TT, duh.quote:
ew ik ga dat niet eens kijken. Die fotoquote:
Het is de red band-trailer, die's extra ranzig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ew ik ga dat niet eens kijken. Die foto
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ew ik ga dat niet eens kijken. Die foto
Nee hierzo dan. Vlak voor het eten een online game starten van Sniper 2 en dan pissig worden als ik hem twee keer roep. De eerste keer 5 minuten voordat het klaar was als signaal dat het dus bijna klaar was en de tweede keer toen ik het op zijn bord deed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, goffer. Zit die gozert weer te gamen ofzo.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee hierzo dan. Vlak voor het eten een online game starten van Sniper 2 en dan pissig worden als ik hem twee keer roep. De eerste keer 5 minuten voordat het klaar was als signaal dat het dus bijna klaar was en de tweede keer toen ik het op zijn bord deed.
Ik heb een tiener in huis![]()
![]()
.Brum was ook al beaus net. Met die wolfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
wat is lara toch af en toe ook een grafwijf
Die wolven zijn ook kut...altijd maar in packsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
.Brum was ook al beaus net. Met die wolf
Nee het was er eentje in een grot ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die wolven zijn ook kut...altijd maar in packs
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
.Brum was ook al beaus net. Met die wolf
JA MAAR EVIL DEADquote:
Ik moet toch weten of 'ie meegaat jonge.quote:
VERREKTEN AUTISTquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet toch weten of 'ie meegaat jonge.
Hij heeft geen WA.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat kan over 2 uur ook wel!
of ff WA sturen dan reageert ie wel als ie moet plassen
Nokia uit het jaar 0 ftw.quote:
Oh eentje maarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee het was er eentje in een grot ofzo
Ik zit echt vol verwondering naar die frontbutt-site te kijken. HOE zitten die proporties.quote:
Erg he? En dan die kledingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit echt vol verwondering naar die frontbutt-site te kijken. HOE zitten die proporties.
Neuh, dit is een linkje naar allemaal dikke mensen foto's (op mijn fb). Maar er zal vast een frontbutt site zijn alleen durf ik daar niet op te googelenquote:
ik ga er ook niet op googelen, what has been seen enzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neuh, dit is een linkje naar allemaal dikke mensen foto's (op mijn fb). Maar er zal vast een frontbutt site zijn alleen durf ik daar niet op te googelen
Ik durf ook niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neuh, dit is een linkje naar allemaal dikke mensen foto's (op mijn fb). Maar er zal vast een frontbutt site zijn alleen durf ik daar niet op te googelen
Wat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Puckzzz het volgende:
Google ik toch, is dit 1 van de afbeeldingen. Like WHUT and Like WHY??
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Puckzzz het volgende:
Google ik toch, is dit 1 van de afbeeldingen. Like WHUT and Like WHY??
[ afbeelding ]
zullen wel na de huwelijksreis komenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:16 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn er trouwens al meer foto's van de bruiloft?
I haz none.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:16 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn er trouwens al meer foto's van de bruiloft?
Jawel, alleen de laatste 1:30 niet meer gerend want mijn benen deden het niet meerquote:
Maar da's al beter dan de vorige keer toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel, alleen de laatste 1:30 niet meer gerend want mijn benen deden het niet meerQua doodheid zou ik nog wel kunnen rennen alleen mn benen willen niet
Jawel, vorige keer (zondag) 2x 1 en 1x2 gerend door vastgelopen kuiten, maar daar heb ik nu 0.0 last van gelukkig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar da's al beter dan de vorige keer toch?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel, vorige keer (zondag) 2x 1 en 1x2 gerend door vastgelopen kuiten, maar daar heb ik nu 0.0 last van gelukkig.
Mja schijtirritant vs. broek halverwege je kont als je rent. Dan doe mij maar schijtirritant om je armquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Geeeeen idee Speesjon.
Al zou ik er wel goed op letten dat 'ie waterdicht is.En niet té duur, sommige mensen vinden het echt schijtirritant zitten.
Ik heb geen verzekering en dat lijkt me zo verschrikkelijk zittenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
sport BH idd, maar denk wel dat t met echt hardloepn niet relxed is
plus kans dat hij eruit valt en kapot is zou k ook niet nemen
misschien ff i een hardlooptopic vragen ewlke beter is?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen verzekering en dat lijkt me zo verschrikkelijk zitten
Ik betaal liever 20 euro meer dat ik zeker iets heb waarvan ik niet hoef te vrezen dat mijn telefoon op de grond klettert. Plus ik wil geen 3 weken wachten want het is IRRITANTquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die zooi koop je voor een paar centenmop chinabay
B heeft zo'n iPhone houder voor om z'n arm bij Run2Day gehaald toen ie ook z'n schoenen liet aanmeten. Was wel iets van 20 euro of zo maar bevalt hem primaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik betaal liever 20 euro meer dat ik zeker iets heb waarvan ik niet hoef te vrezen dat mijn telefoon op de grond klettert. Plus ik wil geen 3 weken wachten want het is IRRITANT
Welke heeft hij? Weet je dat toevallig?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
B heeft zo'n iPhone houder voor om z'n arm bij Run2Day gehaald toen ie ook z'n schoenen liet aanmeten. Was wel iets van 20 euro of zo maar bevalt hem prima
De eerste die daar aan het rek hing?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welke heeft hij? Weet je dat toevallig?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De eerste die daar aan het rek hing?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De eerste die daar aan het rek hing?
Oh ja die had ik ook gezien bij een andere sitequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Tune belt staat erop trouwens. Weet niet of dat helpt?
Ik vind het wel echt tof dat je er zo druk mee bent. Good busy!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik merk wel nu ik mij bezighoud met hardlopen (ok ik ren nog geen 10km, maar veel lezen en evenementen bekijken, kleding/gadgets zoeken etc) dat ik geen behoefte heb aan zooi eten. Waarom zou ik gaan rennen als ik daarnaast nog 3 zakken chips en 545231 koekjes per week eet?
Jij rent gillend weg idd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oooh, dat is ook niks voor mij.Daar ben ik een veel te groot mietje voor.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik loop zeven jaar achter met horrors. Stomme jankvriendjes
In deze film zit geen negertquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet wel steeds aan Cabin In The Woods denken.
Oh ja, die 'was dat een negert'-negert.quote:
Niet persoonlijk, maar over hersteltijd: fucking lang.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met gekneusde tenen en hoe lang herstel ongeveer zou moeten duren enzo?
De 'OMG HET IS HEUL GEEN NEGERT-NEGERT'quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, die 'was dat een negert'-negert.
En whee, Joop gaat ook mee.
Hardop lolleren.quote:
Dat vreesde ik al.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar over hersteltijd: fucking lang.
Dat doet heel erg veel pijn en herstel duurt zéker 8 tot 10 weken!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met gekneusde tenen en hoe lang herstel ongeveer zou moeten duren enzo?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat doet heel erg veel pijn en herstel duurt zéker 8 tot 10 weken!
Succes RIP aan je teen
JAquote:
Keertje een horrormeet doen? Dan kan SQ haar achterstand bijwerken. HOErrrrr scheeuwen is gewenst.quote:
Ik vind die met die bloemetjes loik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Mss het volgende:
Ik ben aan het zoeken naar schoenen voor de zomer, en met name iets wat onder een joerk kan.
Nu twijfel ik tussen:
http://www.groteschoenen.(...)emonte_r08644-11.htm
Vind ze heel leuk, lijken ook heel comfortabel
En deze
http://www.groteschoenen.(...)stang_1055-212-9.htm
Deze heb ik aangehad, in maat 45, maar ze zitten goed. Ik weet alleen niet of dit nou zo leuk is onder een jurk en HOE lang ik dat vol houd
.
Zouden we zoiets niet ooit al eens gaan doen ook?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Keertje een horrormeet doen? Dan kan SQ haar achterstand bijwerken. HOErrrrr scheeuwen is gewenst.
Oehh, die sandalen vind ik wel echt heel leuk!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Mss het volgende:
Ik ben aan het zoeken naar schoenen voor de zomer, en met name iets wat onder een joerk kan.
Nu twijfel ik tussen:
En deze
Deze heb ik aangehad, in maat 45, maar ze zitten goed. Ik weet alleen niet of dit nou zo leuk is onder een jurk en HOE lang ik dat vol houd
.
vriendin en horror? Pehehequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Kan je dan niet gewoon met een vriendin gaan ofzo? Gaat BB ondertussen met z'n Lego aan de gang.
Ja die matige horrorfilmmeet toch? Wat me dan heel gezellig lijkt, maar waarvan ik eigenlijk donders goed weet dat het niks voor mij is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zouden we zoiets niet ooit al eens gaan doen ook?
whiej pick me!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Keertje een horrormeet doen? Dan kan SQ haar achterstand bijwerken. HOErrrrr scheeuwen is gewenst.
Ja nou precies, gewoon met Mss en IJs enzo gaan dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vriendin en horror? Pehehevrouwen
Behalve mss en ijs en zo!
we gaan niks afzetten voor mietjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja die matige horrorfilmmeet toch? Wat me dan heel gezellig lijkt, maar waarvan ik eigenlijk donders goed weet dat het niks voor mij is.
Natuurlijk niet! Daarom ook.quote:
die met blommen!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Mss het volgende:
Nu twijfel ik tussen:
En deze
.
ditquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet altijd zo hard lolleren om horror.
Mental image van een heel hard lollerende Skjoe, Mss en mij en een hard huilende bambi in een hoekje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Daarom ook.
Ik kan het altijd proberen, en anders ga ik in een hoekje zitten wiegen ofzo.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mental image van een heel hard lollerende Skjoe, Mss en mij en een hard huilende bambi in een hoekje.
ik nu ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mental image van een heel hard lollerende Skjoe, Mss en mij en een hard huilende bambi in een hoekje.
IK OOKquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef megamandy het volgende:
Ik baal nog steeds dat Black Sheep toen is afgezet
lenen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef megamandy het volgende:
Ik vond het echt niet leuk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef megamandy het volgende:
Zolang de uitvoering maar goed is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
Black sheepnet alsof je het plot niet kan raden
Als je dat al niet trekt, wat doe je dan op een horrormeet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vond het echt niet leuk.![]()
Ook niet heel erg hoor, maar vrolijk werd ik er niet van. Stomme vrouw die ik ben.
Cute!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef Mss het volgende:
http://www.vanharen.nl/NL(...)0000011/1260403.prod
Ik denk dat ik dezen maar even faal voor erbij
Vandaar mijn situatieschets.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Als je dat al niet trekt, wat doe je dan op een horrormeet?
Dat zeg ik dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Als je dat al niet trekt, wat doe je dan op een horrormeet?
nee, een meet is gezellig. Een horrormeet nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus.Het lijkt me heel gezellig, maar is niks voor mij.
Oh, uit eerdere posts leek het alsof je wilde komen om te kijken of je het ging trekkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus.Het lijkt me heel gezellig, maar is niks voor mij.
Jonge lul niet, ik ben er, en ik ben dik, dus gezelligquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, een meet is gezellig. Een horrormeet niet
Is je broertje trouwens al terug van vakantie? Of heeft hij toen de bom gedropt en is hij weggeblevenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn broertje houdt er trouwens wél van, misschien kan ik me eens een dag op zijn kamer opsluiten
mag ik alvast geld inzetten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Tegen de tijd dat duidelijk is welke films gekeken gaan worden download ik er wel één, om uit te proberen of die meet mij blij gaat maken.
Jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben benieuwd of er zovelen mooie stukjes inzitten dat ik hardop moet lolleren donderdag.
Mwah, als je al moeite hebt met iets als Black Sheep weet ik het antwoord al.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Tegen de tijd dat duidelijk is welke films gekeken gaan worden download ik er wel één, om uit te proberen of die meet mij blij gaat maken.
niet gezellig voor mietjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge lul niet, ik ben er, en ik ben dik, dus gezellig
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, als je al moeite hebt met iets als Black Sheep weet ik het antwoord al.
dezenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou ik best willen, maar is heel niet realistisch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh, uit eerdere posts leek het alsof je wilde komen om te kijken of je het ging trekken
Die vond ik best wel tof eigkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
al lang! En mijn vader maakte het de eerstvolgende keer lekker awkward, maakte mij en bb uit voor homofoob en is weggelopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is je broertje trouwens al terug van vakantie? Of heeft hij toen de bom gedropt en is hij weggebleven
Klinkt als een goed verhaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
al lang! En mijn vader maakte het de eerstvolgende keer lekker awkward, maakte mij en bb uit voor homofoob en is weggelopen
Gezelligquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
al lang! En mijn vader maakte het de eerstvolgende keer lekker awkward, maakte mij en bb uit voor homofoob en is weggelopen
Die was lollig.quote:
Oh joy.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:
nou tot zover dat lupus alleen in mijn lichaam zitzie net opeens de lupus vlekken, foto naar mamma gesturud en moet nu morgen asap naar het ziekenhuis
jezus wat kut zegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:
nou tot zover dat lupus alleen in mijn lichaam zitzie net opeens de lupus vlekken, foto naar mamma gesturud en moet nu morgen asap naar het ziekenhuis
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Nee het zit op benen en die hebben nog geen zon gezien want alleen broeken aan gehadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:41 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
En het kan niet iets anders zijn? Misschien door de zon? Meeeeh, sterkte zometeen! Laat er maar snel naar kijken.
edit: ooh morgen bedoel ik
Ah nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Ah got Sjaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kan wel janken nuniet omdat ik uitslag heb maar gewoon omdat ik elke keer weer wat nieuws moet ontdekken en ik wil gewoon wat dagen normaal zonder gezeik
Bahquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee het zit op benen en die hebben nog geen zon gezien want alleen broeken aan gehad
Ooh meisje, dit heb jij weer!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kan wel janken nuniet omdat ik uitslag heb maar gewoon omdat ik elke keer weer wat nieuws moet ontdekken en ik wil gewoon wat dagen normaal zonder gezeik
Ik vind het zo kut voor je.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb dus uitslag op mjn benen zitten, ik had laatst al een kelin vlekje gezien maar niet gelijk herkend d at het dit was, dacht gewoon plekje van iets en dat trekt wel weer weg. Wou net teennagels gaan lakken en zag het toen opeens terwijl je het super duidelijk ziet maar t zit aan achterkant van been en nooit opgevallenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ah nee shar! Wat houdt dat in, die vlekken?
Ja ik ga wel alleen naar ZH maar dat doe ik altijd al, ik vind t altijd moeilijk als er ieamnd mee is omdat ik mij dan niet weet hoe te gedragen. Als k alleen ben dan gaat t beter ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het zo kut voor je.
Je hoeft niet alleen toch morgen?
Neuh...snap ik welquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik ga wel alleen naar ZH maar dat doe ik altijd al, ik vind t altijd moeilijk als er ieamnd mee is omdat ik mij dan niet weet hoe te gedragen. Als k alleen ben dan gaat t beter ofzoweetniet ik ben raar einz
Mja, dat snap ik dan ook wel weer ja. Sterkte morgen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik ga wel alleen naar ZH maar dat doe ik altijd al, ik vind t altijd moeilijk als er ieamnd mee is omdat ik mij dan niet weet hoe te gedragen. Als k alleen ben dan gaat t beter ofzoweetniet ik ben raar einz
ja maar dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb dus uitslag op mjn benen zitten, ik had laatst al een kelin vlekje gezien maar niet gelijk herkend d at het dit was, dacht gewoon plekje van iets en dat trekt wel weer weg. Wou net teennagels gaan lakken en zag het toen opeens terwijl je het super duidelijk ziet maar t zit aan achterkant van been en nooit opgevallen!!! en toen ging k verder kijken en toen zag k het ook al op andere been zitten maar daar begint het net, dus je ziet al verspreid de vlekjes waar t mee begint zeg maar
Is heel goed te begrijpen hoor!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
IK KEN DAT STUKquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee het was er eentje in een grot ofzo
Ik kan er niet om lachen ofzo maar ik vind het zo ubertofquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Horror, zo ontzettend niks voor mij
Alles met bloed en rondspattende organen![]()
Die echte HEULE slecktequote:Op woensdag 8 mei 2013 09:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan er niet om lachen ofzo maar ik vind het zo ubertofvooral matige horrors, dan knijp ik hem serieus en mn vriend zit ernaast met een
op zijn gezicht
meestal zijn dat ook de films die een 2 op imdb krijgen enzo
Dat zijn de bestequote:
Godverdomme die is slektquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat zijn de beste
Bij spees toen ook met IJs een aantal matigen, oude horrors geziende eerste versie van the hills have eyes enzo
de wat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:21 schreef megamandy het volgende:
SQ! Ik was even in het trouwtopic aan het lurken, maar is de anastasia treatment niets voor jou dan? Omdat je iemand voor je wenkbrauwen zocht. Had mn tante ook gedaan en die epileerde voor haar bruiloft nooit haar wenkbrauwen en het was niet vreemd of wat dan ook.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:32 schreef Sharana_LV het volgende:
new look
http://www.newlook.com/sh(...)ame-poncho_282807760
Dat ei!quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:32 schreef Sharana_LV het volgende:
new look
http://www.newlook.com/sh(...)ame-poncho_282807760
Lachen kan ik sowieso niet om horror, ik word er altijd flink misselijk van als ik naar die grafische bloederige dingen moet kijkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan er niet om lachen ofzo maar ik vind het zo ubertofvooral matige horrors, dan knijp ik hem serieus en mn vriend zit ernaast met een
op zijn gezicht
meestal zijn dat ook de films die een 2 op imdb krijgen enzo
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:44 schreef Incantrix het volgende:
ERMAHGERD DIE PONCHOS WIE GAAT ER BESTELLEN MAG IK MEEDOEN IK WIL ER DRIE
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:48 schreef Incantrix het volgende:
Ik zie alleen geen eiIk zit mobiel, dus ik zie alleen de spookjes. Srsly, wat zijn de verzendkosten enzo? Ik wil die!
Epileren inderdaad, staat goed aangeschreven. Schijn je bij bepaalde Douglas filialen te kunnen laten doen of zo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja wat doet het? Epileren ze daar je oogboog?
Thanks! Eehm, overdag gewoon stage lopen. Vanavond komen mijn mama en stiefpapa op visite en daarna ga ik nog naar een of ander feest met mijn huisgenootje. Morgen eerst uitbrakken en daarna met mijn zus naar een concert en vrijdag vier ik het echt. Dus er is genoeg gepland, haha.quote:Op woensdag 8 mei 2013 07:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Van harte chickfijne dag vandaag! Ga je iets 22-igs doen?
Ik vind het niet meer dan normaal dat je aan de patient vraagt of ie dat wil. Wel is het makkelijker kiezen als ze daar een aanbeveling aan hangenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. 10 minuten binnen geweest.. Doorverwijsbrief naar ziekenhuis voor foto's.
Ik snap soms die dokters hier niet... Ik leg dus uit wat er aan de hand is.. Hij noemt wat opties: Ja kan nog steeds gekneusd zijn; of scheurtje; of toch botbreuk..tjah... "Als je wil; dan kan ik een foto laten maken... ?"
Euh... vraag je dat aan mij?Moet jij dat niet bepalen of je dat noodzaak vindt of niet?
Uiteindelijk maar gezegd dat dat misschien wel slim lijkt aangezien ik iedere week op de baan sta........
Maandag maar afspraak maken met ziekenhuis dus
Jupquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben op gastenboek queeste, wat een hoop afzichtelijkheid is er toch op deze aarde
Geen idee, misschien wel een stroboscoop er bovenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupWij hadden het op een gegeven moment gehad en zijn naar helmond geweest waar men veel gastenboeken hadden en daar een 'simpeler' ontwerp gekozen uiteindelijk (incl. bedankingzakjes en ringendoosje
).
Tip: weet niet wat jullie met je gastenboek doen.. Wij hadden het neergelegd om in te schrijven naar het naar buiten gaan en onze ceremoniemeesters liepen telkens mee op bedanking te geven en 'Vergeet niet in gastenboek te schrijven'; zodat ze er niet straal voorbij liepen met hun dronken kop (wat wel is gebeurd bij mijn neef... Boek lag aan de deur en bijna niemand schreef er in... zonde...)
Ah ik dus totaal nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal dat je aan de patient vraagt of ie dat wil. Wel is het makkelijker kiezen als ze daar een aanbeveling aan hangen
Jonge, dat doen ze in derdewereldlanden!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah ik dus totaal nietWellicht omdat ik de aanpak dan anders gewend ben. Ik ga er vanuit dat ik naar een dokter ga en dat hij gaat bepalen wat er moet gebeuren als ik iets mankeer
(of iig wat hem het beste lijkt... )
Again: Ik vind het niet meer dan logisch dat een dokter zegt: Het lijkt me het best om foto's te laten maken; zodat we zaken kunnen uitsluiten... Niet van "Ja misschien kunnen er foto's gemaakt worden? Wat wil jij?"quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, dat doen ze in derdewereldlanden!![]()
![]()
Het lijkt maar zo'n klein verschil maar op sommige vlakken liggen er echt vele mijlen tussen België en Nederland
Je bent als patiënt altijd vrij om iets niet te willen (is in België net hetzelfde). Het ging mij ook om de manier waarop ie het vroeg. Als ie had gezegd: "Ik zou willen verzoeken om foto's te laten maken..."quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Je mag gewoon niet voor de patiënt beslissen hier. Dat moet de patiënt zelf doen. Je kan alleen dringend adviseren. Daarbij dekt de verzekering niet alles
Je lijkt wel zo'n zestigjare philipsmedewerker die moppert omdat vruuger de werkweek maar 38 uur duurde en hij er na 17 jaar nog niet aan kan wennenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je bent als patiënt altijd vrij om iets niet te willen (is in België net hetzelfde). Het ging mij ook om de manier waarop ie het vroeg. Als ie had gezegd: "Ik zou willen verzoeken om foto's te laten maken..."
Had ik alsnog nee kunnen zeggen; maar het kwam iig iets adviserender over dan zijn vraagstelling nu![]()
Wellicht daarom dat ik het anders gewend ben... En ook omdat je in België gewoon moet betalen aan de dokter en achteraf de verzekering terugstort. Hier is dat idd helemaal anders wat dat betreft.
Ik blijf er moeite mee hebben met het systeem hier...
Hobbel ff naar de appie in je pauze!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:49 schreef PriemGirl het volgende:
Argh kut... mijn brood vergetenLigt nog mooi in de keuken bedenk ik me net gmrpfl *zucht*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
WAS HABEN SIE BESTELLT>quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
Gelukkig hoef ik bijna nooit naar de dokterGa er wel vanuit dat ik er tegen mijn 60ste aan gewend ben
Anyway.... pakketje onderweg woei
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
De nieuwe Vraag Van De Dag hier op kantoor:
"Wat heb je vandaag voor een bloem SQ?""Een paardenbloem jongeuhhh"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee?
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Wa denk je... die jurk van topvintagequote:
Goeie, zou je die ergens kunnen kopen?quote:
Nee, ik zie het causaal verband ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef Mirjam het volgende:
Bloemen in je haar
Voordat ik last van m'n rug kreeg had ik dat altijd, nu nooit meer, geen idee waarom eigenlijk.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef Mirjam het volgende:
Bloemen in je haar
Voordat ik last van m'n rug kreeg had ik dat altijd, nu nooit meer, geen idee waarom eigenlijk.
Die zwarte pencil?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wa denk je... die jurk van topvintage![]()
Enablerquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Weer mee beginnen dan
Past bij je jurk
![]()
H&M hangt er vol mee. Mijn turquoise lelies (zijn er twee op 1 speld) kostten maar 3 ekkiesquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:07 schreef Mirjam het volgende:
Ja ik snap 't ook nietHad ook best wat bloemen, nu niks meer geloof ik. Zal 's kijken of ik weer eens tegen wat leuks aanloop dat niet zo duur is.
Well she has got a point!quote:
Ja idd diequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zwarte pencil?
Ik heb daar het lijf nog niet voor maar die staan jou zo mooi
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Well she has got a point!
Haartjes vijf centimeter langer en dan ben je helemaal hot en happening
Oh dat is wel irritant ja. Maar idd, je eigen werk gaat voor, het is niet jouw schuld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm, baas heeft nieuwe afstudeerstudent aangenomen en die kan mij ook weer beetje helpen met mijn laatste experimenten, heel handig en zo. En vervolgens geeft hij die student 0 informatie, is ie ook bijna niet aanwezig en klopt die student dus voor elk klein dingetje bij mij aan. Daar heb ik dus heul geen tijd voor en het was bij mijn weten ook niet de bedoeling dat ik hem zou coachen. Hij zou wat meelopen met experimenten en zo en dan kan ik hem ook dingen uitleggen, maar op deze manier gaat het mij alleen maar heel veel tijd kosten![]()
De secretaresse vraagt mij ook steeds om dingen mbt zijn project en procedurele dingen en zo maar daar weet ik verder ook niks vanaf en heb eigenlijk geen zin om me daarin te verdiepen.
Vind het heel lullig voor hem, want hij lijkt me een aardige gast en zo, maar ik verwijs hem toch stug door naar mijn baas met z'n vragen
Welke zwarte pencil?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja idd dieMaar kom op... zoooo goedkoop
Ik heb besloten hem ook gewoon naar het werk te dragen met jasje op
Die military durf ik niet naar het werk ivm beheurlijken inkijk
[..]Ja maar toohooooffff
![]()
![]()
Inkijk? Dat valt toch best mee?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja idd dieMaar kom op... zoooo goedkoop
Ik heb besloten hem ook gewoon naar het werk te dragen met jasje op
Die military durf ik niet naar het werk ivm beheurlijken inkijk
[..]Ja maar toohooooffff
![]()
![]()
Groot gelijk ! Vooral als het ook niet de bedoeling is dat jij hem gaat coachen; dan gewoon doorsturen... Imho niet jouw probleemquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm, baas heeft nieuwe afstudeerstudent aangenomen en die kan mij ook weer beetje helpen met mijn laatste experimenten, heel handig en zo. En vervolgens geeft hij die student 0 informatie, is ie ook bijna niet aanwezig en klopt die student dus voor elk klein dingetje bij mij aan. Daar heb ik dus heul geen tijd voor en het was bij mijn weten ook niet de bedoeling dat ik hem zou coachen. Hij zou wat meelopen met experimenten en zo en dan kan ik hem ook dingen uitleggen, maar op deze manier gaat het mij alleen maar heel veel tijd kosten![]()
De secretaresse vraagt mij ook steeds om dingen mbt zijn project en procedurele dingen en zo maar daar weet ik verder ook niks vanaf en heb eigenlijk geen zin om me daarin te verdiepen.
Vind het heel lullig voor hem, want hij lijkt me een aardige gast en zo, maar ik verwijs hem toch stug door naar mijn baas met z'n vragen
http://topvintage.nl/nl/v(...)-pencil-wiggle-dressquote:
Lol so truequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inkijk? Dat valt toch best mee?
Groetjons, de collega van Priem.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)-pencil-wiggle-dress
Ik wil die ook welquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)-pencil-wiggle-dress
En verder?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
En http://topvintage.nl/nl/v(...)at-eye-glasses-black![]()
![]()
Nee dat was het wel weerquote:
Doeeennquote:
ooh valt mee!quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dat was het wel weer![]()
[..]
DoeeennGoeikoop
Pwettyyyyy
Vrijgezellenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb soberso een retetof weekend voor de boeg
nee, helemaal niet. Al had ik al een zeeeeer sterk vermoeden dat het zaterdag zou zijn, omdat ik gewoon erg goed ben in hints interpreterenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vrijgezellen![]()
Vind je het stiekem toch niet een klein beetje leuk dat je weet wanneer het is?
Dat is dan wel een goeden hint jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, helemaal niet. Al had ik al een zeeeeer sterk vermoeden dat het zaterdag zou zijn, omdat ik gewoon erg goed ben in hints interpreteren
Zo was bb zondag ineens het beddengoed van de logeerkamer aan het wassen en heb ik een nichtje dat in Amsterdam woont.
Ik ga ook overal op letten, maar als ik niet weet dat iets uberhaupt in de planning zit, dan ben ik wel te verrassenquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ga ook overal op letten, maar als ik niet weet dat iets uberhaupt in de planning zit, dan ben ik wel te verrassen
Toen mijn oorspronkelijke vrijgezellen niet door kon gaan, had mijn nichtje ons meteen gevraagd voor uit eten een week later. Dit bleek achteraf Plan B Vrijgezellen te zijn, maar ik stond er niet eens meer bij stil dat het er nog van zou komen en ik dacht echt dat we gewoon met z'n vieren uit eten zouden gaan dus daar was ik wel echt door verrast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |