abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126203775
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126203799
quote:
Amputatie...
Wat als je je eigen smakelijke lichaamsdeel opeet? Wel de voedingstoffen maar niet het gewicht.. toch??
Wat zeg jij nou :D. Mijn smakelijke lichaamsdelen bewaar ik voor anderen O-)
pi_126203824
quote:
Werken met een doel werkt ook altijd wel Zolang je het maar niet koste wat het kost wilt bereiken. Alhoewel er ooit een fragment op tv was (Brainiac?) waarin ze zich afvroegen hoeveel je in 24 uur kon afvallen en dat is misschien handig voor de laatste dag (sauna bezoek, haren scheren, nagels knippen, klysma )
Ja hier heb ik serieus ook al aan gedacht :P. Weddenschap hoeft niet ten koste van alles gehaald te worden, maar stel dat ik er een half kilootje vandaan zit...
pi_126204582
Wat een mooi jurkje van topvintage O+
De boobs heb ik wel, maar ben bang dat mijn middel te dik is voor dat soort jurkjes.

Gisteren een nieuwe fiets gekocht, weer een stapje dichter bij het meer gaan bewegen!
Jillian is er afgelopen dagen niet van gekomen, kan me er niet toe zetten...
Ga mezelf toch maar een schop verkopen en opnieuw beginnen!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 8 mei 2013 @ 07:43:00 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_126204863
Hurray voor nieuwe fietsen! Zodra mijn vaste contract in gaat ga ik ZO een nieuwe fiets kopen _O-

Hazzard, welkom en succes, het is mogelijk als je een maand lang in the zone blijft, maar dan kun je je ook echt geen uitzondering permitteren. Dus geen bier, geen snacks, geen pizza.
disclaimer
  woensdag 8 mei 2013 @ 07:44:23 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_126204873
Lijstje van de dag!

O: Yoghurt, 2 kiwi's, notencruesli, lijnzaad
T: Druiven
L: 4 rogge met smeerkaas
T: Komkommer
D: Wokkie
S: Wandelen 10k
disclaimer
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 mei 2013 @ 07:53:48 #7
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126204938
Geen vreetkick van de stress, 2 dagen voor ik ongesteld zou moeten worden en gewoon 82,1 kilo vandaag... Ik hoop dat deze lijn lekker zo blijft lopen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_126204954
Stomme weegschaal... 75, 5...

Lijstje:
O: brinta met banaan
S: shapen en buikspieren
T: appel
L: kwark met muesli
T: gekookt eitje
D: home made kippensoep met iets van brood

Ik ga maar eens lijnzaad halen. Mijn darmen zijn van slag. Hebben jullie heel of gebroken?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_126204987
Gebroken, Vicky.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 mei 2013 @ 08:01:56 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_126205022
quote:
17s.gif Op woensdag 8 mei 2013 07:53 schreef Sjeen het volgende:
Geen vreetkick van de stress, 2 dagen voor ik ongesteld zou moeten worden en gewoon 82,1 kilo vandaag... Ik hoop dat deze lijn lekker zo blijft lopen.
*O*
disclaimer
pi_126205032
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 07:58 schreef Isabeau het volgende:
Gebroken, Vicky.
thnx
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 8 mei 2013 @ 08:10:12 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126205094
Ik snap ook wel dat je darmen van slag zijn, want je eet niet echt veel Vicks, dan is er ook niks over om te poepen. ;)

Mijn weekendschade is al zo goed als weg. *O*
Go Sjeen, wat ga je goed joh! Knap omdat je laatst nog weet moeite had goed te eten omdat je het eigenlijk wel ok vond zo. :Y

Lijstje van vandaag
O: Brinta
L: 4 boterhammen
T: sultana en komkommer
D: geen idee nog
T: idem

S: Jillian en de hele dag door de efteling sjokken. ;)
pi_126205107
Nouhou :'( Ik ben zo dol op de Efteling en jullie gaan allemaal en ikke niehiet! :'(

En Vicky, BE heeft gelijk hoor. Poepen doe je van vezels, bulk, water en beweging.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 mei 2013 @ 08:24:54 #14
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126205269
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 07:55 schreef Vicky het volgende:
Stomme weegschaal... 75, 5...

Lijstje:
O: brinta met banaan
S: shapen en buikspieren
L: kwark met muesli
T: gekookt eitje
D: home made kippensoep met iets van brood

Ik ga maar eens lijnzaad halen. Mijn darmen zijn van slag. Hebben jullie heel of gebroken?
meisje, eet eens wat meer ,zo ga je in de spaarstand.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  woensdag 8 mei 2013 @ 08:29:10 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126205337
Isa, helpt het als ik zeg dat het 15 jaar geleden is dat ik er was?
We gaan nu voor het eerst met de kinderen. Ik ben zo benieuwd hoe ze het vinden! :Y
pi_126205397
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:24 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

meisje, eet eens wat meer ,zo ga je in de spaarstand.
ik maak er vanavond een salade bij
Heb je verder nog tips om mee aan te vullen?? Ik ben zo inspiratieloos momenteel :X

BE, veel plezier. Ik denk dat de mannen het geweldig gaan vinden! Mijn dames vroegen gisteravond al weer wanneer we weer gaan :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 8 mei 2013 @ 08:42:34 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_126205508
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Nouhou :'( Ik ben zo dol op de Efteling en jullie gaan allemaal en ikke niehiet! :'(

En Vicky, BE heeft gelijk hoor. Poepen doe je van vezels, bulk, water en beweging.
dit!! Hoewel blei nog een weekend Billund van me tegoed heeft eerst...

Eftelings O+
disclaimer
  woensdag 8 mei 2013 @ 08:43:25 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_126205518
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:33 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik maak er vanavond een salade bij
Heb je verder nog tips om mee aan te vullen?? Ik ben zo inspiratieloos momenteel :X

BE, veel plezier. Ik denk dat de mannen het geweldig gaan vinden! Mijn dames vroegen gisteravond al weer wanneer we weer gaan :D
druiven, kersen. Schijtgarantie.
disclaimer
pi_126205669
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
Isa, helpt het als ik zeg dat het 15 jaar geleden is dat ik er was?
We gaan nu voor het eerst met de kinderen. Ik ben zo benieuwd hoe ze het vinden! :Y
Nou, vooruit, het is van mij niet zó lang geleden. Heel erg veel plezier met de kinderen! Zo leuk, voor het eerst in de Efteling O+ Weet je dat ik mijn eerste bezoek gewoon nog echt kan herinneren en ik was 5 :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 08:54:07 #20
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126205681
Zo, mijn per ongeluk crashdagje was een succes op de weegschaal. Ik had gisteren maar 1500 caloos maar heb uiteindelijk geen kwark en vegaburger op dus ben wel erg laag geeindigd.

Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt, muesli, lijnzaad. Ik mis mijn blender, ik wil een smoothie :(
T: Eierkoek
L: 3 boterhammen met humus
T: appel, worteltjes, kwark met blauwe bessen
A: truffelpasta met witte wijnsaus, geitenkaas en munt
T: geen idee
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 mei 2013 @ 08:56:02 #21
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126205716
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

druiven, kersen. Schijtgarantie.
pruimen :Y maar wat er niet in zit, komt er ook niet uit natuurlijk..

Vandaag beetje vage dag, vrij en dan gaat mijn hele schema altijd aan gort. Moet nu iets verzinnen dat ik makkelijk kan meenemen als tussendoortje vanmorgen. We gaan naar de drukkerij met een bulk kinderen om te kijken hoe het communieboekje gedrukt wordt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:07:40 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_126205920
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:56 schreef Sjeen het volgende:

[..]

pruimen :Y maar wat er niet in zit, komt er ook niet uit natuurlijk..

Vandaag beetje vage dag, vrij en dan gaat mijn hele schema altijd aan gort. Moet nu iets verzinnen dat ik makkelijk kan meenemen als tussendoortje vanmorgen. We gaan naar de drukkerij met een bulk kinderen om te kijken hoe het communieboekje gedrukt wordt.
't is natuurlijk ook niet zo dat Vick niks eet he. Al zijn het wel veel vloeibare substanties vandaag, dus met wat extra groente valt er genoeg te kakken :P
disclaimer
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:08:02 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126205930
Hmm. Tramadol equals vreetkick,

Is iets overdreven want ik heb het bij een gevulde koek gehouden, maar dan nog :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:09:29 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126205957
Maken jullie humus zelf? :)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_126205961
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

't is natuurlijk ook niet zo dat Vick niks eet he. Al zijn het wel veel vloeibare substanties vandaag, dus met wat extra groente valt er genoeg te kakken :P
net nog ff evergreen op. Druiven op de boodschappenlijst en vanavond sla met komkommer, avocado en tomaat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')