TT, duh.quote:
ew ik ga dat niet eens kijken. Die fotoquote:
Het is de red band-trailer, die's extra ranzig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ew ik ga dat niet eens kijken. Die foto
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ew ik ga dat niet eens kijken. Die foto
Nee hierzo dan. Vlak voor het eten een online game starten van Sniper 2 en dan pissig worden als ik hem twee keer roep. De eerste keer 5 minuten voordat het klaar was als signaal dat het dus bijna klaar was en de tweede keer toen ik het op zijn bord deed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, goffer. Zit die gozert weer te gamen ofzo.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee hierzo dan. Vlak voor het eten een online game starten van Sniper 2 en dan pissig worden als ik hem twee keer roep. De eerste keer 5 minuten voordat het klaar was als signaal dat het dus bijna klaar was en de tweede keer toen ik het op zijn bord deed.
Ik heb een tiener in huis![]()
![]()
.Brum was ook al beaus net. Met die wolfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
wat is lara toch af en toe ook een grafwijf
Die wolven zijn ook kut...altijd maar in packsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
.Brum was ook al beaus net. Met die wolf
Nee het was er eentje in een grot ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die wolven zijn ook kut...altijd maar in packs
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
.Brum was ook al beaus net. Met die wolf
JA MAAR EVIL DEADquote:
Ik moet toch weten of 'ie meegaat jonge.quote:
VERREKTEN AUTISTquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet toch weten of 'ie meegaat jonge.
Hij heeft geen WA.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat kan over 2 uur ook wel!
of ff WA sturen dan reageert ie wel als ie moet plassen
Nokia uit het jaar 0 ftw.quote:
Oh eentje maarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee het was er eentje in een grot ofzo
Ik zit echt vol verwondering naar die frontbutt-site te kijken. HOE zitten die proporties.quote:
Erg he? En dan die kledingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit echt vol verwondering naar die frontbutt-site te kijken. HOE zitten die proporties.
Neuh, dit is een linkje naar allemaal dikke mensen foto's (op mijn fb). Maar er zal vast een frontbutt site zijn alleen durf ik daar niet op te googelenquote:
ik ga er ook niet op googelen, what has been seen enzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neuh, dit is een linkje naar allemaal dikke mensen foto's (op mijn fb). Maar er zal vast een frontbutt site zijn alleen durf ik daar niet op te googelen
Ik durf ook niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neuh, dit is een linkje naar allemaal dikke mensen foto's (op mijn fb). Maar er zal vast een frontbutt site zijn alleen durf ik daar niet op te googelen
Wat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Puckzzz het volgende:
Google ik toch, is dit 1 van de afbeeldingen. Like WHUT and Like WHY??
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Puckzzz het volgende:
Google ik toch, is dit 1 van de afbeeldingen. Like WHUT and Like WHY??
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |