Prima.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok, even wachten tot ik thuis ben. 3 kwartier
Getalenteerd babytje die fietst en al praat dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is geen aandoening kerel, dat is normaal bij babytjes...
Oh echt.quote:
Ook een keer gehad met iemand die haar pruik afdeed, gelukkig was haar eigen haar mooier, maar ik schrok in eerste instantie wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Slim.
Totdat het een keer misgaat, dan sta je voor lul.
Nee maar heb je een foto zonder d'r gezicht ofzo? Ben wel benieuwd of je het kunt zienquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja serieus
[..]
Het verven van haar haar was mislukt, hup tondeuse erin en pruik op
Zie DM, ik weet niet of je die foto kan openenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee maar heb je een foto zonder d'r gezicht ofzo? Ben wel benieuwd of je het kunt zien
Laatst een chick tijdens het werken die heel de tijd aan de bar kwam hangen met van die opgeschoren zijkanten. Bij mocro's is het al kut maar bij een blonde chick is het echt bizar lelijk en zonde.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo helemaal chemo kaal bij een vrouw vind ik toch ook altijd beetje eng
Dat is bij iedereen wel engquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo helemaal chemo kaal bij een vrouw vind ik toch ook altijd beetje eng
twitter:jouracule twitterde op woensdag 08-05-2013 om 12:48:33Juventus have made an official approach for Nacer Chadli. [tc tubantia] #FCTwente reageer retweet
Sommige van die alternatieve vrouwtjes vind ik dat wel weer wat hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laatst een chick tijdens het werken die heel de tijd aan de bar kwam hangen met van die opgeschoren zijkanten. Bij mocro's is het al kut maar bij een blonde chick is het echt bizar lelijk en zonde.
Hier niet hoor, prima weertjequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmm volgens mij gaat het zo regenen
Jawel, maar dat zijn er niet veel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sommige van die alternatieve vrouwtjes vind ik dat wel weer wat hebben
Klopt, over een halfuurtje ongeveer hier.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmm volgens mij gaat het zo regenen
Ja hier net ook, tot een half uurtje geleden. Maar zonnetje weg hierquote:
Jij was toch diegene die in dat boerengehucht woonde?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, over een halfuurtje ongeveer hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |