Ik vond het tamelijk frappant dat er nauwelijks sneeuw ligt aan de andere kant.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Mooie scene inderdaad, vond alleen dat ijs op de top van die muur er ongelofelijk nep uitzien
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Spoiler!!! Mel heeft het boek van Shireen afgepakt!!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Spoiler!!! Mel heeft het boek van Shireen afgepakt!!
Die nu in Kings Landing staan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:04 schreef zure_ridder het volgende:
hoe zijn de 3 vorige draken eigenlijk dood gegaan
Neeee, nog veel langer geledenquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:18 schreef zure_ridder het volgende:
ja die waren van de vader van Daenerys toch
Nee nee, dat is denk ik in de historie van GoT 200/300 jaar terug. Je zou het kunnen opzoeken, maar ik ben bang dat je perongeluk jezelf gaat spoilen dan. Die Targaryen familie is zo groot en er is zoveel gebeurt tijdens die dynastiequote:Op woensdag 8 mei 2013 01:24 schreef zure_ridder het volgende:
oh ja het is ook zo lastig als je de boeken niet hebt gelezen
ik dacht dat Eddard Stark samen met Robert Baratheon en nog wat andere kornuiten geteamed hadden tegen vader Targaryen en zijn twee zussen en ze heeft verslagen
of hadden de Targaryens toen geen draken
Spoilervrij.quote:The Targaryens kept their dragons in Westeros for approximately 130 years. The most Targaryen dragons that ever lived seems to have been nineteen, given that this is the number of dragon skulls stored by the Targaryens in the Red Keep (barring the possibility that one's skeleton was never recovered). They probably weren't all alive at the same time. Most of them were killed in the Targaryen civil war known as the Dance of Dragons, which occurred 130 years after the Targaryen Conquest and 150 years before Robert's Rebellion. Of Aegon's original three dragons, Balerion died in the peaceful reign of King Jaehaerys I almost a hundred years later, while Vhagar was killed in the Dance of Dragons (Meraxes' fate has not been mentioned). The few surviving dragons were weak and sickly, with the last dragon (a stunted creature not much bigger than a large dog) dying during the reign of Aegon III Targaryen, the Dragonbane. The last dragons left behind several eggs, which never hatched. These eggs were later destroyed or lost to the vagaries of history. As a result, dragons are now considered to be extinct.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote boekspoiler in de spoiler
[ Bericht 5% gewijzigd door timmmmm op 08-05-2013 07:48:29 ]"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:18 schreef Eenskijken het volgende:
wat is er nou met die theon en dat gemartel ? ik snap er helemaal niets van
Een sadist martelt hem omdat hij dat leuk vindt. Nou, er komt vast meer bij kijken omdat er nog meer mensen waren in dat fort. Theon is bij Winterfell gevangen genomen toen het in brand werd gestoken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:08 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb dat hele korte stukje met Joffrey en de hoer gemist. Ik keek blijkbaar heel ff weg of zo want de rest had ik wel gezien (ja, heb hem overnieuw gekeken).
En wrm wordt Theon gemarteld? Wordt dat later duidelijk of heb ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef iAvani het volgende:
[..]
Omdat Shae wel een belangrijk character is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:22 schreef Grayfoxhound het volgende:
Wat betreft Ros,Het was dan ook een verrassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Arme krea *aai over de bol*quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:02 schreef Kreator het volgende:
Tis af en toe wel ingewikkeld met al die namen enzo.
.
*te dom voor een tv serie*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |