JA MOET JE ZELF INVULLEN MAAKT NEIT UIT WAT KONTJE VERKOPEN ALLES als je maar zoveel studie uren er aan besteedt hebt bla competenties zelfontwikkelingquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe vertaalt dat zich naar de praktijk bedoelde ik.
Ik word later als ik volwassen ben ook popsterquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit ja, alle mannen zijn gewoon jelly op zijn leven.
Over The Box gesproken, deze heb ik nog aangevraagd met m'n eerste mobieltje:quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij ontvingen The Box niet.Toch wel vaak geluisterd op TMF/MTV.
Die sowieso ook (no homo)quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dragostea din tei? of hoe heette dat ook al weer?
Mwah, het is wel fijn dat ik me niet hoef te excuseren als ik een jointje rook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit ja, alle mannen zijn gewoon jelly op zijn leven.
Mwah ik vind het nog wel mee vallen. Dat hij een keer te laat is bij een concert en een jointje rookt, kan niemand hem echt kwalijk nemen toch? Of zijn er details die mij niet bekend zijn?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso true, al lijkt 't hem wel naar z'n bolletje gestegen laatste tijd. Potentiėle Home Alone-kid
.
Bij die shit doe ik het voor de ¤1850/60 = ¤30 die elke kaolo studiepunt me kost in principequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JA MOET JE ZELF INVULLEN MAAKT NEIT UIT WAT KONTJE VERKOPEN ALLES als je maar zoveel studie uren er aan besteedt hebt bla competenties zelfontwikkeling
snap je
Hij heeft ook een paparazzo gehoekt enzo. Hij is een beetje wannabee gangster aan het wordenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah ik vind het nog wel mee vallen. Dat hij een keer te laat is bij een concert en een jointje rookt, kan niemand hem echt kwalijk nemen toch? Of zijn er details die mij niet bekend zijn?
Puberpagga's geslagenquote:
rot op met dat nummerquote:
The Box..........................!!!!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Over The Box gesproken, deze heb ik nog aangevraagd met m'n eerste mobieltje:
The Backstreet Boysquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Toen was ik ook 9 ofzo. Of jonger misschien![]()
Ik ben van de Britney Spears tijd
Van haar leeftijd ja ouwe.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Toen was ik ook 9 ofzo. Of jonger misschien![]()
Ik ben van de Britney Spears tijd
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij die shit doe ik het voor de ¤1850/60 = ¤30 die elke kaolo studiepunt me kost in principe.
Ohja dat is waar ook. Ja het zal hem uiteindelijk ook wel naar zijn bolletje stijgen. Maar wat wil je als coke in verhouding net zo duur voor je is als poedersuikerquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij heeft ook een paparazzo gehoekt enzo. Hij is een beetje wannabee gangster aan het worden
Terwijl kom op, hij is fucking Canadees
Shit, dit is echt zo'n clip waarbij gedurende dat hele nummer van die nietszeggende kutfeitjes in beeld kwamenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef CristinaYang het volgende:
Dit stond trouwens nog op de eerste CD die m'n pa gebrand en gedownload had voor meIn de tijd dat Kazaa nog tof was
"Wist je dat..."quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shit, dit is echt zo'n clip waarbij gedurende dat hele nummer van die nietszeggende kutfeitjes in beeld kwamen.
Oh god. Ik heb 'sorry seems to be the hardest word' op single.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef CristinaYang het volgende:
Dit stond trouwens nog op de eerste CD die m'n pa gebrand en gedownload had voor meIn de tijd dat Kazaa nog tof was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |