abonnement Unibet Coolblue
pi_126342239
Ik heb mijn haarstuk op etsy besteld. Lekker goedkoop.
In bruidsboeketten zit echt een groot verschil. Ene zaak, 175 eruo andere zaak 75 voor precies hetzelfde. :')

Wij hadden vier bruidsmeisjes, twee nichtjes van man en twee van mij. Wij hebben hun kleding niet betaald want geen richtlijnen.

Pak voor man is niet bij een bruidsmodezaak gekocht maar bij de favoriete kledingwinkel van mijn schoonvader. Dat scheelde best wel wat. Hij had zo'n isuit, waar 3 telefoons in konden ofzo.

pi_126342527
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb mijn haarstuk op etsy besteld. Lekker goedkoop.
In bruidsboeketten zit echt een groot verschil. Ene zaak, 175 eruo andere zaak 75 voor precies hetzelfde. :')

Wij hadden vier bruidsmeisjes, twee nichtjes van man en twee van mij. Wij hebben hun kleding niet betaald want geen richtlijnen.

Pak voor man is niet bij een bruidsmodezaak gekocht maar bij de favoriete kledingwinkel van mijn schoonvader. Dat scheelde best wel wat. Hij had zo'n isuit, waar 3 telefoons in konden ofzo.

[ afbeelding ]
Bizar he dat daar zoveel verschil in kan zitten.

Mooi pak hoor!
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:38:39 #103
172433 ClintOosthout
maak mijn dag
pi_126342656
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
Haha ja mijn vriend draagt elke dag een pak, deze kan ie ook prima naar kantoor aan. Maar hij heeft ook wel een mat pak.
Ik heb ook regelmatig een pak aan, maar mijn trouwpak trek ik nooit meer aan, ben een beetje autistisch wat dat betreft :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb mijn haarstuk op etsy besteld. Lekker goedkoop.
In bruidsboeketten zit echt een groot verschil. Ene zaak, 175 eruo andere zaak 75 voor precies hetzelfde. :')

[ afbeelding ]
Boeket uit eigen tuin hiero, mijn ouders hebben jarenlang een bloemen en dierenzaak gehad dus dat vertrouwen we wel :)

Wat betreft de haarsieraden ed. ik vind het echt belachelijk wat een bruidswinkel er voor vraagt.
Exact dezelfde curly's in de bruidswinkel voor ¤ 27,50 terwijl ze bij ons in de winkel ¤ 1,95 kosten :o
En wij verdienen er ook nog aan :P
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_126342873
Ik kon mijn haarstukje leasen bij de kapster maar die dingen waren spierwit en mijn jurk ivoor.
Naar sieraden en haarspul heb ik bij de bruidszaak niet eens gekeken.

Ik had oorbellen van swarovski en mijn ring die ik altijd draag.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:57:12 #105
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_126345679
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 01:21 schreef Stormqueen het volgende:
Hey JK, al getrouwd?
Yep op 3 mei. Was perfect weer. Ik ben alleen weinig online nu, dus vergeef me als ik slecht reageer.
pi_126345961
Gefeliciteerd JK
S. 2014
J. 2016
pi_126345987
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:57 schreef JK het volgende:

[..]

Yep op 3 mei. Was perfect weer. Ik ben alleen weinig online nu, dus vergeef me als ik slecht reageer.
Gefeliciteerd :D *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_126346733
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb mijn haarstuk op etsy besteld. Lekker goedkoop.
In bruidsboeketten zit echt een groot verschil. Ene zaak, 175 eruo andere zaak 75 voor precies hetzelfde. :')

Wij hadden vier bruidsmeisjes, twee nichtjes van man en twee van mij. Wij hebben hun kleding niet betaald want geen richtlijnen.

Pak voor man is niet bij een bruidsmodezaak gekocht maar bij de favoriete kledingwinkel van mijn schoonvader. Dat scheelde best wel wat. Hij had zo'n isuit, waar 3 telefoons in konden ofzo.

[ afbeelding ]
Mooie man euh pak :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:57 schreef JK het volgende:

[..]

Yep op 3 mei. Was perfect weer. Ik ben alleen weinig online nu, dus vergeef me als ik slecht reageer.
Gefeliciteerd! *O*
pi_126378407
Super intiem zo'n bruiloft vieren bij je ouders maar wat een voorbereiding... :+

Maar ik heb energie voor 10 dus ik maak me niet druk...
S. 2014
J. 2016
  zondag 12 mei 2013 @ 16:41:56 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_126391035
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:57 schreef JK het volgende:

[..]

Yep op 3 mei. Was perfect weer. Ik ben alleen weinig online nu, dus vergeef me als ik slecht reageer.
gefeliciteerd! Het was inderdaad prima weer!
disclaimer
  zondag 12 mei 2013 @ 17:09:01 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_126392400
Ik was gisteren de sigaar :')



Ik heb een biermuseum bezocht, kruisboog geschoten, wc pot geraced en gebatsbakt. Oh en heul veul gedanst en bier gedronken in de pub :D supertoffe dag! Mijn aanstaande mocht mee naar de Ardennen voor quadrijden en kanovaren en graven met een graafmachine en bier en BBQ en slapen in een blokhut :')
disclaimer
  zondag 12 mei 2013 @ 17:11:37 #112
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126392531
Geweldig sq :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_126393186
Klinkt leuk SQ! :D
  zondag 12 mei 2013 @ 17:25:38 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_126393216
Ja het was wel echt typisch vrijgezellen programma maar het was gewoon superleuk :D
disclaimer
  zondag 12 mei 2013 @ 18:52:01 #115
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_126396634
Dat bier gedronken in de pub en het biermuseum bezoeken maakt veel goed natuurlijk :9

Klinkt leuk!
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 13 mei 2013 @ 13:40:18 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_126427271
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Super intiem zo'n bruiloft vieren bij je ouders maar wat een voorbereiding... :+

Maar ik heb energie voor 10 dus ik maak me niet druk...
Als het goed is ben je nu ongeveer wel getrouwd, dusseh... GEFELICITEERD! *O* ^)
disclaimer
pi_126431594
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ja het was wel echt typisch vrijgezellen programma maar het was gewoon superleuk :D
Velen bier schreeuwen dansen noms racen alles *O* O+
En app krijgen van cif om 3u of ik er aan kom dat ie over 5min wegrijdt O+ :')
Dronken debs nog naar huis gebracht :D

Het was mooi O+ :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 13 mei 2013 @ 15:40:16 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_126431644
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:38 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Velen bier schreeuwen dansen noms racen alles *O* O+
En app krijgen van cif om 3u of ik er aan kom dat ie over 5min wegrijdt O+ :')
Dronken debs nog naar huis gebracht :D

Het was mooi O+ :D
Armen Cif :') _O-
Ik vond de foto van 02:45 u ook zeer velen zorgwekkend _O-
Maar het was echt briljant!!!!
disclaimer
pi_126431675
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Armen Cif :') _O-
Ik vond de foto van 02:45 u ook zeer velen zorgwekkend _O-
Maar het was echt briljant!!!!
Zéér O+

Mijn stembanden doen nog pijn :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 13 mei 2013 @ 15:43:03 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_126431789
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:41 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Zéér O+

Mijn stembanden doen nog pijn :')
Je was bij het avondeten al zo hees als iets :')
disclaimer
pi_126431913
Gewoonmezelf, vandaag is JULLIE dag, jammer van het weer, maar ik hoop dat je ondanks dat toch een geweldige dag hebt vandaag! *O*
pi_126431987
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je was bij het avondeten al zo hees als iets :')
Ik kan mijn bakkes ook nooit houden :') :@ Ik beloof me de 31ste niet zo te schreeuwen :@ :')

Oeh gefelil gewoonmezelf :D O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 13 mei 2013 @ 15:58:36 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_126432548
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik kan mijn bakkes ook nooit houden :') :@ Ik beloof me de 31ste niet zo te schreeuwen :@ :')

Oeh gefelil gewoonmezelf :D O+
Ik dacht even dat je jezelf ging gefeliciteren. En ik dacht, das toch niet nu?
jij bent dezelfde dag als ik getrouwd toch?? de 28ste van de 4de?
  maandag 13 mei 2013 @ 21:54:42 #124
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_126453071
Gefeliciteerd gewoon mezelf *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_126473568
Goedemorgen!!

Gisteren was het na 1.5 jaar voorbereiden eindelijk zover! Onze trouwdag...

Om 5.15 was ik wakker dankzij de hondjes, maar ach maakt niet uit, Een blik naar buiten maakte mij op dat moment niet zo vrolijk.. Het kwam met bakken uit de hemel....
Om kwart over 7 zat ik in de krullers, en om 8 uur werd mijn make-up gedaan, en Ik voelde mij zo prachtig!! Toen mijn haar ook klaar was, voelde ik mij echt een prinsesje!
Om half 9 werden onze hondjes opgehaald door de oppas, en vanaf toen voelde het echt als een begin, Ik hoefde niet meer op te letten, en alles draaide om mij!

Om 10:15 kwam ons bruidsmeisje en ook de fotograaf arriveerde, en na een kop koffie ging ik mij aankleden en toen k klaar was werd het bruidsmeisje ook aangekleed, Wat was ze prachtig! Tijdens het aankleden zei ze wel dat ze met mij wilde trouwen!!
:heart:
Mijn vader was s'ochtend even weg gegaan om zijn auto (een Kia) te wassen, maar toen hij om 11 uur terug kwam sprongen de tranen in mijn ogen, want hij kwam niet terug in de Kia, Mijn papa had een LEXUS!!! geregeld, Mensen wat een prachtige auto, Stoer en toch zo mooi!! Dat was dus onze trouwauto!
Vanaf dat moment ging de tijd heel hard, en om 11:15 stond mijn toen nog vriend voor de deur! De muziek werd aangezet, en mijn vader kwam mij boven halen, en met iedere tree die ik naar beneden kwam, verscheen er een stukje meer van Ray, Eerst zn voeten, Prachtige schoenen!! Toen de broek, Naja jullie begrijpen het wel! Ongeveer op driekwart van de trap was het plaatje compleet en was ik sprakeloos, Wat was hij mooi!! Daar kwamen de eerste tranen van de dag, en ik kon geen woord uitbrengen, Hij gelukkig ook niet, dat scheelt nog... En hij had een prachtig boeket bij zich, Met Rozen, Gerbera's en Fresia's.. Er werden aan alle kanten foto's gemaakt en tranen gedroogd, en daarna kwamen de complimenten, Beide moeders waren ook in tranen van het totaal plaatje, mijn beste vriendin hield het ook niet droog, en het bruidskindje ging ook maar meehuilen, want die snapte er niets meer van,

Na een broodje en een kopje koffie en het arriveren van de andere gasten was het tijd om naar het stadhuis te vertrekken..Daar aangekomen bleek dat er nog een aantal oud collega's stonden te wachten die mij wilde zien, en dat was stiekem toch wel heel erg leuk.
Ik hoorde om mij heen van een kindje de opmerking, "mama, die mevrouw is net doornroosje he" Dat is toch super!

Om 13:00 zat iedereen in de trouwzaal en mochten wij onze opwachting maken.. Op "I was made for loving you"van Kiss kwamen wij de trouwzaal binnen. Ook daarop kwamen later alleen maar positieve reacties.. En het was ook gewoon geweldig!
De ambtenaar hadden wij zelf uitgekozen en die man deed het ook echt heel leuk, Hij hield een toespraak, en door de roes heb ik daar zelf niet heel veel van meegekregen, maar gelukkig kende ik het verhaal wel... :P En toen was het moment daar, We moesten gaan staan en elkaar de rechterhand geven, en beloven om alle plichten te zullen voldoen die de wet aan de huwelijkse staat verbind.. Wat is daarop jou antwoord? JA!!!!!



Na DE kus, mochten we de akte tekenen, een heel bijzonder moment, En nadat ook de getuige hadden getekend, was het tijd voor de ringen, Mijn vader mocht de ringen geven, en ook dat was heel bijzonder. Het omdoen ging gelukkig heel soepel, niks van dat geklungel wat je wel eens op tv ziet... :P

Als laatste moest de ambtenaar het trouwboekje nog tekenen en de akte, En toen was het officieel, We zijn getrouwd!! Het applaus was voor ons bruidsmeisje het sein om te gaan rennen door de trouwzaal, en op de stoel van de ambtenaar te klimmen, Ik heb ontzettend moeten lachen om haar, En van het gedichtje wat de ambtenaar nog heeft voorgelezen heb ik ook niet zo heel veel meer meegekregen :blush: Die kleine meid stal echt de show met haar ondeugendheid, Maar ze is ook pas 3 en ze heeft het de hele dag fantastisch gedaan!!



Na de foto's die wij bij het stadhuis hebben gemaakt was het tijd voor onze foto's, Hoewel de lucht heel donker was, bleef het ook toen gelukkig droog..
Onze meest bijzondere ( voor mij iig) trouwfoto is gemaakt met een draaiorgel, Mijn opa is zijn hele leven fan geweest van kermissen en draaiorgels, Dat was zijn grote passie, Hij maakte ook zelf schaalmodellen, waarvan ik er 1 op de kast heb staan hier thuis. En de "orgelman" in Gouda was een goede bekende van mijn vader, dus ik had die man gemailt, uitgelegd wie ik ben en gevraagd of wij een foto mochten maken met het draaiorgel.. En dat was absoluut geen probleem.. Heel bijzonder kan ik je zeggen, en die foto komt dan ook op de kast te staan naast het orgeltje.
Daarna door naar het park met een muziektent, en daar hebben we ook nog foto's gemaakt, En ik had het zo ontzettend koud... Maarja 1 dag waarop de jurk aan mocht dus dan maar bibberen!
Na de foto's was het tijd om naar huis te gaan, En daar waren inmiddels alle daggasten voorzien van koffie, En na felicitaties en cadeautjes was het tijd voor de taart! Er was champagne, met voor ons allebei een glas met de voorletters erop, en na het aansnijd moment en de toost was er even tijd om rustig te zitten.. De taart was heerlijk, en dat vonden de mensen gelukkig ook.

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-R4FFLWJE-D.jpg[/img

Rond 5 uur kwamen de overige gasten voor het eten, en hebben we heerlijk ongedwongen staan kletsen en was het echt heel erg gezellig.. Rond die tijd kwamen ook onze hondjes terug van de oppas, die lieffies snapte er even helemaal niets van.... Maar gelukkig waren ze zo ontzettend moe dat ze lekker gingen slapen..

Aan het eind van de avond heb ik samen met mijn vader nog even gedanst op "wees zuinig op mijn meissie" van Andre Hazes en hebben we toch wel wat tranen weg moeten pinken..

Rond 21:15 zijn wij richting huis vertrokken, en eenmaal thuis heeft Ray eerst mijn jurk en torselet helemaal los gemaakt... De BEVRIJDING!!!! Daarna zijn we lekker samen op de bank gaan zitten en hebben we de dag nog doorgelopen met elkaar.. Om daarna op tijd naar bed te gaan, en als een blok in slaap te vallen..

En nu is het the day after, Vanmorgen werd ik wakker gemaakt door mijn man, met koffie op bed! Het is nog heel onwerkelijk dat we nu man en vrouw zijn, Eigenlijk is er niets veranderd, en tegelijk is alles veranderd.. We zijn gewoon intens gelukkig! Straks komen mijn ouders alle spullen nog brengen, en verder is het vandaag vooral uitbrakken!

Het weer was niet geweldig maar we hebben er ( behalve af en toe kippenvel) niks van gemerkt, Zon had de dag niet perfecter kunnen maken, Dus het gestress om het weerbericht was overbodig :P
Mijn jurk is aan de onderkant helemaal vies en zwart, maar ik heb mij er ook niet druk om gemaakt, Het was mijn trouwdag en mijn jurk was prachtig, te mooi om de hele dag omhoog te houden, De stomerij krijgt het er vast uit, En zo niet, tja ik ben nu toch al getrouwd!

We hebben nu wel een paar foto's maar het is wachten op de foto's van de fotograaf... Hij heeft er zo'n 1000 gemaakt, en zijn schoonvader heeft ook nog aardig geklikt dus helemaal top! De fotograaf is een goede vriend van ons, en wilde er dan ook niets voor hebben, Maar mensen wat voelen wij ons gezegend, met meer foto's dan menig bruidsbaar, en meerdere fotograven!

Het was een geweldige dag!!! Low on budget, High on love!

[img=270,480]http://www.mijnalbum.nl/Foto-BJUPK6MB-D.jpg[/img]








Bruidsboeket the day after!
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')