dus jij dacht, dan duik ik zelf ook maar opquote:
Preciesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
dus jij dacht, dan duik ik zelf ook maar op
wat is hier mis mee het klopt toch gewoonquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
Kan de TT in wat normaals veranderd worden?
je watquote:
COOOL. dus jij hebt geld ergens neer gelegd. of heb je iets gevonden. ofzo. huh.quote:
Nee hoor, geen geld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
COOOL. dus jij hebt geld ergens neer gelegd. of heb je iets gevonden. ofzo. huh.
Cache, niet cash.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
COOOL. dus jij hebt geld ergens neer gelegd. of heb je iets gevonden. ofzo. huh.
oohquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Cache, niet cash.
Ik heb een box geplaatst, die andere mensen moeten vinden door een puzzel op te lossen.
[ afbeelding ]
Soms drogeer ik mensen zodat ik mijn poep met een soort van buis in hun endeldarm kan schijten, en daarna mijn poep moeten uitpoepen. Dat idee vind ik erg opwindend.quote:
Sterk gebrek aan billen. Moet meer squattenquote:
En dan? Dan traint ze haar quadsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Sterk gebrek aan billen. Moet meer squatten
Is het ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Soms drogeer ik mensen zodat ik mijn poep met een soort van buis in hun endeldarm kan schijten, en daarna mijn poep moeten uitpoepen. Dat idee vind ik erg opwindend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |