abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 mei 2004 @ 22:45:35 #101
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_19110603
Yesss, 2 vinden dat ik gelijk heb... en ik vind dat jullie gelijk hebben dus 2 mensen vinden dat het een beer is, en 1 (ik) vind dat het een Illiop is.

Conclusie: Het is een beer
80 maakt je buurt weer prachtig
  donderdag 13 mei 2004 @ 22:50:45 #102
90140 TFD
Business Man
pi_19110747
http://www.tvshowsondvd.com/showinfo.cfm?showID=579

je kan stemmen als je wil dat teddy op dvd kom.
btw teddy is een illiop

greetz
pi_19143637
Mijn broer heeft ze nu dus gecaptured, het zijn in totaal drie afleveringen.
De afleveringen zijn:
-De verbleekte fobs.
-Het nieuwe lid van Meso.
-De medicijnenwagen.

Ze zullen waarschijnlijk te groot zijn om op internet te zetten, maar misschien kunnen we de liefhebbers een cd'tje opsturen.

Mijn broer post hier trouwens ook wel eens onder de naam Rhodelbert.
pi_19144408
*Broer van Lexie meldt*

Teddy Ruxpin is inderdaad echt geweldig om weer terug te zien na al die jaren
Die band heeft m'n vriendin trouwens nog gevonden . Alleen is hij wat irritatnt gemonteerd; alles wordt afgekapt Maar het blijft leuk die tekenfilms van vroegah Wat dacht jullie van Platvoet en z'n vriendjes, Wind in de Wilgen (Op SVCD) en Als je begrijpt wat ik bedoel (komt op DVD)

Lexie noemde al de afleveringen van Teddy Ruxpin. Wat er verder nog opstaat: Quick en Flupke, de meneer Kaktus show, De Smurfen, Animal Crackers (Andre van Duin), Jody het hertenjong en een liedje van Sesamstraat.
Dan heb ik nog een tweede band met een programma, 'kindermenu' die nog gecaptured moet worden.
Hier staat oa Bamse, Jam, Lucky Luke, Ducktales, de Troetelbeertjes en Quick en Flupke op.

Maargoed over Teddy Ruxpin: momenteel heb ik alles als MPEG2 bestanden om op DVD te zetten. Als er is wil ik best wel wat DVD'tjes branden tegen een kleine vergoeding voor het werk.

Ik blijf dit topic in elk geval volgen
Linux is echt geweldig maar alleen gratis als tijd je niet veel waard is
pi_19156025
Teddy Ruxpin op video

Bij deze wil ik wel ff zo'n DVD bestellen destedebouwer@gruwelijkhetedigitalepost.com
  zondag 16 mei 2004 @ 11:38:32 #106
34153 BrianMay
Het Genie
pi_19167039
ik ook: innuendo65@hotmail.com
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_19167150

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_19167172

Ik heb echt zoveel nachtmerries over die gast gehad.
pi_19175925

Leuk, die dubieuze toespelingen van de makers....
pi_19176387
quote:
Op zondag 16 mei 2004 11:45 schreef Biancavia het volgende:
[afbeelding]

Juist.......en dat monster was toch ook een bad guy?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_19176418
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 12:34 schreef hRodelbert het volgende:

Wind in de Wilgen (Op SVCD)
Ik ken het en weet dat het goed is, maar waar ging het ook alweer over?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_19236433
@DeStedebouwer en BrianMay
Leuk dat jullie interesse hebben in m'n 'werk'
Op zich is de DVD af, moet alleen nog even wat testen of ik wel de optimale instellingen heb gebruikt met Virtualdub (captureprogramma) en TMPGenc (MPEG2 encoderingsprogramma). Video is niet zo makkelijk te capturen heb ik gemerkt ivm interlacing artifacts, niet-synchroon geluid enzo. En misschien ben ik wel te mierenneukerig

Aan het eind van de week zal hij wel af zijn denk ik

Voor andere geinteresseerden: ik doe het voor een vergoeding van 8 Euro. Dat is natuurlijk inclusief verzendkosten, DVD'tje en iets voor de moeite.
Allebei de DVD's doe ik voor 13 Euro.

[ Bericht 2% gewijzigd door hRodelbert op 19-05-2004 09:32:30 ]
  vrijdag 21 mei 2004 @ 12:08:24 #113
90140 TFD
Business Man
pi_19289598
voor de mensen met interesse ik heb de nederlandse tune van teddy ruxpin gevonden
http://66.197.140.81/tunes/teddyruxpin.wma

astu veel plezier ermee
pi_19289675
http://www.kindertv.org staat ie ook op, en nog 100 andere brilliante kinder series trouwens
-
pi_19289802
quote:
Allebei? wat staat er dan precies op? Ik wil in ieder geval die teddyruxpin wel.
-
pi_19290762
Ik ben ook wel geïnsteresseerd, maar het is met niet helemaal duidelijk wat erop staat
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_19292599
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 12:17 schreef splendor het volgende:

[..]

Allebei? wat staat er dan precies op? Ik wil in ieder geval die teddyruxpin wel.
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 12:34 schreef hRodelbert het volgende:
DVD 1:
Lexie noemde al de afleveringen van Teddy Ruxpin. Wat er verder nog opstaat: Quick en Flupke, de meneer Kaktus show, De Smurfen, Animal Crackers (Andre van Duin), Jody het hertenjong en een liedje van Sesamstraat.

DVD 2:
Dan heb ik nog een tweede band met een programma, 'kindermenu' die nog gecaptured moet worden.
Hier staat oa Bamse, Jam, Lucky Luke, Ducktales, de Troetelbeertjes en Quick en Flupke op.
pi_19292968
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 09:25 schreef hRodelbert het volgende:
@DeStedebouwer en BrianMay
Leuk dat jullie interesse hebben in m'n 'werk'
Op zich is de DVD af, moet alleen nog even wat testen of ik wel de optimale instellingen heb gebruikt met Virtualdub (captureprogramma) en TMPGenc (MPEG2 encoderingsprogramma). Video is niet zo makkelijk te capturen heb ik gemerkt ivm interlacing artifacts, niet-synchroon geluid enzo. En misschien ben ik wel te mierenneukerig

Aan het eind van de week zal hij wel af zijn denk ik

Voor andere geinteresseerden: ik doe het voor een vergoeding van 8 Euro. Dat is natuurlijk inclusief verzendkosten, DVD'tje en iets voor de moeite.
Doe mij DVD 1 dan maar, als ie tenminste door je laatste kwaliteitskeuring heen is gekomen.
Ik zag je mailadres nergens, dus misschien dat je dat ff hier wil vermelden?
pi_19293138
Ah bedankt Lexie, ik ben nog niet helemaal over gister heen denk ik.. ik las eroverheen

Maar een email adres is inderdaad wel handig, kunnen we gegevens uitwisselen.
-
pi_19293409
DVD1 en 2 allebei graag

je kunt met mij contact opnemen via:
hinse at bassieenadriaan.nl

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_19293591
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 12:12 schreef splendor het volgende:
http://www.kindertv.org staat ie ook op, en nog 100 andere brilliante kinder series trouwens
http://66.197.140.81/tunes/teddyruxpin.wma

Meesterlijk in het Nederlands.
pi_19293615
drooom met me weg vanaaaacht
-
pi_19293700
Ik schop mijn broer straks wel even het topic in .
pi_19311944
OK hier ben ik weer..
Ik zie dat de interesse groeit Blijkbaar ben ik de enige met het geluk deze geniale tekenfilm te vinden.

Ik stel voor dat geïnteresseerden mij mailen op: r_hamakers, bij hotmail.com. Vermeld erbij of je DVD1 (met Teddy Ruxpin dus), DVD2 of allebei wilt hebben, plus je naam en adresgegevens.
Dan zal ik mijn bankgegevens terugmailen...

@ DeStedebouwer, jouw Emailadres klopt niet, zou je me een mailtje willen sturen?
pi_19320274
Done.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')