Maximaal 8 miljoen ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Maher de eerste? Denk het wel.
De uitshirts heb ik ook geen problemen mee, vind ze vaak wel vet. Maar het thuisshirt 2010/11 was gewoon een pure verkrachting van het Ajax shirt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:48 schreef Catch22- het volgende:
We kunnen wel zeiken op adidas, maar besef je wel dat ze heel veel geld brengen
Gast, de W van Willem? Echt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot eind seizoen..80 euro is mij teveel. Ik wil ook weer een thuisshirt eigenlijk maar ben blij dat ik nog een zonder strepen heb...zeg nou zelf, :
[ afbeelding ]
dus hij moet verder perfect zijn voordat ik ook maar twijfel
quote:
Dit dus. Daarom is dat gezeik nu ook zo overdreven...zeik liever over het logo of het thuisshirt!quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De uitshirts heb ik ook geen problemen mee, vind ze vaak wel vet. Maar het thuisshirt 2010/11 was gewoon een pure verkrachting van het Ajax shirt.
Dat logo mag ook wel terugkomen ja. Maarja benieuwd of dat er ooit van komt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit dus. Daarom is dat gezeik nu ook zo overdreven...zeik liever over het logo of het thuisshirt!
Kinsbergen was daar positief over maar andere zaken gaan even voor nu.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat logo mag ook wel terugkomen ja. Maarja benieuwd of dat er ooit van komt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
voor j0rdiiiiTop, heerlijk leesvoer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je misschien ook de andere artikelen over het kampioenschap willen uploaden? Niet dat ik te gierig ben om een VI te kopen(heb thuis zelfs een abbo) maar hier in Australië is niet aan een VI te komen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
Uitsjurt man.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
thuis?
Lelijkste thuisshirt in jaren
Blauw blijft veel meer uitstraling hebben dan zwart. Deze was ook heel mooi inderdaad, en dat shirt daarna eigenlijk nog mooier.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Uitsjurt man.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kom er nu net achter dat het shirt wat ik nu draag een Ajax uitshirt was in seizoen 09/10
Wit-rood-wit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waar ik altijd een beetje moeite mee heb, en ik heb inmiddels het idee dat dit aan mij ligt, is dat er tegenwoordig gesproken wordt over een Rood-wit shirt mbt het thuisshirt.
Vroeger heb ik altijd geleerd dat het een wit shirt was met een rode baan in het midden. Wit-rood dus. Het voelt altijd als bezoedeling als dit anders genoemd wordt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
voor j0rdiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe TT: "Er gloort iets moois aan de horizon"
Nou, als hij zegt dat geld uitgeven meer voor de langere termijn is denk ik niet dat ze nu meteen al de portemonnee gaan trekken voor Maher. Voor 5 á 6 zullen ze het wel doen, mits er minimaal het dubbele binnengehaald wordt door uitgaande transfers. Anders denk/hoop ik dat ze een ander plan uit de kast gaan trekken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Maher de eerste? Denk het wel.
Waar die hun nieuws vandaan halen.........twitter:SPORT1_nl twitterde op donderdag 09-05-2013 om 11:41:13Real Madrid heeft 12 miljoen euro over voor Daley Blind http://t.co/SeDGl72x61 #sport1 reageer retweet
Seems legitquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
Waar die hun nieuws vandaan halen.........twitter:SPORT1_nl twitterde op donderdag 09-05-2013 om 11:41:13Real Madrid heeft 12 miljoen euro over voor Daley Blind http://t.co/SeDGl72x61 #sport1 reageer retweet
Dat verzinnen ze zelfquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
Daley is een aardige jongen hoor, maar als dit ooit van zijn leven waar is zet ik hem nu nog op het vliegtuigquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:44 schreef Tarado het volgende:
En dan komt ineens de welbekende doorbroken rode baan die ze eens in de zoveel jaar denken te moeten uitbrengenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Helemaal eens over het thuisshirt, dat is heilig, al vind ik dat het shirt van 2012 mooier is dan die van 2011, en die van dit jaar is ook weer mooier dan die van vorig jaar. Dus ik verwacht dat we steeds meer richting een Ajaxshirt gaan.
helaas zal Adidas voorlopig niet van die 3 strepen afstappen
Bron?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:17 schreef badboynova het volgende:
Arsenal wilt Vermeer voor ongeveer 10 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |