SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zeg jij nouquote:Amputatie...
Wat als je je eigen smakelijke lichaamsdeel opeet? Wel de voedingstoffen maar niet het gewicht.. toch??
Ja hier heb ik serieus ook al aan gedachtquote:Werken met een doel werkt ook altijd wel Zolang je het maar niet koste wat het kost wilt bereiken. Alhoewel er ooit een fragment op tv was (Brainiac?) waarin ze zich afvroegen hoeveel je in 24 uur kon afvallen en dat is misschien handig voor de laatste dag (sauna bezoek, haren scheren, nagels knippen, klysma )
quote:Op woensdag 8 mei 2013 07:53 schreef Sjeen het volgende:
Geen vreetkick van de stress, 2 dagen voor ik ongesteld zou moeten worden en gewoon 82,1 kilo vandaag... Ik hoop dat deze lijn lekker zo blijft lopen.
thnxquote:
meisje, eet eens wat meer ,zo ga je in de spaarstand.quote:Op woensdag 8 mei 2013 07:55 schreef Vicky het volgende:
Stomme weegschaal... 75, 5...
Lijstje:
O: brinta met banaan
S: shapen en buikspieren
T: appel
L: kwark met muesli
T: gekookt eitje
D: home made kippensoep met iets van brood
Ik ga maar eens lijnzaad halen. Mijn darmen zijn van slag. Hebben jullie heel of gebroken?
ik maak er vanavond een salade bijquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:24 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
meisje, eet eens wat meer ,zo ga je in de spaarstand.
dit!! Hoewel blei nog een weekend Billund van me tegoed heeft eerst...quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:11 schreef Isabeau het volgende:
NouhouIk ben zo dol op de Efteling en jullie gaan allemaal en ikke niehiet!
En Vicky, BE heeft gelijk hoor. Poepen doe je van vezels, bulk, water en beweging.
druiven, kersen. Schijtgarantie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik maak er vanavond een salade bij
Heb je verder nog tips om mee aan te vullen?? Ik ben zo inspiratieloos momenteel
BE, veel plezier. Ik denk dat de mannen het geweldig gaan vinden! Mijn dames vroegen gisteravond al weer wanneer we weer gaan
Nou, vooruit, het is van mij niet zó lang geleden. Heel erg veel plezier met de kinderen! Zo leuk, voor het eerst in de Eftelingquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
Isa, helpt het als ik zeg dat het 15 jaar geleden is dat ik er was?
We gaan nu voor het eerst met de kinderen. Ik ben zo benieuwd hoe ze het vinden!
pruimenquote:
't is natuurlijk ook niet zo dat Vick niks eet he. Al zijn het wel veel vloeibare substanties vandaag, dus met wat extra groente valt er genoeg te kakkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
pruimenmaar wat er niet in zit, komt er ook niet uit natuurlijk..
Vandaag beetje vage dag, vrij en dan gaat mijn hele schema altijd aan gort. Moet nu iets verzinnen dat ik makkelijk kan meenemen als tussendoortje vanmorgen. We gaan naar de drukkerij met een bulk kinderen om te kijken hoe het communieboekje gedrukt wordt.
net nog ff evergreen op. Druiven op de boodschappenlijst en vanavond sla met komkommer, avocado en tomaatquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is natuurlijk ook niet zo dat Vick niks eet he. Al zijn het wel veel vloeibare substanties vandaag, dus met wat extra groente valt er genoeg te kakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |