Nog nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:52 schreef Mascleta het volgende:
Had ik al verteld dat ik dit jaar gefilmd ben door camerateam van Zon, Zuipen, Ziekenhuis tijdens mijn vakantie in Sunny Beach?
Ahaquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:59 schreef Mascleta het volgende:
Aha, niet heel erg boeiend. Ze vroegen of we wouden blazen op alcoholblaastest. Ze wouden ons zelf gratis tequila geven buitenom camera zodat we veel zouden blazen.
Niet gedaan, beetje gepraat en gekloot voor camera, daarna vroegen ze ons een contract te ondertekenen. Dat heb ik geweigerd, paar vrienden hebben dat wel getekend.
Voor de rest buitenom de camera beetje gepraat met de regisseur, cameraman en dokter rutger. Over wat ze beleefd en gefilmd hadden. En gezien die verhalen zullen onze beelden hoogstwaarschijnlijk toch niet uitgezonden worden.
Vergeet maandag niet. Woensdag is bijvoorbeeld meestal filmavond.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:50 schreef tralalala het volgende:
Net als vorige week dus.![]()
Ik dacht dat ik de vorige keer de hele aflevering had gezien maar dat was ook alleen het laatste stukje.
Waarom komt op de dinsdag en donderdagavond alles tegelijk?
Ik schat een soort NDA wat wil zeggen dat je e.e.a.niet mag verklappen/zeggen op straffe van....quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
AhaMaar wat voor contract was dat dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |