https://play.google.com/s(...)m.timsu.astrid&hl=enquote:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
@Dido: je kan echt niet zomaar een leerling naar huis sturen om wat ze aanhebben hoor!Tenzij het in de schoolregels staat, zoals bij een reformatorische school. Iniminibroekjes zijn hip, maar meestal zit er een zwarte
panty onder. Ik vind leerlingen er zo vaak niet uitzien, maar ik ga ze echt niet naar huis sturen. als er minder aan zit dan een bikini zou ik wel de teamleider even inschakelen
ik zou absoluut nooit iets met het woord karaoke erin als doel hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het leuke van een day zero project is dat je het nog eens ergens neerknalt en je jezelf kunt belonen voor ieder behaald doel. '
Zo weet ik dat verschillende mensen hier een day zero doel hebben met Karaoke, dus daar voorzie ik een meeting.
ik heb geen androidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)m.timsu.astrid&hl=en
Eind juni een bruiloft die leuk ende gezellig moet wordenen ik wil een jurrekie
![]()
Dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
@Dido: je kan echt niet zomaar een leerling naar huis sturen om wat ze aanhebben hoor!Tenzij het in de schoolregels staat, zoals bij een reformatorische school. Iniminibroekjes zijn hip, maar meestal zit er een zwarte
panty onder. Ik vind leerlingen er zo vaak niet uitzien, maar ik ga ze echt niet naar huis sturen. als er minder aan zit dan een bikini zou ik wel de teamleider even inschakelen
Hehehehe, ik ga een karaoke duet zingen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou absoluut nooit iets met het woord karaoke erin als doel hebben
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
En in dezelfde hypothetische situatie betwijfel ik ten zeerste of je in je recht zou staan als je zo'n studente uit de klas zou sturenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:28 schreef _Dido_ het volgende:
Het was dus een hypothetische situatie: als ze zo bij mij in de les zouden komen...
En nee, ze droegen geen panty. Dan was het nog enigszins acceptabel geweest.
Ik vind dat je dan je taak als docent te buiten gaat. Prima om het te signaleren als dat meisje bijvoorbeeld ook grensoverschrijdend gedrag vertoont of als er een vermoeden is van problemen thuis/misbruik in een relatie, maar verder heb je als docent niet de taak om dat te bepalen voor een leerling (wat je er zelf ook van vindt).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef _Dido_ het volgende:
[..]is nog nooit gebeurd, maar zou wel moeten, vind ik
ik zou het iig wel bespreekbaar maken. Ik had op school ook een meisje van 13 in de brugklas met een megadecolleté. En die had verkering met jongens van 18 uit de hoogste klassen. Ja gek hè
Ik heb toch zo de schurft aan 'iets bespreekbaar maken'. Bespreek het gewoon!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef _Dido_ het volgende:
[..]is nog nooit gebeurd, maar zou wel moeten, vind ik
ik zou het iig wel bespreekbaar maken. Ik had op school ook een meisje van 13 in de brugklas met een megadecolleté. En die had verkering met jongens van 18 uit de hoogste klassen. Ja gek hè
Tim Burton filmsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, aanrader: Frankenweenie![]()
![]()
[ afbeelding ]
Misschien heb ik die al eens genoemd, maar hij is écht tof
wat zul jij veel afwas hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef sigme het volgende:
Oh ja, lijst.
• 3x5 squat 30 kg, 16 x opdrukken (op tenen), 12 dips
• bak griekse yoghurt, banaan, kokosrasp, nootjes, zaden
• bakje 1: gehaktbal, spinaziericottataart
• bakje 2: spekbokking, komkommer
• bakje 3: geblenderd banaan, appel, kokosmelk
• beker: geblenderd banaan, kokosmelk (dun)
• kantoorfruit: 3 appels 3 peren denk ik
• koekjes: 10
• avondeten: gebakken makreelfilet, zuurkool, half aardappeltje
('s ochtend kan ik beter hardlopen dan 's middags, maar krachttraining beter midden overdag. Gistermiddag deed ik 2 keer een setje van 3x5 squat 50 kilo)
Zelfs mijn kinderen vinden een schooluniform een goed idee. Jammer dat het niet doorgevoerd wordtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef loveli het volgende:
Bij ons werd wel op kleding aangesproken, stond in het regelement ook. En als ik om me heen kijk word ik voorstander van schooluniform (als het zou werken). Sommige kinders hebben geen idee...
zonder schooluniform kon ik me in elk geval nog een beetje leuk kleden voor mijn formaat, in schooluniform zie je pas écht goed wie er geen standaardmaten hebben (of dat nou dik dun lang of kort is)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zelfs mijn kinderen vinden een schooluniform een goed idee. Jammer dat het niet doorgevoerd wordt
mijn dochter wil buiktruitjes enzo aanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef loveli het volgende:
Bij ons werd wel op kleding aangesproken, stond in het regelement ook. En als ik om me heen kijk word ik voorstander van schooluniform (als het zou werken). Sommige kinders hebben geen idee...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:26 schreef sigme het volgende:
Ik kan nog steeds met afschuw terugdenken aan die ene werkelijk totaal doorschijnende witte bloes, metzonder niks eronder. En dat een van de klasgenoten me daarop wees door in de klas te roepen dat die daar geen bh aan had. M'n moeder had best mogen ingrijpen voordat ik naar school fietste.
NEEE! Heb je die schoenen gehadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef Perruche het volgende:
Ooh sigme dat meen je! Lukkig tot de max haha.
Mijn grootste flater waren van die grote zwarte laarzen met plateauzolen gecombineerd met een extreem strakke groene leren broek en paars haar. Wel tif dat mn mam niet moeilijk deed!
Oh, ik heb ook nog een tijd in 'jurkjes' gelopen die eigenlijk lange t-shirts waren. Op kantoor nota bene. En omdat ik niet wou doen alsof die dingen veels te kort waren, boog ik ook gewoon voorover enzo. Ach ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en 6 jaar geleden ofzo, droeg ik een zwart spijkerstofachtig jurkje, zonder truitje of legging/dikke panty eronder. Vond ik sexy
Jaar later ongeveer trok ik het nog eens aan en toen viel me op hoe ongelooflijk kort en diep uitgesneden dat ding wasZal best dat ik me er trampy sexy in voelde
Jij hebt je dag niet helemaal?!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:53 schreef _Dido_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik tien jaar geledenMet fluorescerend groene veters
En je kon er nog wel eens lekker iemand mee schoppen. Ze waren loodzwaar, overigens, vgl bij normale schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door MariaEtcetera op 07-05-2013 23:22:14 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Of... Mario?quote:
Ik heb er tegenwoordig een met konijntjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jij bent een van de weinigen die ik ken die gewoon wegkomt met een pinguinsjaal.
vooral dat kanten broekje ook wat onder dat spijkerbroekje moestquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn kleding van mijn puberjaren heb ik al vaker omschreven geloof ik, vond laatst wel foto-pareltjes van de periode ervoor, als peuter met houthakkersoverhemdje + spijkerbroek enzo, mijn ouders waren niet echt van de droppige meisjeskleding, moest bijna altijd 'stoer'
Even materiaal bijzoeken ter uwer vermaeck![]()
Goeie outfit ook van mevrouw Brownie!![]()
Was dat kant ja?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vooral dat kanten broekje ook wat onder dat spijkerbroekje moest![]()
Dat houthakkersbloesje is schattig
nee, ik koos gewoon echt wat ik zelf mooi vond. Ik had ook een of ander bijna neon-paars buiktruitje met doorzichtige mouwen en een lange zwarte velours jurk met van die lange ounten aan de mouwen, tot op de grond, dat was dan weer vrij gothic... Was niet echt iets over te zeggenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Was dat kant ja?Ik twijfelde nog! Soort Punk-achtige periode?
Oe zo'n zwarte velours jurk heb ik ook nog ergens geloof ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik koos gewoon echt wat ik zelf mooi vond. Ik had ook een of ander bijna neon-paars buiktruitje met doorzichtige mouwen en een lange zwarte velours jurk met van die lange ounten aan de mouwen, tot op de grond, dat was dan weer vrij gothic... Was niet echt iets over te zeggen
ik vond het wel prettig dat ik aan kon doen wat ik wilde en niet het idee had dat ik me aan moest passen aan anderen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe zo'n zwarte velours jurk heb ik ook nog ergens geloof ikAchja, experimentele fases enzo he! Schijnt erbij te horen..?
Da's dan ook weer zoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond het wel prettig dat ik aan kon doen wat ik wilde en niet het idee had dat ik me aan moest passen aan anderen.
mn moeder had achteraf wel afen toe op de rem mogen trappen hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's dan ook weer zoEn tof dat dat mocht ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
8 jaar geleden was het voornamelijk allemaal zwartMooi zwart is niet lelijk toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedtijd!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dat soort stof is te koop in de betere stoffenzaak (als die nog te vinden is). Ene kant wit, andere kant patroon. Kun je leuke jurkjes mee maken die jou goed staan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tink, doe gewoon een leuk jurkje.
Zoiets bijvoorbeeld:
King Louie heeft ook leuke jurkjes die netjes zijn, maar niet te formeel.
goeie!quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Voor de liefhebbers, Aldi en LIdl hebben vanaf morgen ofzo weer hardloopkleding.
Ik ben een keer uitgescholden door een jochie van 3-4? Moeders was in de tuin bezig en het ventje begon gewoon 'vieze vette zeug' te roepenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Het is stom, maar ik voel me nog steeds even bedrukt wanneer een puberjongetje langs fietst en 'lelijk' tegen je zegt in het voorbijgaan. Wanneer hou je op met dat aantrekken en wanneer houden die jongetjes op met dat zeggen
Blijkbaar. Ik denk dan ook weer, is het echt zo erg gesteld met me dat t uitgesproken moet worden. Verbaas ik me dan weer over.quote:
Oh, dat trek ik me ook aan, zoietsquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Het is stom, maar ik voel me nog steeds even bedrukt wanneer een puberjongetje langs fietst en 'lelijk' tegen je zegt in het voorbijgaan. Wanneer hou je op met dat aantrekken en wanneer houden die jongetjes op met dat zeggen
ik kan me maar moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die daar niks om geven hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben een keer uitgescholden door een jochie van 3-4? Moeders was in de tuin bezig en het ventje begon gewoon 'vieze vette zeug' te roepenMooie opvoeding! En toch trok ik het me nog aan ook
Ik denk dat het aan ons ligt, dat we het ons aantrekken.
Ik zit tussen ecto en meso in qua genetica. Ik ben sowieso slank/atlethisch aangelegd (lijk ook meer 23-25 dan 29quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:34 schreef Tinkepink het volgende:
@Michielos: vind je eigenlijk nog best licht voor een man. Mijn gevoel zegt dat je vandaag wat meer eiwit mag eten. De rosbief is op?
Daar ben ik toen ook geweest, volgens mij. Ik vond het best leuk!quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:00 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Wij gaan zo een stukje treinen naar Kutna Hora. Ik hoop dat het 't waard is dat ik erg vroeg ben opgestaan in mijn vakantie.
En damn, ze hebben hier gewoon echt lekker bier! Nederlands bier heeft zo'n zware bittere nasmaak maar dat is hier helemaal niet
Dat schrijf ik inderdaad net in dieet. Door het squatten krijg je stevige billen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:41 schreef Perruche het volgende:
Overigens zie ik wel verbetering in le spiegel maar mijn achterwerk lijkt alleen maar groter te worden. Ik ga dus even stoppen met bodypump en wat meer trainen met lichaamsgewicht en cardio. Dus spinning/rpm, bootcamp, combat.
Daarnaast heb ik een shirtje aan waarvan ik dacht dat het zwart was maar wat blauww blijkt te zijn ;').
Ja! En ik krijg best snel spieren (ook in mijn bovenbenen - komt misschien van paardrijden vroeger?). en gecombineerd met nog iets te veel vet begint het echt a-sexy te wordenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat schrijf ik inderdaad net in dieet. Door het squatten krijg je stevige billen.
Heb/had ik ook last van. Concentreer me nu meer op cardio en ik zie resultaat gelukkig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja! En ik krijg best snel spieren (ook in mijn bovenbenen - komt misschien van paardrijden vroeger?). en gecombineerd met nog iets te veel vet begint het echt a-sexy te worden
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat gisteren toch te miepen dat ik niet afgevallen ben en geen verschil zie..
Gisterenavond liep ik de woonkamer in en zei Ado dat hij echt wel duidelijk verschil ziet, vooral in m'n taille, dus ik ben weer helemaal gelukkig( moet wat minder in de spiegel kijken denk ik
)
Ik heb even foto's teruggekeken van niet-BBQ meet om te zien of ik dan zo'n verkeerd beeld van je had, maar zou niet zien waarom iemand dat tegen je zou roepenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik denk dan ook weer, is het echt zo erg gesteld met me dat t uitgesproken moet worden. Verbaas ik me dan weer over.
toen ik nog een klein trutje was, namen mijn ouders ons bijna elk jaar mee naar Tsjechie, kamperen. Toen het nog tsjechoslowakije was zelfs, net na de val van de muur. Ik moest altijd zo hard lachen om de naam Kutna Hora...en nu moest ik alweer gniffelen..quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:00 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Wij gaan zo een stukje treinen naar Kutna Hora. Ik hoop dat het 't waard is dat ik erg vroeg ben opgestaan in mijn vakantie.
En damn, ze hebben hier gewoon echt lekker bier! Nederlands bier heeft zo'n zware bittere nasmaak maar dat is hier helemaal niet
hij zegt ook regelmatig dat ik mezelf heel anders zie dan hij en dat ik gewoon verkeerd kijk, dat t allemAal wel meevalt enzo. Dat vind ik ook altijd wel liefquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:49 schreef Perruche het volgende:
[..]leuk he als mensen dat zeggen!
Ik had een nieuw rokje gekocht (bij een van mijn favo winkels waar ze echt vet eerlijk en aardig enzo zijn) en mevrouw zei "och kind wat heb je een mooie slanke taille"
Is natuurlijk alleen in verhouding, en het leek vooral zo want echt slank issie niet, niet anna-slank!
probje, en jijzelf?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:03 schreef loveli het volgende:
Alleen Phaidra is slanker dan Anna-slank. Of vergeet ik nog iemand?
Die verschillen 30 m in lengte, dat is niet echt een vergelijkingquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:03 schreef loveli het volgende:
Alleen Phaidra is slanker dan Anna-slank. Of vergeet ik nog iemand?
ik ook niet!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hahahaha, nou ik kom iig niet in dat lijstje voor.
Wij zijn van het lijstje feestelijk-gezetquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
ik ook niet. Maar ik sta dan weer op andere lijstjes .quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
deze heb ik al zo langquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:03 schreef loveli het volgende:
Eens met perr dat Janies een andere naam nodig heeft.
Weet je niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:17 schreef loveli het volgende:
Ik kan ne nog het jaar herinneren dat Gordon (of een look-alike met schaap op hoofd en lichtblauw pak) niet door de voorselectie kwam. De groep die op 2 eindigde was Jeans met het nummer 'Freedom, freiheit, liberté' en die hadden moeten gaan, dan hadden we een kans gehad.
Ik weet eigenlijk niet waar loveli het vandaan heeft verzonnen dat ik vind dat je je username moet veranderen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
deze heb ik al zo lang![]()
Dn hebben jullie nog geluk dat ik mn ui nog niet terug veranderd heb
zoals birds vanquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Weet je niet.Je weet nooit wat succesvol wordt bij het songfestival en hoe mensen onder druk gaan presteren.
Ben er zelf altijd groot voorstander van om vooral een goed liedje te sturen.
dus nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Weet je niet.Je weet nooit wat succesvol wordt bij het songfestival en hoe mensen onder druk gaan presteren.
je had zin in browniesquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waar loveli het vandaan heeft verzonnen dat ik vind dat je je username moet veranderen.
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef Nallie het volgende:
Ding a dong!
Perr, je bent supersexy! Daar hoef je niet dun voor te zijn!
Ik heb een stukje van de repetities gezien, daar kreeg ik kippenvel van.quote:
Precies, kijk maar naar mij!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef Nallie het volgende:
Ding a dong!
Perr, je bent supersexy! Daar hoef je niet dun voor te zijn!
Jamaar toen moesten ze nog in het NL zingen enndeze groep had er internationale woorden in gestopt! En ik herinner me het refrein nogquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
ik vind het een ongelooflijk zeikerig janknummerquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb een stukje van de repetities gezien, daar kreeg ik kippenvel van.
Het wordt heel bewust heel klein gehouden, Anouk heeft een enorm goede stem en ik denk dat we gaan winnen.![]()
nu dacht ik dat vorig jaar ook, maar dat is een ander verhaal.
Youtube 'm eens? Ik ken 'm niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Jamaar toen moesten ze nog in het NL zingen enndeze groep had er internationale woorden in gestopt! En ik herinner me het refrein nog
Dat ligt toch echt aan wat je sexy vindt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Supersexy en dun gaat toch ook niet echt samen?
Sexy gaat toch veel meer samen met curves?
Zelfvertrouwen en vervolgens uitstraling ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Supersexy en dun gaat toch ook niet echt samen?
Sexy gaat toch veel meer samen met curves?
Een leuke combi daarin is altijd fijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:28 schreef Goodbye het volgende:
Sexy heeft denk ik meer met uitstraling te maken dan de afmetingen van je lichaam.
Sommige mensen vinden 150 kg + onweerstaanbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een leuke combi daarin is altijd fijn
Nou, nu voel ik me alsnog slecht!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:08 schreef Perruche het volgende:
Ok het was niet mijn bedoeling om een "som alle mensen dunner dan anna op" ding te starten ofzo
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden 150 kg + onweerstaanbaar.
Wat een draak!quote:
Goede danspasjes ook.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:37 schreef Probability het volgende:
Ik dacht net even dat ik in een pro-anna topic terecht was gekomen
Dacht jij dat serieus? De enige aardige inzending vond ik die met Gordon van een paar jaar geleden (dis niet die van hierboven) omdat het zo over de top was dat we mogelijk ergens halverwege zouden kunnen uitkomen. De rest vond ik echt saai en niet aansprekend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb een stukje van de repetities gezien, daar kreeg ik kippenvel van.
Het wordt heel bewust heel klein gehouden, Anouk heeft een enorm goede stem en ik denk dat we gaan winnen.![]()
nu dacht ik dat vorig jaar ook, maar dat is een ander verhaal.
Af en toe komen er ook best wat leuke dingen uit DLD overwaaienquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:45 schreef loveli het volgende:
Duitsers en muziek is hetzelfde als NLers en casual kleding.
Ik heb met de fanatieke ESF fokkers een zwak voor Joan. En ik vind het echt een leuk liedje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dacht jij dat serieus? De enige aardige inzending vond ik die met Gordon van een paar jaar geleden (dis niet die van hierboven) omdat het zo over de top was dat we mogelijk ergens halverwege zouden kunnen uitkomen. De rest vond ik echt saai en niet aansprekend.
Sieneke is trouwens nog wel zeer populair in Duitsland. Is dat niet bizar?
Ik vond en vind Shine helemaal geweldig. Net zoals eins zwei tanzen tanzen van de Ukraine (?) een paar jaar geleden. Ik begin spontaan te glimlachen van die liedjes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb met de fanatieke ESF fokkers een zwak voor Joan. En ik vind het echt een leuk liedje.
Gister las ik dit stukje: http://www.nu.nl/muziek/3(...)k-carte-blanche.html
Dat geeft wel even het verschil in ervaring tussen een Joan en een Anouk weer.![]()
Leuk trouwens dat je Shine aanhaalt. Dat nummer is echt helemaal onderaan geeindigd.
Sieneke heeft nèt de finale niet gehaald. Maar dat is ook een onbegrijpelijk nummer natuurlijk. Sowieso vind ik Sieneke onbegrijpelijk. Het kind was 17 toen ze meedeed en had een uitstraling van een moeke van 32 met 3 jengelende kinderen ofzo.
Shine ging tenonder aan de plannen die ze hadden maar die niet werkten. Jammer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vond en vind Shine helemaal geweldig. Net zoals eins zwei tanzen tanzen van de Ukraine (?) een paar jaar geleden. Ik begin spontaan te glimlachen van die liedjes.
Dan is het voor die mensen ook een combinatie van uitstraling en een leuk figuurquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden 150 kg + onweerstaanbaar.
Ben je daar vandaag achter gekomen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:57 schreef _Dido_ het volgende:
De trein richting werk kwam langs mijn huis. Dus ik ben uitgestapt en verder gaan fietsen. Weet nog niet of dat of is .
Iig: nu lekker kwark .
Ja, beetje ver hè vanaf Leidenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ben je daar vandaag achter gekomen?
Waarom ben je uberhaupt niet gaan fietsen?
naar utrecht? Dat is lang geen 25 km..quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:16 schreef _Dido_ het volgende:
Heb volgende week een training in Utrecht en wil daar eigenlijk ook naartoe gaan fietsen. 25 km heen, training, shoppen, 25 km terug, koken en eten, Jillian. Ik denk dat het met het shoppen erbij een beetje te veel is. Gelukkig zijn er meer trainingsdagen, dus komt nog wel een keer
.
Wat is er mis met tussen 12 en 1 boodschappen doen? Zou het storender vinden als die mensen rond 17 uur zouden gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:50 schreef V1z0R het volgende:
Kennelijk niet de enige die het enigszins 'storend' vind dat mensen die de hele dag de tijd hebben zo nodig tussen 12 en 1 boodschappen moeten doen.
Leverde een leuke klucht op aan de kassa's
Veel werkende mensen die om die tijd hun lunch halen...quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met tussen 12 en 1 boodschappen doen? Zou het storender vinden als die mensen rond 17 uur zouden gaan.
Oh, dat is niet zo netjes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Veel werkende mensen die om die tijd hun lunch halen...
Doen we hier ook vaak, stukje lopen tussen de middag en tegelijk boodschappen doen.
Was ook een feeks.
Ze kwamen tegelijk bij de band aan, zij met een kar vol en hij had een paar broodjes, banaan en een pakje melk.
Is dan niet meer dan gewoon dat je iemand met zo weinig voor laat gaan.
Vond zij dus niet
Nope.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Oh, dat is niet zo netjes.
Hebben ze dan geen aparte 'scholieren'- of 'maximaal 10 boodschappen'-kassa?Die heeft mijn AH wel.
Nouja, het is wel fatsoenlijk, maar niet verplicht uiteraard.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Doen we hier ook vaak, stukje lopen tussen de middag en tegelijk boodschappen doen.
Was ook een feeks.
Ze kwamen tegelijk bij de band aan, zij met een kar vol en hij had een paar broodjes, banaan en een pakje melk.
Vond zij dus niet
30 meter ja?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die verschillen 30 m in lengte, dat is niet echt een vergelijking.
Als diegene het vraagt, prima.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was ook een feeks.
Vond zij dus niet
Nah ik vind dat je dat best kan aanbieden. Als je het ziet tenminste. Soms ben ik al met mijn hutkoffer op de band en is kassameisje al begonnen en zie ik dat meneer achter mij alleen een fles wijn ofzo heeft... oopsquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als diegene het vraagt, prima.
Maar ervan uitgaan is wat anders.
Hangt ook een beetje van je eigen gedrag en uitstraling afquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als diegene het vraagt, prima.
Maar ervan uitgaan is wat anders.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
30 meter ja?
Ik vind Anna juist door haar lengte slanker ogen
Want dat deed je zelf nooit?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:21 schreef _Dido_ het volgende:
Overigens voel ik niet de behoefte scholieren met een blikje energy drink en een zak chips voor te laten gaan. Die moeten gewoon maar boterhammen meenemen van thuis.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:21 schreef Goodbye het volgende:
Als iemand het aan mij vraagt dan heb ik er nooit problemen mee, maar ik had ook een keer een bejaarde vrouw die mij even meedeelde dat ze voor ging omdat ze zo weinig had. Nou had ze inderdaad wel weinig, maar ik ook.![]()
Zeer zeldenquote:
Dat gebeurt mij dus vaak als ik een keer een volle kar heb, dat kan ik niet uitstaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:21 schreef Goodbye het volgende:
Als iemand het aan mij vraagt dan heb ik er nooit problemen mee, maar ik had ook een keer een bejaarde vrouw die mij even meedeelde dat ze voor ging omdat ze zo weinig had. Nou had ze inderdaad wel weinig, maar ik ook.![]()
Nouja, ik ga dus niet kijken wat mensen in hun handen heb voor ik ze voor laat gaan. "Oh, u gaat wijn kopen? Tututut, dan wacht u maar even!quote:
Ik heb haar voor laten gaan, want ik had geen haast en geen zin in gezeik. De mensen achter mij in de rij (want die passeerde ze voor de lol ook even) vond het ook wel grappig.quote:
Haha, in de praktijk valt het ook wel een beetje mee hoor (remember: ik ben een internetheld), maar ik ben niet echt dol op pubers. Bizar idee dat ik ooit nog voor de klas heb gestaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, ik ga dus niet kijken wat mensen in hun handen heb voor ik ze voor laat gaan. "Oh, u gaat wijn kopen? Tututut, dan wacht u maar even!"
[..]
Ik heb haar voor laten gaan, want ik had geen haast en geen zin in gezeik. De mensen achter mij in de rij (want die passeerde ze voor de lol ook even) vond het ook wel grappig.
Feauteau!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[burger]
Hello! Stationwagen gekauft!
[/burger]
Ik heb dat eigenlijk nooit dat mensen dat aan me vragen in de supermarkt. Maar ik kijk ook angstaanjagend en niet benaderbaar, dat scheelt natuurlijk.
^^quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, het is wel fatsoenlijk, maar niet verplicht uiteraard.
Jij had toch een vriendje?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan is het voor die mensen ook een combinatie van uitstraling en een leuk figuur
Alleen het zal niet gebeuren dat ik iemand van 150kg + sexy zal vinden, net zoals mensen die daarop vallen niet wild zullen worden voor de vrouwen waar ik voor ga.
Hád, blijkbaarquote:
Volwassen collegaquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:36 schreef V1z0R het volgende:
Hij vroeg het trouwens niet of hij voor mocht.
Maar dit was gewoon een leuk schouwspel voor ons omstanders.
Chaggo zakenmannetje versus het irritante zeikwijf.
"Ik heb net zo goed het recht om rond deze tijd boodschappen te doen"
...
"De enige reden dat jij nu boodschappen doet is omdat je anders je dikke reet niet voor die TV kan wegsleuren bij het kijken van dezelfde soaps waar je 's avonds je man ook nog eens mee dood verveeld"
Leuk bakkie, XM
Zo!quote:
quote:
Jup!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
Laat kuki nu maar komen
Ford focus zo te zien? Die sturen fijn!
Dat leuk vindenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:36 schreef V1z0R het volgende:
Hij vroeg het trouwens niet of hij voor mocht.
Maar dit was gewoon een leuk schouwspel voor ons omstanders.
Chaggo zakenmannetje versus het irritante zeikwijf.
"Ik heb net zo goed het recht om rond deze tijd boodschappen te doen"
...
"De enige reden dat jij nu boodschappen doet is omdat je anders je dikke reet niet voor die TV kan wegsleuren bij het kijken van dezelfde soaps waar je 's avonds je man ook nog eens mee dood verveeld"
Chill XM!quote:
Mijn 16.00 uur momentje.. zo'n reep van grote blok Aldi pure chocolade.. Elke dag weer een heerlijk verheug moment.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:32 schreef Perruche het volgende:
Hm volgens mij had ik gewoon een chocoladefix nodig ik ben heul niet meer sjagrijnig
Gesplitst in twee mormels die 'miauw' zeggen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, waar is de Golden Retriever cq Labrador??
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gesplitst in twee mormels die 'miauw' zeggen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje Dido, je gaat lekker he?
O: 2 boterhammen kaas, beschuit rozenbotteljam, beker melk, cappucino, tomaat, ijsbergsla
T's: 150 gr bosbessen, 150 gr aardbeien met slagroom, 280 gr Granny Smith
L; Liter zelfgemaakte bloemkoolbroccolisoep (met aardappel, wat room en ham)
Ts: 400 gr verse witte asperges met gesmolten boter, zachtgekookt ei en yorkham, blok pure chocolade, paar dropjes, perzik
D: gestoofde en gewokte sperziebonen met champ, ui, pepers, soja enz. met gegrilde gamba's. Oosterse komkommersalade erbij en rijst met zelfgemaakte satesaus
T: roeryorhurt met gewone suiker
die moet in de rode volvo!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, waar is de Golden Retriever cq Labrador??
Wat lief van je!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:11 schreef loveli het volgende:
Laat ook vaak mensen voor, maar hopelijk niet zulke eikels. Heb pas karmapunten gescoord door het plaatsen van ventielen en oppompen van lege banden toen een onverlaat van het rijtje fietsen voor mijn deur alle ventielen eruit had gehaald.
ik heb dat 1 keer gedaan, gevraagd en dat was echt alleen omdat ik heel veel haast had. Was ook geen probleem trouwens. Ik bied het wel vaak aan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:21 schreef Perruche het volgende:
Ik zou nooit vragen "mag ik even voor" bedenk ik me nu. Mensen bieden het wel aan.
Overigens heb ik geen brownie genomen maar wel een blokje pure chocolade![]()
Daarvoor was het wel grappig. Na die laatste opmerking was het voornamelijk erg stil ineensquote:
Coolquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb dat 1 keer gedaan, gevraagd en dat was echt alleen omdat ik heel veel haast had. Was ook geen probleem trouwens. Ik bied het wel vaak aan.
En ik heb dumbells gekocht (1 kg) hoef ik niet meer met kitspuiten te Jilliannen
o, die zijn niet te duur!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Cool
Deze wil ik: http://www.kijkshop.nl/pr(...)-halterset-bw-400an/
Ook leuk als je nog geen gewichtjes hebt: http://www.kijkshop.nl/product/137039/halterset-12-kg/
Je kan toch ook na Jillian ontbijten dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens is mijn lijstje de laatste dagen niet zo geweldig![]()
Maar weer op gaan letten morgen.
O: kiwi (ik word misselijk als ik meer eet voor Jillian, ook na 8 keer proberen en niets vind ik te weinig..)
S: Jillian dag 10
L: twee sneeen brood met makreel en bieslook
T: ice coffee, appel
D: sushi, voor t eerst met de kinderen, ben benieuwd wat ze ervan vinden![]()
T: verwacht een paar ijsthee en nog een koffie ofzo
het is idd niet veel... Zei al, ben de laatste dagen niet zo tevreden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Weinig Janies! Of neem je nog een enorme toetje?
ja, dat kan, maar dat heb ik ook een keer gedaan en toen werd ik echt wat slapjes, dus ik moet ervoor iets hebben. (Ik was laat wakker vandaag, half tien en dan 'veel' ontbijten en om half een lunch is ook wat veel van t goede)quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:42 schreef Novem het volgende:
[..]
Je kan toch ook na Jillian ontbijten dan?
Hoe oud zijn je kinderen?
Tof!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn MA-thesis wordt binnenkort gepubliceerd. In een ontzettend goed tijdschrift (top 7in m'n vakgebied)!!!
[ afbeelding ]
Mzag ik een pm ofzo wat het nou precies betekend??quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn MA-thesis wordt binnenkort gepubliceerd. In een ontzettend goed tijdschrift (top 7in m'n vakgebied)!!!
[ afbeelding ]
haha...in de academische wereld draait alles om publiceren, publiceren. Elke publicatie gaat door een proces waarbij andere mensen beoordelen of je artikel wel goed genoeg is om gepubliceerd te worden, mensen binnen jouw vakgebied, die veel weten over waar jouw artikel over gaat. Die kunnen vertellen of het tijdschrift je artikel moet publiceren, of niet, of of je dingen moet veranderen. Je hebt tijdschriften die goed zijn, je hebt tijdschriften die slecht zijn, en je hebt tijdschriften die super goed zijn... Ik heb van mijn Master scriptie (nu bijna 4 jaar geleden) een artikel gemaakt, en dat is nu uiteindelijk geacepteerd bij een vrij goed tijdschrift. Dit gaat later voor mijn carriere belangrijk zijn, en is nu een goede veer in m'n kont..quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mzag ik een pm ofzo wat het nou precies betekend??
Waarom typ jij eigenlijk Jeager? Zo spreek je het toch niet uit?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Owww.. dat klinkt belangrijk!! Super Jeager, gefeliciteerd!
Jawel, ä kun je ook typen als ae. Doen heel veel duitsers bijvoorbeeld ook. Schön wordt schoenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Waarom typ jij eigenlijk Jeager? Zo spreek je het toch niet uit?
Meh, ik wil naar huis. Kattenfonteintje is bezorgd en ik wil het installeren.
Dan klopt het nog steeds nietquote:
Dan krijg je Jagaer, niet Jeagerquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jawel, ä kun je ook typen als ae. Doen heel veel duitsers bijvoorbeeld ook. Schön wordt schoen
Omdat het bier isquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Waarom typ jij eigenlijk Jeager? Zo spreek je het toch niet uit?
Meh, ik wil naar huis. Kattenfonteintje is bezorgd en ik wil het installeren.
Als ik er toch niet wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah ja...zover had ik er nog nooit over nagedacht!
wauw! Feli!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk wel. Ik denk dat iedereen in mijn directe vakgebied in ieder geval de inhoudsopgave doorkijkt...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef the85mc het volgende:
Nice Jagar! Heeft het tijdschrift ook een hoge impactfactor? Grote kans dat je dan vaak geciteerd gaat worden of niet?
beide.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:39 schreef Perruche het volgende:
Een oude klasgenoot of een oud klasgenoot?
anderhalf uur sporten op een rijstwafelquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef Nallie het volgende:
Lijstje:
T: rijstwafel pindakaas
S: 45 min KT, 45 min cardio
O: overnight oats met banaan
L: hard speltbroodje met geitenkaas, gekookt ei, salade van tomaat/komkommer/kikkererwten/surimi
T: yoghurt met blauwe bessen
D: vegetarische curry met veeeeel groenten
S: 45 min fietsen
T: drankje in de stad
Dat kan in de Starslet ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Novem het volgende:
[..]
Chill XM!
Ik wil later ook een station met van die banken die je plat kan leggen, lekker veel shit meezeulen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Kutna Hora is gaaf! Ben er op tournee geweest, het was toen alleen koud en rotweer. Wel heerlijk gegeten in een heel oud tentje met open haardquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:00 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
je snapt toch ook niet wat zulke mensen bezielt...quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat kan in de Starslet ook
[..]herkenbaar, ik heb eens jankend in de tram gezeten nadat ik eerst was nageknord (
) en daarna door iemand anders voor vet varken was uitgemaakt. je mag vinden van mij wat je wilt, maar waar mensen het idee vandaan halen dat je iemand die dik/dun/lelijk/lang etc. (of zelfs geen van dat alles) is gewoon maar kunt uitschelden omdat je dat leuk vindt
Een dikke vriendin van mepun intended, werd in de Marks en Spencers in A'dam in haar buik (!!) geprikt door een wildvreemde met de mededeling dat zij helemaal geen worstjes nodig had. De brutaliteit!
[..]
Kutna Hora is gaaf! Ben er op tournee geweest, het was toen alleen koud en rotweer. Wel heerlijk gegeten in een heel oud tentje met open haard
ik heb dat nooit gehad, maar kan me heel goed voorstellen dat je daar niet gelukkiger van wordt. En vaak zijn het gewoon meer dingen dan: ze/hij vreet gewoon teveel. Maar goed, dat blijkt dus niet waar te zijn hoor ik regelmatig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een van de redenen waarom ik zo spastisch ben met voeding, te vaak van dat soort ongein gehad. En nu is dat nooit meer het geval
Bij mij was dat wel gewoon het gevalquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb dat nooit gehad, maar kan me heel goed voorstellen dat je daar niet gelukkiger van wordt. En vaak zijn het gewoon meer dingen dan: ze/hij vreet gewoon teveel. Maar goed, dat blijkt dus niet waar te zijn hoor ik regelmatig.
het kán ook prima het geval zijn natuurlijk, en ik ken er ook wel een stel, maar ik ken ook iemand die heel veel is aangekomen na het overlijden van haar zoontje, die at inderdaad wel teveel, maar dat was haar manier van 'overleven' zeg maar. En iemand die in twee maanden dertig (!!) kilo aankwam nadat ze bepaalde medicijnen was gaan slikken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bij mij was dat wel gewoon het geval
Alleen ik heb nooit een vreemde nodig gehad om me dat te vertellen
jup. heb zelfs een "vriendin" gehad die dat deed en dan giechelde "hihi lekker zacht". die heb ik na een paar keer verbaasd te hebben gekeken dat ze dat deed een keer flink de mantel uitgeveegd dat ik geen "tickle-me-ernie" wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:52 schreef V1z0R het volgende:
Ik sta er nog steeds best versteld van wat vreemde mensen dus kennelijk zeggen/doen
In iemands buik prikken!?![]()
Zal dan zelf het 'geluk' gehad hebben dat ik een gigantisch manspersoon was die ook nog eens niet al te vriendelijk keek.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jup. heb zelfs een "vriendin" gehad die dat deed en dan giechelde "hihi lekker zacht". die heb ik na een paar keer verbaasd te hebben gekeken dat ze dat deed een keer flink de mantel uitgeveegd dat ik geen "tickle-me-ernie" was
ik ben heel veel te zwaar, maar ik heb daar wel 5 jaar over gedaan: 10 kilo erbij elk jaar, dat is minder dan 1 kilo per maand, en ik kan je verzekeren dat dat helemaal niet moeilijk is...
good news: met tien kilo eraf per jaar ben ik over vijf jaar ook weer waar ik was toen ik mezelf wel weer slank en mooi vond (ondanks een bmi van 30)
Kennelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Denk dat je breedheid een hoop scheelt V1z!
Lekker thuis nu na best lang werken nog, staan champignons en courgettes met pesto op voor een vegetarische pastaen morgen eten we stoofvlees met bier
Wat goed!!!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Lief!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:11 schreef loveli het volgende:
Laat ook vaak mensen voor, maar hopelijk niet zulke eikels. Heb pas karmapunten gescoord door het plaatsen van ventielen en oppompen van lege banden toen een onverlaat van het rijtje fietsen voor mijn deur alle ventielen eruit had gehaald.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jagär, wat een super nieuws!!
Ik kwam eigenlijk even om deze neer te plempen... Tijdens mijn zoektocht naar foto's in foute kleding kwam ik deze tegen
[ afbeelding ]
Da's mn neefje...quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:55 schreef V1z0R het volgende:
Muts
Toen hingen de kerels al om je nek, letterlijk![]()
quote:
lief zeg! Ik dacht dat het een foto uit een of ander magazine wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bruidskindjes bij bruiloft van mn vader's jongste broertje.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jagär, wat een super nieuws!!
Ik kwam eigenlijk even om deze neer te plempen... Tijdens mijn zoektocht naar foto's in foute kleding kwam ik deze tegen
[ afbeelding ]
best goed te doen. Het is low-carb..quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:04 schreef Probability het volgende:
Ga eens kijken of het South Beach dieet wat is!
Was waar ik aan dacht, budgettechnisch is low-carb dan ook nog wel te doen?quote:
Volgens mij eet ik al redelijk zoquote:
contradictio in terminisquote:
da's te snel!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij eet ik al redelijk zo
En in 2 weken val ik 7 kilo af!!!!!!!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
da's te snel!!
Beter doe je er 14 dagen over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |