Ik kan alleen vodka wel waarderen zo af en toe.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:08 schreef Norakiaan het volgende:
Alle sterke drank is mijns inziens niet lekker.
Voor mij alle alcoholische dranken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:08 schreef Norakiaan het volgende:
Alle sterke drank is mijns inziens niet lekker.
Dat vond ik zo smerig of verkeerd klaar gemaakt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorige week best veel mojitos op. Wel lekker.
Dat weet je pas als als je ze allemaal(!!!) een keer geprobeerd hebt..quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij alle alcoholische dranken.
[tong80] Zijn toch muggen? [/tong80]quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorige week best veel mojitos op. Wel lekker.
Als echt smerig is er wel iets fout gegaan denk ik ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat vond ik zo smerig of verkeerd klaar gemaakt.
Ik vind dat alcohol het smerig maaktquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat weet je pas als als je ze allemaal(!!!) een keer geprobeerd hebt..
Feitelijk gezien is dat dan ook zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat alcohol het smerig maaktNet alsof ik vergif aan het zuipen ben.
Dat is ook zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat alcohol het smerig maaktNet alsof ik vergif aan het zuipen ben.
Doeiquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat weet je pas als als je ze allemaal(!!!) een keer geprobeerd hebt..
Was in Bulgarije sindsdien niet meer aangeraakt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als echt smerig is er wel iets fout gegaan denk ik ja.
Voor mij limonadequote:Op woensdag 8 mei 2013 01:12 schreef Norakiaan het volgende:
Voor mij gewoon bier. En heel af en toe iets tussendoor zoals whisky, vodka of jagermeister.
Misschien rotte limoen ofzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was in Bulgarije sindsdien niet meer aangeraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |