Verklaar je nader aan deze niet oorbel dragende dudequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
Jongens met oorbellen![]()
Gay en ordinair
Ja je hebt platte oorbellen met diamantjes maar let op die zijn zoizo nep!.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:13 schreef Woods het volgende:
Geringe tijd draag ik al aan beide oren diamantjes. Maar ik wil vernieuwing, en dan geen ringetjes of schroevendraaiers erdoorheen maar iets platters dan diamant. Bestaat zo iets?
waarom ben je gelijk gay??quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef titta1992 het volgende:
[..]
waarom ben je gelijk gay??
vind wel sexy een jongen die oorbellen heeft.
Snap de commotie ook niet zo, bij sommige die dubbel dragen zijn het wel van die swag idioten en wordt het vaak met laaggeschoolde geassocieerd helaas. Ik draag ze omdat ik het klasse vind staan, en trouwens nu draag ik ook gewoon neppe diamanten. Juwelier zei dat er iets van zilver in zit maar dat interesseert me niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Eckte bazen dragen 14karaat goud in hun eikelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef Woods het volgende:
[..]
Snap de commotie ook niet zo, bij sommige die dubbel dragen zijn het wel van die swag idioten en wordt het vaak met laaggeschoolde geassocieerd helaas. Ik draag ze omdat ik het klasse vind staan, en trouwens nu draag ik ook gewoon neppe diamanten. Juwelier zei dat er iets van zilver in zit maar dat interesseert me niet.
SWSquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Niet luisteren naar die homofoben hier. Chicks diggen oorbellen
Liever laag geschoold en echt dan een iemand die denk dat ie beter en slimmer is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef Woods het volgende:
[..]
Snap de commotie ook niet zo, bij sommige die dubbel dragen zijn het wel van die swag idioten en wordt het vaak met laaggeschoolde geassocieerd helaas. Ik draag ze omdat ik het klasse vind staan, en trouwens nu draag ik ook gewoon neppe diamanten. Juwelier zei dat er iets van zilver in zit maar dat interesseert me niet.
Als of dat sexy isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Eckte bazen dragen 14karaat goud in hun eikelDat is pas een piercing, oorbel is voor mietjes
Whahah zou ik er niet voor over hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Woods het volgende:
[..]
SWS![]()
Na Google geraadpleegd te hebben dit gevonden:
[ afbeelding ]
Nu zien te vinden.Gevonden, ¤229![]()
http://fokkojuweliers.nl/(...)orbellen-mannen.html
Ja ik was vergeten/ wist niet dat 's lands bekende Lucardi of Siebel ook gewoon goedkope oorbellen verkopen. Daar ga ik morgen maar eens heenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:41 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Liever laag geschoold en echt dan een iemand die denk dat ie beter en slimmer is.
Maar knopjes zijn er zal beter denk gewoon juwelier in lopen.
maar met diamantje is vaak wel ietsje dikker.
Maar persoonlijk ringetje vind ik beter.
Lucardi pauperzaak, mag zich nieteens juwelier noemen met zn plastic rommelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja ik was vergeten, wist niet dat 's lands bekende Lucardi of Siebel ook gewoon goedkope oorbellen verkopen. Daar ga ik morgen maar eens heen
Alsof je met een loep gaat kijken of iemands oorbellen echt zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lucardi pauperzaak, mag zich nieteens juwelier noemen met zn plastic rommel
Tis een skere winkel gewoon met zn teringzooi. Wat je er ook koopt het gaat altijd kapot of er flikkeren steentjes uit en het is allemaal nepquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Alsof je met een loep gaat kijken of iemands oorbellen echt zijn
Ach, lekker goedkoop toch. En alsof iemand ziet dat je 20 karaats goud aan je oren hebt hangenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lucardi pauperzaak, mag zich nieteens juwelier noemen met zn plastic rommel
serieus?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja maar dan is een echte juwelier beter ja maar de prijs is er ook naar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tis een skere winkel gewoon met zn teringzooi. Wat je er ook koopt het gaat altijd kapot of er flikkeren steentjes uit en het is allemaal nep
Krijg aids van die oorbellen wat een nichterigheidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Woods het volgende:
[..]
Ach, lekker goedkoop toch. En alsof iemand ziet dat je 20 karaats goud aan je oren hebt hangen![]()
[ afbeelding ] Á ¤20
Guud vind zoizo niksquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Woods het volgende:
[..]
Ach, lekker goedkoop toch. En alsof iemand ziet dat je 20 karaats goud aan je oren hebt hangen![]()
[ afbeelding ] Á ¤20
pfoe das wel swag hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Woods het volgende:
[..]
SWS![]()
Na Google geraadpleegd te hebben dit gevonden:
[ afbeelding ]
Nu zien te vinden.Gevonden, ¤229![]()
http://fokkojuweliers.nl/(...)orbellen-mannen.html
Bijna mijn ¤0,29 ES Energy uitgespogenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Krijg aids van die oorbellen wat een nichterigheidZeker ook grote pet op en van dat plakhaar?
Plakhaar?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:47 schreef MolFan het volgende:
Type wat die oorbelletjes draagt![]()
[ afbeelding ]
Plakhaar
Oorbelletje
Jezelf op de foto zetten
Amai ik krijg er spontaan jeuk van
Wat een rare naam. Yoordiiiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:47 schreef MolFan het volgende:
Type wat die oorbelletjes draagt![]()
[ afbeelding ]
Plakhaar
Oorbelletje
Jezelf op de foto zetten
Leer de term 'swag'quote:
Ik vind het ook wel leukquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:20 schreef Anne het volgende:
Ik vind het nooit zo mooi. Het staat of inderdaad een beetje gay, of juist heel erg asociaal.
Wat denkt de gij te doen in mijn topic?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef TwentyFourr het volgende:
Poll: Oorbellen bij jongens, daarvan zeg ik:
• Hartstikkene leuk!
• Benne gij een hommo ofwa?
• #Swek
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lekker partijdig ook... Ik acht meer dan de helft uit JNG sowieso niet capabel genoeg om een gegrond eigen standpunt te treffen i.p.v. mee te lopen met de meute want stoer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik maak even een poll om de mening van FOK! te staven ten opzichte van oorbellen bij jongens.
Want jij kent JNG zo goed om te weten hoe we zijn. Ga zo door!quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:45 schreef Woods het volgende:
[..]
Lekker partijdig ook... Ik acht meer dan de helft uit JNG sowieso niet capabel genoeg om een gegrond eigen standpunt te treffen i.p.v. mee te lopen met de meute want stoer.
De tokkies die in dit topic voorbij gekomen zijn wel ja. Valt me zwaar tegen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Want jij kent JNG zo goed om te weten hoe we zijn. Ga zo door!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:31 schreef Woods het volgende:
[..]
De tokkies die in dit topic voorbij gekomen zijn wel ja. Valt me zwaar tegen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:41 schreef arachide. het volgende:
Ik vind oorbellen bij jongens echt 10x niks. Ik associeer het met wangsters.
Al vind ik tunnels bij een jongen wel tof. Maar ook niet meer dan 20mm
Grappig dat je het zo oppakt. Ik zit er iig niet mee.quote:
Oke, noem de users van mijn subforum dan ook geen tokkies, incapabel of wat dan ook. Stel je vraag en krijg je antwoord.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:43 schreef Woods het volgende:
[..]
Grappig dat je het zo oppakt. Ik zit er iig niet mee.
Maak je toch lekker je eigen poll.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:45 schreef Woods het volgende:
[..]
Lekker partijdig ook... Ik acht meer dan de helft uit JNG sowieso niet capabel genoeg om een gegrond eigen standpunt te treffen i.p.v. mee te lopen met de meute want stoer.
Jesus... hier eindigt het toch echt hoor, want je vergelijking gaat hélémaal niet op. Je slaat een modderfiguur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maak je toch lekker je eigen poll.
Tevens is het heerlijk ironisch om de helft van JNG 'niet capabel genoeg' te noemen en hierin de zin 'mee te lopen met de meute want stoer' te gebruiken, terwijl je zelf diamantjes in je oor hebt zitten à la niveau panterprint. Gelukkig loop jij niet mee met de meute.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:27 schreef Woods het volgende:
[..]
Jesus... hier eindigt het toch echt hoor, want je vergelijking gaat hélémaal niet op. Je slaat een modderfiguur.
Nee hoor, waarom zou ik? Het geeft maar weer eens goed aan hoe het overgrote deel van JNG zich voordoet en ik hier snel mijn biezen pak en vertrek.quote:
Heb al genoeg gaten joh, tunnelsquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, noem de users van mijn subforum dan ook geen tokkies, incapabel of wat dan ook. Stel je vraag en krijg je antwoord.
quote:Type wat die oorbelletjes draagt![]()
[ afbeelding ]
Plakhaar
Oorbelletje
Jezelf op de foto zetten
quote:Ik moet direct denken aan die gasten met een hardcore petje op en 3 ringen in hun orenheeft. Gesorteerd op maat.
quote:Jongens met oorbellen![]()
Gay en ordinair
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:27 schreef Woods het volgende:
[..]
Jesus... hier eindigt het toch echt hoor, want je vergelijking gaat hélémaal niet op. Je slaat een modderfiguur.
Jij bent echt zó te oud voor JONG, want je bent al bijna volwassen genoeg om je eigen mening te nuanceren! Feli!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:36 schreef Woods het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom zou ik? Het geeft maar weer eens goed aan hoe het overgrote deel van JNG zich voordoet en ik hier snel mijn biezen pak en vertrek.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 02:14 schreef smitjew het volgende:
Als je kamper wijfen wilt versieren moet je oorbellen dragen.
Ik weet dat het verleidelijk is om keihard te gaan bashen (foei ara!), maar hou het ontopicquote:Op donderdag 9 mei 2013 02:12 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jij bent echt zó te oud voor JONG, want je bent al bijna volwassen genoeg om je eigen mening te nuanceren! Feli!
Klas + niveau?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:25 schreef hafcfan het volgende:
Oorbellen trekken wel veel meiden aan merk ik aan de jongens bij mij uit de klas. Vind het zelf ook wel mooi.
Heb zowaar weer 0,21 x ¤15 aan belasting betaald voor die paupers, wel mooie bellen thoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:04 schreef Baje het volgende:
Wat een bazen in dit topic. Haat aan die paupers. Wij maar weer belasting betalen voor hun uitkering.
Je bedoelt 15 x 100 / 121. Rekenen kan je dus ook niet. Dus geen sprake van een vooroordeel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:48 schreef Woods het volgende:
[..]
Heb zowaar weer 0,21 x ¤15 aan belasting betaald voor die paupers, wel mooie bellen tho
Zegt iemand die nep diamanten oorbellen draagt omdat het "klasse" staat. Is gewoon van kijk mij eens diamant hebben ik ben zo rijk dat mijn fietslicht het nog doet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:45 schreef Woods het volgende:
[..]
Je bedoelt 15x0,79 ?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:08 schreef Baje het volgende:
[..]
Je bedoelt 15 x 100 / 121. Rekenen kan je dus ook niet. Dus geen sprake van een vooroordeel.
Dit heeft niks met reken te makenquote:Op zondag 19 mei 2013 03:08 schreef Baje het volgende:
[..]
Je bedoelt 15 x 100 / 121. Rekenen kan je dus ook niet. Dus geen sprake van een vooroordeel.
Ik wilde er gewoon mee zeggen dat ik weer een aantal centen heb gedoneerd aan de overheid middels een sommetje, echter 121% | 100%quote:
Van die diamant oorbelletjes bij een man zijn het tegenovergestelde van klasse.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik draag ze omdat ik het klasse vind staan,
Ach, zo houden we het rekenen nog actueel onder jongeren.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:19 schreef arachide. het volgende:
Kan al dit gereken voor dummies ergens anders?
Vraag me af hoe jij eruit ziet?quote:
Ja, en genoeg meiden die het niet leuk vinden. Waaronder ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:59 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Vraag me af hoe jij eruit ziet?
Ga niet lopen haten als het zelf niet bij je past..
Genoeg meids die het leuk vinden staan hoor.. Maar dan moet je ook niet te groot en te opvallende oorbellen nemen..
Oh sorry dacht dat je een jongen was. Maar ja fair enough I guess.. Stel je kwam een jongen tegen en hij had oorbellen aan maar voor de rest was alles perfect kwa uiterlijk zou je hem skippen?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:00 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ja, en genoeg meiden die het niet leuk vinden. Waaronder ik.
Dan zou ik zeggen: doe je oorbellen uit als je met mij bentquote:Op maandag 20 mei 2013 17:08 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Oh sorry dacht dat je een jongen was. Maar ja fair enough I guess.. Stel je kwam een jongen tegen en hij had oorbellen aan maar voor de rest was alles perfect kwa uiterlijk zou je hem skippen?
Zolang het bij je past kan het gewoon hoor..
Haha ja idd..quote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef zwerty het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: doe je oorbellen uit als je met mij bent
watquote:Op maandag 20 mei 2013 17:25 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Haha ja idd..
Als je echte mooie oorbellen wilt dan loop je al rond de 200-300 EU voor een setje FYI dus drm.. Als je met fake plastic opvallende oorbellen gaat lopen showen dan begrijp ik het wel..
Ja mmquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
8-12% goud? Je bedoelt misschien diamant?
Snap het niet. Mensen haten op jongens met oorbellen, maar jij probeert het onderscheid te maken tussen mensen met lelijke (nep) oorbellen en mooie (dure) oorbellen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Mensen gaan haten op jongens die oorbellen dragen die in mijn mening lelijk zijn
Ja en die gebruiken dan voorbeelden van lelijke oorbellen kijk als je het niet kan waarderen oke maar ga dan niet haten (Y)quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Snap het niet. Mensen haten op jongens met oorbellen, maar jij probeert het onderscheid te maken tussen mensen met lelijke (nep) oorbellen en mooie (dure) oorbellen?
Ik heb vroeger een oorbel gedragen. Niks mis mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |