sowieso, dat nummer is echt vetquote:
Je had nog zo'n nummers.. Van de jaren 90.. God, als ik zijn naam nou eens wistquote:
dat nr niet kennenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is dit en waarom vind ik dit nog best wel hard.
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je had nog zo'n nummers.. Van de jaren 90.. God, als ik zijn naam nou eens wistGing over vertrouwen.
Eminem is sowieso een baas.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Staat nog steeds gewoon in mijn spotify playlistjes hoor.
Doet me denken aan dit programma, kent iemand dat nog? Meisje dat onzichtbaar werd als ze d'r navel indruktequote:
dus waarom heeft ze haar onderbroek dan nog aan¿quote:
Wat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit programma, kent iemand dat nog? Meisje dat onzichtbaar werd als ze d'r navel indrukte.
Haten op oude eminem.quote:
CPquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit programma, kent iemand dat nog? Meisje dat onzichtbaar werd als ze d'r navel indrukte.
LOL nee.. Werd gezongen door een Jamaicaan geloof ik.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als ik mijn kleren uit trek op straat draait het lang niet altijd uit op vrijwillige sex.
Vind het een mad sexy foto.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:01 schreef wise het volgende:
[..]
dus waarom heeft ze haar onderbroek dan nog aan¿
dom kut plaatje
als een labiel wijf op een domme manier aandacht trekken dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef Panzermaus het volgende:
Vind het een mad sexy foto.Tekst is wel van een niveautje Droomvanger.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
LOL nee.. Werd gezongen door een Jamaicaan geloof ik.
Die ken ik sowieso, al wist ik niet dat dit het origineel was (toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:04 schreef Ambipur het volgende:
Ha deze!
Kennen jullie toch niet.. Denk krio wel, maybe 2nutz nog.
Duhquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:04 schreef Ambipur het volgende:
Ha deze!
Kennen jullie toch niet.. Denk krio wel, maybe 2nutz nog.
Hey hey, dat zei ik niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef wise het volgende:
[..]
als een labiel wijf op een domme manier aandacht trekken dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |