dus jij dacht, dan duik ik zelf ook maar opquote:
Preciesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
dus jij dacht, dan duik ik zelf ook maar op
wat is hier mis mee het klopt toch gewoonquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
Kan de TT in wat normaals veranderd worden?
je watquote:
COOOL. dus jij hebt geld ergens neer gelegd. of heb je iets gevonden. ofzo. huh.quote:
Nee hoor, geen geld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
COOOL. dus jij hebt geld ergens neer gelegd. of heb je iets gevonden. ofzo. huh.
Cache, niet cash.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
COOOL. dus jij hebt geld ergens neer gelegd. of heb je iets gevonden. ofzo. huh.
oohquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Cache, niet cash.
Ik heb een box geplaatst, die andere mensen moeten vinden door een puzzel op te lossen.
[ afbeelding ]
Soms drogeer ik mensen zodat ik mijn poep met een soort van buis in hun endeldarm kan schijten, en daarna mijn poep moeten uitpoepen. Dat idee vind ik erg opwindend.quote:
Sterk gebrek aan billen. Moet meer squattenquote:
En dan? Dan traint ze haar quadsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Sterk gebrek aan billen. Moet meer squatten
Is het ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Soms drogeer ik mensen zodat ik mijn poep met een soort van buis in hun endeldarm kan schijten, en daarna mijn poep moeten uitpoepen. Dat idee vind ik erg opwindend.
Yup, met backsquat pak je alleen quads. Totaal geen hamstrings of glutesquote:
Je mag gewoon billen posten als je maar geen kutten of tieten ziet, halve boterham.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben niet zo zielig dat ik een tr maak
KILL IT BEFORE IT LAYS EGGS!quote:
Voor een goede training van de gluteus maximus moet je retroflexie in het art. coxae maken tegen weerstand in, een squat is geen goede training voor je glutei.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Yup, met backsquat pak je alleen quads. Totaal geen hamstrings of glutes
lees 1ste pagina het ging over tr dat mensen die veel doen ik seg ik ben niet zo zielig dat ik die tr doequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je mag gewoon billen posten als je maar geen kutten of tieten ziet, halve boterham.
Je doet ook geen Nederlands zeker?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
lees 1ste pagina het ging over tr dat mensen die veel doen ik seg ik ben niet zo zielig dat ik die tr doe
Geen Jason Statham UI I'm confusedquote:
Dan doe je hiet iig niet goedquote:
Nee hoor op het internet let ik niet op spelling en grammatica, anders lijkt het net een school opdracht.quote:
DM.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
*klapt in handen*
Jongens, zoek eens niet het randje op, jullie willen FOK! niet stuk hebben toch?
Edgingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
*klapt in handen*
Jongens, zoek eens niet het randje op, jullie willen FOK! niet stuk hebben toch?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
mn maag draait om, dus voor de verandering:
[ afbeelding ]
Deze UI is beter.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga terug naar de KLB-SC manje weet wat ik bedoel.
Jahoor, postte de foto's ook nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga terug naar de KLB-SC manje weet wat ik bedoel.
nu nog een kusje op mn rechter omdat ik mn post heb leeggemaaktquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
kusje op je linkerteelbal, je weet wat ik bedoel.
Oh maar ik vind je wel liefquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jahoor, postte de foto's ook niet
Tevens ben ik daar nooit geweest
Godverdomme manquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
nu nog een kusje op mn rechter omdat ik mn post heb leeggemaakt![]()
![]()
![]()
Dit is op het randje ome hork..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
kusje op je linkerteelbal, je weet wat ik bedoel.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh maar ik vind je wel liefje snapt het wel enzuks.
Dit is beter:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hallo ik heb wel interesse in uw werk ik hoef niet veel te verdienen 15 euro per maand vind al genoeg ik ben 14 jaar en heb na school gewoon tijd en ben erg snelle fietser dus uw papieren zijn zo afgeleverd voor de tijd.
is dat een goede reactie hierop?
Wij zoeken iemand in ***** en **** en **** voor promotiewerkzaamheden zoals folders huis aan huis verspreiden voor heerlijke producten. Interesse? Neem dan contact met ons op.
The guy who could sit on anythingquote:
oke bedanjktquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dit is beter:
Goedenmiddag,
Mijn naam is ... en ik ben 14 jaar.
Na het lezen van uw advertentie heeft u interesse opgewekt.
Ik ben een erg snelle fietser, die betrouwbaar is en zorgt dat alles binnen de tijd word afgeleverd.
Ik hoor graag van u,
Met vriendelijke groeten,
...
Vooral zeggen dat je niet zoveel hoeft te doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hallo ik heb wel interesse in uw werk ik hoef niet veel te verdienen 15 euro per maand vind al genoeg ik ben 14 jaar en heb na school gewoon tijd en ben erg snelle fietser dus uw papieren zijn zo afgeleverd voor de tijd.
is dat een goede reactie hierop?
Wij zoeken iemand in ***** en **** en **** voor promotiewerkzaamheden zoals folders huis aan huis verspreiden voor heerlijke producten. Interesse? Neem dan contact met ons op.
Ik ben bezig met engelsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
en niet leren? we hadden een afspraak madame.
GA jij maar leren, doe ik dat. Stukje van je huidige UI?quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vooral zeggen dat je niet zoveel hoeft te doenJe uurloon staat wel vast
Meldt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:06 schreef arachide. het volgende:
MAAR IEMAND BEGON ALS EEN MALLE BILLEN TE POSTEN WAARDOOR IK HIER WAS
Ik kan bellen en seks hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
HOAX, vrouwen kunnen heul niet 2 dingen tegelijk
Dat je dat over weinig verdienen weg moet laten. Het is toch veeel chiller om 100 euro per maand te krijgen dan 15?quote:
quote:
Lekkere inzet toon jequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik hoef niet veel te verdienen 15 euro per maand vind al genoeg
ja maar anders denken ze het is een graaier die alles in de water gooitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat je dat over weinig verdienen weg moet laten. Het is toch veeel chiller om 100 euro per maand te krijgen dan 15?
Je kan ook een turkentrolley nemenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar ik ga dat niet achterop me fiets doen gewoon in tas anders gaat die klote fiets weer kapot
ja en bak fietsen vind ik grappig maarja mijn fiets gaat elke keer kapotquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je kan ook een turkentrolley nemen
Of in een goedkope oude kinderwagen
Nee, gewoon niets over geld zeggen, laat hun dat maar doen!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar anders denken ze het is een graaier die alles in de water gooit
ja dat zou perfect zijn maar het zijn bladen dus dat zal niet zoveel zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, gewoon niets over geld zeggen, laat hun dat maar doen!
Als zij zeggen, joh OF, je gaat 3,20 per uur verdienen en je werkt 6 uur per week, verdien je 19,20 per week zonder dat jij iets hebt hoeven doen nog!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Net zoals dat ik was aangereden door een brommer omdat die kut remmen het niet deden
Jawel hoor, ik heb het ook gedaan. Verdiende gemiddelde 130 euro per maand.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja dat zou perfect zijn maar het zijn bladen dus dat zal niet zoveel zijn
wow hoeveel uur was je dan bezig?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb het ook gedaan. Verdiende gemiddelde 130 euro per maand.
Ik krijg dinsdag loon en vakantiegeld, moet je dan eens kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wow dan kan ik gewoon 1000 euro op mijn rekening hebben![]()
![]()
![]()
maar jij bent ouder en hebt waarschijnlijk beter werkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg dinsdag loon en vakantiegeld, moet je dan eens kijken
5 per week, 3 aan vouwen, 2 aan lopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wow hoeveel uur was je dan bezig?
Ik over 3 weken vakantiegeldquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg dinsdag loon en vakantiegeld, moet je dan eens kijken
oh vouwen lijkt me vervelend maar alsnog een hoop geldquote:
Ik verdiende op een gegeven moment bijna 6 euro per uur omdat ik heel snel kon vouwenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oh vouwen lijkt me vervelend maar alsnog een hoop geld
je raakt er wel gewend aan zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik verdiende op een gegeven moment bijna 6 euro per uur omdat ik heel snel kon vouwen
Jaa.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je raakt er wel gewend aan zeker
waarom zou jij genoegen nemen met minder als zij alles van je vragenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oke maarja 15eu per maand is sowieso al zat
nou anders ontsla ze mijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom zou jij genoegen nemen met minder als zij alles van je vragen
juist niet, 14 jarige zijn het goedkoopstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je bent 14, de kans is al klein dat ze je aannemen.
ignorance is blissquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
juist niet, 14 jarige zijn het goedkoopst
De meeste baantjes mag je pas doen vanaf je 15/16e.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
juist niet, 14 jarige zijn het goedkoopst
folders bezorgen mag als je 13 bentquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
De meeste baantjes mag je pas doen vanaf je 15/16e.
IK BEN HEUL NIET BOOSquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
alle rokers gelijk boos terwijl ik er zelf ook 1 ben
ja man dat was echt een boze postquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
alle rokers gelijk boos terwijl ik er zelf ook 1 ben
ze rookt niet stiekem, ze moet buiten roken maar ze hangt uit het raamquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
arachide waarom rook je dan stiekem?
oowquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ze rookt niet stiekem, ze moet buiten roken maar ze hangt uit het raam
ze rookt dus wel stiekem binnenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ze rookt niet stiekem, ze moet buiten roken maar ze hangt uit het raam
sup VA?quote:
weer helemaal happy?quote:
Ik denk hetquote:
Heb ik ook weer wat te doen gehadquote:
Maar jij bent ook 5 jaar jonger dan haarquote:
Fijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk het
What's up with you then
sisi > roosviceequote:
Mijn moeder weigert het met haar eigen ogen te willen zien. Volgens haar rook ik niet, ookal ruik ik naar rook en zit er standaard een aansteker in mijn tas en ben ik overgevoelig voor rook en daardoor chronisch verkouden (dat weet ze). Ik heb het haar verteld, maar ze wil het niet zienquote:
Ik ga het doen voor de browniepointsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
rokers![]()
no offence though maar -9 browniepoints
Er komt een punt dat roken niet echt een keuze meer isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
rokers![]()
+10quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga het doen voor de browniepoints
Mijn vader ging alleen nephuilen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder weigert het met haar eigen ogen te willen zien. Volgens haar rook ik niet, ookal ruik ik naar rook en zit er standaard een aansteker in mijn tas en ben ik overgevoelig voor rook en daardoor chronisch verkouden (dat weet ze). Ik heb het haar verteld, maar ze wil het niet zien
Dit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er komt een punt dat roken niet echt een keuze meer is
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
rokers![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
rokers![]()
dat is okéquote:
Nee?quote:
Ok dan, morgen de laatste met een bakkie koffiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dat is oké
maar sigaretten zijn letterlijk kankerstaven
Niet hierquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef einzweipolizei het volgende:
een pen waarmee je appelsmaak of <insert smaak hier> rookt zonder nicotine, en allemaal kindjes doen dat dus tegenwoordig
Ja maar het gaat om de nicotinequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef einzweipolizei het volgende:
een pen waarmee je appelsmaak of <insert smaak hier> rookt zonder nicotine, en allemaal kindjes doen dat dus tegenwoordig
oh ik doe het gewoon omdat het er cool uitzietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar het gaat om de nicotine
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok dan, morgen de laatste met een bakkie koffie
quote:zo waarlijk helpe mij God Almachtig
Sinds wanneer ben jij Gristen?quote:
sinds christian bale xdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij Gristen?
le 9gagquote:
ik merk wel dat mijn gezondheid achteruit gaat maar altijd nog niet gestoptquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:51 schreef arachide. het volgende:
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik faalde na 4 weken
When does the narwhal bacon? xDxD #LeRedditArmy xdxdquote:
omaigawd dats funeyquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
When does the narwhal bacon? xDxD #LeRedditArmy xdxd
plagiaat omgquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Trollscience het volgende:
lb ik zag dit net op tumblr
[ afbeelding ]
livin da lifequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik merk wel dat mijn gezondheid achteruit gaat maar altijd nog niet gestopt
reblog x10quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
dit als UI is zoveel leukerquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
TBBTquote:
quote:
ja ik ben echt een nerd omdat ik dat kijk xDDquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha van de bigbong thery toch???? XD
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef arachide. het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)broertjes-doorn.html
echt keisneu dit
Same.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik lach zo hard om dit soort troep niet narmaal
[ afbeelding ]
Toen ik die voor het eerst keek lachde ik me ook dood.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
godverdomme ik lach mijn buren wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:13 schreef Trollscience het volgende:
epilepsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
zoek kirby gifjes net als polizeiquote:
Kan alleen de laatste doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
smoke marijuana, eat cheetos and masturbate
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
zoek kirby gifjes net als polizei
jij bent krabs?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:17 schreef einzweipolizei het volgende:
oh en ara ik ben eigenlijk krabs die toch op het forum komt maar ik post wel veel minder hoor
niet wetenquote:
Ik zal nog eens wat voor je doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:17 schreef einzweipolizei het volgende:
oh en ara ik ben eigenlijk krabs die toch op het forum komt maar ik post wel veel minder hoor
quote:
FOK!verslaafd hijquote:
maar het hielp wel want ik zat buiten enzo en ik had weer een leven, totdat ik het chinese webshops topic wou bekijken en geen spoilers kon zienquote:
Hele serie is leukquote:
awwww gaulloises lekkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gaulloises/lucky strike sigaretten of rode pall mall shag
Nee jijquote:
25,5gbquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:28 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Hoe groot is het bestand?
(is het echt?)
je zou nog CCCP kunnen installeren en dan openen met Media Player Classicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |