https://play.google.com/s(...)m.timsu.astrid&hl=enquote:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
@Dido: je kan echt niet zomaar een leerling naar huis sturen om wat ze aanhebben hoor!Tenzij het in de schoolregels staat, zoals bij een reformatorische school. Iniminibroekjes zijn hip, maar meestal zit er een zwarte
panty onder. Ik vind leerlingen er zo vaak niet uitzien, maar ik ga ze echt niet naar huis sturen. als er minder aan zit dan een bikini zou ik wel de teamleider even inschakelen
ik zou absoluut nooit iets met het woord karaoke erin als doel hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het leuke van een day zero project is dat je het nog eens ergens neerknalt en je jezelf kunt belonen voor ieder behaald doel. '
Zo weet ik dat verschillende mensen hier een day zero doel hebben met Karaoke, dus daar voorzie ik een meeting.
ik heb geen androidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)m.timsu.astrid&hl=en
Eind juni een bruiloft die leuk ende gezellig moet wordenen ik wil een jurrekie
![]()
Dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
@Dido: je kan echt niet zomaar een leerling naar huis sturen om wat ze aanhebben hoor!Tenzij het in de schoolregels staat, zoals bij een reformatorische school. Iniminibroekjes zijn hip, maar meestal zit er een zwarte
panty onder. Ik vind leerlingen er zo vaak niet uitzien, maar ik ga ze echt niet naar huis sturen. als er minder aan zit dan een bikini zou ik wel de teamleider even inschakelen
Hehehehe, ik ga een karaoke duet zingen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou absoluut nooit iets met het woord karaoke erin als doel hebben
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
En in dezelfde hypothetische situatie betwijfel ik ten zeerste of je in je recht zou staan als je zo'n studente uit de klas zou sturenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:28 schreef _Dido_ het volgende:
Het was dus een hypothetische situatie: als ze zo bij mij in de les zouden komen...
En nee, ze droegen geen panty. Dan was het nog enigszins acceptabel geweest.
Ik vind dat je dan je taak als docent te buiten gaat. Prima om het te signaleren als dat meisje bijvoorbeeld ook grensoverschrijdend gedrag vertoont of als er een vermoeden is van problemen thuis/misbruik in een relatie, maar verder heb je als docent niet de taak om dat te bepalen voor een leerling (wat je er zelf ook van vindt).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef _Dido_ het volgende:
[..]is nog nooit gebeurd, maar zou wel moeten, vind ik
ik zou het iig wel bespreekbaar maken. Ik had op school ook een meisje van 13 in de brugklas met een megadecolleté. En die had verkering met jongens van 18 uit de hoogste klassen. Ja gek hè
Ik heb toch zo de schurft aan 'iets bespreekbaar maken'. Bespreek het gewoon!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef _Dido_ het volgende:
[..]is nog nooit gebeurd, maar zou wel moeten, vind ik
ik zou het iig wel bespreekbaar maken. Ik had op school ook een meisje van 13 in de brugklas met een megadecolleté. En die had verkering met jongens van 18 uit de hoogste klassen. Ja gek hè
Tim Burton filmsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, aanrader: Frankenweenie![]()
![]()
[ afbeelding ]
Misschien heb ik die al eens genoemd, maar hij is écht tof
wat zul jij veel afwas hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef sigme het volgende:
Oh ja, lijst.
• 3x5 squat 30 kg, 16 x opdrukken (op tenen), 12 dips
• bak griekse yoghurt, banaan, kokosrasp, nootjes, zaden
• bakje 1: gehaktbal, spinaziericottataart
• bakje 2: spekbokking, komkommer
• bakje 3: geblenderd banaan, appel, kokosmelk
• beker: geblenderd banaan, kokosmelk (dun)
• kantoorfruit: 3 appels 3 peren denk ik
• koekjes: 10
• avondeten: gebakken makreelfilet, zuurkool, half aardappeltje
('s ochtend kan ik beter hardlopen dan 's middags, maar krachttraining beter midden overdag. Gistermiddag deed ik 2 keer een setje van 3x5 squat 50 kilo)
Zelfs mijn kinderen vinden een schooluniform een goed idee. Jammer dat het niet doorgevoerd wordtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef loveli het volgende:
Bij ons werd wel op kleding aangesproken, stond in het regelement ook. En als ik om me heen kijk word ik voorstander van schooluniform (als het zou werken). Sommige kinders hebben geen idee...
zonder schooluniform kon ik me in elk geval nog een beetje leuk kleden voor mijn formaat, in schooluniform zie je pas écht goed wie er geen standaardmaten hebben (of dat nou dik dun lang of kort is)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zelfs mijn kinderen vinden een schooluniform een goed idee. Jammer dat het niet doorgevoerd wordt
mijn dochter wil buiktruitjes enzo aanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef loveli het volgende:
Bij ons werd wel op kleding aangesproken, stond in het regelement ook. En als ik om me heen kijk word ik voorstander van schooluniform (als het zou werken). Sommige kinders hebben geen idee...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:26 schreef sigme het volgende:
Ik kan nog steeds met afschuw terugdenken aan die ene werkelijk totaal doorschijnende witte bloes, metzonder niks eronder. En dat een van de klasgenoten me daarop wees door in de klas te roepen dat die daar geen bh aan had. M'n moeder had best mogen ingrijpen voordat ik naar school fietste.
NEEE! Heb je die schoenen gehadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef Perruche het volgende:
Ooh sigme dat meen je! Lukkig tot de max haha.
Mijn grootste flater waren van die grote zwarte laarzen met plateauzolen gecombineerd met een extreem strakke groene leren broek en paars haar. Wel tif dat mn mam niet moeilijk deed!
Oh, ik heb ook nog een tijd in 'jurkjes' gelopen die eigenlijk lange t-shirts waren. Op kantoor nota bene. En omdat ik niet wou doen alsof die dingen veels te kort waren, boog ik ook gewoon voorover enzo. Ach ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en 6 jaar geleden ofzo, droeg ik een zwart spijkerstofachtig jurkje, zonder truitje of legging/dikke panty eronder. Vond ik sexy
Jaar later ongeveer trok ik het nog eens aan en toen viel me op hoe ongelooflijk kort en diep uitgesneden dat ding wasZal best dat ik me er trampy sexy in voelde
Jij hebt je dag niet helemaal?!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:53 schreef _Dido_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik tien jaar geledenMet fluorescerend groene veters
En je kon er nog wel eens lekker iemand mee schoppen. Ze waren loodzwaar, overigens, vgl bij normale schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door MariaEtcetera op 07-05-2013 23:22:14 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Of... Mario?quote:
Ik heb er tegenwoordig een met konijntjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jij bent een van de weinigen die ik ken die gewoon wegkomt met een pinguinsjaal.
vooral dat kanten broekje ook wat onder dat spijkerbroekje moestquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn kleding van mijn puberjaren heb ik al vaker omschreven geloof ik, vond laatst wel foto-pareltjes van de periode ervoor, als peuter met houthakkersoverhemdje + spijkerbroek enzo, mijn ouders waren niet echt van de droppige meisjeskleding, moest bijna altijd 'stoer'
Even materiaal bijzoeken ter uwer vermaeck![]()
Goeie outfit ook van mevrouw Brownie!![]()
Was dat kant ja?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vooral dat kanten broekje ook wat onder dat spijkerbroekje moest![]()
Dat houthakkersbloesje is schattig
nee, ik koos gewoon echt wat ik zelf mooi vond. Ik had ook een of ander bijna neon-paars buiktruitje met doorzichtige mouwen en een lange zwarte velours jurk met van die lange ounten aan de mouwen, tot op de grond, dat was dan weer vrij gothic... Was niet echt iets over te zeggenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Was dat kant ja?Ik twijfelde nog! Soort Punk-achtige periode?
Oe zo'n zwarte velours jurk heb ik ook nog ergens geloof ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik koos gewoon echt wat ik zelf mooi vond. Ik had ook een of ander bijna neon-paars buiktruitje met doorzichtige mouwen en een lange zwarte velours jurk met van die lange ounten aan de mouwen, tot op de grond, dat was dan weer vrij gothic... Was niet echt iets over te zeggen
ik vond het wel prettig dat ik aan kon doen wat ik wilde en niet het idee had dat ik me aan moest passen aan anderen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe zo'n zwarte velours jurk heb ik ook nog ergens geloof ikAchja, experimentele fases enzo he! Schijnt erbij te horen..?
Da's dan ook weer zoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond het wel prettig dat ik aan kon doen wat ik wilde en niet het idee had dat ik me aan moest passen aan anderen.
mn moeder had achteraf wel afen toe op de rem mogen trappen hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's dan ook weer zoEn tof dat dat mocht ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
8 jaar geleden was het voornamelijk allemaal zwartMooi zwart is niet lelijk toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedtijd!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dat soort stof is te koop in de betere stoffenzaak (als die nog te vinden is). Ene kant wit, andere kant patroon. Kun je leuke jurkjes mee maken die jou goed staan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tink, doe gewoon een leuk jurkje.
Zoiets bijvoorbeeld:
King Louie heeft ook leuke jurkjes die netjes zijn, maar niet te formeel.
goeie!quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Voor de liefhebbers, Aldi en LIdl hebben vanaf morgen ofzo weer hardloopkleding.
Ik ben een keer uitgescholden door een jochie van 3-4? Moeders was in de tuin bezig en het ventje begon gewoon 'vieze vette zeug' te roepenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Het is stom, maar ik voel me nog steeds even bedrukt wanneer een puberjongetje langs fietst en 'lelijk' tegen je zegt in het voorbijgaan. Wanneer hou je op met dat aantrekken en wanneer houden die jongetjes op met dat zeggen
Blijkbaar. Ik denk dan ook weer, is het echt zo erg gesteld met me dat t uitgesproken moet worden. Verbaas ik me dan weer over.quote:
Oh, dat trek ik me ook aan, zoietsquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Het is stom, maar ik voel me nog steeds even bedrukt wanneer een puberjongetje langs fietst en 'lelijk' tegen je zegt in het voorbijgaan. Wanneer hou je op met dat aantrekken en wanneer houden die jongetjes op met dat zeggen
ik kan me maar moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die daar niks om geven hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben een keer uitgescholden door een jochie van 3-4? Moeders was in de tuin bezig en het ventje begon gewoon 'vieze vette zeug' te roepenMooie opvoeding! En toch trok ik het me nog aan ook
Ik denk dat het aan ons ligt, dat we het ons aantrekken.
Ik zit tussen ecto en meso in qua genetica. Ik ben sowieso slank/atlethisch aangelegd (lijk ook meer 23-25 dan 29quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:34 schreef Tinkepink het volgende:
@Michielos: vind je eigenlijk nog best licht voor een man. Mijn gevoel zegt dat je vandaag wat meer eiwit mag eten. De rosbief is op?
Daar ben ik toen ook geweest, volgens mij. Ik vond het best leuk!quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:00 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Wij gaan zo een stukje treinen naar Kutna Hora. Ik hoop dat het 't waard is dat ik erg vroeg ben opgestaan in mijn vakantie.
En damn, ze hebben hier gewoon echt lekker bier! Nederlands bier heeft zo'n zware bittere nasmaak maar dat is hier helemaal niet
Dat schrijf ik inderdaad net in dieet. Door het squatten krijg je stevige billen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:41 schreef Perruche het volgende:
Overigens zie ik wel verbetering in le spiegel maar mijn achterwerk lijkt alleen maar groter te worden. Ik ga dus even stoppen met bodypump en wat meer trainen met lichaamsgewicht en cardio. Dus spinning/rpm, bootcamp, combat.
Daarnaast heb ik een shirtje aan waarvan ik dacht dat het zwart was maar wat blauww blijkt te zijn ;').
Ja! En ik krijg best snel spieren (ook in mijn bovenbenen - komt misschien van paardrijden vroeger?). en gecombineerd met nog iets te veel vet begint het echt a-sexy te wordenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat schrijf ik inderdaad net in dieet. Door het squatten krijg je stevige billen.
Heb/had ik ook last van. Concentreer me nu meer op cardio en ik zie resultaat gelukkig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja! En ik krijg best snel spieren (ook in mijn bovenbenen - komt misschien van paardrijden vroeger?). en gecombineerd met nog iets te veel vet begint het echt a-sexy te worden
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat gisteren toch te miepen dat ik niet afgevallen ben en geen verschil zie..
Gisterenavond liep ik de woonkamer in en zei Ado dat hij echt wel duidelijk verschil ziet, vooral in m'n taille, dus ik ben weer helemaal gelukkig( moet wat minder in de spiegel kijken denk ik
)
Ik heb even foto's teruggekeken van niet-BBQ meet om te zien of ik dan zo'n verkeerd beeld van je had, maar zou niet zien waarom iemand dat tegen je zou roepenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik denk dan ook weer, is het echt zo erg gesteld met me dat t uitgesproken moet worden. Verbaas ik me dan weer over.
toen ik nog een klein trutje was, namen mijn ouders ons bijna elk jaar mee naar Tsjechie, kamperen. Toen het nog tsjechoslowakije was zelfs, net na de val van de muur. Ik moest altijd zo hard lachen om de naam Kutna Hora...en nu moest ik alweer gniffelen..quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:00 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Wij gaan zo een stukje treinen naar Kutna Hora. Ik hoop dat het 't waard is dat ik erg vroeg ben opgestaan in mijn vakantie.
En damn, ze hebben hier gewoon echt lekker bier! Nederlands bier heeft zo'n zware bittere nasmaak maar dat is hier helemaal niet
hij zegt ook regelmatig dat ik mezelf heel anders zie dan hij en dat ik gewoon verkeerd kijk, dat t allemAal wel meevalt enzo. Dat vind ik ook altijd wel liefquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:49 schreef Perruche het volgende:
[..]leuk he als mensen dat zeggen!
Ik had een nieuw rokje gekocht (bij een van mijn favo winkels waar ze echt vet eerlijk en aardig enzo zijn) en mevrouw zei "och kind wat heb je een mooie slanke taille"
Is natuurlijk alleen in verhouding, en het leek vooral zo want echt slank issie niet, niet anna-slank!
probje, en jijzelf?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:03 schreef loveli het volgende:
Alleen Phaidra is slanker dan Anna-slank. Of vergeet ik nog iemand?
Die verschillen 30 m in lengte, dat is niet echt een vergelijkingquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:03 schreef loveli het volgende:
Alleen Phaidra is slanker dan Anna-slank. Of vergeet ik nog iemand?
ik ook niet!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hahahaha, nou ik kom iig niet in dat lijstje voor.
Wij zijn van het lijstje feestelijk-gezetquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
ik ook niet. Maar ik sta dan weer op andere lijstjes .quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
deze heb ik al zo langquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:03 schreef loveli het volgende:
Eens met perr dat Janies een andere naam nodig heeft.
Weet je niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:17 schreef loveli het volgende:
Ik kan ne nog het jaar herinneren dat Gordon (of een look-alike met schaap op hoofd en lichtblauw pak) niet door de voorselectie kwam. De groep die op 2 eindigde was Jeans met het nummer 'Freedom, freiheit, liberté' en die hadden moeten gaan, dan hadden we een kans gehad.
Ik weet eigenlijk niet waar loveli het vandaan heeft verzonnen dat ik vind dat je je username moet veranderen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
deze heb ik al zo lang![]()
Dn hebben jullie nog geluk dat ik mn ui nog niet terug veranderd heb
zoals birds vanquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Weet je niet.Je weet nooit wat succesvol wordt bij het songfestival en hoe mensen onder druk gaan presteren.
Ben er zelf altijd groot voorstander van om vooral een goed liedje te sturen.
dus nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Weet je niet.Je weet nooit wat succesvol wordt bij het songfestival en hoe mensen onder druk gaan presteren.
je had zin in browniesquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waar loveli het vandaan heeft verzonnen dat ik vind dat je je username moet veranderen.
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef Nallie het volgende:
Ding a dong!
Perr, je bent supersexy! Daar hoef je niet dun voor te zijn!
Ik heb een stukje van de repetities gezien, daar kreeg ik kippenvel van.quote:
Precies, kijk maar naar mij!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:25 schreef Nallie het volgende:
Ding a dong!
Perr, je bent supersexy! Daar hoef je niet dun voor te zijn!
Jamaar toen moesten ze nog in het NL zingen enndeze groep had er internationale woorden in gestopt! En ik herinner me het refrein nogquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
ik vind het een ongelooflijk zeikerig janknummerquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb een stukje van de repetities gezien, daar kreeg ik kippenvel van.
Het wordt heel bewust heel klein gehouden, Anouk heeft een enorm goede stem en ik denk dat we gaan winnen.![]()
nu dacht ik dat vorig jaar ook, maar dat is een ander verhaal.
Youtube 'm eens? Ik ken 'm niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Jamaar toen moesten ze nog in het NL zingen enndeze groep had er internationale woorden in gestopt! En ik herinner me het refrein nog
Dat ligt toch echt aan wat je sexy vindt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Supersexy en dun gaat toch ook niet echt samen?
Sexy gaat toch veel meer samen met curves?
Zelfvertrouwen en vervolgens uitstraling ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Supersexy en dun gaat toch ook niet echt samen?
Sexy gaat toch veel meer samen met curves?
Een leuke combi daarin is altijd fijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:28 schreef Goodbye het volgende:
Sexy heeft denk ik meer met uitstraling te maken dan de afmetingen van je lichaam.
Sommige mensen vinden 150 kg + onweerstaanbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een leuke combi daarin is altijd fijn
Nou, nu voel ik me alsnog slecht!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:08 schreef Perruche het volgende:
Ok het was niet mijn bedoeling om een "som alle mensen dunner dan anna op" ding te starten ofzo
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden 150 kg + onweerstaanbaar.
Wat een draak!quote:
Goede danspasjes ook.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:37 schreef Probability het volgende:
Ik dacht net even dat ik in een pro-anna topic terecht was gekomen
Dacht jij dat serieus? De enige aardige inzending vond ik die met Gordon van een paar jaar geleden (dis niet die van hierboven) omdat het zo over de top was dat we mogelijk ergens halverwege zouden kunnen uitkomen. De rest vond ik echt saai en niet aansprekend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb een stukje van de repetities gezien, daar kreeg ik kippenvel van.
Het wordt heel bewust heel klein gehouden, Anouk heeft een enorm goede stem en ik denk dat we gaan winnen.![]()
nu dacht ik dat vorig jaar ook, maar dat is een ander verhaal.
Af en toe komen er ook best wat leuke dingen uit DLD overwaaienquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:45 schreef loveli het volgende:
Duitsers en muziek is hetzelfde als NLers en casual kleding.
Ik heb met de fanatieke ESF fokkers een zwak voor Joan. En ik vind het echt een leuk liedje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dacht jij dat serieus? De enige aardige inzending vond ik die met Gordon van een paar jaar geleden (dis niet die van hierboven) omdat het zo over de top was dat we mogelijk ergens halverwege zouden kunnen uitkomen. De rest vond ik echt saai en niet aansprekend.
Sieneke is trouwens nog wel zeer populair in Duitsland. Is dat niet bizar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |