http://zappen.blog.nl/rtl(...)on-zuipen-ziekenhuisquote:Nieuw soort Cherso bij RTL 5: Zon, Zuipen, Ziekenhuis
Oh Oh Cherso was een enorme hit voor RTL 5. Of de zender ook Oh Oh Vegas gaat afnemen, dat in de maak is bij Eyeworks, is niet bekend. Maar RTL 5 bereidt wel een nieuw reality-programma van dit soort voor. Het heet Zon, Zuipen, Ziekenhuis en volgt opnieuw feestende jongeren op vakantie, in dit geval Portugal en Spanje. Waar de ongelukjes in Cherso vooral buiten het zicht van de camera werden afgehandeld, krijgt de kijker nu alle gevolgen van roekeloos feesten te zien.
Jawel, de camera gaat mee naar het ziekenhuis. Bijvoorbeeld als iemand buiten bewustzijn raakt door comazuipen of te veel ghb. Of door verwondingen die ontstaan door dronken door het uitgaansleven zwalken. Kortom: de kijker krijgt niet alleen de zonnige kant van een partyvakantie te zien, maar ook de keerzijde.
Onlangs kwam Oh Oh Cherso nog in het nieuws door een bierlobby van de Stichting Verantwoordelijk Alcoholgebruik (Stiva). Stiva zou hebben afgedwongen dat Oh Oh Cherso definitief van de buis gaat. “We hebben een gesprek met Eyeworks en RTL gehad en daar onze bezwaren op tafel gelegd”, zei Stiva-directeur Peter de Wolf tegen De Telegraaf. Volgens de lobbyist denken jongeren dat de grote hoeveelheden alcohol die in Oh Oh Cherso worden genuttigd, normaal gedrag is.
RTL gaf aan zich niet te herkennen in deze uitkomst. “Er is ooit een gesprek geweest, maar de uitkomst daarvan was niet: we stoppen met Oh Oh Cherso.”
Het is nog even afwachten in hoeverre Stiva zich kan vinden in Zon, Zuipen, Ziekenhuis.
Dat is het vaak zolang het bier en alles erbij is het leuk word het te serieus dan haken ze af. Wow heftig ook gewoon een gebroken rug hebbenquote:
Ik heb ze nog niet gezien in ieder geval.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef TienVingers het volgende:
Zijn dit herhalingen van afgelopen jaar of nieuwe afleveringen?
Okequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezien in ieder geval.
Maar het is wel de UK versie hoor...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oke
Ik zal eens op RTLXL kijken als het geen geld kost
Als je 70 euro krijgt per behandeling...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
Dat zo'n dokter nog heel geduldig blijft, ik zou gefrustreerd raken van mensen die zo raar met zichzelf omgaan
Dat is ook wel zo , maar ik zo toch zoiets hebben van wat een randdebielenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je 70 euro krijgt per behandeling...
En niet te vergeten een camera op je hoofdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is alleen het consult, niet wat er nog meer bij komt kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Verzekering betaald toch welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef Paxcon het volgende:
Dat is toch niet te betalen
Ik denk dat dat programma betaalt als ze die mensen mogen filmen...
Het lijkt allemaal zo op elkaar dus zou best kunnen, ik kan het mij niet herinneren in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef Ti-boy het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een herhaling. Toch?
Nee, het is herhaling!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal zo op elkaar dus zou best kunnen, ik kan het mij niet herinneren in ieder geval.
Sun, sex and suspicious parentsquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef June. het volgende:
Haha, nu een soortgelijk programma op veronica. Alleen dan komen de ouders hun kinderen tijdens die vakantie bespieden
Nog nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:52 schreef Mascleta het volgende:
Had ik al verteld dat ik dit jaar gefilmd ben door camerateam van Zon, Zuipen, Ziekenhuis tijdens mijn vakantie in Sunny Beach?
Ahaquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:59 schreef Mascleta het volgende:
Aha, niet heel erg boeiend. Ze vroegen of we wouden blazen op alcoholblaastest. Ze wouden ons zelf gratis tequila geven buitenom camera zodat we veel zouden blazen.
Niet gedaan, beetje gepraat en gekloot voor camera, daarna vroegen ze ons een contract te ondertekenen. Dat heb ik geweigerd, paar vrienden hebben dat wel getekend.
Voor de rest buitenom de camera beetje gepraat met de regisseur, cameraman en dokter rutger. Over wat ze beleefd en gefilmd hadden. En gezien die verhalen zullen onze beelden hoogstwaarschijnlijk toch niet uitgezonden worden.
Vergeet maandag niet. Woensdag is bijvoorbeeld meestal filmavond.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:50 schreef tralalala het volgende:
Net als vorige week dus.![]()
Ik dacht dat ik de vorige keer de hele aflevering had gezien maar dat was ook alleen het laatste stukje.
Waarom komt op de dinsdag en donderdagavond alles tegelijk?
Ik schat een soort NDA wat wil zeggen dat je e.e.a.niet mag verklappen/zeggen op straffe van....quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
AhaMaar wat voor contract was dat dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |