Die was toen nog niet geboren of wel?quote:
Ik heb haar eerste cd zelfs nog liggen. Proberen mee te zingen in gebroken Engels door mee te lezen in het tekstenboekje enzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Christina Milian ja, vind ik één van de mooiste getinte chicks op aarde.
Fan sinds die 1e single idd, schaam ik me niet voor.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Dip it low.
Hoe lang is Ciara dan eigenlijk?
Maar dat is ook best een uk volgens mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen idee. Langer dan Bow Wow iig
Tarkan was ook wel leukquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef Ambipur het volgende:
Mensen, die mensen die jullie aanhalenWaar zijn de klassiekers dan.....
Moet je doen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef Allure_ het volgende:
godvertyfus, hoe kan ik nou weer zelf iets boeiends bedenken voor 1 studiepunt
wij zijn ouder dan iedereen hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef Ambipur het volgende:
Als we het daarover hebben luister ik liever gewoon Freak Me ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij heeft goede nummers van vroeger, waarin hij vertelt hoe hij zijn geliefde wil pakken.
Ik zou als ik hem was vrij weinig anders doen. Beetje domme liedjes zingen, er miljoenen voor kijgen, sletjes aan je voetenquote:
Hoe vertaalt dat zich naar de praktijk bedoelde ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
in totaal zelf 5 studiepunten verdienen. Heb er al 4 maar nu mot ik er nog 1 ;s flikker op
Dit ja, alle mannen zijn gewoon jelly op zijn leven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zou als ik hem was vrij weinig anders doen. Beetje domme liedjes zingen, er miljoenen voor kijgen, sletjes aan je voeten.
En ondertussen doet hij weinig anders dan een beetje chillen, beetje smoken, beetje uitgaan. Boh.
Dragostea din tei? of hoe heette dat ook al weer?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso al die zomerhits van vroeger. Simarik, Macarena, Las Ketchup dinges
.
Wij ontvingen The Box niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Die clip kwam zo vaak op The Box
.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef Ambipur het volgende:
Sowieso true, al lijkt 't hem wel naar z'n bolletje gestegen laatste tijdquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zou als ik hem was vrij weinig anders doen. Beetje domme liedjes zingen, er miljoenen voor kijgen, sletjes aan je voeten.
En ondertussen doet hij weinig anders dan een beetje chillen, beetje smoken, beetje uitgaan. Boh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |