Nee, zij zit in de "buitenland commisie" voor de jeugd. De organisatie dus. Er zitten meer mensen in maar die voeren geen flikker uit. Lotusss heeft alles zelf moeten regelen.quote:
Kijk je uit voor blaren op je handen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
vanaf morgen 4 dagen het rijk voor me alleen. Lotusss is dan op een internationaal voetbal tournooi in Denemarken.
Dat laatste is zeker niet waar. We doen het effectief met 3 man.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, zij zit in de "buitenland commisie" voor de jeugd. De organisatie dus. Er zitten meer mensen in maar die voeren geen flikker uit. Lotusss heeft alles zelf moeten regelen.
Ik kreeg anders zwaar het idee dat jij echt veruit het meeste gedaan hep.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker niet waar. We doen het effectief met 3 man.
Ik met 2 anderen hebben eigenlijk evenredig veel werk gedaan. En verder 1 iemand die de financiën doel maar dat is niet zoveel werk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kreeg anders zwaar het idee dat jij echt veruit het meeste gedaan hep.
Duidelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik met 2 anderen hebben eigenlijk evenredig veel werk gedaan. En verder 1 iemand die de financiën doel maar dat is niet zoveel werk.
Is andijviestamppot goed?quote:
Die variant ken ik niet.quote:
Als jij alleen thuis bent, verander je weer in de Tomboy die je voorheen was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Wel eens gehad op Campzone, is bijzonder goed te pruimen. Vult als een blok cement trouwens, mooie zuip-bodem
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij alleen thuis bent, verander je weer in de Tomboy die je voorheen was.
Qua taalgebruik in ieder geval wel...
Alleen met spekjes en een bal gehakt werkt prima voor mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Wel eens gehad op Campzone, is bijzonder goed te pruimen. Vult als een blok cement trouwens, mooie zuip-bodem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |