoed stond maakte een hoop goed.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:43 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vond de rol van J.Lo heel irritant. Voor de rest wel goed popcorn vermaak.
Het einde was verrassend maar er klopte iets niet.quote:Krijgt van mij een dikke 8, zeer verrassend einde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, vidi, vodka.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:58 schreef dumble het volgende:
[..]
Het einde was verrassend maar er klopte iets niet.
Spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet bioscoopwaardig dus?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:19 schreef casper019 het volgende:
IRON MAN 3
[ afbeelding ]
Een beetje dubbel gevoel over de film,
Aan de ene kant heb ik me er wel redelijk mee vermaakt.. aan de andere kant ben ik zwaar teleurgesteld in de film.
Ik ben een marvel film fan, en zeker ook een fan van iron... en in die zin ben ik erg teleurgesteld..
want het verhaal van de film stelt niks voor, is voorspelbaar als hel (je weet vanaf het begin al hoe het eindigd) en dus gewoon totaal niet spannend... Ik snap echt de hoge score op IMDB niet voor deze film.
Aan de andere kant, heb ik me ondanks het waardeloze verhaal wat nergens op sloeg toch vermaakt met de film... En dat is eigenlijk het enige wat de film red van de ondergang: het ziet er allemaal mooi uit.. Mooie en vele snelle actie scenes waardoor je toch geboeid blijft.
Daarom geef ik de film een 5.5
ben benieuwd hoe jullie de film vonden
Haha ja, vind Iron Man altijd wel cool.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:28 schreef Shogo het volgende:
[..]
Wel hoor. Ik vond het erg tof. Maar goed meningen verschillen.
nee ik zou er zeker niet voor naar de bios gaan, maar huren uit de videotheek ofzo voor een avondtje thuis dat welquote:
Videotheek? Hmmz, dan moet ik nog 3/6 maanden wachten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:04 schreef casper019 het volgende:
Nee ik zou er zeker nie
[..]
nee ik zou er zeker niet voor naar de bios gaan, maar huren uit de videotheek ofzo voor een avondtje thuis dat wel
Ja ik ben ook een iron man fan maar de film stelde me zwaar teleur....quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:34 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Videotheek? Hmmz, dan moet ik nog 3/6 maanden wachten?
Ben je para of zo, we praten wel over Iron Man he?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Film ook gezien en wat jij zegt klopt, Fann.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:58 schreef dumble het volgende:
[..]
Het einde was verrassend maar er klopte iets niet.
Spoiler:Uhm, ze ging toch niet vrijuit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem ook wel leuk alleen is helaas een net niet film.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:14 schreef Roces18 het volgende:
21 and over
[ afbeelding ]
Op deze nutteloze avond maar besloten dit aftreksel van project x te kijken. Niks mis met coming of age films, maar deze probeert gewoon nog mee te liften op het succes van project x. Ook hier zien we drie jongens die -wasted- raken en domme dingen doen om zo de o zo belangrijke levenslessen ondertussen leren.cliche much. Maar dit had ik er ook van verwacht, een simpele film met een inhoud zoals elke willekeurige tienerfilm met een simpel hollywood einde. Ondanks dit vind ik het jammer dat het nogal mild is (voor het jongere publiek gok ik zo?) . Maar heeft me aardig vermaakt voor anderhalf uur.
ps. ik wens dat ik ook een tower of power tegenkom![]()
6je
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Film ook gezien en wat jij zegt klopt, Fann.
Hmmz ok, misschien waren je verwachtingen te hoog?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:24 schreef casper019 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een iron man fan maar de film stelde me zwaar teleur....
nee heb jij em zelf gezien? zeker had ik wel wat verwachtingen maar desondanks dat viel de film tegenquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:25 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hmmz ok, misschien waren je verwachtingen te hoog?
En gebaseerd op een waargebeurd verhaal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:12 schreef casper019 het volgende:
WARM BODIES
[ afbeelding ]
Erg leuke en orginele film!!, Verwacht geen horror film, maar meer een romantische/drama/komedie met zombies!
De film vermaakt van het begin tot het eind, en zakt geen moment in. Ook het acteerwerk is prima, en het ziet er nog allemaal mooi uit ook.
gewoon echt een aanrader!!! ik geef hem een DIKKE 8
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:20 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Requiem for a Dream (2000)
2/10
Amenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:58 schreef Symer het volgende:
A Good Day to Die Hard
Ondanks de slechte kritieken dacht ik dat een Die Hard altijd nog wel gered kon worden met goeie actiescènes, maar de film is echt onoverkoombaar slecht. Het lijkt een fan-fiction parodie op de echte Die Hard films en ik snap dan ook niet dat Bruce Willis, of de studio, of wie dan ook met enig verantwoordelijkheidsgevoel hier aan mee heeft willen werken.
Het zit vol nutteloze scènes (een zingende taxi-chauffeur, WTF?, en waarom zat dochter McClane in de film?), onlogische actiescènes (ik denk dat McClane in de auto-achtervolging meer onschuldige burgers gedood heeft dan de bad guys in de hele film), verschrikkelijk tempo, onverdiend emotioneel einde en hele slechte regie.
Dat alles staat nog los van het script wat niks met Die Hard te maken heeft en nergens op slaat. McClane's zoon is ineens een soort James Bond in Moskou en nadat John hem vindt rijden ze in een paar uurtjes naar Tsjernobyl waar de bad guys naartoe zijn gevlucht. Van enige beklemmende sfeer is daar ook totaal geen sprake omdat de bad guys tussen neus en lippen door even wat spul rondspuiten waarmee alle radioactiviteit geneutraliseerd wordt.
Het is gewoon intens slecht.
1/10
Ik vond 'The Wrestler' eigenlijk langer dan nodig. Wel een leuke review trouwens. Ook al ben ik het er niet mee eens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:20 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een aantal films van Aronofsky gezien die ik wel mooi vond, maar dit was langdradige bagger.
Daarom is het altijd goed om een film in te gaan zonder verwachtingen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef casper019 het volgende:
[..]
nee heb jij em zelf gezien? zeker had ik wel wat verwachtingen maar desondanks dat viel de film tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |