1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
Dacht even een makkelijke om te beginnen met deze reeksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist molen de vlijtquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef Nico_S. het volgende:
Meppel.
http://maps.google.nl/map(...)w&cbp=12,322.52,,0,0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dokweg IJmuiden.quote:
quote:
Bijna,quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:48 schreef tdrone het volgende:
deze is in Limburg aan de mei den te zien maar kan hem niet precies vinden
Hans van Mierlo en de discobar zit een stukje verderopquote:
Jazeker,quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hans van Mierlo en de discobar zit een stukje verderopprachtige hint
Heer van Scherpenzeelweg, Mierlo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet de nieuwe opgave niet![]()
volgens mij is het officieel Zennewijnen maargoed ik keur het goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En door:...
Met nog maar een molen...![]()
[ Bericht 85% gewijzigd door kapteinkluts op 13-05-2013 08:43:37 ]
Jazeker het standbeeld voor de Fierljepperquote:Op maandag 13 mei 2013 11:55 schreef kapteinkluts het volgende:
Noorderhogeweg Drachten
http://maps.google.com/?l(...)=12,348.03,,0,-10.62
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puntje van mij van de hangende keuken uit Appingendam zit er al bij
Jazekerquote:
quote:
SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ik vind de Linge nog altijd meer een opgewaardeerde slootquote:
quote:
quote:
Is ook wel een beetje zo grote delen van de Linge zijn niet bevaarbaar voor gemotoriseerde schepen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind de Linge nog altijd meer een opgewaardeerde sloot
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:36 schreef takata het volgende:
[..]![]()
Dat is wel erg snel, zeker wel eens gefietst daar?Dat ook, maar die watertoren maakte het wel makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken ze ook niet allemaal hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef .Neovo. het volgende:
Ik kom net tot de conclusie dat ik nooit ergens ben geweest blijkbaar. Ik ken al die plaatsen helemaal niet.
Alleen de plaatsen hier in de omgeving komen me bekend voor
quote:
quote:
quote:
Yep was niet al te moeilijk, mijn plaatjes zijn ook op van het weekend maar weer eens nieuwe zoeken.quote:
Het is toch echt op alfabetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef takata het volgende:
Johan springerlaan Deventer
Deze wijk is een onderdeel van je lijstje.
yepquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:33 schreef Nico_S. het volgende:
Strijensas.
http://maps.google.nl/map(...)9A&cbp=12,17.35,,0,0
Dat had ik hem dus even verder af moeten nemen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:35 schreef Nico_S. het volgende:
Was wel erg makkelijk: "ophaalbrug 1808", eerste plaatje raak.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef takata het volgende:
Johan springerlaan Deventer
Deze wijk is een onderdeel van je lijstje.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:19 schreef takata het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vinex#Grote_Vinex-wijken
Deventer is nummer 19
Hier heb je een lijstje voor als er nog eens een watertoren wordt geplaatstquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:07 schreef kapteinkluts het volgende:
burgermeester van der borchlaan
te laat Jammerrr maar ik heb dan ook geen lijstje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |