abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126183014
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_126183069
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat?
https://play.google.com/s(...)m.timsu.astrid&hl=en

Eind juni een bruiloft die leuk ende gezellig moet worden *O* en ik wil een jurrekie *O* :D
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:11:06 #3
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126183114
@Dido: je kan echt niet zomaar een leerling naar huis sturen om wat ze aanhebben hoor! :D Tenzij het in de schoolregels staat, zoals bij een reformatorische school. Iniminibroekjes zijn hip, maar meestal zit er een zwarte :') panty onder. Ik vind leerlingen er zo vaak niet uitzien, maar ik ga ze echt niet naar huis sturen. als er minder aan zit dan een bikini zou ik wel de teamleider even inschakelen :P
Kwak
pi_126183163
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
@Dido: je kan echt niet zomaar een leerling naar huis sturen om wat ze aanhebben hoor! :D Tenzij het in de schoolregels staat, zoals bij een reformatorische school. Iniminibroekjes zijn hip, maar meestal zit er een zwarte :') panty onder. Ik vind leerlingen er zo vaak niet uitzien, maar ik ga ze echt niet naar huis sturen. als er minder aan zit dan een bikini zou ik wel de teamleider even inschakelen :P
Ik dacht precies hetzelfde :D Dat kun je toch niet doen joh! :D
pi_126183188
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het leuke van een day zero project is dat je het nog eens ergens neerknalt en je jezelf kunt belonen voor ieder behaald doel. '
Zo weet ik dat verschillende mensen hier een day zero doel hebben met Karaoke, dus daar voorzie ik een meeting. :D
ik zou absoluut nooit iets met het woord karaoke erin als doel hebben :{w
compact en kleverig.
pi_126183227
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

https://play.google.com/s(...)m.timsu.astrid&hl=en

Eind juni een bruiloft die leuk ende gezellig moet worden *O* en ik wil een jurrekie *O* :D
ik heb geen android :@

En misschien is het wel iets om voor mezelf een beetje te kijken wat ik wanneer zou willen doen. Dan heb je in elk geval dáár een beeld van.
compact en kleverig.
pi_126183272
quote:
Dat dacht ik dus ook.
pi_126183300
En nu wil ik ook Day 0 gaan doen, met SingStar :D
pi_126183602
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik zou absoluut nooit iets met het woord karaoke erin als doel hebben :{w
Hehehehe, ik ga een karaoke duet zingen.
Deze bijvoorbeeld:
O+
Of deze:
:D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:26:15 #10
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126183928
quote:
:D is nog nooit gebeurd, maar zou wel moeten, vind ik ;) ik zou het iig wel bespreekbaar maken. Ik had op school ook een meisje van 13 in de brugklas met een megadecolleté. En die had verkering met jongens van 18 uit de hoogste klassen. Ja gek hè :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:28:16 #11
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126184023
Het was dus een hypothetische situatie: als ze zo bij mij in de les zouden komen...

En nee, ze droegen geen panty. Dan was het nog enigszins acceptabel geweest.
And eternity in an hour.
pi_126184207
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:28 schreef _Dido_ het volgende:
Het was dus een hypothetische situatie: als ze zo bij mij in de les zouden komen...

En nee, ze droegen geen panty. Dan was het nog enigszins acceptabel geweest.
En in dezelfde hypothetische situatie betwijfel ik ten zeerste of je in je recht zou staan als je zo'n studente uit de klas zou sturen :P

Avondeten was aardappelen, spinazie & chipolata worstjes. Was lekker :Y Nog geen last van mijn buik... *klopt af*

Zo lekker film kijken in bed O+
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:32:46 #13
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126184260
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:D is nog nooit gebeurd, maar zou wel moeten, vind ik ;) ik zou het iig wel bespreekbaar maken. Ik had op school ook een meisje van 13 in de brugklas met een megadecolleté. En die had verkering met jongens van 18 uit de hoogste klassen. Ja gek hè :')
Ik vind dat je dan je taak als docent te buiten gaat. Prima om het te signaleren als dat meisje bijvoorbeeld ook grensoverschrijdend gedrag vertoont of als er een vermoeden is van problemen thuis/misbruik in een relatie, maar verder heb je als docent niet de taak om dat te bepalen voor een leerling (wat je er zelf ook van vindt).

Ik besteed in mentorlessen wel aandacht aan loverboys en seksueel grensoverschrijdend gedrag, overigens, maar de regels voor wat wel en niet kan qua kleding zijn toch echt aan de ouders... wat niet betekent dat je op een ouderavond niet tegen de ouders kunt zeggen dat het je opvalt dat een leerling zich bijvoorbeeld uitdagend kleedt, en dan te vragen of ze dat herkennen (misschien trekt ze haar coltrui op school pas uit). Als ze dan vervolgens aangeven dat ze het geen probleem vinden kun je hooguit nog zeggen dat je merkt dat oudere jongens er wel op reageren, maar je kunt nooit in zo'n gesprek doen alsof jij een betere opvoeder zou zijn - want dat doe je impliciet door te zeggen dat het kind ongepast gekleed gaat.
Kwak
pi_126184263
Oh, aanrader: Frankenweenie O+ O+ O+

Misschien heb ik die al eens genoemd, maar hij is écht tof :Y
pi_126184392
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik heb toch zo de schurft aan 'iets bespreekbaar maken'. Bespreek het gewoon!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_126184523
Ben toch echt een keer weggestuurd zelfs nog voor de les omdat m'n hoofd de leraar niet aanstond :@
Zal waarschijnlijk te maken gehad hebben met z'n burn-out waar die later mee kampte want toen ik dat vertelde tegen de afdelingshoofd moest ik maar in de aula zitten nadat hij was gaan navragen bij de leraar zelf.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, aanrader: Frankenweenie O+ O+ O+

[ afbeelding ]

Misschien heb ik die al eens genoemd, maar hij is écht tof :Y
Tim Burton films O+

Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_126184577
Oh ja, lijst.
• 3x5 squat 30 kg, 16 x opdrukken (op tenen), 12 dips
• bak griekse yoghurt, banaan, kokosrasp, nootjes, zaden
• bakje 1: gehaktbal, spinaziericottataart
• bakje 2: spekbokking, komkommer
• bakje 3: geblenderd banaan, appel, kokosmelk
• beker: geblenderd banaan, kokosmelk (dun)
• kantoorfruit: 3 appels 3 peren denk ik
• koekjes: 10
• avondeten: gebakken makreelfilet, zuurkool, half aardappeltje

('s ochtend kan ik beter hardlopen dan 's middags, maar krachttraining beter midden overdag. Gistermiddag deed ik 2 keer een setje van 3x5 squat 50 kilo)
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:43:18 #18
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126184774
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef sigme het volgende:
Oh ja, lijst.
• 3x5 squat 30 kg, 16 x opdrukken (op tenen), 12 dips
• bak griekse yoghurt, banaan, kokosrasp, nootjes, zaden
• bakje 1: gehaktbal, spinaziericottataart
• bakje 2: spekbokking, komkommer
• bakje 3: geblenderd banaan, appel, kokosmelk
• beker: geblenderd banaan, kokosmelk (dun)
• kantoorfruit: 3 appels 3 peren denk ik
• koekjes: 10
• avondeten: gebakken makreelfilet, zuurkool, half aardappeltje

('s ochtend kan ik beter hardlopen dan 's middags, maar krachttraining beter midden overdag. Gistermiddag deed ik 2 keer een setje van 3x5 squat 50 kilo)
wat zul jij veel afwas hebben :P

Jillian :W
And eternity in an hour.
pi_126184809
Haat aan dikke amandelen :(
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:45:07 #20
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126184865
@ kwak: rustig maar, ik hang vooral de internetheld uit :P Dat ik dingen zou wíllen doen en er het mijne van denk betekent niet dat ik ze ook echt doe.
And eternity in an hour.
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2013 @ 19:48:21 #21
70532 loveli
N
pi_126185016
Bij ons werd wel op kleding aangesproken, stond in het regelement ook. En als ik om me heen kijk word ik voorstander van schooluniform (als het zou werken). Sommige kinders hebben geen idee...
crap in = crap out
pi_126185053
Heb geen day-0-lijstje maar heb me wel voorgenomen een heleboel Disney-films opnieuw te kijken omdat ik ze alleen gezien heb toen ik jong was.

:') gek hoe verwend we tegenwoordig eigenlijk zijn met bandbreedte...
Keek naar m'n hengel en zag 'maar' 2,5MB/s

15jr geleden was ik blij dat ik 8kb/s had :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:49:41 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126185088
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef loveli het volgende:
Bij ons werd wel op kleding aangesproken, stond in het regelement ook. En als ik om me heen kijk word ik voorstander van schooluniform (als het zou werken). Sommige kinders hebben geen idee...
Zelfs mijn kinderen vinden een schooluniform een goed idee. Jammer dat het niet doorgevoerd wordt
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:02:43 #24
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126185747
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zelfs mijn kinderen vinden een schooluniform een goed idee. Jammer dat het niet doorgevoerd wordt
zonder schooluniform kon ik me in elk geval nog een beetje leuk kleden voor mijn formaat, in schooluniform zie je pas écht goed wie er geen standaardmaten hebben (of dat nou dik dun lang of kort is)
Kwak
pi_126186512
Pfff wat een dag, te veel te doen in te weinig tijd...
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:20:04 #26
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126186777
Zo, dat was Jillian dag 7. Ik dacht bij bepaalde oefeningen wel een stapje hoger te kunnen met gewichtjes, maar 2 kg bleek toch echt even te veel. En toen ik ging wisselen, wilde 1,5 kg ook niet meer :').

Nu even douchen en dan met thee Game of Thrones en Bates Motel kijken O+.
And eternity in an hour.
pi_126186850
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef loveli het volgende:
mijn dochter wil buiktruitjes enzo aan :X
Ik droeg dat zelf vroeger ook,begrijp niet dat mn moeder dat toeliet :')

Ik vind het alleen lastig uit te leggen waarom ze dat niet mag. Ik zeg meestal dat niet iedereen er hetzelfde naar kijkt en dat ik niet wil dat mensen andere ideeen krijgen ofzo.
Alleen zie ik haar er dus wel voor aan dat ze zich straks op school om gaat kleden ofzo :X
compact en kleverig.
pi_126187047
Ohai! Kapot :')
pi_126187101
Ik kan nog steeds met afschuw terugdenken aan die ene werkelijk totaal doorschijnende witte bloes, metzonder niks eronder. En dat een van de klasgenoten me daarop wees door in de klas te roepen dat die daar geen bh aan had. M'n moeder had best mogen ingrijpen voordat ik naar school fietste :+.
pi_126187321
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:26 schreef sigme het volgende:
Ik kan nog steeds met afschuw terugdenken aan die ene werkelijk totaal doorschijnende witte bloes, metzonder niks eronder. En dat een van de klasgenoten me daarop wees door in de klas te roepen dat die daar geen bh aan had. M'n moeder had best mogen ingrijpen voordat ik naar school fietste :+.

Ik heb het een soort van omgekeerd. Niet zozeer skimpy kleding, maar wel erg fout. Mijn ik-denk-er-met-afschuw-aan-terug-outfit is de geruite tuinbroek met oranje trui eronder :X Dat was halverwege de middelbare school ofzo :')

Of in de brugklas het strakke rode truitje met giletje er overheen en houten kralenketting. Ik dacht dat ik zó hip was :')
pi_126187328
Ooh sigme dat meen je! Lukkig tot de max haha.

Mijn grootste flater waren van die grote zwarte laarzen met plateauzolen gecombineerd met een extreem strakke groene leren broek en paars haar. Wel tof dat mn mam niet moeilijk deed!

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 07-05-2013 20:36:20 ]
pi_126187418
Oh, en 6 jaar geleden ofzo, droeg ik een zwart spijkerstofachtig jurkje, zonder truitje of legging/dikke panty eronder. Vond ik sexy :Y

Jaar later ongeveer trok ik het nog eens aan en toen viel me op hoe ongelooflijk kort en diep uitgesneden dat ding was :') Zal best dat ik me er trampy sexy in voelde :+
pi_126187426
Coco sexy plexie hoor!

Ik had ook zo'n kek rond nerdbrilletje :')
pi_126187492
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef Perruche het volgende:
Ooh sigme dat meen je! Lukkig tot de max haha.

Mijn grootste flater waren van die grote zwarte laarzen met plateauzolen gecombineerd met een extreem strakke groene leren broek en paars haar. Wel tif dat mn mam niet moeilijk deed!
NEEE! Heb je die schoenen gehad :D :D De ergste variant was die met de schoendooszool. Ik zat in 6vwo toen dat hip raakte, en wij waren net oud genoeg om in te zien hoe erg dat was :D Ik vergeet nooit meer het hele dunne brugklasmeisje waar die schoenen gewoon mee wegliepen O+
pi_126187578
Ja ik was ook nogal mager dus heeft er vast zeer sexy uitgezien :D
pi_126187749

Zoiets? :D

Maar ach, ik heb genoeg vreselijke combinaties aangehad, dus ik mag niks zeggen :P :+
pi_126187867
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en 6 jaar geleden ofzo, droeg ik een zwart spijkerstofachtig jurkje, zonder truitje of legging/dikke panty eronder. Vond ik sexy :Y

Jaar later ongeveer trok ik het nog eens aan en toen viel me op hoe ongelooflijk kort en diep uitgesneden dat ding was :') Zal best dat ik me er trampy sexy in voelde :+
Oh, ik heb ook nog een tijd in 'jurkjes' gelopen die eigenlijk lange t-shirts waren. Op kantoor nota bene. En omdat ik niet wou doen alsof die dingen veels te kort waren, boog ik ook gewoon voorover enzo. Ach ja.
pi_126188139
Mwhehehehe ja zulke iets meer gothic en iets minder zool... Lekker hoor.
pi_126188402
Dit was een tijdje mijn favo outfit

Dat ging nog wel, maar ik deoeg dus heeel vaak buiktruitjes en heel hoge hakken vanaf mn veertiende ofzo :@
compact en kleverig.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:53:37 #40
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126188546

Deze had ik tien jaar geleden :Y Met fluorescerend groene veters :')

En je kon er nog wel eens lekker iemand mee schoppen :@. Ze waren loodzwaar, overigens, vgl bij normale schoenen.
And eternity in an hour.
pi_126188658
Tondeuse-kapsel, nike's, trainingspak, oorbelletje, gouden ketting, en dat zo'n 5jr lang :+
pi_126188839
:W

Raar dat ze een kerstfilm uitzenden zo in mei. Maar Die Hard O+
  dinsdag 7 mei 2013 @ 21:02:13 #43
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126188949
Wil ik Astrid downen, lees ik dit: http://www.telegraaf.nl/d(...)_en_stopgezet__.html
And eternity in an hour.
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2013 @ 21:43:01 #44
70532 loveli
N
pi_126191535
Heb ook kleding gehad die ik nu nog niet eens naar m'n werk zou dragen :')
crap in = crap out
  dinsdag 7 mei 2013 @ 21:44:46 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126191654
Mijn kleding van mijn puberjaren heb ik al vaker omschreven geloof ik, vond laatst wel foto-pareltjes van de periode ervoor, als peuter met houthakkersoverhemdje + spijkerbroek enzo, mijn ouders waren niet echt van de droppige meisjeskleding, moest bijna altijd 'stoer' :+

Even materiaal bijzoeken ter uwer vermaeck *O*

Goeie outfit ook van mevrouw Brownie! :Y

[ Bericht 15% gewijzigd door MariaEtcetera op 07-05-2013 21:52:29 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2013 @ 21:46:31 #46
70532 loveli
N
pi_126191752
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:53 schreef _Dido_ het volgende:
[ afbeelding ]

Deze had ik tien jaar geleden :Y Met fluorescerend groene veters :')

En je kon er nog wel eens lekker iemand mee schoppen :@. Ze waren loodzwaar, overigens, vgl bij normale schoenen.
Jij hebt je dag niet helemaal?!
crap in = crap out
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:03:32 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126192857
Haal ze zo wel weer weg maar in kader van kledingperikelen, ik leek ietwat op een jongetje :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door MariaEtcetera op 07-05-2013 23:22:14 ]
pi_126193369
Maria!! O+ O+
pi_126193729
Jij bent een van de weinigen die ik ken die gewoon wegkomt met een pinguinsjaal. :D
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:21:31 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126194107
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria!! O+ O+
Of... Mario? :7 (8>

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jij bent een van de weinigen die ik ken die gewoon wegkomt met een pinguinsjaal. :D
Ik heb er tegenwoordig een met konijntjes :D :') :+
pi_126194218
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn kleding van mijn puberjaren heb ik al vaker omschreven geloof ik, vond laatst wel foto-pareltjes van de periode ervoor, als peuter met houthakkersoverhemdje + spijkerbroek enzo, mijn ouders waren niet echt van de droppige meisjeskleding, moest bijna altijd 'stoer' :+

Even materiaal bijzoeken ter uwer vermaeck *O*

Goeie outfit ook van mevrouw Brownie! :Y
vooral dat kanten broekje ook wat onder dat spijkerbroekje moest :')

Dat houthakkersbloesje is schattig O+
compact en kleverig.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:24:31 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126194322
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

vooral dat kanten broekje ook wat onder dat spijkerbroekje moest :')

Dat houthakkersbloesje is schattig O+
Was dat kant ja? :D Ik twijfelde nog! Soort Punk-achtige periode? :7
pi_126194552
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Was dat kant ja? :D Ik twijfelde nog! Soort Punk-achtige periode? :7
nee, ik koos gewoon echt wat ik zelf mooi vond. Ik had ook een of ander bijna neon-paars buiktruitje met doorzichtige mouwen en een lange zwarte velours jurk met van die lange ounten aan de mouwen, tot op de grond, dat was dan weer vrij gothic... Was niet echt iets over te zeggen :')
compact en kleverig.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:29:01 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126194652
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, ik koos gewoon echt wat ik zelf mooi vond. Ik had ook een of ander bijna neon-paars buiktruitje met doorzichtige mouwen en een lange zwarte velours jurk met van die lange ounten aan de mouwen, tot op de grond, dat was dan weer vrij gothic... Was niet echt iets over te zeggen :')
Oe zo'n zwarte velours jurk heb ik ook nog ergens geloof ik :7 Achja, experimentele fases enzo he! Schijnt erbij te horen..? :+
pi_126195033
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe zo'n zwarte velours jurk heb ik ook nog ergens geloof ik :7 Achja, experimentele fases enzo he! Schijnt erbij te horen..? :+
ik vond het wel prettig dat ik aan kon doen wat ik wilde en niet het idee had dat ik me aan moest passen aan anderen.
compact en kleverig.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:42:00 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126195505
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vond het wel prettig dat ik aan kon doen wat ik wilde en niet het idee had dat ik me aan moest passen aan anderen.
Da's dan ook weer zo :Y En tof dat dat mocht ook!
pi_126195881
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Da's dan ook weer zo :Y En tof dat dat mocht ook!
mn moeder had achteraf wel afen toe op de rem mogen trappen hoor ;)
Ik was soms echt wel wat te sexy gekleed voor school, al toen ik 13/14 was ofzo :X
compact en kleverig.
pi_126195963
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 23:17:21 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126197925
8 jaar geleden was het voornamelijk allemaal zwart :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 7 mei 2013 @ 23:21:48 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126198296
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
8 jaar geleden was het voornamelijk allemaal zwart :')
SPOILER
Mooi zwart is niet lelijk toch! :+

Bedtijd! w/
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2013 @ 23:36:32 #61
70532 loveli
N
pi_126199407
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 18:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tink, doe gewoon een leuk jurkje.
Zoiets bijvoorbeeld:

King Louie heeft ook leuke jurkjes die netjes zijn, maar niet te formeel. :)
Dat soort stof is te koop in de betere stoffenzaak (als die nog te vinden is). Ene kant wit, andere kant patroon. Kun je leuke jurkjes mee maken die jou goed staan.
crap in = crap out
pi_126199639
Zag pas op de stoffenmarkt ook van zulke stoffen, maar wilde eerst maar een beetje leren naaien met goedkope stofjes. Dan is het niet zo erg als ik het verpruts. :P
Maar ik vind het stofje dus ook geweldig. O+
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2013 @ 23:41:22 #63
70532 loveli
N
pi_126199701
Weet je nog stoffenmarkten? Wil morgen gaan zoeken tussen Schiphol en R'dam.
crap in = crap out
pi_126199901
http://www.stoffenbeurs.nl/
http://www.stoffenspektakel.nl/
Maar die hebben morgen niets. Wel volgende week in Dordrecht. :)

Morgen is er ook de Haagse Markt, daar staan ook redelijk wat stoffenkramen.
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 7 mei 2013 @ 23:58:58 #65
70532 loveli
N
pi_126200626
Digitale tijdperk :') M'n logee stuurt vanaf mijn laptop via FB berichtjes dat ik film moet kijken :')
crap in = crap out
pi_126200869
Ah, ik kijk songfestival. :P
Uit 1987.
Ook leuk. :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 8 mei 2013 @ 01:22:45 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126203481
Voor de liefhebbers, Aldi en LIdl hebben vanaf morgen ofzo weer hardloopkleding.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 8 mei 2013 @ 07:34:15 #68
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126204810
Mogguh!

quote:
3s.gif Op woensdag 8 mei 2013 01:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Voor de liefhebbers, Aldi en LIdl hebben vanaf morgen ofzo weer hardloopkleding.
goeie!

Ik hoor het ook graag als ze gewichtjes hebben :P of een gereedschapskist, die moet ik ook nog.

Beetje veel havermout en Brinta in m'n melk gedaan. Krijg het amper weg als het zo stijf is :')

Dadelijk naar het ziekenhuis, niets ernstigs hoor ;) oh trouwens, het steeds wakker worden 's nachts is al ruim een week helemaal over *O*

Naja, vanmiddag nog even werken en dan weekend *O* moet wel aan de studie, maar goed :')
And eternity in an hour.
pi_126204953
Morning :W over een uurtje voor het eerst naar een beautysalon.....
pi_126205006
Mogguh!

Wij gaan zo een stukje treinen naar Kutna Hora. Ik hoop dat het 't waard is dat ik erg vroeg ben opgestaan in mijn vakantie.

En damn, ze hebben hier gewoon echt lekker bier! Nederlands bier heeft zo'n zware bittere nasmaak maar dat is hier helemaal niet :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_126205349
Mogguh :O
pi_126205611
ohai!

Inderdaad skoap :O

planning:
O: 3 allisson bth (2 met halve avocado, 1 met nutella)
T: groene paprika, banaan
L: salade met 2 eitjes of kip & een broodje of soep, of een warme maaltijd
T: 125 gr griekse yoghurt met kersen en cruesli
D: verjaardag dus keine anhung

B: 40 minuten fietsen
S: lesje in de sportschool
pi_126205707
Mogguh!

Lijstjes:
Gisteren:
O: kwark, banaan, minder muesli dan anders
T: appel
L: rest van de couscous met veel groente, dikke boterham met een gekookt ei
D: Misschien wel 2 boterhammen voor het hardlopen en nog een boterham met vis na het lopen. Maar misschien ook iets anders 2 bagels met zelfgemaakt houmous, tomaat en komkommer
S: 7 km hardlopen
B: mijn nieuwe kinectspelletje testen

Planning:
O: Kwark, muesli
L: 3 bth kipgrilworst, rest houmous met wat wortels en komkommer
D: ?
B: mijn nieuwe kinectspelletje testen
S: Jillian
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_126205751
Goedemorgen!

Aurum, veel plezier jullie O+
pi_126205785
Riep er iemand koffie?! :O
c_/

Gaat er trouwens wel ruig aan toe daar bij An op yogakamp :o
pi_126205896
Mogge!
Het is stom, maar ik voel me nog steeds even bedrukt wanneer een puberjongetje langs fietst en 'lelijk' tegen je zegt in het voorbijgaan. Wanneer hou je op met dat aantrekken en wanneer houden die jongetjes op met dat zeggen :{
pi_126205941
Gebeurt dat joh?! :o :{ :*
pi_126205982
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Het is stom, maar ik voel me nog steeds even bedrukt wanneer een puberjongetje langs fietst en 'lelijk' tegen je zegt in het voorbijgaan. Wanneer hou je op met dat aantrekken en wanneer houden die jongetjes op met dat zeggen :{
Ik ben een keer uitgescholden door een jochie van 3-4? Moeders was in de tuin bezig en het ventje begon gewoon 'vieze vette zeug' te roepen :') Mooie opvoeding! En toch trok ik het me nog aan ook 8)7 Ik denk dat het aan ons ligt, dat we het ons aantrekken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126206109
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:08 schreef V1z0R het volgende:
Gebeurt dat joh?! :o :{ :*
Blijkbaar. Ik denk dan ook weer, is het echt zo erg gesteld met me dat t uitgesproken moet worden. Verbaas ik me dan weer over.
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:19:59 #80
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_126206112
Vanochtend gewogen:

Leeftijd: 29 jaar
Geslacht: M
Lengte: 188cm
Gewicht: 77-77.3kg
BMI: 21.8
Nekomtrek: 37cm
Heupomtrek: 84cm
Vetpercentage: 14.83% (ik schat tussen 14.5-15.8% in om het redelijk te maken)

Ik dronk een half jaar geleden nog elke dag alcohol ofzo , vrat 2x per week friet en chips en woog 86.9kg (waarvan veel buikvet was) :')
Vandaag:

S: 57x opdrukken en 67 sit ups (heb een rustdag dus even wat lichte oefening gedaan)
O: magere kwark met muesli en een stuk fruit
T: zal vast een mueslireep of een banaan worden
L: Uitsmijter met glas melk
T: Zal 1 van de 2 andere T worden, als ik de een niet heb gehad, pak ik die
D: Kip met brocolli en sla
T: handjevol noten

Heb er nogmaals geen verstand van (gevarieerde diners maken e.d.), doe eigenlijk maar wat :') :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Michielos op 08-05-2013 09:34:13 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_126206139
quote:
Mogge!
Oh, dat trek ik me ook aan, zoiets :{

Een van mijn vroegere herinneringen is dat ik op een Grote Smurf zat (zo'n ding waar je dan 50 cent in moest stoppen en dan ging 'ie bewegen, net zoiets als zo'n vliegtuigjes/autootjes in winkelcentra), en dat er een groep 'grote kinderen' langskwam, en die waren heel erg aan het lachen (waarschijnlijk omdat het pubers waren). Mini-coco dacht toen dat ze haar uit aan het lachen waren, begon heel hard te huilen, wilde meteen van de Smurf af en was getraumatiseerd voor het leven.

Soms zit het gewoon in je, om je zo'n dingen meer dan anderen aan te trekken, denk ik.

Ik vind je in ieder geval mooi, Puff! :* O+
pi_126206426
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben een keer uitgescholden door een jochie van 3-4? Moeders was in de tuin bezig en het ventje begon gewoon 'vieze vette zeug' te roepen :') Mooie opvoeding! En toch trok ik het me nog aan ook 8)7 Ik denk dat het aan ons ligt, dat we het ons aantrekken.
ik kan me maar moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die daar niks om geven hoor :{
Het ís toch ook gewoon kwetsend als je zoiets naar je hoofd geslingerd krijgt, maakt niet uit door wie dan.
compact en kleverig.
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:34:59 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126206456
@Michielos: vind je eigenlijk nog best licht voor een man. Mijn gevoel zegt dat je vandaag wat meer eiwit mag eten. De rosbief is op?
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:36:45 #84
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_126206508
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:34 schreef Tinkepink het volgende:
@Michielos: vind je eigenlijk nog best licht voor een man. Mijn gevoel zegt dat je vandaag wat meer eiwit mag eten. De rosbief is op?
Ik zit tussen ecto en meso in qua genetica. Ik ben sowieso slank/atlethisch aangelegd (lijk ook meer 23-25 dan 29 :') :') :') ). De rosbief is inderdaad op!! :)
Ik vind voor de spiegel wel dat het allemaal nice uitziet in verhouding. Ik lijk niet echt flinterdun ofzo

[ Bericht 15% gewijzigd door Michielos op 08-05-2013 09:43:39 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:38:21 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126206560
Planning vandaag
o. duits broodje met jam en kwark
s. 3 kwartier vechtsport op de kinect en tijdens het laden/opslaan jumping jacks
t. kwart avocado + grote bak kwark/yoghurt met munt
t. appel
l. wokgroente
b. kleding kopen
d. uit eten met wijn
pi_126206566
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:00 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!

Wij gaan zo een stukje treinen naar Kutna Hora. Ik hoop dat het 't waard is dat ik erg vroeg ben opgestaan in mijn vakantie.

En damn, ze hebben hier gewoon echt lekker bier! Nederlands bier heeft zo'n zware bittere nasmaak maar dat is hier helemaal niet :9
Daar ben ik toen ook geweest, volgens mij. Ik vond het best leuk! :Y Wij gingen met de auto een beejte rondrijden daar in de buurt, het hotel in Praag terugvinden toen was nog een hele bevalling. :')

Planning vandaag

O: bakje Griekse yoghurt met muesli
L: omeletje van 2 eieren + courgette/ui/champignon/paprika
T: banaantje, 2 rijstwafels pindakaas
D: kom venkelsoep vooraf, varkensoester + nader te bepalen groente
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_126206643
Overigens zie ik wel verbetering in le spiegel maar mijn achterwerk lijkt alleen maar groter te worden. Ik ga dus even stoppen met bodypump en wat meer trainen met lichaamsgewicht en cardio. Dus spinning/rpm, bootcamp, combat.

Daarnaast heb ik een shirtje aan waarvan ik dacht dat het zwart was maar wat blauw blijkt te zijn :').

[ Bericht 12% gewijzigd door Perruche op 08-05-2013 09:48:47 ]
pi_126206700
Ik zat gisteren toch te miepen dat ik niet afgevallen ben en geen verschil zie..
Gisterenavond liep ik de woonkamer in en zei Ado dat hij echt wel duidelijk verschil ziet, vooral in m'n taille, dus ik ben weer helemaal gelukkig :') ( moet wat minder in de spiegel kijken denk ik :( )
compact en kleverig.
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:43:21 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126206713
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:41 schreef Perruche het volgende:
Overigens zie ik wel verbetering in le spiegel maar mijn achterwerk lijkt alleen maar groter te worden. Ik ga dus even stoppen met bodypump en wat meer trainen met lichaamsgewicht en cardio. Dus spinning/rpm, bootcamp, combat.

Daarnaast heb ik een shirtje aan waarvan ik dacht dat het zwart was maar wat blauww blijkt te zijn ;').
Dat schrijf ik inderdaad net in dieet. Door het squatten krijg je stevige billen.
pi_126206758
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat schrijf ik inderdaad net in dieet. Door het squatten krijg je stevige billen.
Ja! En ik krijg best snel spieren (ook in mijn bovenbenen - komt misschien van paardrijden vroeger?). en gecombineerd met nog iets te veel vet begint het echt a-sexy te worden :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:47:49 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126206835
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:45 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja! En ik krijg best snel spieren (ook in mijn bovenbenen - komt misschien van paardrijden vroeger?). en gecombineerd met nog iets te veel vet begint het echt a-sexy te worden :D
Heb/had ik ook last van. Concentreer me nu meer op cardio en ik zie resultaat gelukkig.
pi_126206897
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat gisteren toch te miepen dat ik niet afgevallen ben en geen verschil zie..
Gisterenavond liep ik de woonkamer in en zei Ado dat hij echt wel duidelijk verschil ziet, vooral in m'n taille, dus ik ben weer helemaal gelukkig :') ( moet wat minder in de spiegel kijken denk ik :( )
O+ leuk he als mensen dat zeggen!

Ik had een nieuw rokje gekocht (bij een van mijn favo winkels waar ze echt vet eerlijk en aardig enzo zijn) en mevrouw zei "och kind wat heb je een mooie slanke taille" :D

Is natuurlijk alleen in verhouding, en het leek vooral zo want echt slank issie niet, niet anna-slank!
pi_126206909
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:19 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Blijkbaar. Ik denk dan ook weer, is het echt zo erg gesteld met me dat t uitgesproken moet worden. Verbaas ik me dan weer over.
Ik heb even foto's teruggekeken van niet-BBQ meet om te zien of ik dan zo'n verkeerd beeld van je had, maar zou niet zien waarom iemand dat tegen je zou roepen :?
pi_126206949
quote:
Mogguh!

toen ik nog een klein trutje was, namen mijn ouders ons bijna elk jaar mee naar Tsjechie, kamperen. Toen het nog tsjechoslowakije was zelfs, net na de val van de muur. Ik moest altijd zo hard lachen om de naam Kutna Hora...en nu moest ik alweer gniffelen..

Goeie herrineringen aan Tjechie!
pi_126207012
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

O+ leuk he als mensen dat zeggen!

Ik had een nieuw rokje gekocht (bij een van mijn favo winkels waar ze echt vet eerlijk en aardig enzo zijn) en mevrouw zei "och kind wat heb je een mooie slanke taille" :D

Is natuurlijk alleen in verhouding, en het leek vooral zo want echt slank issie niet, niet anna-slank!
hij zegt ook regelmatig dat ik mezelf heel anders zie dan hij en dat ik gewoon verkeerd kijk, dat t allemAal wel meevalt enzo. Dat vind ik ook altijd wel lief :@

En als vreemden dat zeggen is natuurlijk helemaal leuk.
Mijn stiefzusje vraagt elke keer dat ik haar zie (2x per jaar ofzo) of ik afgevallen ben :') echt elke keer,zo vreemd...
compact en kleverig.
pi_126207047
ik wil een brownie, ik ben moe, ik bweh :D ikikikik :')
pi_126207278
Lijstje/Planning

O: magere kwark, havervlokken, goij bessen, chocolade whey (mjam :9 )
T: koffie verkeerd
S: jillian dag 9
L: gerookte kipfilet met wat sla en gebakken ei van 2 eieren (Zachte dooier :9 )
T: cracker pindakaas
D: geen idee nog.
T: handje nootjes
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2013 @ 10:03:03 #98
70532 loveli
N
pi_126207287
Alleen Phaidra is slanker dan Anna-slank. Of vergeet ik nog iemand?
crap in = crap out
pi_126207301
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:03 schreef loveli het volgende:
probje, en jijzelf?

al heb ik Anna nog nooit ontmoet...
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2013 @ 10:03:58 #100
70532 loveli
N
pi_126207309
Eens met perr dat Janies een andere naam nodig heeft.
crap in = crap out
pi_126207332
quote:
Die verschillen 30 m in lengte, dat is niet echt een vergelijking :').
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2013 @ 10:04:58 #102
70532 loveli
N
pi_126207342
Mijn tailleomtrek is atm 10 cm groter dan die van anna.
crap in = crap out
pi_126207399
Ml, Chico...
pi_126207405
Nallie...
pi_126207421
Ok het was niet mijn bedoeling om een "som alle slanke mensen op" ding te starten ofzo :')
pi_126207465
Hahahaha, nou ik kom iig niet in dat lijstje voor. :D
Doe wat je niet durft.
pi_126207467
Niet :?
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:09:50 #108
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126207473
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
ik ook niet!
pi_126207484
quote:
Wij zijn van het lijstje feestelijk-gezet :')
pi_126207519
viz :')
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2013 @ 10:11:57 #111
70532 loveli
N
pi_126207542
okok, geheugen even opstarten *insert coffee*
crap in = crap out
pi_126207563
Ja! Koffie!
Goed idee. :D

Verder:
Meedeienen mag. O+
Doe wat je niet durft.
pi_126207663
Zoiets is mij ook regelmatig overkomen, Puff. Ik trek het me ook aan.

:*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2013 @ 10:17:44 #114
70532 loveli
N
pi_126207676
Ik kan ne nog het jaar herinneren dat Gordon (of een look-alike met schaap op hoofd en lichtblauw pak) niet door de voorselectie kwam. De groep die op 2 eindigde was Jeans met het nummer 'Freedom, freiheit, liberté' en die hadden moeten gaan, dan hadden we een kans gehad.
crap in = crap out
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:20:02 #115
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126207750
quote:
ik ook niet. Maar ik sta dan weer op andere lijstjes .
And eternity in an hour.
pi_126207849
quote:
Eens met perr dat Janies een andere naam nodig heeft.
deze heb ik al zo lang :o
Dn hebben jullie nog geluk dat ik mn ui nog niet terug veranderd heb :+
compact en kleverig.
pi_126207898
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:17 schreef loveli het volgende:
Ik kan ne nog het jaar herinneren dat Gordon (of een look-alike met schaap op hoofd en lichtblauw pak) niet door de voorselectie kwam. De groep die op 2 eindigde was Jeans met het nummer 'Freedom, freiheit, liberté' en die hadden moeten gaan, dan hadden we een kans gehad.
Weet je niet. :) Je weet nooit wat succesvol wordt bij het songfestival en hoe mensen onder druk gaan presteren.
Ben er zelf altijd groot voorstander van om vooral een goed liedje te sturen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_126207924
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

deze heb ik al zo lang :o
Dn hebben jullie nog geluk dat ik mn ui nog niet terug veranderd heb :+
Ik weet eigenlijk niet waar loveli het vandaan heeft verzonnen dat ik vind dat je je username moet veranderen.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Weet je niet. :) Je weet nooit wat succesvol wordt bij het songfestival en hoe mensen onder druk gaan presteren.
Ben er zelf altijd groot voorstander van om vooral een goed liedje te sturen. :)
zoals birds van :r anouk :r
pi_126207926
quote:

[..]

dus niet :r birds :r
compact en kleverig.
pi_126207938
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet waar loveli het vandaan heeft verzonnen dat ik vind dat je je username moet veranderen.
je had zin in brownies ;)
compact en kleverig.
pi_126207948
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je had zin in brownies ;)
Oh, ja zo ken ik er nog wel een paar :').
pi_126207960
Ding a dong!

Perr, je bent supersexy! Daar hoef je niet dun voor te zijn!
Be someone that makes you happy
pi_126207982
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef Nallie het volgende:
Ding a dong!

Nee inderdaad.
pi_126207983
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dus niet :r birds :r
Ik heb een stukje van de repetities gezien, daar kreeg ik kippenvel van.
Het wordt heel bewust heel klein gehouden, Anouk heeft een enorm goede stem en ik denk dat we gaan winnen. *O*
nu dacht ik dat vorig jaar ook, maar dat is een ander verhaal. :P
Doe wat je niet durft.
pi_126207990
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef Nallie het volgende:
Ding a dong!

Precies, kijk maar naar mij!

:')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2013 @ 10:27:05 #126
70532 loveli
N
pi_126208000
quote:

[..]

Jamaar toen moesten ze nog in het NL zingen enndeze groep had er internationale woorden in gestopt! En ik herinner me het refrein nog :')
crap in = crap out
pi_126208013
Supersexy en dun gaat toch ook niet echt samen?
Sexy gaat toch veel meer samen met curves?
Doe wat je niet durft.
pi_126208024
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het wordt heel bewust heel klein gehouden, Anouk heeft een enorm goede stem en ik denk dat we gaan winnen. *O*
ik vind het een ongelooflijk zeikerig janknummer :')

En winnen doen we echt niet hoor, zelfs met het beste nummer ooit, t is veel te politiek, dat singfestival.
compact en kleverig.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:28:12 #129
211002 Goodbye
Awesome!
pi_126208035
Sexy heeft denk ik meer met uitstraling te maken dan de afmetingen van je lichaam. :P
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_126208040
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Jamaar toen moesten ze nog in het NL zingen enndeze groep had er internationale woorden in gestopt! En ik herinner me het refrein nog :')
Youtube 'm eens? Ik ken 'm niet. :D

Wat mij gister wel opviel was dat Rechtop in de wind van Marga Bult, helemaal niet zo goed was als ik me herinnerde. :D
Doe wat je niet durft.
pi_126208042
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat ligt toch echt aan wat je sexy vindt.
pi_126208043
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zelfvertrouwen en vervolgens uitstraling ja.
pi_126208054
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:28 schreef Goodbye het volgende:
Sexy heeft denk ik meer met uitstraling te maken dan de afmetingen van je lichaam. :P
Een leuke combi daarin is altijd fijn ;)
pi_126208115
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Een leuke combi daarin is altijd fijn ;)
Sommige mensen vinden 150 kg + onweerstaanbaar.
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2013 @ 10:31:23 #135
70532 loveli
N
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2013 @ 10:32:34 #136
70532 loveli
N
pi_126208153
Gelukkig is mijn jurkjessmaak beter.
crap in = crap out
pi_126208235
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:08 schreef Perruche het volgende:
Ok het was niet mijn bedoeling om een "som alle mensen dunner dan anna op" ding te starten ofzo :')
Nou, nu voel ik me alsnog slecht! ;)

taille is momenteel: 63 cm
heup is momenteel: 103 cm

En ik kreeg gister tijdens het wandelen complimenten over mijn billen 8-)

Ik hoop ook dat Anouk in de finale komt, dan neem mijn Nlse vlag niet voor niets mee w/
pi_126208241
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:31 schreef Perruche het volgende:

[..]

:9

Ik vind het inderdaad met uitstraling te maken hebben, maar vind curves stuk sexier dan plankjes!
pi_126208261
Als ik met :9~ Perr :9~ ben, dan kijkt er geen man naar mij :D

/spuit elverig
pi_126208273
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2013 @ 10:37:18 #141
70532 loveli
N
pi_126208287
crap in = crap out
pi_126208290
Ik dacht net even dat ik in een pro-anna topic terecht was gekomen :')
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2013 @ 10:38:23 #143
70532 loveli
N
pi_126208318
In de voorronde was z'n pak dus lichtblauw :')
crap in = crap out
pi_126208427
quote:
Goede danspasjes ook. :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:42:05 #145
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126208450
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:37 schreef Probability het volgende:
Ik dacht net even dat ik in een pro-anna topic terecht was gekomen :')

Ik had net het Japanse toetsenbord op mn foon en kreeg hem maar niet weg :'( :')
And eternity in an hour.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:42:37 #146
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126208478
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dacht jij dat serieus? De enige aardige inzending vond ik die met Gordon van een paar jaar geleden (dis niet die van hierboven) omdat het zo over de top was dat we mogelijk ergens halverwege zouden kunnen uitkomen. De rest vond ik echt saai en niet aansprekend.
Sieneke is trouwens nog wel zeer populair in Duitsland. Is dat niet bizar?
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2013 @ 10:45:25 #147
70532 loveli
N
pi_126208604
Duitsers en muziek is hetzelfde als NLers en casual kleding.
crap in = crap out
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:47:37 #148
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126208703
Hongerrrr en ik kan pas over drie kwartier eten. Wel ah to go weerstaan.
And eternity in an hour.
pi_126208770
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:45 schreef loveli het volgende:
Duitsers en muziek is hetzelfde als NLers en casual kleding.
Af en toe komen er ook best wat leuke dingen uit DLD overwaaien :Y

woensdag 8 mei 2013 @ 10:49:42 #150
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126208789
zo, ik ga eens richting de zara/mango. Wel drie kwartier rijden. Hopen dat ik van de snoepjes af kan blijven.
pi_126208838
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dacht jij dat serieus? De enige aardige inzending vond ik die met Gordon van een paar jaar geleden (dis niet die van hierboven) omdat het zo over de top was dat we mogelijk ergens halverwege zouden kunnen uitkomen. De rest vond ik echt saai en niet aansprekend.
Sieneke is trouwens nog wel zeer populair in Duitsland. Is dat niet bizar?
Ik heb met de fanatieke ESF fokkers een zwak voor Joan. En ik vind het echt een leuk liedje.
Gister las ik dit stukje: http://www.nu.nl/muziek/3(...)k-carte-blanche.html
Dat geeft wel even het verschil in ervaring tussen een Joan en een Anouk weer. :)

Leuk trouwens dat je Shine aanhaalt. Dat nummer is echt helemaal onderaan geeindigd. :D
Sieneke heeft nèt de finale niet gehaald. Maar dat is ook een onbegrijpelijk nummer natuurlijk. Sowieso vind ik Sieneke onbegrijpelijk. Het kind was 17 toen ze meedeed en had een uitstraling van een moeke van 32 met 3 jengelende kinderen ofzo. :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:51:23 #152
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126208856
Bah honden in de trein.
And eternity in an hour.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:52:29 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126208905
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb met de fanatieke ESF fokkers een zwak voor Joan. En ik vind het echt een leuk liedje.
Gister las ik dit stukje: http://www.nu.nl/muziek/3(...)k-carte-blanche.html
Dat geeft wel even het verschil in ervaring tussen een Joan en een Anouk weer. :)

Leuk trouwens dat je Shine aanhaalt. Dat nummer is echt helemaal onderaan geeindigd. :D
Sieneke heeft nèt de finale niet gehaald. Maar dat is ook een onbegrijpelijk nummer natuurlijk. Sowieso vind ik Sieneke onbegrijpelijk. Het kind was 17 toen ze meedeed en had een uitstraling van een moeke van 32 met 3 jengelende kinderen ofzo. :D
Ik vond en vind Shine helemaal geweldig. Net zoals eins zwei tanzen tanzen van de Ukraine (?) een paar jaar geleden. Ik begin spontaan te glimlachen van die liedjes.
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2013 @ 10:53:26 #154
70532 loveli
N
pi_126208951
Dat had ik van die tweeling.
crap in = crap out
pi_126209007
An e-mail to Berlin? :D
pi_126209019
ESF O+ nog minder dan een week *O*

De gezichtsbehandeling vanmorgen was fijn en de massage nog fijner :D
Nu honger dus tijd voor een vroege lunch.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:56:52 #157
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126209089
Ik heb dus helemaal niks met esf en ik geloof er ook niks van dat Anouk gaat winnen /cynisch

Vanavond lekker pita's, zin in. En bijna weekend!
And eternity in an hour.
pi_126209184
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vond en vind Shine helemaal geweldig. Net zoals eins zwei tanzen tanzen van de Ukraine (?) een paar jaar geleden. Ik begin spontaan te glimlachen van die liedjes.
Shine ging tenonder aan de plannen die ze hadden maar die niet werkten. Jammer.

En jij bedoelt Verka!
Geweldig! *O* O+
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2013 @ 10:59:29 #159
70532 loveli
N
pi_126209190
Ach, ik heb dan weer niks met pita's.
crap in = crap out
pi_126209308
:W mogge

Splinter vergeten uit hand te halen gister, en meteen etteren (nou ja vergeten, ik kon hem niet meer vinden).

De was hangt hier al keurig te wapperen O+
pi_126210493
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:31 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dan is het voor die mensen ook een combinatie van uitstraling en een leuk figuur ;)
Alleen het zal niet gebeuren dat ik iemand van 150kg + sexy zal vinden, net zoals mensen die daarop vallen niet wild zullen worden voor de vrouwen waar ik voor ga.
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:57:43 #162
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126211279
De trein richting werk kwam langs mijn huis. Dus ik ben uitgestapt en verder gaan fietsen. Weet nog niet of dat ^O^ of :') is :').

Iig: nu lekker kwark :9~.
And eternity in an hour.
pi_126211895
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:57 schreef _Dido_ het volgende:
De trein richting werk kwam langs mijn huis. Dus ik ben uitgestapt en verder gaan fietsen. Weet nog niet of dat of is .

Iig: nu lekker kwark .
Ben je daar vandaag achter gekomen?

Waarom ben je uberhaupt niet gaan fietsen? o|O
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:15:08 #164
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126211968
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ben je daar vandaag achter gekomen?

Waarom ben je uberhaupt niet gaan fietsen? o|O
Ja, beetje ver hè vanaf Leiden ;) (moest vanochtend naar het ziekenhuis).
And eternity in an hour.
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:16:17 #165
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126212007
Heb volgende week een training in Utrecht en wil daar eigenlijk ook naartoe gaan fietsen. 25 km heen, training, shoppen, 25 km terug, koken en eten, Jillian. Ik denk dat het met het shoppen erbij een beetje te veel is :'). Gelukkig zijn er meer trainingsdagen, dus komt nog wel een keer ^O^.
And eternity in an hour.
pi_126212033
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:16 schreef _Dido_ het volgende:
Heb volgende week een training in Utrecht en wil daar eigenlijk ook naartoe gaan fietsen. 25 km heen, training, shoppen, 25 km terug, koken en eten, Jillian. Ik denk dat het met het shoppen erbij een beetje te veel is :'). Gelukkig zijn er meer trainingsdagen, dus komt nog wel een keer ^O^.
naar utrecht? Dat is lang geen 25 km..

Edit: met een omweg wel idd ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door the85mc op 08-05-2013 12:22:58 ]
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:23:05 #167
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126212263
Volgens de Routeplanner van de Fietsersbond is het 25.07 km van deur tot deur :P.
Kortste route is 23,75 km, dus dat scheelt ook maar weinig.
And eternity in an hour.
pi_126213318
Kennelijk niet de enige die het enigszins 'storend' vind dat mensen die de hele dag de tijd hebben zo nodig tussen 12 en 1 boodschappen moeten doen.
Leverde een leuke klucht op aan de kassa's :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:54:51 #169
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126213441
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:50 schreef V1z0R het volgende:
Kennelijk niet de enige die het enigszins 'storend' vind dat mensen die de hele dag de tijd hebben zo nodig tussen 12 en 1 boodschappen moeten doen.
Leverde een leuke klucht op aan de kassa's :D
Wat is er mis met tussen 12 en 1 boodschappen doen? Zou het storender vinden als die mensen rond 17 uur zouden gaan.
And eternity in an hour.
pi_126213953
Update:
O: 3 bth ( 2 met een halve avocado, 1 met chocopasta)
T: cappuccino, banaan
L: salade met sla, spinazie, komkommer, tomaat, rettich, feta. Bruin broodje kaas
T: 2 blokjes pure chocolade, appel
T: griekse yoghurt met kersen en granola
S: les in de sportschool
pi_126213978
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Wat is er mis met tussen 12 en 1 boodschappen doen? Zou het storender vinden als die mensen rond 17 uur zouden gaan.
Veel werkende mensen die om die tijd hun lunch halen...
Doen we hier ook vaak, stukje lopen tussen de middag en tegelijk boodschappen doen.

Was ook een feeks.
Ze kwamen tegelijk bij de band aan, zij met een kar vol en hij had een paar broodjes, banaan en een pakje melk.
Is dan niet meer dan gewoon dat je iemand met zo weinig voor laat gaan.

Vond zij dus niet :+
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:10:44 #172
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126213996
Ja, avocado's, die moet ik ook nog eens proberen.

Pff, had ik maar vrij genomen vanmiddag. Kan me niet echt concentreren.
And eternity in an hour.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:12:21 #173
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126214066
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Doen we hier ook vaak, stukje lopen tussen de middag en tegelijk boodschappen doen.

Was ook een feeks.
Ze kwamen tegelijk bij de band aan, zij met een kar vol en hij had een paar broodjes, banaan en een pakje melk.

Oh, dat is niet zo netjes.

Hebben ze dan geen aparte 'scholieren'- of 'maximaal 10 boodschappen'-kassa? :) Die heeft mijn AH wel.
And eternity in an hour.
pi_126214194
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:12 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Oh, dat is niet zo netjes.

Hebben ze dan geen aparte 'scholieren'- of 'maximaal 10 boodschappen'-kassa? :) Die heeft mijn AH wel.
Nope.
En normaal heb je wel 1 kassa waar vaak de mannen aan staan maar nu waren alle kassa's druk bezet.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:16:46 #175
211002 Goodbye
Awesome!
pi_126214235
quote:

[..]

Was ook een feeks.

Nouja, het is wel fatsoenlijk, maar niet verplicht uiteraard. :D
pi_126214255
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:04 schreef Perruche het volgende:

[..]

Die verschillen 30 m in lengte, dat is niet echt een vergelijking :').
30 meter ja?

Ik vind Anna juist door haar lengte slanker ogen :Y
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126214338
quote:

[..]

Was ook een feeks.

Als diegene het vraagt, prima.
Maar ervan uitgaan is wat anders.
pi_126214386
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nah ik vind dat je dat best kan aanbieden. Als je het ziet tenminste. Soms ben ik al met mijn hutkoffer op de band en is kassameisje al begonnen en zie ik dat meneer achter mij alleen een fles wijn ofzo heeft... oops :@
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:20:44 #179
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126214388
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hangt ook een beetje van je eigen gedrag en uitstraling af :) En van mijn humeur natuurlijk :P
And eternity in an hour.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:21:12 #180
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126214406
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

30 meter ja?

Ik vind Anna juist door haar lengte slanker ogen :Y
_O-. Scherp!
And eternity in an hour.
pi_126214417
Ik zou nooit vragen "mag ik even voor" bedenk ik me nu. Mensen bieden het wel aan.

Overigens heb ik geen brownie genomen maar wel een blokje pure chocolade :9 :9
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:21:44 #182
211002 Goodbye
Awesome!
pi_126214427
Als iemand het aan mij vraagt dan heb ik er nooit problemen mee, maar ik had ook een keer een bejaarde vrouw die mij even meedeelde dat ze voor ging omdat ze zo weinig had. Nou had ze inderdaad wel weinig, maar ik ook. :') :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:21:47 #183
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126214429
Overigens voel ik niet de behoefte scholieren met een blikje energy drink en een zak chips voor te laten gaan. Die moeten gewoon maar boterhammen meenemen van thuis :P.
And eternity in an hour.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:22:15 #184
211002 Goodbye
Awesome!
pi_126214451
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:21 schreef _Dido_ het volgende:
Overigens voel ik niet de behoefte scholieren met een blikje energy drink en een zak chips voor te laten gaan. Die moeten gewoon maar boterhammen meenemen van thuis :P.
Want dat deed je zelf nooit? :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:22:18 #185
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126214455
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:21 schreef Goodbye het volgende:
Als iemand het aan mij vraagt dan heb ik er nooit problemen mee, maar ik had ook een keer een bejaarde vrouw die mij even meedeelde dat ze voor ging omdat ze zo weinig had. Nou had ze inderdaad wel weinig, maar ik ook. :') :D
:D Ha! De brutaliteit! Wat zei je? :P
And eternity in an hour.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:23:40 #186
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126214506
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Want dat deed je zelf nooit? :D
Zeer zelden :).
And eternity in an hour.
pi_126214537
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:21 schreef Goodbye het volgende:
Dat gebeurt mij dus vaak als ik een keer een volle kar heb, dat kan ik niet uitstaan.

Beetje afhankelijk van gedrag (je hebt van die mensen die echt gaan tikken met hun voet oid) laat ik ze wel voor.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:25:56 #188
211002 Goodbye
Awesome!
pi_126214588
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:23 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Zeer zelden :).
Nouja, ik ga dus niet kijken wat mensen in hun handen heb voor ik ze voor laat gaan. "Oh, u gaat wijn kopen? Tututut, dan wacht u maar even! (8> "

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:22 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:D Ha! De brutaliteit! Wat zei je? :P
Ik heb haar voor laten gaan, want ik had geen haast en geen zin in gezeik. De mensen achter mij in de rij (want die passeerde ze voor de lol ook even) vond het ook wel grappig. :P
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:26:32 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126214616
[burger]

Hello! Stationwagen gekauft!

[/burger]

Ik heb dat eigenlijk nooit dat mensen dat aan me vragen in de supermarkt. Maar ik kijk ook angstaanjagend en niet benaderbaar, dat scheelt natuurlijk :7.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:28:12 #190
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126214673
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nouja, ik ga dus niet kijken wat mensen in hun handen heb voor ik ze voor laat gaan. "Oh, u gaat wijn kopen? Tututut, dan wacht u maar even! (8> "

[..]

Ik heb haar voor laten gaan, want ik had geen haast en geen zin in gezeik. De mensen achter mij in de rij (want die passeerde ze voor de lol ook even) vond het ook wel grappig. :P
Haha, in de praktijk valt het ook wel een beetje mee hoor (remember: ik ben een internetheld), maar ik ben niet echt dol op pubers. Bizar idee dat ik ooit nog voor de klas heb gestaan :').
And eternity in an hour.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:29:46 #191
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126214732
Ik heb in DH eens gehad dat er een enooooooooooooorme rij voor de kassa stond (echt dat je wel een halfuur moest wachten, serieus). En toen waren er twee mannen die doodleuk naar voren liepen en dus ergens vooraan aansloten. En toen iemand tegen hen zei dat ze achteraan moesten aansluiten, zeiden ze ook gewoon: "Nee hoor". Ik weet niet meer hoe dat is afgelopen, volgens mij zijn ze ook gewoon voorgelaten. Vond het zó onbeschoft.
And eternity in an hour.
pi_126214797
Hm volgens mij had ik gewoon een chocoladefix nodig ik ben heul niet meer sjagrijnig :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:32:20 #193
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126214810
Even een lijstje:

O: brinta, havermout, melk, whey. Morgen eens met de verhoudingen spelen: meer havermout, minder brinta.
T: niks, was onderweg
B: halfuur fietsen
L: halve bak kwark met diepvriesfruit, halve bak kwark met banaan
T: twee bth, een met pindakaas en een met hummus
B: halfuur fietsen
D: pita's met rode pesto, spinazie, champignons, tomaat.
T: misschien nog een handje walnoten, maar misschien neem ik ook wel een zachtgekookt eitje :9
S: Jillian dag 8
And eternity in an hour.
pi_126214832
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[burger]

Hello! Stationwagen gekauft!

[/burger]

Ik heb dat eigenlijk nooit dat mensen dat aan me vragen in de supermarkt. Maar ik kijk ook angstaanjagend en niet benaderbaar, dat scheelt natuurlijk :7.
Feauteau!!
En ja jij bent heul eng :P
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:33:26 #195
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126214855
Koptelefoon op in de supermarkt wil ook wel helpen :P Zet hem bij de kassa wel altijd af.
And eternity in an hour.
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2013 @ 13:34:31 #196
70532 loveli
N
pi_126214891
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nouja, het is wel fatsoenlijk, maar niet verplicht uiteraard. :D
^^
crap in = crap out
pi_126214892
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dan is het voor die mensen ook een combinatie van uitstraling en een leuk figuur ;)
Alleen het zal niet gebeuren dat ik iemand van 150kg + sexy zal vinden, net zoals mensen die daarop vallen niet wild zullen worden voor de vrouwen waar ik voor ga.
Jij had toch een vriendje?
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:35:09 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126214917
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Feauteau!!
En ja jij bent heul eng :P
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_126214956
Hij vroeg het trouwens niet of hij voor mocht.
Maar dit was gewoon een leuk schouwspel voor ons omstanders. :7

Chaggo zakenmannetje versus het irritante zeikwijf. :D

"Ik heb net zo goed het recht om rond deze tijd boodschappen te doen :{w "
...
"De enige reden dat jij nu boodschappen doet is omdat je anders je dikke reet niet voor die TV kan wegsleuren bij het kijken van dezelfde soaps waar je 's avonds je man ook nog eens mee dood verveeld }:|"

Leuk bakkie, XM ^O^
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:37:04 #200
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126214991
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Hád, blijkbaar :P
And eternity in an hour.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:37:47 #201
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126215019
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:36 schreef V1z0R het volgende:

...
"De enige reden dat jij nu boodschappen doet is omdat je anders je dikke reet niet voor die TV kan wegsleuren bij het kijken van dezelfde soaps waar je 's avonds je man ook nog eens mee dood verveeld }:|"

Leuk bakkie, XM ^O^
Volwassen collega ^O^
And eternity in an hour.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:38:07 #202
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126215028
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo!
And eternity in an hour.
pi_126215040
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:37 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Volwassen collega ^O^
:? collega?

Kende die hele gast niet...
pi_126215152
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Laat kuki nu maar komen :P

Ford focus zo te zien? Die sturen fijn!
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:43:25 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126215205
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:41 schreef the85mc het volgende:

[..]

Laat kuki nu maar komen :P

Ford focus zo te zien? Die sturen fijn!
Jup! :Y En platte laadruimte, dus straks geen gesjouw met de kinderwagen over een drempeltje heen! Gewoon, hup naar binnen gooien! ^O^
pi_126215605
Niet vergeten kuki er eerst uit te halen :D :P
pi_126215617
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:36 schreef V1z0R het volgende:

...

Dat leuk vinden :')
pi_126215691
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Chill XM!

Ik wil later ook een station met van die banken die je plat kan leggen, lekker veel shit meezeulen :9
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:59:18 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126215805
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:32 schreef Perruche het volgende:
Hm volgens mij had ik gewoon een chocoladefix nodig ik ben heul niet meer sjagrijnig :D
Mijn 16.00 uur momentje.. zo'n reep van grote blok Aldi pure chocolade.. Elke dag weer een heerlijk verheug moment.
Fijne vaste gewoontes vind ik dat
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:00:36 #210
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126215860
XM, waar is de Golden Retriever cq Labrador??
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:03:06 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126215961
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Gesplitst in twee mormels die 'miauw' zeggen.
pi_126215988
Vette bak hoor xm.
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2013 @ 14:05:09 #213
70532 loveli
N
pi_126216049
Team zeikwijf hier.
crap in = crap out
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:05:27 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126216056
Lekker lijstje Dido, je gaat lekker he?

O: 2 boterhammen kaas, beschuit rozenbotteljam :9, beker melk, cappucino, tomaat, ijsbergsla
T's: 150 gr bosbessen, 150 gr aardbeien met slagroom, 280 gr Granny Smith :')
L; Liter zelfgemaakte bloemkoolbroccolisoep (met aardappel, wat room en ham)
Ts: 400 gr verse witte asperges met gesmolten boter, zachtgekookt ei en yorkham, blok pure chocolade, paar dropjes, perzik
D: gestoofde en gewokte sperziebonen met champ, ui, pepers, soja enz. met gegrilde gamba's. Oosterse komkommersalade erbij en rijst met zelfgemaakte satesaus
T: roeryorhurt met gewone suiker
pi_126216057
quote:
6s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gesplitst in twee mormels die 'miauw' zeggen.

Ik laat vaak mensen voor, is goed voor mn karma :P
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:08:44 #216
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126216172
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje Dido, je gaat lekker he?

O: 2 boterhammen kaas, beschuit rozenbotteljam :9, beker melk, cappucino, tomaat, ijsbergsla
T's: 150 gr bosbessen, 150 gr aardbeien met slagroom, 280 gr Granny Smith :')
L; Liter zelfgemaakte bloemkoolbroccolisoep (met aardappel, wat room en ham)
Ts: 400 gr verse witte asperges met gesmolten boter, zachtgekookt ei en yorkham, blok pure chocolade, paar dropjes, perzik
D: gestoofde en gewokte sperziebonen met champ, ui, pepers, soja enz. met gegrilde gamba's. Oosterse komkommersalade erbij en rijst met zelfgemaakte satesaus
T: roeryorhurt met gewone suiker
:Y Ik ben wel goed bezig, idd (zei ze bescheiden :P). Ik let erop dat ik elke dag voldoende veggies binnen krijg en niet elke dag hetzelfde eet (beetje afwisselen met rijst, pasta, wraps, aardappelen). En volgens mij werkt Jillian ook echt goed voor mij. Ik roep al tijden dat ik 'weer eens buikspieroefeningen wil gaan doen', maar dan heb ik geen houvast. Met zo'n filmpje heb ik dat wel: ik zie hoe dingen moeten, hoe snel ze moeten, hoe vaak... En buikspieroefeningen zijn ook helemaal niet vervelend meer. Misschien dat ik 's ochtends voor ik naar het werk ga ook eens een kleine sessie ga doen :).
And eternity in an hour.
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2013 @ 14:11:30 #217
70532 loveli
N
pi_126216270
Laat ook vaak mensen voor, maar hopelijk niet zulke eikels. Heb pas karmapunten gescoord door het plaatsen van ventielen en oppompen van lege banden toen een onverlaat van het rijtje fietsen voor mijn deur alle ventielen eruit had gehaald.
crap in = crap out
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:13:23 #218
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126216328
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef uniekhoorn het volgende:
die moet in de rode volvo!
pi_126217094
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:11 schreef loveli het volgende:
Laat ook vaak mensen voor, maar hopelijk niet zulke eikels. Heb pas karmapunten gescoord door het plaatsen van ventielen en oppompen van lege banden toen een onverlaat van het rijtje fietsen voor mijn deur alle ventielen eruit had gehaald.
Wat lief van je!!
pi_126217129
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:21 schreef Perruche het volgende:
Ik zou nooit vragen "mag ik even voor" bedenk ik me nu. Mensen bieden het wel aan.

Overigens heb ik geen brownie genomen maar wel een blokje pure chocolade :9 :9
ik heb dat 1 keer gedaan, gevraagd en dat was echt alleen omdat ik heel veel haast had. Was ook geen probleem trouwens. Ik bied het wel vaak aan.

En ik heb dumbells gekocht (1 kg) hoef ik niet meer met kitspuiten te Jilliannen :+
compact en kleverig.
pi_126217212
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:54 schreef Novem het volgende:

[..]

Dat leuk vinden :')
Daarvoor was het wel grappig. Na die laatste opmerking was het voornamelijk erg stil ineens :@
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:37:34 #222
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126217231
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb dat 1 keer gedaan, gevraagd en dat was echt alleen omdat ik heel veel haast had. Was ook geen probleem trouwens. Ik bied het wel vaak aan.

En ik heb dumbells gekocht (1 kg) hoef ik niet meer met kitspuiten te Jilliannen :+
Cool :D

Deze wil ik: http://www.kijkshop.nl/pr(...)-halterset-bw-400an/

Ook leuk als je nog geen gewichtjes hebt: http://www.kijkshop.nl/product/137039/halterset-12-kg/
And eternity in an hour.
pi_126217279
Overigens is mijn lijstje de laatste dagen niet zo geweldig :{
Maar weer op gaan letten morgen.

O: kiwi (ik word misselijk als ik meer eet voor Jillian, ook na 8 keer proberen en niets vind ik te weinig..)
S: Jillian dag 10
L: twee sneeen brood met makreel en bieslook
T: ice coffee, appel
D: sushi, voor t eerst met de kinderen, ben benieuwd wat ze ervan vinden :D

T: verwacht een paar ijsthee en nog een koffie ofzo :)
compact en kleverig.
pi_126217342
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Cool :D

Deze wil ik: http://www.kijkshop.nl/pr(...)-halterset-bw-400an/

Ook leuk als je nog geen gewichtjes hebt: http://www.kijkshop.nl/product/137039/halterset-12-kg/
o, die zijn niet te duur!

Misschien daar ook maar eens gaan kijken, als ik genoeg heb van mn kilo :+

Die kitspuiten zullen 800 gr ofzo geweest zijn denk ik? Weet het niet precies, want ik vergeet steeds een nieuwe batterij voor mn weegschaaltje te halen :')
compact en kleverig.
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:40:58 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126217384
Weinig Janies! Of neem je nog een enorme toetje?
pi_126217460
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens is mijn lijstje de laatste dagen niet zo geweldig :{
Maar weer op gaan letten morgen.

O: kiwi (ik word misselijk als ik meer eet voor Jillian, ook na 8 keer proberen en niets vind ik te weinig..)
S: Jillian dag 10
L: twee sneeen brood met makreel en bieslook
T: ice coffee, appel
D: sushi, voor t eerst met de kinderen, ben benieuwd wat ze ervan vinden :D

T: verwacht een paar ijsthee en nog een koffie ofzo :)
Je kan toch ook na Jillian ontbijten dan?

Hoe oud zijn je kinderen? :D
pi_126217538
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Weinig Janies! Of neem je nog een enorme toetje?
het is idd niet veel... Zei al, ben de laatste dagen niet zo tevreden.

Ik verwacht geen toetje, maar wel gefrituurde inktvisringen en bami enzo erbij. En ik zat nog te denken om zo nog iets te nemen, bakje sla met feta ofzo, maar ik zit echt helemaal vol van die ice coffee :') ik ben dat niet meer gewend. Laatst ook een keer een frietje gehad, werd er gewoon misselijk van :@
compact en kleverig.
pi_126217595
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:42 schreef Novem het volgende:

[..]

Je kan toch ook na Jillian ontbijten dan?

Hoe oud zijn je kinderen? :D
ja, dat kan, maar dat heb ik ook een keer gedaan en toen werd ik echt wat slapjes, dus ik moet ervoor iets hebben. (Ik was laat wakker vandaag, half tien en dan 'veel' ontbijten en om half een lunch is ook wat veel van t goede)

Elf en twaalf. En de oudste is bang dat ze niks lust :') terwijl het heel gemakkelijke eters zijn allebei, dus ik maak me niet zo druk.
compact en kleverig.
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:48:25 #229
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126217699
Sushi :9
And eternity in an hour.
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:46:43 #230
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126220223
Mijn MA-thesis wordt binnenkort gepubliceerd. In een ontzettend goed tijdschrift (top 7in m'n vakgebied)!!!

pi_126220692
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn MA-thesis wordt binnenkort gepubliceerd. In een ontzettend goed tijdschrift (top 7in m'n vakgebied)!!!

[ afbeelding ]
Tof! *O*
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:59:44 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126220837
quote:

[ afbeelding ]
Mzag ik een pm ofzo wat het nou precies betekend??
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:02:07 #233
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126220959
quote:
11s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mzag ik een pm ofzo wat het nou precies betekend??
haha...in de academische wereld draait alles om publiceren, publiceren. Elke publicatie gaat door een proces waarbij andere mensen beoordelen of je artikel wel goed genoeg is om gepubliceerd te worden, mensen binnen jouw vakgebied, die veel weten over waar jouw artikel over gaat. Die kunnen vertellen of het tijdschrift je artikel moet publiceren, of niet, of of je dingen moet veranderen. Je hebt tijdschriften die goed zijn, je hebt tijdschriften die slecht zijn, en je hebt tijdschriften die super goed zijn... Ik heb van mijn Master scriptie (nu bijna 4 jaar geleden) een artikel gemaakt, en dat is nu uiteindelijk geacepteerd bij een vrij goed tijdschrift. Dit gaat later voor mijn carriere belangrijk zijn, en is nu een goede veer in m'n kont..
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:02:49 #234
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126220992
Vet, Jagär!
And eternity in an hour.
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:06:40 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126221195
Owww.. dat klinkt belangrijk!! Super Jeager, gefeliciteerd! *O*
pi_126221372
Gefeliciteerd Jagär! *O*
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:15:49 #237
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126221627
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Owww.. dat klinkt belangrijk!! Super Jeager, gefeliciteerd! *O*
Waarom typ jij eigenlijk Jeager? Zo spreek je het toch niet uit? :P

Meh, ik wil naar huis. Kattenfonteintje is bezorgd en ik wil het installeren *O*.
And eternity in an hour.
pi_126221635
Gefeliciteerd! Dat is super nice!
pi_126221660
:D ae = ä, Dido :P
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:16:54 #240
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126221670
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:15 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Meh, ik wil naar huis. Kattenfonteintje is bezorgd en ik wil het installeren *O*.
Jawel, ä kun je ook typen als ae. Doen heel veel duitsers bijvoorbeeld ook. Schön wordt schoen
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:17:20 #241
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126221685
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:16 schreef V1z0R het volgende:
:D ae = ä, Dido :P
Dan klopt het nog steeds niet :P
And eternity in an hour.
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:17:51 #242
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126221702
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Jawel, ä kun je ook typen als ae. Doen heel veel duitsers bijvoorbeeld ook. Schön wordt schoen
Dan krijg je Jagaer, niet Jeager :P
And eternity in an hour.
pi_126221716
True :@
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:18:41 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126221744
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:15 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Omdat het bier is :D

Morgen werken maar het is 1 en al ellende belden ze net .. dat wordt een druk dagje
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:19:10 #245
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126221766
Omdat bier. Goed punt.
And eternity in an hour.
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:19:10 #246
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126221767
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Dan krijg je Jagaer, niet Jeager :P
ah ja...zover had ik er nog nooit over nagedacht!
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:19:38 #247
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126221793
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ah ja...zover had ik er nog nooit over nagedacht!
Als ik er toch niet was :P.
And eternity in an hour.
pi_126221868
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:53 schreef V1z0R het volgende:
Niet vergeten kuki er eerst uit te halen :D :P
pi_126221952
quote:

[ afbeelding ]
wauw! Feli! *O*
compact en kleverig.
pi_126222009
Jagar *O* wat goed
pi_126222901
Nice Jagar! Heeft het tijdschrift ook een hoge impactfactor? Grote kans dat je dan vaak geciteerd gaat worden of niet?
pi_126223080
Wat fijn Jag! Moet je nog wat wijzigingen maken, of gaat ie er 'as recieved' in?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_126223329
Lijstje:

T: rijstwafel pindakaas
S: 45 min KT, 45 min cardio
O: overnight oats met banaan
L: hard speltbroodje met geitenkaas, gekookt ei, salade van tomaat/komkommer/kikkererwten/surimi
T: yoghurt met blauwe bessen
D: vegetarische curry met veeeeel groenten
S: 45 min fietsen
T: drankje in de stad
pi_126223360
Al de hele dag honger :') edit: beetje veel carbs, waarschijnlijk daardoor!

Update:
O: 3 bth ( 2 met een halve avocado, 1 met chocopasta)
T: cappuccino, banaan
L: salade met sla, spinazie, komkommer, tomaat, rettich, feta. Bruin broodje kaas
T: 4 blokjes pure chocolade, appel, hand nootjes
T: griekse yoghurt met kersen en granola
S: les in de sportschool
  woensdag 8 mei 2013 @ 17:00:37 #255
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126223958
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef the85mc het volgende:
Nice Jagar! Heeft het tijdschrift ook een hoge impactfactor? Grote kans dat je dan vaak geciteerd gaat worden of niet?
Hopelijk wel. Ik denk dat iedereen in mijn directe vakgebied in ieder geval de inhoudsopgave doorkijkt...

@Quinazoline: er moet nog een klein beetje wat veranderd worden, maar niet zoveel meer...Nog een of twee dagen werk, maar het is conditioneel geaccepteerd...
  Vis een optie? woensdag 8 mei 2013 @ 17:01:28 #256
70532 loveli
N
pi_126224003
Feli Jag!
crap in = crap out
  woensdag 8 mei 2013 @ 17:08:31 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126224419
De asperges waren heerlijk :o

Nu maar eens de boontjes punten, gamba's in olie, vers geperste knoflook, kruiden en verse pepers zetten om te grillen... Nom
  woensdag 8 mei 2013 @ 17:17:11 #258
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126224840
Wij gaan straks uit eten. Stond al op het programma, maar nu ook nog verdiend. Met een oude klasgenoot, wel gezellig hoop ik. Nog even bedenken wat en waar...
pi_126225857
Een oude klasgenoot of een oud klasgenoot?
  woensdag 8 mei 2013 @ 17:40:29 #260
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126225895
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:39 schreef Perruche het volgende:
Een oude klasgenoot of een oud klasgenoot?
beide.

Men, m'n Nederlands wordt steeds belabberder...
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:23:02 #261
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126227299
Pita's staan in de oven en ik heb nog spinazie over dus die ga ik morgen wokken met knof en champignons. Wellicht als lunch. Eitje erbij. Pijnboompitten....
And eternity in an hour.
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:25:08 #262
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126227367
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef Nallie het volgende:
Lijstje:

T: rijstwafel pindakaas
S: 45 min KT, 45 min cardio
O: overnight oats met banaan
L: hard speltbroodje met geitenkaas, gekookt ei, salade van tomaat/komkommer/kikkererwten/surimi
T: yoghurt met blauwe bessen
D: vegetarische curry met veeeeel groenten
S: 45 min fietsen
T: drankje in de stad
anderhalf uur sporten op een rijstwafel :o

Wel lekker lijstje verder :9
And eternity in an hour.
pi_126227706
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Bi, 4-1 voor de vrouwen
(als ik kijk naar mijn exen)
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:39:21 #264
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126227799
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Novem het volgende:

[..]

Chill XM!

Ik wil later ook een station met van die banken die je plat kan leggen, lekker veel shit meezeulen :9
Dat kan in de Starslet ook :7

quote:
Mogge!
:* herkenbaar, ik heb eens jankend in de tram gezeten nadat ik eerst was nageknord ( :') ) en daarna door iemand anders voor vet varken was uitgemaakt. je mag vinden van mij wat je wilt, maar waar mensen het idee vandaan halen dat je iemand die dik/dun/lelijk/lang etc. (of zelfs geen van dat alles) is gewoon maar kunt uitschelden omdat je dat leuk vindt :N

Een dikke vriendin van me :') pun intended, werd in de Marks en Spencers in A'dam in haar buik (!!) geprikt door een wildvreemde met de mededeling dat zij helemaal geen worstjes nodig had. De brutaliteit!
quote:
Mogguh!

Kutna Hora is gaaf! Ben er op tournee geweest, het was toen alleen koud en rotweer. Wel heerlijk gegeten in een heel oud tentje met open haard O+
Kwak
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:42:00 #265
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126227898
whoah, wolkbreuk hier!
Kwak
pi_126227958
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat kan in de Starslet ook :7

[..]

:* herkenbaar, ik heb eens jankend in de tram gezeten nadat ik eerst was nageknord ( :') ) en daarna door iemand anders voor vet varken was uitgemaakt. je mag vinden van mij wat je wilt, maar waar mensen het idee vandaan halen dat je iemand die dik/dun/lelijk/lang etc. (of zelfs geen van dat alles) is gewoon maar kunt uitschelden omdat je dat leuk vindt :N

Een dikke vriendin van me :') pun intended, werd in de Marks en Spencers in A'dam in haar buik (!!) geprikt door een wildvreemde met de mededeling dat zij helemaal geen worstjes nodig had. De brutaliteit!

[..]

Kutna Hora is gaaf! Ben er op tournee geweest, het was toen alleen koud en rotweer. Wel heerlijk gegeten in een heel oud tentje met open haard O+
je snapt toch ook niet wat zulke mensen bezielt... :{

Ik had een vriendin die wat voller was en toen die een keer bij ons thuis was geweest deelde mn ex me mee dat die vette feministische zeug niet meer op zijn bank hoefde te komen zitten. Ik ben vaak heel erg kwaad op hem geweest, maar niet vaak kwader dan toen :X
compact en kleverig.
pi_126228027
Een van de redenen waarom ik zo spastisch ben met voeding, te vaak van dat soort ongein gehad. En nu is dat nooit meer het geval
pi_126228126
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een van de redenen waarom ik zo spastisch ben met voeding, te vaak van dat soort ongein gehad. En nu is dat nooit meer het geval
ik heb dat nooit gehad, maar kan me heel goed voorstellen dat je daar niet gelukkiger van wordt. En vaak zijn het gewoon meer dingen dan: ze/hij vreet gewoon teveel. Maar goed, dat blijkt dus niet waar te zijn hoor ik regelmatig. :{
compact en kleverig.
pi_126228217
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb dat nooit gehad, maar kan me heel goed voorstellen dat je daar niet gelukkiger van wordt. En vaak zijn het gewoon meer dingen dan: ze/hij vreet gewoon teveel. Maar goed, dat blijkt dus niet waar te zijn hoor ik regelmatig. :{
Bij mij was dat wel gewoon het geval ;)
Alleen ik heb nooit een vreemde nodig gehad om me dat te vertellen
pi_126228342
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Bij mij was dat wel gewoon het geval ;)
Alleen ik heb nooit een vreemde nodig gehad om me dat te vertellen
het kán ook prima het geval zijn natuurlijk, en ik ken er ook wel een stel, maar ik ken ook iemand die heel veel is aangekomen na het overlijden van haar zoontje, die at inderdaad wel teveel, maar dat was haar manier van 'overleven' zeg maar. En iemand die in twee maanden dertig (!!) kilo aankwam nadat ze bepaalde medicijnen was gaan slikken.

En inderdaad, dan nog, houd gewoon je mond. :{w
compact en kleverig.
pi_126228352
Ik sta er nog steeds best versteld van wat vreemde mensen dus kennelijk zeggen/doen :o
In iemands buik prikken!? :? :{
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:57:01 #272
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126228557
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:52 schreef V1z0R het volgende:
Ik sta er nog steeds best versteld van wat vreemde mensen dus kennelijk zeggen/doen :o
In iemands buik prikken!? :? :{
jup. heb zelfs een "vriendin" gehad die dat deed en dan giechelde "hihi lekker zacht". die heb ik na een paar keer verbaasd te hebben gekeken dat ze dat deed een keer flink de mantel uitgeveegd dat ik geen "tickle-me-ernie" was :')

ik ben heel veel te zwaar, maar ik heb daar wel 5 jaar over gedaan: 10 kilo erbij elk jaar, dat is minder dan 1 kilo per maand, en ik kan je verzekeren dat dat helemaal niet moeilijk is...

good news: met tien kilo eraf per jaar ben ik over vijf jaar ook weer waar ik was toen ik mezelf wel weer slank en mooi vond (ondanks een bmi van 30)
Kwak
pi_126228836
@Kwak: Volgens mij gaat je dat wel lukken, ik heb het idee dat je heel erg goed bezig bent en dat je veel kennis hebt van voeding :*

Volgens mij hebben mensen soms gewoon niet door wat het met je doet...

En inderdaad, als mensen soms gewoon teveel eten heeft dat vaak ook een oorzaak. De een gaat meer roken bij stress en de ander gaat meer eten. En al was het maar omdat iemand een bourgondiër is, het is zijn/haar keuze.

(en poeh... ik ben gelukkig niet de enige van 35kg in drie maanden. Wat was ik blij toen het me lukte de knop om te zetten)
pi_126229682
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

jup. heb zelfs een "vriendin" gehad die dat deed en dan giechelde "hihi lekker zacht". die heb ik na een paar keer verbaasd te hebben gekeken dat ze dat deed een keer flink de mantel uitgeveegd dat ik geen "tickle-me-ernie" was :')

ik ben heel veel te zwaar, maar ik heb daar wel 5 jaar over gedaan: 10 kilo erbij elk jaar, dat is minder dan 1 kilo per maand, en ik kan je verzekeren dat dat helemaal niet moeilijk is...

good news: met tien kilo eraf per jaar ben ik over vijf jaar ook weer waar ik was toen ik mezelf wel weer slank en mooi vond (ondanks een bmi van 30)
Zal dan zelf het 'geluk' gehad hebben dat ik een gigantisch manspersoon was die ook nog eens niet al te vriendelijk keek.
Maar van vreemden... :o
pi_126229762
Denk dat je breedheid een hoop scheelt V1z!

Lekker thuis nu na best lang werken nog, staan champignons en courgettes met pesto op voor een vegetarische pasta :) en morgen eten we stoofvlees met bier :9
pi_126230180
pi_126230413
Ohh en tof van je publicatie Jagar! *O*
pi_126230591
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Denk dat je breedheid een hoop scheelt V1z!

Lekker thuis nu na best lang werken nog, staan champignons en courgettes met pesto op voor een vegetarische pasta :) en morgen eten we stoofvlees met bier :9
Kennelijk :@

Denk soms nog wel eens terwijl ik de eerste set squats doe dat ik eerder i.p.v. die barbell met schijven gewoon met m'n lichaamsgewicht precies hetzelfde zou doen :')

Nu nog even loslaten van dat ijkpunt en een nieuwe stellen. Knie was vandaag voor het eerst niet meer voelbaar dus hopelijk pijnvrij aankomende week en dan kan ik weer voluit.
pi_126230671
quote:

[ afbeelding ]
Wat goed!!!!
pi_126231053
Jagär, wat een super nieuws!! *O*

Ik kwam eigenlijk even om deze neer te plempen... Tijdens mijn zoektocht naar foto's in foute kleding kwam ik deze tegen :D

pi_126231195
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:11 schreef loveli het volgende:
Lief!!
pi_126231339
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ik kwam eigenlijk even om deze neer te plempen... Tijdens mijn zoektocht naar foto's in foute kleding kwam ik deze tegen :D

[ afbeelding ]
:o O+
KIEK HOE SCHATTIG!
pi_126231487
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:o O+
KIEK HOE SCHATTIG!
Vroeger had ik blijkbaar geen nek ook :') :+
pi_126231668
Muts :')

Toen hingen de kerels al om je nek, letterlijk :{w :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 19:56:40 #285
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126231702
Oh dat ben jij gewoon? :o
And eternity in an hour.
pi_126231704
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:55 schreef V1z0R het volgende:
Muts :')

Toen hingen de kerels al om je nek, letterlijk :{w :D
Da's mn neefje...
pi_126231760
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:56 schreef _Dido_ het volgende:
Oh dat ben jij gewoon? :o
:Y

Bruidskindjes bij bruiloft van mn vader's jongste broertje.
pi_126231924
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Da's mn neefje...
:@
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:01:16 #289
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126231981
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:Y

Bruidskindjes bij bruiloft van mn vader's jongste broertje.
lief zeg! Ik dacht dat het een foto uit een of ander magazine was :') vroeg me al af waf er zo fout was aan die foto _O-
And eternity in an hour.
pi_126232168
Ga eens kijken of het South Beach dieet wat is!
pi_126232693
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[ afbeelding ]
O+ O+
pi_126232737
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:04 schreef Probability het volgende:
Ga eens kijken of het South Beach dieet wat is!
best goed te doen. Het is low-carb..
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:17:39 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126232883
Wat een plaatje Coco.. toen en nu... lekker ding!
O+
pi_126232926
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef Skoap het volgende:

[..]

Was waar ik aan dacht, budgettechnisch is low-carb dan ook nog wel te doen?
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:19:39 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126233008
Is ht niet eerst handig om gewoon geen carbs bij je avondeten te hebben?
Meestal neem ik wel iets maar eigenlijk vind ik het niet nodig.
pi_126233098
quote:

[..]

Volgens mij eet ik al redelijk zo :)
En in 2 weken val ik 7 kilo af!!!!!!!
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:21:31 #297
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126233120
quote:

[..]

contradictio in terminis :+
And eternity in an hour.
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:23:22 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126233199
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:21 schreef Probability het volgende:

[..]

Volgens mij eet ik al redelijk zo :)
En in 2 weken val ik 7 kilo af!!!!!!!
da's te snel!! :o
Beter doe je er 14 dagen over :Y
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:24:46 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126233268
Trouwens V1 fijn dat je knie het volhoudt! Houden zo!
pi_126233273
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

da's te snel!! :o
Beter doe je er 14 dagen over :Y
^O^
pi_126233304
Oja, dicht en zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')