Minder poedersuiker kopen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ohja dat is waar ook. Ja het zal hem uiteindelijk ook wel naar zijn bolletje stijgen. Maar wat wil je als coke in verhouding net zo duur voor je is als poedersuiker
Zit op 85%, wat dingetjes Spaans open + afstudeerstage en ik ben klaar. Kan niet meer terugquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:46 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik kan neit meer. Stop met school en ga mijn hossel uitbreiden
Ik zit nu lekker te gaan op All Risequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh god. Ik heb 'sorry seems to be the hardest word' op single.
15quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haar 1e single was in 1998, toen was ik 9. Jij was toen sowieso 18+ ofzo.
Dit blijft de beste.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zit nu lekker te gaan op All Rise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dit blijft de beste.Heb ik ook nog ergens op CD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou die blonde gozer in dat zwarte shirt overigens nog steeds![]()
![]()
Ik vraag me steeds af waarom die ene een verbandje om zijn arm heeft?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb ik ook nog ergens op CD.
Zou die blonde gozer in dat zwarte shirt overigens nog steeds![]()
Eminem is tof.quote:
Want SWAG. Net als Nelly met z'n pleisterquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af waarom die ene een verbandje om zijn arm heeft?
Dit ja.quote:
Eminemquote:
Dat was toch voor zijn broertje ofzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Want SWAG. Net als Nelly met z'n pleister
[..]
Dit ja.
Dat was voor z'n mattie in de gevangenis! Geleerd van de nuttige feitjes op het schermquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Want SWAG. Net als Nelly met z'n pleister
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:56 schreef Ambipur het volgende:
Hey voor al mijn negers!! Kennen jullie deze?
Ohja dat :pquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was voor z'n mattie in de gevangenis! Geleerd van de nuttige feitjes op het scherm.
Staat nog steeds gewoon in mijn spotify playlistjes hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eminem. Iedereen ging daar gewoon goed op vroeger, elke single.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |