TT, duh.quote:
ew ik ga dat niet eens kijken. Die fotoquote:
Het is de red band-trailer, die's extra ranzig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ew ik ga dat niet eens kijken. Die foto
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ew ik ga dat niet eens kijken. Die foto
Nee hierzo dan. Vlak voor het eten een online game starten van Sniper 2 en dan pissig worden als ik hem twee keer roep. De eerste keer 5 minuten voordat het klaar was als signaal dat het dus bijna klaar was en de tweede keer toen ik het op zijn bord deed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, goffer. Zit die gozert weer te gamen ofzo.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee hierzo dan. Vlak voor het eten een online game starten van Sniper 2 en dan pissig worden als ik hem twee keer roep. De eerste keer 5 minuten voordat het klaar was als signaal dat het dus bijna klaar was en de tweede keer toen ik het op zijn bord deed.
Ik heb een tiener in huis![]()
![]()
.Brum was ook al beaus net. Met die wolfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
wat is lara toch af en toe ook een grafwijf
Die wolven zijn ook kut...altijd maar in packsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
.Brum was ook al beaus net. Met die wolf
Nee het was er eentje in een grot ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die wolven zijn ook kut...altijd maar in packs
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
.Brum was ook al beaus net. Met die wolf
JA MAAR EVIL DEADquote:
Ik moet toch weten of 'ie meegaat jonge.quote:
VERREKTEN AUTISTquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet toch weten of 'ie meegaat jonge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |