PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Wat bedoel je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Wat bedoel je.
Van die MounirshitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Het is niet heel hoogstaand, maar het gaat over dit artikel.quote:
Doe nou niet..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Misschien kun je nog even je team posten waar hij een plaatsje krijgt.
Nee, ik volg je niet. Wat is je Twitter?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij ook volgt maar ik zet er toch nooit meer wat op.
Zelfde als mijn YT-kanaal. Ik heb wel heel weinig tweetsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ik volg je niet. Wat is je Twitter?
Gewoon de wouten bellen. Na 22.00 geen overlast meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
Het is godverdomme goed dat ik de insomniac way leef, want anders was die teev van boven nog niet jarig.Tyfusharde dubstep om 23:30.
Het maakt me geen klap uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon de wouten bellen. Na 22.00 geen overlast meer.
Hoe lang niet geslapen dan? Ik zit nu op ongeveer 39 uur wakkerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
Het is godverdomme goed dat ik de insomniac way leef, want anders was die teev van boven nog niet jarig.Tyfusharde dubstep om 23:30.
Das wel sickness, welke speler was het?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs op je Twitter.![]()
[..]
Het maakt me geen klap uit.
Valt hartstikke mee hoor, ik slaap wel gewoon een uurtje of 5 à 6, maar dat moet ook wel als je 'gewoon' dagen van 9 tot 6 werkt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe lang niet geslapen dan? Ik zit nu op ongeveer 39 uur wakker
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Het is niet heel hoogstaand, maar het gaat over dit artikel.
http://prijsthee.wordpres(...)rtweets-de-waarheid/
Bij mij was het ook niet met opzetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Valt hartstikke mee hoor, ik slaap wel gewoon een uurtje of 5 à 6, maar dat moet ook wel als je 'gewoon' dagen van 9 tot 6 werkt.
Mounir had ook een keer een Twittercam, kon je hem live volgen. Echt maar 1 smiley voor:quote:
Ik kocht één voor 250 coins en die verkocht ik voor 50Kquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Sochtends sporten is sowiesoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij was het ook niet met opzetKon gewoon niet slapen. Vanmorgen om 6 uur uit bed gekropen om te gaan hardlopen
Ging nog best goed voor het feit dat ik totaal niet had geslapen
Om 6 uur gaan hardlopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij was het ook niet met opzetKon gewoon niet slapen. Vanmorgen om 6 uur uit bed gekropen om te gaan hardlopen
Ging nog best goed voor het feit dat ik totaal niet had geslapen
Ik heb mounirs nummerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Mounir had ook een keer een Twittercam, kon je hem live volgen. Echt maar 1 smiley voor:
Echt een heel triest geval.
Dat wil ik eigenlijk wel doen maar om nou maar 4 uurtjes te gaan slapenquote:
Normaal kan ik er echt slecht tegen, maar dan ben ik net wakker en das toch anders. Liever 's avonds in de regenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Sochtends sporten is sowieso
Vanochtend stond ik ook om 8uur in de gym. Morgenochtend weer
Hij zit bij een van m'n maten in de klas. Hij zat toen ook de hele tijd zijn straat en huisnummer door te geven etc. Echt een debiel.quote:
Sowieso is sporten in de regen het lekkerstequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Normaal kan ik er echt slecht tegen, maar dan ben ik net wakker en das toch anders. Liever 's avonds in de regen
Dit is normaal ook mijn instellingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat wil ik eigenlijk wel doen maar om nou maar 4 uurtjes te gaan slapen
Toch in woerden ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hij zit bij een van m'n maten in de klas. Hij zat toen ook de hele tijd zijn straat en huisnummer door te geven etc. Echt een debiel.
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat wil ik eigenlijk wel doen maar om nou maar 4 uurtjes te gaan slapen
Savonds kan ik me niet meer motiveren. En als t regent al helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Normaal kan ik er echt slecht tegen, maar dan ben ik net wakker en das toch anders. Liever 's avonds in de regen
Bedankt, erg verfrissend, nu kan ik mijn ogen weer dicht doen zometeen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef vandermar het volgende:
Er was een serious request, bij deze dus
[ afbeelding ]
Mn nicht kent m ook maar ik heb mounir ook op whatsapp echt een downie hij blokt al zn fansquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies, maar dat zou wel kunnen ja.
Hij liet z'n telefoon ook zien in die livestream. Meer dan 1000 whatsapp berichtjes. Ik zou knettergek worden en in zijn geval zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Mn nicht kent m ook maar ik heb mounir ook op whatsapp echt een downie hij blokt al zn fans
Hij vind d stoerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:35 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hij liet z'n telefoon ook zien in die livestream. Meer dan 1000 whatsapp berichtjes. Ik zou knettergek worden en in zijn geval zelfmoord plegen.
En ook de hele tijd opscheppen hoeveel hij wel niet met z'n advertenties verdiende.quote:
Ik loop elke dag anderhalf uur met de hond, prima beweging. 1x in de week nog voetballen, en dan nog 2 a 3 wedstrijden fluiten (en nee ik sta niet in de middencirkel ook al zij iemand uit het publiek dat vandaag wel, die vent was tering irritant en wist het wel beter. Toen deed ik mijn wijsvinger voor mijn mondquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier hetzelfde![]()
Ik loop dan wel hard totdat ik het eerste bankje tegenkom
zijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik loop elke dag anderhalf uur met de hond, prima beweging. 1x in de week nog voetballen, en dan nog 2 a 3 wedstrijden fluiten (en nee ik sta niet in de middencirkel ook al zij iemand uit het publiek dat vandaag wel, die vent was tering irritant en wist het wel beter. Toen deed ik mijn wijsvinger voor mijn mond [ afbeelding ] hele 2e helft heeft die vent zijn bek gehouden).
Lange dagquote:
Ik stoor me er niet aan. Mijn vriendengroep kan ook niet normaal typen via whatsapp. Die spelfouten die je daar tegenkomt.quote:
Ik train gewoon een beetje thuis, heb zo'n toestelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Savonds kan ik me niet meer motiveren. En als t regent al helemaal niet meer.
Gewoon lekker vroeg in de ochtend, dan word je vanzelf eerder moe in de avond ook
Ik verbeter wel altijd alles op whatsappquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan. Mijn vriendengroep kan ook niet normaal typen via whatsapp. Die spelfouten die je daar tegenkomt.
Nicequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga slapen, morgen packs openen en van de winst dit team maken denk ik.
[ afbeelding ]
Eindbaas.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik verbeter wel altijd alles op whatsapphoudt de boel scherp. Ook al skip ik bijna alles
je vindt haar toch een teef, dan doe je het toch gewoon om te trollenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nee, ze is een hete teev.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
je vindt haar toch een teef, dan doe je het toch gewoon om te trollen
Nee johquote:
Wordt dat haar ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga nou potverdriedubbeltjes eens je huiswerk doen, man.
Linkquote:
anders moet je even quer een dm sturenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef DuTank het volgende:
Ik ga maar eens slapen.. Anders heb ik morgen echt drugs nodig om de dag door te komen
Nee iddquote:
We kunnen ook wraak nemenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef DePresident. het volgende:
[..]
En ook de hele tijd opscheppen hoeveel hij wel niet met z'n advertenties verdiende.
Hou nou toch eens op, we zijn net van dat onderwerp afquote:
Ik ook maar dan andersquote:
Ook van kuffour ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was lid van de Sulejmani hyveIk was in het begin toen hij nooit speelde een fan maar ik ben altijd fan van spelers die nooit spelen.
sorryquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hou nou toch eens op, we zijn net van dat onderwerp af![]()
Zonder geboortedatum kan je geen hyves aanmakenquote:
http://kun-aguero.hyves.nl/quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef vandermar het volgende:
http://vandemar.hyves.nl/(...)C44K#mb=&__state__=1
mijn hyves
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]De boodschappen die een kind doet het eerste weekend dat zijn ouders weggaan
We zijn net klaar drmee hij verdient rond de miljard trouwensquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef MolFan het volgende:
Iemand enig idee wat KSI zo met YouTube pakt elke maand? Of was dit al langsgekomen toevallig?
XBOX past er wel helemaal bij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]De boodschappen die een kind doet het eerste weekend dat zijn ouders weggaan
Dokkum zuidquote:
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]De meeste dingen die daartussen staan eet/drink ik nog steeds.
ben jij dat ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef Reemi het volgende:
http://remi.hyves.nl/
Grappig om terug te zien
Goede sik, neuken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef Reemi het volgende:
http://remi.hyves.nl/
Grappig om terug te zien
Ik ben er geboren en ik heb daar de havo gedaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef vandermar het volgende:
Haha ja dokkumdaar hadden ik en mijn maten wat mee
alles was Dokkum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, duidelijk je broer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:53 schreef Djeetje het volgende:
http://atcandijk.hyves.nl/
heeft mijn broer toen gemaakt
Wie titel ?:$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef DePresident. het volgende:
Die berichtjes van mensen die ze achterlieten op hun eigen Hyves-pagina.
"Alleen lieve blijven staan"
En dan had je de rest nog:
- R&R is back
- Ben geen sneltrein
- vul de rest zelf maar aan.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep, duidelijk je broer.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Classic.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
Doet me denken aan een puike reeks die ik nog eens op FOK! heb geopend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aldus Gerco:
[ afbeelding ]
Dat was echt geniaal. Toen las ik de rest van het forum nog en toen postte ik nog in andere topicsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
Doet me denken aan een puike reeks die ik nog eens op FOK! heb geopend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aldus Gerco:
[ afbeelding ]
[..]
Jep, duidelijk je broer.
[ afbeelding ]
[..]
Jep, duidelijk je broer.
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep, duidelijk je broer.
[ afbeelding ]
Tijgah.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:54 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik had altijd paar krabbels laten staan van mn chickies derest verwijderde ik :winkkiss:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:54 schreef MolFan het volgende:
Zoals dezeLijkt op die griet van Cheat on MeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Lieven hond kutquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aldus Jos:
[ afbeelding ]
Hier moest ik een flinke grijns om laten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aldus Jos:
[ afbeelding ]
Zeg maar doen alsof je al deel bent van de familyquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit gemaakt, mijn skills
Ik heb konko mooie foto's van mijzelf op hyves staan. Bedrijfsuitjesgratis drank
helemaal laveloos
Werkte ik er net een week
Ik kende het gros dat daar werkte welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zeg maar doen alsof je al deel bent van de family
Weet niet man nooit gewerktquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kende het gros dat daar werkte welprima tijd gehad daar
Goede jas Armani neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:59 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo even een foto van 18 jaar terug, BATS.
Toen al een kakkerlak ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:59 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo even een foto van 18 jaar terug, BATS.
Ook met iPod oortjes in en dan zoenend de camera in kijkend zoals die breezers allemaal?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef vandermar het volgende:
Ik heb echt een lading aan foto's van mijzelf
Familie VDMquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:59 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo even een foto van 18 jaar terug of 19, BATS.
quote:
Neequote:Op woensdag 8 mei 2013 00:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ook met iPod oortjes in en dan zoenend de camera in kijkend zoals die breezers allemaal?
Jan Boskamp is familie van jou?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:59 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Fapfapquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef vandermar het volgende:
Ik heb echt een lading aan foto's van mijzelf
Mijn opaquote:
Die pedo achter je lijkt net zanger Rinusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:59 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die pedo achter je lijkt net zanger Rinus
Ik zal het even tegen mijn pa zeggen. Je woont in Heerenveen? Morgen staan er mensen met rieken en fakkels voor je deurquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik lig echt dubbel hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mijn pa zag er vroeger uit als die cabaretier van het 3-landenpuntquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal het even tegen mijn pa zeggen. Je woont in Heerenveen? Morgen staan er mensen met rieken en fakkels voor je deur
Nee sorryquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef MolFan het volgende:
Wie kan er een leuke van die van mij maken op die brommer?
Mocro sletjes allemaalquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:07 schreef vandermar het volgende:
Wel mooie vrouwtjes op mijn hyves als vriend
Picpicpicquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:07 schreef vandermar het volgende:
Wel mooie vrouwtjes op mijn hyves als vriend
Nee man, normale meisjes.quote:
Nee niks, optiefenquote:
Gathering of Tweakers?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee niks, optiefen
Ik ga GoT kijken en dan pitten. Morgen weer vroeglator
Nee tis echt dood alleen dát is veel ontgaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:11 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij is Hyves nog best actief, ik zie allemaal nieuwe foto's bij mensen
Ook kom ik mijn favoriete kassiere tegen
In Friesland wel ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:11 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij is Hyves nog best actief, ik zie allemaal nieuwe foto's bij mensen
Ook kom ik mijn favoriete kassiere tegen
Partyflockquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:12 schreef MolFan het volgende:
Er komt binnenkort een nieuwe Hyves die gaat concurreren met Facebook, nieuwe naam ook internationaal
Hehe nee echt iets helemaal nieuws zo vertelde een vd bazen van Hyves op YT tijdje terug in zon interview, ben benieuwdquote:
Jij zit wel vuistdiep in de ''social'' media scene he dikkequote:Op woensdag 8 mei 2013 00:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hehe nee echt iets helemaal nieuws zo vertelde een vd bazen van Hyves op YT tijdje terug in zon interview, ben benieuwd
In iets investeren om te gaan concureren met FB is zelfmoord.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hehe nee echt iets helemaal nieuws zo vertelde een vd bazen van Hyves op YT tijdje terug in zon interview, ben benieuwd
Klopt het is mijn werk namelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij zit wel vuistdiep in de ''social'' media scene he dikke
Nou FB is binnekort wel over hoor. Alleen moet je met echt iets vernieuwends komen, en gewoon hopen dat het populair wordtquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In iets investeren om te gaan concureren met FB is zelfmoord.
Denk dat FB voorlopig wel populair blijft hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou FB is binnekort wel over hoor. Alleen moet je met echt iets vernieuwends komen, en gewoon hopen dat het populair wordt
Nee manquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Denk dat FB voorlopig wel populair blijft hoor
Ik word binnenkort ouderquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee manAls ouders en kleine kinderen eenmaal ergens aan beginnen, wordt het steeds minder. Op de middelbare school van mijn zusje heeft bijna iedereen zijn FB al verwijdert. En dat is niet de enige school waar dat gebeurt. In Amerika is dit al iets langer gaande.
Verwijderdquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee manAls ouders en kleine kinderen eenmaal ergens aan beginnen, wordt het steeds minder. Op de middelbare school van mijn zusje heeft bijna iedereen zijn FB al verwijdert. En dat is niet de enige school waar dat gebeurt. In Amerika is dit al iets langer gaande.
Geen FM meer?quote:
Ja en dan neemt dus niemand je meer serieus!quote:
/care laat enzoquote:
Gewoon 4 spelers minder selecterenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zit vast man. Moet 4 jeugdspelers van de club toevoegen in de CL maar die heb ik niet![]()
![]()
Dat vond ik altijd zo vervelendquote:
Ik zet mijn tijd een paar dagen achteruit stuur mezelf een bericht dat ik een afspraak heb bij de tandarts en veranderen mijn eigen naam in die van de tandarts in mijn mobielquote:
Genieusquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zet mijn tijd een paar dagen achteruit stuur mezelf een bericht dat ik een afspraak heb bij de tandarts en veranderen mijn eigen naam in die van de tandarts in mijn mobiel
ja log dan uit soepstengelquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Heeeejooh laten we t leuk houden man
Allicht, excuus daarvoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Da's een belediging voor stukken stront.
Laten we t leuk houdenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Da's een belediging voor stukken stront.
Dat is een telefoon.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
Samsung Galaxy S III, is dat iets jongens?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is een telefoon.Ik wil wel voor de mini blue gaan, omdat die andere mij te groot lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is een telefoon.kom hem wel halen als ik ook je tv ophaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig toestel, heb hem nu 3 maanden en nog geen problemen mee gehad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
Samsung Galaxy S III, is dat iets jongens?
Aan de grote wen je snel, alleen aan het begin is het wat onwennig. Ik kan 'm gewoon makkelijk in de hand houden en hij past precies in m'n broek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil wel voor de mini blue gaan, omdat die andere mij te groot lijkt
Ja dat lukt mij ook nog wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Aan de grote wen je snel, alleen aan het begin is het wat onwennig. Ik kan 'm gewoon makkelijk in de hand houden en hij past precies in m'n broek.
Denk het.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Gaat t goed met je nieuwe filmpje ?
Soms is het kut als je zit, dan krijg je 'm lastig eruit. Ziet er wel een beetje knullig uit als je zo met je hand in je broek zit te trekken. Mja, dat is dan ook echt het enige nadeel dat ik kan bedenken.quote:
Heb je de ea forums al dood gespamd ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Denk het.
Upload morgen weer een nieuwe.
Klopt heb ook de S3,daarom ga ik altijd naakt naar verjaardagen heb je dat probleem ook niet. Gewoon touwtje om je middel met een zakje en daar kan je dan je S3 in doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Soms is het kut als je zit, dan krijg je 'm lastig eruit. Ziet er wel een beetje knullig uit als je zo met je hand in je broek zit te trekken. Mja, dat is dan ook echt het enige nadeel dat ik kan bedenken.
Oh, dat is een goeie. Ik heb meestal gewoon een broek aan, maar dan kan ik 'm nergens kwijt. Zo'n touwtje is natuurlijk wel een geniale oplossing.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Klopt heb ook de S3,daarom ga ik altijd naakt naar verjaardagen heb je dat probleem ook niet. Gewoon touwtje om je middel met een zakje en daar kan je dan je S3 in doen
haquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Klopt heb ook de S3,daarom ga ik altijd naakt naar verjaardagen heb je dat probleem ook niet. Gewoon touwtje om je middel met een zakje en daar kan je dan je S3 in doen
Hij wil zeggen dat jij gewoon echt een irritant jochie bent.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat? Wil je zeggen dat je een betere oplossing hebt anders
Csb jochie zeg je maar tegen die ouwe van je als je weer geld nodig hebt pikkebaasquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij wil zeggen dat jij gewoon echt een irritant jochie bent.
quote:
Lol zet dan lemonparty erop ofzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:07 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb al 5 jaar lang een running gag met mijn huisgenoot waarbij ik zijn bureaubladachtergrond verander naar Olav Mol als hij zijn computer onbeheerd achterlaat
quote:
Of hij vindt het leuk om dingen kapot te maken.quote:
Kutprogrammaquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:08 schreef MolFan het volgende:
MolFan slaat op Wie Is De Mol weet je wel tv programma
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |