En probeer het een beetje on topic te houden mensen.quote:Ik ben benieuwd in wat voor aantallen er christenen/gelovigen/o.i.d. rondhangen op Fok! forum?
Ik ben opgegroeid in een gelovige omgeving (kerkelijk dus) maar vraag me af hoeveel mensen in de Nederlandse samenleving nu eigenlijk daadwerkelijk zullen geloven. Nu is Fok! vast geen betrouwbare afspiegeling van de samenleving, maar ik ben toch benieuwd hoe het hier zit![]()
En zijn er ook fok!kers die gelovig zijn opgegroeid maar nu anders denken over God en de bijbel?
En wat is daar discriminerend aan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:11 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Een profeet een ''homofiele, zwakbegaafde oplichter'' noemen .G'd vegelijken met Hitler
De kans dat ze Dutroux overleven is groter dan wanneer ze met de god uit het boekje te maken krijgen.quote:Ik hoop dat je kinderen dan kennis maken met een Dutroux en niet met G'd !
Ik vind het inderdaad volwassen en normaal om homohaat sterk af te keuren.quote:Waar hebben we het over gehad?over homoseksualiteit.Je vroeg mijn mening en dan gaf ik (netjes,volwassen) en hoe reageer jij?Noem jij dat volwassen?Normaal?
Ja, dat is ook zo.quote:En dan nog zeggen:
[..]
Word wakker.quote:Ga slapen
Dus nu ben ik een KKK-sympathisant omdat ik homohaat, genitale mutilatie van kinderen en de Bijbelse massamoorden afkeur? Vreemd...quote:Zie geen verschil eerlijk gezegd
Heb je mijn reacties uberhaubt gelezen?Ik heb geen enkele homohaat.Zoals ik zeiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:20 schreef Jigzoz het volgende:
Ik vind het inderdaad volwassen en normaal om homohaat sterk af te keuren.
Duidelijk kan ik niet zijn denk ik.Dat je niet kan lezen is mijn zaak nietquote:ik verwerp elke geweld tegen homo's resoluut af
Nu is het ineens vreemd, ik vergelijk jouw ideologie met de KKK, zoals jij vergelijkingen maakt met andere mensen en hun geloof.Niks vreemds aan.quote:Dus nu ben ik een KKK-sympathisant omdat ik homohaat, genitale mutilatie van kinderen en de Bijbelse massamoorden afkeur? Vreemd.
Ik had het dan ook niet over jouw homohaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:26 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Heb je mijn reacties uberhaubt gelezen?Ik heb geen enkele homohaat.Zoals ik zei
Dan moet je toch even terugbladeren. Ik reageerde met het bericht waar jij op doelt op iemand anders dan jou. Mocht ik daar onduidelijk in geweest zijn: mijn excuses.quote:Duidelijk kan ik niet zijn denk ik.Dat je niet kan lezen is mijn zaak niet
Ik ben inderdaad altijd nogal geneigd om te denken dat mensen achter hun geloof staan. Mocht dat in jouw geval onterecht zijn: nogmaals excuses.quote:Nu is het ineens vreemd, ik vergelijk jouw ideologie met de KKK, zoals jij vergelijkingen maakt met andere mensen en hun geloof.Niks vreemds aan.
Nu ben ik benieuwd. Op welke manier is atheïsme gelijk aan de KKK?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:26 schreef Skillsy het volgende:
Nu is het ineens vreemd, ik vergelijk jouw ideologie met de KKK, zoals jij vergelijkingen maakt met andere mensen en hun geloof.Niks vreemds aan.
Het is discriminerend en racistisch!!! Straf ze hard!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd. Op welke manier is atheïsme gelijk aan de KKK?
Wat is discriminerend en wie moet ik straffen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is discriminerend en racistisch!!! Straf ze hard!
Kijk, daar ga je al...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat is discriminerend en wie moet ik straffen?
Ik zou zonder meer kunnen beginnen met ze uit te roeien, maar dat is imho meer iets voor barbaren, oorlogscriminelen en oud-testamentische goden.
Heerlijk voor het vuur verhalen ophalen van vroeger.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Recht naar de hel? Ja, dat weet ik. Ik verheug me er al op.
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen.Exucces voor de persoonlijke aanval.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over jouw homohaat.
[..]
Dan moet je toch even terugbladeren. Ik reageerde met het bericht waar jij op doelt op iemand anders dan jou. Mocht ik daar onduidelijk in geweest zijn: mijn excuses.
[..]
Ik ben inderdaad altijd nogal geneigd om te denken dat mensen achter hun geloof staan. Mocht dat in jouw geval onterecht zijn: nogmaals excuses.
neen hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Recht naar de hel? Ja, dat weet ik. Ik verheug me er al op.
Geen probleem. Ik ben zelf ook niet bang om af en toe eens iemand in de ballen te trappen, dus het lijkt me niet dat ik zou moeten janken als ik een keer een schop krijg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:43 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het begrepen.Exucces voor de persoonlijke aanval.
Ik sta natuurlijk achter mijn geloof maar ik zal je nooit (lees: nooit) stimuleren erin mee te gaan.Je hebt denkt ik een verkeerd beeld mede door de Christenen.
Ben jij niet van die club die pasgeboren kinderen eerst verminkt en dan pijpt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:43 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het begrepen.Exucces voor de persoonlijke aanval.
Ik sta natuurlijk achter mijn geloof maar ik zal je nooit (lees: nooit) stimuleren erin mee te gaan.Je hebt denkt ik een verkeerd beeld mede door de Christenen.
Klopt ik hoor bij die bende.Maar deze bende pijpt niet dat heb ik je al gezegdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ben jij niet van die club die pasgeboren kinderen eerst verminkt en dan pijpt?
'Nuff said.
Hoe stel je de hel voor?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kut, wat moet ik dan doen om naar de hel te mogen?
Bullshit, als je op iemand z'n lul aan het zuigen bent, ben je hem aan het pijpen. Als je daar een pvc-buis voor gebruikt, ben je hem gewoon kinky aan het pijpen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:02 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Klopt ik hoor bij die bende.Maar deze bende pijpt niet dat heb ik je al gezegd
Gebruiken urologen non-stop bij operatiesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Bullshit, als je op iemand z'n lul aan het zuigen bent, ben je hem aan het pijpen. Als je daar een pvc-buis voor gebruikt, ben je hem gewoon kinky aan het pijpen.
Ik kan geen antwoord geven op iets waar ik niet hoe jij het ervaart.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op m'n vraag hé.
Het getuigt van een fanatische antipathie jegens religie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:20 schreef man1986 het volgende:
[..]
Is de aanpak van NonStampCollecter niet een vorm van evangelie voor atheisme?
Wat zou voor een atheïst een reden kunnen zijn om geen antipathie tegen religie te voelen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het getuigt van een fanatische antipathie jegens religie.
Begrip voor de aspecten van religie, die het gemeen heeft met alle andere pogingen wijs te worden uit de werkelijkheid en het realiseren van een rechtvaardige samenleving.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat zou voor een atheïst een reden kunnen zijn om geen antipathie tegen religie te voelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |