PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Wat bedoel je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Wat bedoel je.
Van die MounirshitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Het is niet heel hoogstaand, maar het gaat over dit artikel.quote:
Doe nou niet..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Misschien kun je nog even je team posten waar hij een plaatsje krijgt.
Nee, ik volg je niet. Wat is je Twitter?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij ook volgt maar ik zet er toch nooit meer wat op.
Zelfde als mijn YT-kanaal. Ik heb wel heel weinig tweetsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ik volg je niet. Wat is je Twitter?
Gewoon de wouten bellen. Na 22.00 geen overlast meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
Het is godverdomme goed dat ik de insomniac way leef, want anders was die teev van boven nog niet jarig.Tyfusharde dubstep om 23:30.
Het maakt me geen klap uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon de wouten bellen. Na 22.00 geen overlast meer.
Hoe lang niet geslapen dan? Ik zit nu op ongeveer 39 uur wakkerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
Het is godverdomme goed dat ik de insomniac way leef, want anders was die teev van boven nog niet jarig.Tyfusharde dubstep om 23:30.
Das wel sickness, welke speler was het?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs op je Twitter.![]()
[..]
Het maakt me geen klap uit.
Valt hartstikke mee hoor, ik slaap wel gewoon een uurtje of 5 à 6, maar dat moet ook wel als je 'gewoon' dagen van 9 tot 6 werkt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe lang niet geslapen dan? Ik zit nu op ongeveer 39 uur wakker
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Het is niet heel hoogstaand, maar het gaat over dit artikel.
http://prijsthee.wordpres(...)rtweets-de-waarheid/
Bij mij was het ook niet met opzetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Valt hartstikke mee hoor, ik slaap wel gewoon een uurtje of 5 à 6, maar dat moet ook wel als je 'gewoon' dagen van 9 tot 6 werkt.
Mounir had ook een keer een Twittercam, kon je hem live volgen. Echt maar 1 smiley voor:quote:
Ik kocht één voor 250 coins en die verkocht ik voor 50Kquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs op je Twitter.![]()
[..]
Het maakt me geen klap uit.
Sochtends sporten is sowiesoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij was het ook niet met opzetKon gewoon niet slapen. Vanmorgen om 6 uur uit bed gekropen om te gaan hardlopen
Ging nog best goed voor het feit dat ik totaal niet had geslapen
Om 6 uur gaan hardlopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij was het ook niet met opzetKon gewoon niet slapen. Vanmorgen om 6 uur uit bed gekropen om te gaan hardlopen
Ging nog best goed voor het feit dat ik totaal niet had geslapen
Ik heb mounirs nummerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Mounir had ook een keer een Twittercam, kon je hem live volgen. Echt maar 1 smiley voor:
Echt een heel triest geval.
Dat wil ik eigenlijk wel doen maar om nou maar 4 uurtjes te gaan slapenquote:
Normaal kan ik er echt slecht tegen, maar dan ben ik net wakker en das toch anders. Liever 's avonds in de regenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Sochtends sporten is sowieso
Vanochtend stond ik ook om 8uur in de gym. Morgenochtend weer
Hij zit bij een van m'n maten in de klas. Hij zat toen ook de hele tijd zijn straat en huisnummer door te geven etc. Echt een debiel.quote:
Sowieso is sporten in de regen het lekkerstequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Normaal kan ik er echt slecht tegen, maar dan ben ik net wakker en das toch anders. Liever 's avonds in de regen
Dit is normaal ook mijn instellingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat wil ik eigenlijk wel doen maar om nou maar 4 uurtjes te gaan slapen
Toch in woerden ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hij zit bij een van m'n maten in de klas. Hij zat toen ook de hele tijd zijn straat en huisnummer door te geven etc. Echt een debiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |