Verklaar je nader aan deze niet oorbel dragende dudequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
Jongens met oorbellen![]()
Gay en ordinair
Ja je hebt platte oorbellen met diamantjes maar let op die zijn zoizo nep!.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:13 schreef Woods het volgende:
Geringe tijd draag ik al aan beide oren diamantjes. Maar ik wil vernieuwing, en dan geen ringetjes of schroevendraaiers erdoorheen maar iets platters dan diamant. Bestaat zo iets?
waarom ben je gelijk gay??quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef titta1992 het volgende:
[..]
waarom ben je gelijk gay??
vind wel sexy een jongen die oorbellen heeft.
Snap de commotie ook niet zo, bij sommige die dubbel dragen zijn het wel van die swag idioten en wordt het vaak met laaggeschoolde geassocieerd helaas. Ik draag ze omdat ik het klasse vind staan, en trouwens nu draag ik ook gewoon neppe diamanten. Juwelier zei dat er iets van zilver in zit maar dat interesseert me niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef titta1992 het volgende:
[..]
waarom ben je gelijk gay??
vind wel sexy een jongen die oorbellen heeft.
Eckte bazen dragen 14karaat goud in hun eikelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef Woods het volgende:
[..]
Snap de commotie ook niet zo, bij sommige die dubbel dragen zijn het wel van die swag idioten en wordt het vaak met laaggeschoolde geassocieerd helaas. Ik draag ze omdat ik het klasse vind staan, en trouwens nu draag ik ook gewoon neppe diamanten. Juwelier zei dat er iets van zilver in zit maar dat interesseert me niet.
SWSquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Niet luisteren naar die homofoben hier. Chicks diggen oorbellen
Liever laag geschoold en echt dan een iemand die denk dat ie beter en slimmer is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef Woods het volgende:
[..]
Snap de commotie ook niet zo, bij sommige die dubbel dragen zijn het wel van die swag idioten en wordt het vaak met laaggeschoolde geassocieerd helaas. Ik draag ze omdat ik het klasse vind staan, en trouwens nu draag ik ook gewoon neppe diamanten. Juwelier zei dat er iets van zilver in zit maar dat interesseert me niet.
Als of dat sexy isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Eckte bazen dragen 14karaat goud in hun eikelDat is pas een piercing, oorbel is voor mietjes
Whahah zou ik er niet voor over hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Woods het volgende:
[..]
SWS![]()
Na Google geraadpleegd te hebben dit gevonden:
[ afbeelding ]
Nu zien te vinden.Gevonden, ¤229![]()
http://fokkojuweliers.nl/(...)orbellen-mannen.html
Ja ik was vergeten/ wist niet dat 's lands bekende Lucardi of Siebel ook gewoon goedkope oorbellen verkopen. Daar ga ik morgen maar eens heenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:41 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Liever laag geschoold en echt dan een iemand die denk dat ie beter en slimmer is.
Maar knopjes zijn er zal beter denk gewoon juwelier in lopen.
maar met diamantje is vaak wel ietsje dikker.
Maar persoonlijk ringetje vind ik beter.
Lucardi pauperzaak, mag zich nieteens juwelier noemen met zn plastic rommelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja ik was vergeten, wist niet dat 's lands bekende Lucardi of Siebel ook gewoon goedkope oorbellen verkopen. Daar ga ik morgen maar eens heen
Alsof je met een loep gaat kijken of iemands oorbellen echt zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lucardi pauperzaak, mag zich nieteens juwelier noemen met zn plastic rommel
Tis een skere winkel gewoon met zn teringzooi. Wat je er ook koopt het gaat altijd kapot of er flikkeren steentjes uit en het is allemaal nepquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Alsof je met een loep gaat kijken of iemands oorbellen echt zijn
Ach, lekker goedkoop toch. En alsof iemand ziet dat je 20 karaats goud aan je oren hebt hangenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lucardi pauperzaak, mag zich nieteens juwelier noemen met zn plastic rommel
serieus?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:37 schreef Woods het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |