SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef Devv het volgende:
Dan vind ik deze beter: "We zijn niet arrogant. We zijn gewoon de beste".
Beschamend.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe uittenue ?
Dopequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Bruut.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Lekkahquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
23:00quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ook. Niet omdat het Ajax is hoor (huidig uittenue vind ik best mooi), maar kom op.... dit is wel heel roze. Daar ga je als mannelijke supporter toch niet voor je plezier in lopen. Wellicht gokken ze op veel vrouwelijke supporters die het shirt gaan kopen ofzo ? Vind het echt een meisjes trainingsshirt.quote:
P&W hebben geen verstand van voetbal, dus het zal niet geweldig wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch even kijken naar onze ideale schoonzoon.
Elk jaar zeg ik weer dat ik het lelijk vind, maar uiteindelijk begin ik het steeds mooier te vinden. Dat zal voor deze ook geldenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook. Niet omdat het Ajax is hoor (huidig uittenue vind ik best mooi), maar kom op.... dit is wel heel roze. Daar ga je als mannelijke supporter toch niet voor je plezier in lopen. Wellicht gokken ze op veel vrouwelijke supporters die het shirt gaan kopen ofzo ? Vind het echt een meisjes trainingsshirt.
Nee het zal niet veel worden denk ik. Vind het ook apart dat ze een voetballer uitnodigen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
P&W hebben geen verstand van voetbal, dus het zal niet geweldig worden
Netjes wel vind ik. Alleen ik wacht op het uitshirt met oranje tintenquote:
Kanker vet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/13379
Klopt, al vond ik de huidige meteen wel mooi.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Elk jaar zeg ik weer dat ik het lelijk vind, maar uiteindelijk begin ik het steeds mooier te vinden. Dat zal voor deze ook gelden
Ik ga hem kopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet bij jou nooit of het sarcastisch is of echt
Ik doe eigenlijk nooit met naam.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goedzo. Ik wou eerst Sana achterop mijn shirt zetten, maar toch maar niet gedaan
Ik ook niet hoor. Die spelers gaan dan toch een jaar later weer weg. En mijn eigen naam vind ik zo lame.quote:
Toch vind ik het wat hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:40 schreef BankAardappel het volgende:
Toch wel erg roze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aardig tof!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |