Je zit gewoon werkloos op de bank, admit it...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Rustige periode, daarom zit ik hier zoveel.Ik post denk ik meer onder kantooruren dan daarbuiten.
Dan was ik wel aan het gamen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:36 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je zit gewoon werkloos op de bank, admit it...
Ik neem aan dat ik (nu) één van die 3 benquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:29 schreef Cara het volgende:
...wat is dit nou weer voor een slowchat geworden, 3 users die complete topics volspammen met grote onzin.
heeft dit forum geen actieve mods toevallig?
Ik sinds vorige week niet meerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:36 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je zit gewoon werkloos op de bank, admit it...
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:37 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik sinds vorige week niet meer![]()
Daarom ben ik hier ook niet zoveel mer
Feli!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:37 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik sinds vorige week niet meer![]()
Daarom ben ik hier ook niet zoveel mer
Hahahaha wat een grap, het GOT topic wat gemod zou wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:29 schreef Cara het volgende:
...wat is dit nou weer voor een slowchat geworden, 3 users die complete topics volspammen met grote onzin.
heeft dit forum geen actieve mods toevallig?
de laatste 10 posts zijn het beste voorbeeld waarom dit soms een Slowchat is. Richt er een op zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zeg wat je wil zeggen over de nieuwe episode dan. Dit soort posts zijn net zo hard kleine kinderdiarree.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Same hereEDIT: Alhoewel, dat is maar één van vele hobby's. Met mooi weer ga ik toch ook wel graag naar buiten
We hebben timmmmm afgekocht met Harrenhal en een zak dragonglass.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hahahaha wat een grap, het GOT topic wat gemod zou worden
Die wel, ben ik met je eensquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Cara het volgende:
[..]
de laatste 10 posts zijn het beste voorbeeld waarom dit soms een Slowchat is. Richt er een op zou ik zeggen.
Mooie ninja-edit, ik wilde net zeggen dat je nog eens moest tellenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Cara het volgende:
[..]
de laatste 10 posts zijn het beste voorbeeld waarom dit soms een Slowchat is. Richt er een op zou ik zeggen.
Drie GoT-topics, dat is wat te veel van het goede denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Cara het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
We hebben timmmmm afgekocht met Harrenhal en een zak dragonglass.
Neeeequote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:45 schreef Forbry het volgende:
In een echt slowchat-topic zal ik overigens zelden tot nooit postenDan beperk ik mijn posts hier wel gewoon
Zodra de aflevering net uit is is het extreem ontopic aflevering-gepraat en naarmate de week vordert zwakt dat af en komt de onzin. Toch nog altijd GOT-onzin, dus zo off-topic vind ik 't allemaal nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:37 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik (nu) één van die 3 benAls ik post op een manier die in dit topic niet de bedoeling is, houd ik wel op met posten Echter, volgens mij is de HOOFDmoot (ja, af en toe zijn er ook wat off-topic post en geintjes, dat krijg je altijd) echt wel GoT en dit topic is toch niet puur als naslagwerk bedoeld of wel? In dat geval zou ik gewoon de boeken e.d. lezen als ik jou was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Zoals:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodra de aflevering net uit is is het extreem ontopic aflevering-gepraat en naarmate de week vordert zwakt dat af en komt de onzin. Toch nog altijd GOT-onzin, dus zo off-topic vind ik 't allemaal niet
quote:
Dat idee heb ik dus ook (heel af en toe niet, maar duurt dat dan zó lang en is dat dan zó erg?) en vandaar ook dat ik zelf totaal geen behoefte aan een SC heb. Ik kom hier in principe toch echt om het over GoT te hebben en ja, dat het dan ook wel eens over andere dingen gaat en dat er geintjes worden gemaakt, dat krijg je altijd als de sfeer goed is. Dat is, in die zin, alleen maar een goed teken en wie wil er, behalve Petyrquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodra de aflevering net uit is is het extreem ontopic aflevering-gepraat en naarmate de week vordert zwakt dat af en komt de onzin. Toch nog altijd GOT-onzin, dus zo off-topic vind ik 't allemaal niet
Ik vond in ieder geval dat de spanning van de scene erg goed overkwam. Dat er niet gebeurt ben ik het niet mee eens, ik heb eerder het idee dat er teveel gebeurt waardoor niks er echt uitspringt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:06 schreef ChesterPerry het volgende:
Vind seizoen 3 een van de mindere tot nu, gebeurt niet echt veel, gisteren was die ijsmuur scene wel dope. Heb zelf wel betere series gezien
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:04 schreef Kyubey het volgende:
Er heerst chaos in dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cara, zet 'm op... maak er gebruik van!
Tails tell tales
Er blijft een "we zijn onderweg"-sfeertje hangen, maar vond de aflevering gisteren echt wel vermakelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:09 schreef Kyubey het volgende:
Dit seizoen (en volgende) wordt het beste. Opbouwepisodes zijn wel nodig, maar dan gebeurt er ook wat.
Wees gerust
Dat merk ik ook inderdaad. Vooral bij seizoen 2, komt er eindelijk een gevecht, maar dan is het daarna ook weer afgelopen en begint de opbouw weer opnieuw.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Er blijft een "we zijn onderweg"-sfeertje hangen, maar vond de aflevering gisteren echt wel vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |