https://play.google.com/s(...)m.timsu.astrid&hl=enquote:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
@Dido: je kan echt niet zomaar een leerling naar huis sturen om wat ze aanhebben hoor!Tenzij het in de schoolregels staat, zoals bij een reformatorische school. Iniminibroekjes zijn hip, maar meestal zit er een zwarte
panty onder. Ik vind leerlingen er zo vaak niet uitzien, maar ik ga ze echt niet naar huis sturen. als er minder aan zit dan een bikini zou ik wel de teamleider even inschakelen
ik zou absoluut nooit iets met het woord karaoke erin als doel hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het leuke van een day zero project is dat je het nog eens ergens neerknalt en je jezelf kunt belonen voor ieder behaald doel. '
Zo weet ik dat verschillende mensen hier een day zero doel hebben met Karaoke, dus daar voorzie ik een meeting.
ik heb geen androidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)m.timsu.astrid&hl=en
Eind juni een bruiloft die leuk ende gezellig moet wordenen ik wil een jurrekie
![]()
Dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
@Dido: je kan echt niet zomaar een leerling naar huis sturen om wat ze aanhebben hoor!Tenzij het in de schoolregels staat, zoals bij een reformatorische school. Iniminibroekjes zijn hip, maar meestal zit er een zwarte
panty onder. Ik vind leerlingen er zo vaak niet uitzien, maar ik ga ze echt niet naar huis sturen. als er minder aan zit dan een bikini zou ik wel de teamleider even inschakelen
Hehehehe, ik ga een karaoke duet zingen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou absoluut nooit iets met het woord karaoke erin als doel hebben
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
En in dezelfde hypothetische situatie betwijfel ik ten zeerste of je in je recht zou staan als je zo'n studente uit de klas zou sturenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:28 schreef _Dido_ het volgende:
Het was dus een hypothetische situatie: als ze zo bij mij in de les zouden komen...
En nee, ze droegen geen panty. Dan was het nog enigszins acceptabel geweest.
Ik vind dat je dan je taak als docent te buiten gaat. Prima om het te signaleren als dat meisje bijvoorbeeld ook grensoverschrijdend gedrag vertoont of als er een vermoeden is van problemen thuis/misbruik in een relatie, maar verder heb je als docent niet de taak om dat te bepalen voor een leerling (wat je er zelf ook van vindt).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef _Dido_ het volgende:
[..]is nog nooit gebeurd, maar zou wel moeten, vind ik
ik zou het iig wel bespreekbaar maken. Ik had op school ook een meisje van 13 in de brugklas met een megadecolleté. En die had verkering met jongens van 18 uit de hoogste klassen. Ja gek hè
Ik heb toch zo de schurft aan 'iets bespreekbaar maken'. Bespreek het gewoon!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef _Dido_ het volgende:
[..]is nog nooit gebeurd, maar zou wel moeten, vind ik
ik zou het iig wel bespreekbaar maken. Ik had op school ook een meisje van 13 in de brugklas met een megadecolleté. En die had verkering met jongens van 18 uit de hoogste klassen. Ja gek hè
Tim Burton filmsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, aanrader: Frankenweenie![]()
![]()
[ afbeelding ]
Misschien heb ik die al eens genoemd, maar hij is écht tof
wat zul jij veel afwas hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef sigme het volgende:
Oh ja, lijst.
• 3x5 squat 30 kg, 16 x opdrukken (op tenen), 12 dips
• bak griekse yoghurt, banaan, kokosrasp, nootjes, zaden
• bakje 1: gehaktbal, spinaziericottataart
• bakje 2: spekbokking, komkommer
• bakje 3: geblenderd banaan, appel, kokosmelk
• beker: geblenderd banaan, kokosmelk (dun)
• kantoorfruit: 3 appels 3 peren denk ik
• koekjes: 10
• avondeten: gebakken makreelfilet, zuurkool, half aardappeltje
('s ochtend kan ik beter hardlopen dan 's middags, maar krachttraining beter midden overdag. Gistermiddag deed ik 2 keer een setje van 3x5 squat 50 kilo)
Zelfs mijn kinderen vinden een schooluniform een goed idee. Jammer dat het niet doorgevoerd wordtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef loveli het volgende:
Bij ons werd wel op kleding aangesproken, stond in het regelement ook. En als ik om me heen kijk word ik voorstander van schooluniform (als het zou werken). Sommige kinders hebben geen idee...
zonder schooluniform kon ik me in elk geval nog een beetje leuk kleden voor mijn formaat, in schooluniform zie je pas écht goed wie er geen standaardmaten hebben (of dat nou dik dun lang of kort is)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zelfs mijn kinderen vinden een schooluniform een goed idee. Jammer dat het niet doorgevoerd wordt
mijn dochter wil buiktruitjes enzo aanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef loveli het volgende:
Bij ons werd wel op kleding aangesproken, stond in het regelement ook. En als ik om me heen kijk word ik voorstander van schooluniform (als het zou werken). Sommige kinders hebben geen idee...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:26 schreef sigme het volgende:
Ik kan nog steeds met afschuw terugdenken aan die ene werkelijk totaal doorschijnende witte bloes, metzonder niks eronder. En dat een van de klasgenoten me daarop wees door in de klas te roepen dat die daar geen bh aan had. M'n moeder had best mogen ingrijpen voordat ik naar school fietste.
NEEE! Heb je die schoenen gehadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef Perruche het volgende:
Ooh sigme dat meen je! Lukkig tot de max haha.
Mijn grootste flater waren van die grote zwarte laarzen met plateauzolen gecombineerd met een extreem strakke groene leren broek en paars haar. Wel tif dat mn mam niet moeilijk deed!
Oh, ik heb ook nog een tijd in 'jurkjes' gelopen die eigenlijk lange t-shirts waren. Op kantoor nota bene. En omdat ik niet wou doen alsof die dingen veels te kort waren, boog ik ook gewoon voorover enzo. Ach ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en 6 jaar geleden ofzo, droeg ik een zwart spijkerstofachtig jurkje, zonder truitje of legging/dikke panty eronder. Vond ik sexy
Jaar later ongeveer trok ik het nog eens aan en toen viel me op hoe ongelooflijk kort en diep uitgesneden dat ding wasZal best dat ik me er trampy sexy in voelde
Jij hebt je dag niet helemaal?!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:53 schreef _Dido_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik tien jaar geledenMet fluorescerend groene veters
En je kon er nog wel eens lekker iemand mee schoppen. Ze waren loodzwaar, overigens, vgl bij normale schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door MariaEtcetera op 07-05-2013 23:22:14 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Of... Mario?quote:
Ik heb er tegenwoordig een met konijntjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jij bent een van de weinigen die ik ken die gewoon wegkomt met een pinguinsjaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |